8.8.

Leijona -66

Löytyykö meitä?

24

1938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leojellona

      Löytyy!!
      080883.. melko vaikea muistaa =)

      • Leijona -66

        No löytyhän edes joku, joka on syntynyt 8.8. Koskaan ennen en ole törmännyt keneenkään, jolla olis tuo syntymäpäivä. Elikkä, me taidetaan olla jokseenkin harvinaisia. Ei ole muuten munkaan syntymäaika vaikea muistaa 080866. Ja kellonaikakin on suht helppo muistaa 9.50, eli kymmentä vaille kymmenen.


      • Nimetön

        Mä oon syntyny 080888 !


      • funki
        Nimetön kirjoitti:

        Mä oon syntyny 080888 !

        Minäkin syntynyt 8.8.1988 :)


      • Anonyymi
        funki kirjoitti:

        Minäkin syntynyt 8.8.1988 :)

        👍🏻


    • 8.8.1970

      Ja teidän pari muutakin mutta eri vuonna

    • ..................

      mieheni ja serkkuni ovat 8.8. syntyneitä. Lisäksi
      julkkiksista Jussi Ahde 8.8.-80 ja myös Dustin Hoffman on kahdeksannen päivän miehiä.

      • stu

        08.08.80 tuntuu sittenkin olevan monien päivä! kivaa!


    • lion

      olen syntynyt 8.8.1988
      paljon kaseja.. =)

    • kissa

      Täältki löytyy 8.8-syntynyt leijonanpoika.
      Oon very LONELY ja jos teit 8.8-päivänä syntyneitä leijonii tai ihmisii kiinnostaa, nii keshustelkaa mun kaa vaikka meilaten!
      ossani on [email protected]!
      Mauu!

    • lind@

      olen itse syntynyt 8.8. ja myös poikaystäväni setä joka työskentelee elokuvaohjaajana hollywoodissa on syntynyt 8.8

    • Jell0na

      8.8.1981

    • Leijona mies

      8.8.1965

      Leijona Mies

    • Leijona Mies

      8.8.1965

    • Leijona Mies

      Leijona -66

      oletko mies vai nainen

      • Leijona -66

        On ollut kivaa huomata, että meitä on. 8.8. syntyneitä. Mielenkiintoista olis viellä, jos kertoisitte hiukan luonteestanne jne. Erityis osaamiset/mieltymykset jne. Nämä kaikki ihan vaan siksi, että itse henkilökohtaisesti olen hyvin vahva persoona. Olen hyvin tietoinen monista piirteistäni, jotka joidenkinmielestä ei välttämättä ole kivoja. Osaan hyvin vahvasti manipuloida ihmisiä, varsinkin parisuhteessa. Ja vaikka näitä tälläisiä piirteitä siis on, olen hyvin oikeudenmukainen. Joskus puolustan "heikompaa" jopa turhankin voimakkaasti. Tuolla en nyt välttämättä tarkoittanut mitään väkivaltaisia juttuja. Eli siis heikomman sortaminen ja ns. "kusettaminen" on minulle todellakin "punainenvaate". Onko nämä piirteet myös muille 8.8 syntyneille tuttuja? Kertokaa jotain... Olen muuten mies.


      • joulukuun nainen
        Leijona -66 kirjoitti:

        On ollut kivaa huomata, että meitä on. 8.8. syntyneitä. Mielenkiintoista olis viellä, jos kertoisitte hiukan luonteestanne jne. Erityis osaamiset/mieltymykset jne. Nämä kaikki ihan vaan siksi, että itse henkilökohtaisesti olen hyvin vahva persoona. Olen hyvin tietoinen monista piirteistäni, jotka joidenkinmielestä ei välttämättä ole kivoja. Osaan hyvin vahvasti manipuloida ihmisiä, varsinkin parisuhteessa. Ja vaikka näitä tälläisiä piirteitä siis on, olen hyvin oikeudenmukainen. Joskus puolustan "heikompaa" jopa turhankin voimakkaasti. Tuolla en nyt välttämättä tarkoittanut mitään väkivaltaisia juttuja. Eli siis heikomman sortaminen ja ns. "kusettaminen" on minulle todellakin "punainenvaate". Onko nämä piirteet myös muille 8.8 syntyneille tuttuja? Kertokaa jotain... Olen muuten mies.

        Tunsin aikoinaan yhden tyypin joka oli syntynyt 8.8. Olipa ja on varmaan edelleen erittäin karismaattinen mies. Fyysisesti puoleensavetävä, ja kaikenlisäksi fiksu kuin mikä. Snobi, mutta silti piti huolta heikommistaan.
        Kuitenkin hieman nautiskelija, joten meni mielellään sieltä mistä aita näytti olevan matalimmalla. Käytti hyväkseen hurmaustaitojaan, joten aitojen ylitys oli helppoa. Omasi paljon tilanneälyä.

        Toi manipulointi ei kuullosta kyllä kivalta, pitäsköhän sun viisaampana antaa joskus virran vaan viedä eikä puuttua aina kaikkeen?


    • tepzuneiti

      080879 on mulla :-)

    • leo

      Ou jees, mä oon 8.8.1977 syntynyt naispuoleinen jellona

      • lejot

        Täällä myös 08081965 ja tyttöjellona.
        Toi kirjoitus tosta kusetuksesta ja heikompien puolustamisesta oli kuin omani. En voi sietää vääryyttä ja valehtelua. Haluan kaikkia kohdeltavan tasapuolisesti.
        Olen varmaan määräävä -ärsyttävästi määräävä- osapuoli parisuhteessa. En petä, olen ärsyttävän uskollinen.Kiltti.Ja valitettavasti annan käyttää itseäni myös hyväksi.
        Ihailusta pidän- kyllä. Ja yleensä otan sen ihmisen seuralaisekseni jonka haluan. Vien enkä kysele. Kaverin suhteeseen en sekoa.
        Olisi mielenkiintoista todella kuulla millaisia ovat muut tämän saman päiväyksen jellonat?


      • Vanhempi uros
        lejot kirjoitti:

        Täällä myös 08081965 ja tyttöjellona.
        Toi kirjoitus tosta kusetuksesta ja heikompien puolustamisesta oli kuin omani. En voi sietää vääryyttä ja valehtelua. Haluan kaikkia kohdeltavan tasapuolisesti.
        Olen varmaan määräävä -ärsyttävästi määräävä- osapuoli parisuhteessa. En petä, olen ärsyttävän uskollinen.Kiltti.Ja valitettavasti annan käyttää itseäni myös hyväksi.
        Ihailusta pidän- kyllä. Ja yleensä otan sen ihmisen seuralaisekseni jonka haluan. Vien enkä kysele. Kaverin suhteeseen en sekoa.
        Olisi mielenkiintoista todella kuulla millaisia ovat muut tämän saman päiväyksen jellonat?

        Olen myös 8.8.syntynyt jo aikuinen urosleijona.Olipa kiva huomata, että samoja piirteitä kuin minussakin, esiintyy muissakin kaseissa.Oman tien kulkija olen ollut,ihan hyvällä menestyksellä.Tosin muitten arvoasteikoista en paljoa perusta, olen tavoitteeni itse laatinut, melko paljon enempi henkisen pääoman kuin materian perään olen.Tarkkailen muita mieluusti, semminkin kun voin, koska jotenkin minusta oletetaan, että haluan aina olla pomona.Minua tuntevat tietävät , että minua ei voi pomotella kauaa,en halua valtaa sen itsensä takia, vaan usein oikeudenmukaisuuden saavuttamiseksi jossain asiassa.Minun on helppo olla ihmisten kanssa reilussa hengessä, huomaan vislarit sekunnissa.Ymmärrän kokonaisuuksia ja havainnon ympäristöni, sosiaalisenkin, nopsasti.Osaan olla tosi mulkku, jos katson tulleeni väärin kohdelluksi.Leijonat ovat usein tosi ystäviä, mutta petennyinä he eivät ole sitä enää koskaan.Omaan kuitenkin ripauksen nöyryyttä, tullut ajan saatossa ja se usein pelastaa suuremmilta dragedioilta, joita by the way, me jellonat osataan kyhätä mistä vain.


      • lejot
        Vanhempi uros kirjoitti:

        Olen myös 8.8.syntynyt jo aikuinen urosleijona.Olipa kiva huomata, että samoja piirteitä kuin minussakin, esiintyy muissakin kaseissa.Oman tien kulkija olen ollut,ihan hyvällä menestyksellä.Tosin muitten arvoasteikoista en paljoa perusta, olen tavoitteeni itse laatinut, melko paljon enempi henkisen pääoman kuin materian perään olen.Tarkkailen muita mieluusti, semminkin kun voin, koska jotenkin minusta oletetaan, että haluan aina olla pomona.Minua tuntevat tietävät , että minua ei voi pomotella kauaa,en halua valtaa sen itsensä takia, vaan usein oikeudenmukaisuuden saavuttamiseksi jossain asiassa.Minun on helppo olla ihmisten kanssa reilussa hengessä, huomaan vislarit sekunnissa.Ymmärrän kokonaisuuksia ja havainnon ympäristöni, sosiaalisenkin, nopsasti.Osaan olla tosi mulkku, jos katson tulleeni väärin kohdelluksi.Leijonat ovat usein tosi ystäviä, mutta petennyinä he eivät ole sitä enää koskaan.Omaan kuitenkin ripauksen nöyryyttä, tullut ajan saatossa ja se usein pelastaa suuremmilta dragedioilta, joita by the way, me jellonat osataan kyhätä mistä vain.

        allekirjoitan kyllä tuon edellisen kirjoittaman asian leijonan pettämisestä.jos leijona petetään, ei se kyllä hevillä anna anteeksi.Ja myös kun minäkin vitt...nun johonkin asiaan osaan olla ilkeä, en paljon ympäristöä säästele.
        Ystävinä leijonat ovat kivoja ja luotettavia.


    • Anonyymi

      Meiltä löytyy!

    • Anonyymi

      Löytyy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe