Hei kaikki!
Te joilla on todettu kilpirauhasen liika/ali toimintaa, onko teillä tai onko ollut selvästi runsasta hikoilemista?
Kertokaa pliis kokemuksistanne?
Hikoileminen
5
6136
Vastaukset
- minä vaan
Kärsin vajaatoiminnasta ja hikoilen runsaasti, mutta en koko ajan vaan välillä en ollenkaan ja välillä sitten iskee "kohtaus" jossa hikoilen kuin saunassa olisin. Ehkä asialla ei ole mitään tekemistä vajaatoiminnan kanssa vaan muiden hormonaalisten häiriöiden ja toisen sairauden. Tiedä häntä.
- 6 vuotta
Minulla on ollut vajaatoiminta kuusi vuotta ja hikoilen aivan mahdottomasti öisin ja päivällä palelen, ja yleensä vain päästä ja kasvoista. Hikoilu on joskus öisin niin hurjaa, että tyynykin on aivan märkä. Kannattaa käydä myös tuolla www.kilpirauhasinfo.fi, siellä keskustellaan myös tästä aiheesta.
- kyllä
Ihan mahdottomasti hikoilen. Se on ikään kuin kylmähikoilua. Olen vajis, lääkitys on ollut nyt 10 kuukautta. Hikoilu on vähentynyt, kun lääkitys on saatu oikealle kohdalle.
- menninninkäinen
Minulla on ollut kipirauhasen vajaatoiminta ollut 4 vuotta.Struuma leikattu.Minä hikolen runsaasti, etenkin puolenyön aikaan alkaa hiki nousemaan.Vaikuttaa unen laatuun.Syön hyvin ja monipuolisesti,ja liikun kohtalaisen paljon.Krampit jaloissa melkein päivittäin,etenkin uidessa.Käytän vitamiineja.Möllerin Tupla 2 caps. D-vitamiinia 20 mikrog, c-vitam.-sikki 1 tb vahva seleeni tbl,mangnesium 350mg /pvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465821Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573155- 1832675
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112462mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132169- 292131
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151836- 151508
- 1471364
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621205