minä en myönnä

enää mitään

minä olen päässyt sinusta aikaa sitten. Sinun haamusi ei leiju enää ympärillä. En edes muistanut sinua. En enää ajattele sinua. En enää halua nähdä. EN en en enenenenn..

16

2023

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanheneva haukka

Ensin vain siideri, olut ja valkkari. Nyt myös kovemmat eli absinth ja käymissangon sisältö.

Yksinäisyyden lohtu on alkko.

• ihminen

joka ei vanhene.Jos mies on saanut elämässään huonosti "sitä" se yleensä vanhemmiten alkaa puhua tuohon tyyliin.

• eieieieieieieieieieieieieie...

minä en muista sinua ollenkaan.olen unohtanut miltä näytät.en muista että olisit koskaan suudellut minua.minäkään en halua nähdä sinua.en ajattele sinua enää ollenkaan.hyvin olen päässyt sinusta,olipa ihmeen helppoa.eieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieie

• alkoholin ystävä

tässä vaiheessa huomaa täällä ketkä EIVÄT ole olleet kenenkään kutsulistoilla bileisiin.Keitä EI ole pyydetty mukaan pubeihin. Jep,kuulun joukkoon tällä kertaa.Onneksi ens pe ja sitä seuraavana pe la mulla on melkoiset bilehässäkät.Suosittu deeku kun olen.
        Petiin pääsee nyt tällä kertaa vain ryypyn avulla. Oliskohan miniwhiskyjä jääkaapissa.Yksi huikka ja on hyvä olla nukkuessa, hyvää yötä! ;)

• mulle
        alkoholin ystävä kirjoitti:

tässä vaiheessa huomaa täällä ketkä EIVÄT ole olleet kenenkään kutsulistoilla bileisiin.Keitä EI ole pyydetty mukaan pubeihin. Jep,kuulun joukkoon tällä kertaa.Onneksi ens pe ja sitä seuraavana pe la mulla on melkoiset bilehässäkät.Suosittu deeku kun olen.
        Petiin pääsee nyt tällä kertaa vain ryypyn avulla. Oliskohan miniwhiskyjä jääkaapissa.Yksi huikka ja on hyvä olla nukkuessa, hyvää yötä! ;)

kans sitä whiskyä, saisinkos?

• et sä tajuu

minkälaisii hässäkkäkeskuksii himat on nykyää
        meil on retee meininki,painetaa lanee menemää.
        deekujen kuuluki hässäköidä ale-pubien happy-hoursseissa aamu nelkkuu.
        pilkku sulle ;)

• alkoholin ystävä
        mulle kirjoitti:

kans sitä whiskyä, saisinkos?

Baileys on suosikkini. Se on kuin samettia kurkussa.

• huikkapulloon pohjallisia

on niinniin kurjapahapahaolo

• tuli tänne mölöö

mua ainekaa kiinnosta lärviveikkojen mölöömiset

• jotta

Kunnon ihmiset saa nukkua.

• mutsi

tulee napsiin piuhat poikki teijän vehkeistä!

• hekohekohekoheko

Piltit pehkuihin!
        Ilta on vaihtumassa aamuksi,
        mamma tulee peittelemään.

• hahahaahaahaahaha

Hyvä et oot päässyt hihihi, ja hyvä et et muista vaik kirjotat tänne hohohoohoohoo.

• ????

suoraanhan kasvotustenhan sinua ei ole tuota sanomaan. Voi voi..

• myönnä.

Kunnes sitten taas myönnän ja en myönnä ja myönnän ja en myönnä...

• myönnä että

Nestemäistä diapamia on tullut tuskiin nautittua...v*tut viinasta.

Siitähän tulee vaan morkkis...parempi kunnon pöhnä ku tyhmä ittensä nolaaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4881
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe