Mitenkä tuo ylipainomaksu oikein menee? Ruumaan menevä matkalaukku saa painaa max. 20kg.Yli menevästä painosta menee maksu. 2henkilön yhteinen laukku saa painaa max.32kg, mutta meneekö tästä siis ylipainomaksu 12kg:n osalta ?
Matkalaukkujen
6
885
Vastaukset
- asiaan
Kun yhden matkustajan laukku saa
painaa 20kg niin kahden yhdessä matkustavan
periaatteessa 40kg mutta yksi yksittäinen
laukku saa painaa mx 32kg eli jos on yksi
yhteinen laukku saa se painaa 32kg eikä
mene lisämaksuja.
Toki toisella voi olla 32kg laukku
ja toisella 8kg laukku ja silloinkaan
ei mene extraa.- meitsi
meitä matkusti viime talvena espanjaan 3 henkilöä ja meillä oli 2 laukkua jotka takaisin tullessa painoivat yhteensä 56 kg noin 10 kg käsimatkatavaroita. Ei tullut mitään lisäkustannuksia.
- ArthurDent
kysyisin , että mitä ihmettä te laitatte sinne matkalaukkuun? Matkustan itse paljon ja laukkuni on joka kerta keveämpi ja keveämpi.
Yleensä viikon keikan matkatavarat painavat noin 12-14 kg ja tietenkin lisäksi PC ja pieni kevyt asiakirjasalkku jossa pakolliset dokumentit ja paperit.- painoista
Minulla ei ole PC:tä mukana mutta kivikokoelmani pakkaan yleensä reissuun mukaan. Elikkä miksi vastasit tähän kysymykseeni, kun et voinut auttaa asiassa.????
- meitsi
no mun laukku painaa mennessä noin 5kg eli siis se on melkein tyhjä.. takasin tulles sinne on sit kertyny kaikke mitä nyt parin viikon aikana tarvii (esim. vaatteita) tai on tullut muuten vaan hankittua(esim. tulias viinat painaa aika paljon) ja ottaen huomioon tuossa oli 3 henkilön tavarat...
- saija
mulla on ainakin ongelmia saada kaikki ostokseni sopimaan. Mutta jos käy sellasissa paikoissa missä ei paljon shoppailla, niin ei minullakaan sitä ongelmaa olisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248