(*.*)

Ellenix

Kuuden lapsen isä oli ollut työttömänä kuusi kuukautta. Epätoivoissaan hän oli lukenut työpaikkailmoituksia ja yhdessä haettiin työntekijää eläintarhaan.

Mies soitti eläintarhaan ja hänelle kerrottiin, että hänellä voisi olla työpaikka, mutta hänen pitäisi mennä haastatteluun.

Seuraavana päivänä mies meni haastatteluun, mutta ensin hänelle kerrottiin hänen olevan mahdollinen työntekijä ja hänen oli kohotettava kätensä ja vannottava, että haastattelun jatko oli pysyttävä luottamuksellisena sai hän työpaikan tai ei.

Haluttomasti mies vannoi valan ja kysyi: "Mikä tämä työ oikein oli ja mikä tarkoitus tällä valalla oikein oli."

Eläintarhan johtaja tiedusteli mieheltä: "Mikä teidän mielestä mahtoi olla eläintarhan päävetonaula?"

Epäröimättä mies vastasi: "Kaikki sen tietävät, että suuri Gorilla!"

"Tuota", sanoi eläntarhan johtaja, "tämä on se osa, jota te ette voi levittää, koska me voisimme menettää bisneksemme.

Gorilla kuoli ja meidän täytyy pitää se salassa pukemalla Gorillan nahka jonkun sellaisen päälle, joka osaa matkia Gorillaa, kunnes uusi Gorilla saapuu kolmen kuukauden päästä."

"Se olen minä", sanoi mies, "pystyn siihen! Olin voimistelijana lukio ja korkeakouluaikoina."

Eläintarhan johtaja kehoitti miestä esiintymiiskokeeseen esittämään Gorillaa. Mies kyyristyi ja alkoi juosta, hyppiä ja pyöri ympäri huonetta ja matkien Gorillan eleitä ja ääniä.

"Vau! Te olette todella hyvä", sanoi johtaja ja antoi välittömästi miehelle työn.

Seuraavana päivänä mies pukeutui Gorillan nahkaan, meni häkkiin ja oli nopeasti varsinainen hitti.

Kaikki kuulivat, kuinka Gorilla esiintyi ja tulivat eläintarhaan katsomaan häntä. Ihmisjoukko kasvoi koko ajan ja aika kului ja lehden etusivulla kehuttiin Gorillaa.

Suunnilleen kaksi kuukautta ennenkuin uuden Gorillan piti saapua, häkin edessä oli suunnilleen 500 ihmistä ja hän oli varsinainen puheenaihe.

Hän oli heittänyt kuperkeikkaa, hyppinyt ja keinunut kaikkialla, kunnes äkkiä kesken keinumisen köysi napsahti poikki ja heitti hänet leijonan häkkiin. Hän pyörähti muutaman kerran ja tuli ristikoiden luokse ja kääntyi ympäri löytääkseen itsensä keskeltä eläinten kuninkaan häkkiä.

Leijona makasi keskellä häkkiä pää käpälän päällä. Mies tiesi heti olevansa pulassa, jolloin hän ryhtyi huutamaan kuin Gorilla ja ryhtyi juoksemaan edestakaisin ristikoitten välillä toivoen jonkun pelastavan hänet tästä tilanteesta. Kukaan ei liikkunut.

Kun mies katsoi uudelleen, hän huomasi leijonan hiipivän lähemmäksi häntä. Leijona murahteli ja lipoi huuliaan. Sillä hetkellä mies päätti, että hänen perheensä oli paljon tärkeämpi, kuin lupauksensa eläintarhan johtajalle.

Hän katsoi ylös ja ryhtyi huutamaan. "Apua! Apua! En ole oikeasti Gorilla. Olen ihminen. Auttakaa minut pois täältä."

Leijona katsoi häntä ja kuiskasi lujaa: "Suu kiinni hölmö, tai saamme molemmat potkut!"

2

1420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8418
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3632
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      756
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      60
      650
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe