Tulihevonen

Leijona -66

Vuonna 1966 syntyi Tulihevosia. Mitäpä sitten, kun senlisäksi on viellä Leijona?

28

17148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinas-tyttö33

      Hei!
      Empä tiedä mitä se leijona siihen vaikuttaapi, mutta tulihevonen on merkittävä juttu. Ainakin noin horoskooppien mielestä. Jotkut uskoo, että se tieää huonoa onnea syntyä sinä vuonna.Itse olen seuraillut tulihevosta vierestä ja tarvitsee sanoa, että kaikki mitä sanotaan niiden luonteesta pitää paikkaansa!Kaikki korostuu moninkertaisesti. Hyvät päivät on hyviä ja huonot tosi huonoja! Leijona sinänsä on vahva merkki, joten voipi olla, että tämä loiventaa sitä jukuripäisyyttä.

      • Veskari-Leijona

        tulihevosnainen.
        Pitää aika hyvin paikkansa kiinalaisen horoskoopin luonne etc. kuvaukset.
        Horoskooppimerkiltäni vesimies, nouseva leijona.

        Elämä on oikeasti vuoristorataa, välillä pilviä hipovaa autuutta, välillä niin masentavaa, ettei kenelläkään voisi synkempää olla.
        Jotenkin liikutaan aina äärimmäisyyksistä toiseen.
        Valtavasti sosiaalisia tuttavuuksia, ystäviä vähän, johtuen kait tästä kummallisesta luoteenlaadusta.

        Silti toivoisin, että loppuelämä kuluisi oikein hitaasti, jotta saisin nauttia kaikesta tästä ihanasta seikkailusta, joka juuri minua odottaa.


      • sisiko ja sen veli
        Veskari-Leijona kirjoitti:

        tulihevosnainen.
        Pitää aika hyvin paikkansa kiinalaisen horoskoopin luonne etc. kuvaukset.
        Horoskooppimerkiltäni vesimies, nouseva leijona.

        Elämä on oikeasti vuoristorataa, välillä pilviä hipovaa autuutta, välillä niin masentavaa, ettei kenelläkään voisi synkempää olla.
        Jotenkin liikutaan aina äärimmäisyyksistä toiseen.
        Valtavasti sosiaalisia tuttavuuksia, ystäviä vähän, johtuen kait tästä kummallisesta luoteenlaadusta.

        Silti toivoisin, että loppuelämä kuluisi oikein hitaasti, jotta saisin nauttia kaikesta tästä ihanasta seikkailusta, joka juuri minua odottaa.

        Kait siihen vuoristorata meininkiin vaikuttaa mutkin seikat tai oikeasti vain muut seikat kuin horoskooppimerkki. Monet meistä kärsivät maanisdepressiivisestä oireilusta tai aika lähellä sen rajamaita. Lueppa hieman psykologiaa, niin selviää. Tuntuu vähän kummalta,että kaikkea selitellään horoskoopeilla.


      • hevonen ja skorppioni
        Veskari-Leijona kirjoitti:

        tulihevosnainen.
        Pitää aika hyvin paikkansa kiinalaisen horoskoopin luonne etc. kuvaukset.
        Horoskooppimerkiltäni vesimies, nouseva leijona.

        Elämä on oikeasti vuoristorataa, välillä pilviä hipovaa autuutta, välillä niin masentavaa, ettei kenelläkään voisi synkempää olla.
        Jotenkin liikutaan aina äärimmäisyyksistä toiseen.
        Valtavasti sosiaalisia tuttavuuksia, ystäviä vähän, johtuen kait tästä kummallisesta luoteenlaadusta.

        Silti toivoisin, että loppuelämä kuluisi oikein hitaasti, jotta saisin nauttia kaikesta tästä ihanasta seikkailusta, joka juuri minua odottaa.

        maanis-depressiivisyydeltä.


      • Tulinen vesileo
        Veskari-Leijona kirjoitti:

        tulihevosnainen.
        Pitää aika hyvin paikkansa kiinalaisen horoskoopin luonne etc. kuvaukset.
        Horoskooppimerkiltäni vesimies, nouseva leijona.

        Elämä on oikeasti vuoristorataa, välillä pilviä hipovaa autuutta, välillä niin masentavaa, ettei kenelläkään voisi synkempää olla.
        Jotenkin liikutaan aina äärimmäisyyksistä toiseen.
        Valtavasti sosiaalisia tuttavuuksia, ystäviä vähän, johtuen kait tästä kummallisesta luoteenlaadusta.

        Silti toivoisin, että loppuelämä kuluisi oikein hitaasti, jotta saisin nauttia kaikesta tästä ihanasta seikkailusta, joka juuri minua odottaa.

        eipä ole koskaan tullut toista vastaan.
        Itsekin olen tulihevonen, veskari, nouseva leijona.
        En taida sitten ollakaan ihan ainoa maailmassa, jolla tuntuu olevan aivan ihmeellinen elämänkulku.
        Tällähetkellä tosi hyvin, olen nääs jouluihminen.
        Ja viikko vapaatakin (tosin en varmaan osaa sitä oikein hyödykseni käyttä, kunnes huomaan, että ohi on).
        Paluu turvallisiin arkirutiineihin.
        Jos nyt meikän elämässä mitään rutiinia löytyy.


      • peekaa

        Ystäväni oli Tulihevonen 66 ja Leijona. Hyvät hyviä ja huonot huonoja piti hänessä todella paikkansa. Lapsuus oli hänellä ollut sellanen että hyvä kun yleensä selkisi hengissä. (toisten aiheuttamana)
        Työelämässä teki varmaan vähintään 2 miehen työt, ja oli todella sitke kaveri

        Kynän kun vapaa aikana otti käteensä syntyi aivan mahtavia piirrustuksia ja niihin ei aikaa kauaa kulunut

        Mutta jotenkin pelkäsi tulevaa ja omaa kohtaloaan kun puhui Tulihevosesta
        No 45 kerkisi täyttää kun yläkerran isäntä puuttu peliin.
        sai 1,5 vuoden aikana 6 sydädiä ennenkuin joutui antaan lopullisesti periksi


    • AROSUSI-09

      Mäkin olen tulihevosen hyvää vuosikertaa 1966...aikalailla ainakin taiteilijoita ja muusikoita sinä vuonna syntyneissä...

      • Vaaka

        Olen minä myös ja yhdyn tuohon edelliseen eli TODELLISTA vuoristorataa. Hyvät asiat huippuhyviä ja huonot niin pahoja että hyvä kun hengissä vielä olen. Liekö tuo Vaakamaisuuskin sitten vielä lisää tuohon heiluntaan.


      • nanna
        Vaaka kirjoitti:

        Olen minä myös ja yhdyn tuohon edelliseen eli TODELLISTA vuoristorataa. Hyvät asiat huippuhyviä ja huonot niin pahoja että hyvä kun hengissä vielä olen. Liekö tuo Vaakamaisuuskin sitten vielä lisää tuohon heiluntaan.

        kiinnostaa vaan tietää mikä päivä ja mitä kuuta olet syntynyt? Kun olen itsekkin tulihevonen ja vaaka vuosimallia -66 :)


    • Tulihevonen m -67

      Niin taitaa olla vaativa merkki....mut kiva sellainen. Kaikilla aloilla mihin ryhtyy pitäisi olla parempi kuin tosi iso joukko noita muita!

    • Vaeltaja

      Leijona on aina jellona, mutta mutta hevonen ja varsinkin tulihevonen on todella harvinainen ja arvokas kuin niilin jalokivi ja hiomaton sellainen. Tiedän ja tunnen koska olen itse TULIHEVONEN vm. -66

      • 3333333333

        vauhti taattua..hymy


      • Jep tulihevonen 66


      • Jeps Rapu tulihevonen


      • Anonyymi

        Pitää paikkansa. Olen synt.12.12.66. Kymmenen eri persoonaa. T jone


    • vito corleone

      tunnen tällaisen "tulihevosen" ja täytyy vaan sanoo että:hauskaa seuraa,määrä tietoinen,eteen päin menijä! nainen suku puoleltaan. enempää en paljasta!

    • Tosiaankin

      Tulihevonen, aurinkomerkki oinas ja nouseva leijona...jos ei tulta ja tuppuraa löydy niin jo on kumma. Aikas karsee vai mitä? ;)

      • Naispässi

        Koskaan ei ole tylsää!!! Yksinäisyys tai tekemisen puute vähäistä. Aina ystäviä, lapsia tai eläimiä ympärillä.
        Pakko joskus pysähtyä.


    • s38

      rapu-tulihevonen? Aika vaikealta joskus tuntuu...

      • Skorpioni66

        Ainoa tavoittelemisen arvoinen sija on olla paras. Onnelliset tähdet ovat johdattaneet elämääni ja kaikkeen tapahtuneeseen voin olla vain tyytyväinen. Mikä ei tapa, se opettaa.
        Olen Skorpioni ja Tulihevonen vm 66, joidenkin mielestä tosi hankala, mutta toisaalta... ei se itsestä niin pahalta tunnu.


    • TuliH

      Olen itse syntynyt ns tuli-hevosena ja tuntimerkkini on tiikeri. Itse koen olevani varsin joviaali persoona. Ei kai merkit kaikkea määrää ?

      • tultajatuppuraa

        Itse olen hevonen mutta puu on elementti. Koska tulihevosessa korostuvat kaikki hevosen hyvät ja huonot piirteet, yritän vältellä tulihevosia, sillä en tosiaankaan halua joutua pillastuneen tulihevosen tielle vaikka olen itsekin voimakas hevonen. Koska hevosella on erittäin hyvin kehittynyt vaaran taju, käytän tätä intuitiivista tietoa hyväkseni ja varon tulihevosia.


    • mini jyvä

      moi mä oon vouhi kiinalainessa horroskoopissa vouhi

    • mixu

      Tulihevonen ja neitsyt vm 66. Ihan tolkuton paketti. Ihmissuhteita on ollut paljon, seuraa saa aina halutessaan ja luonteen hyvät/huonot puolet ovat äärimmilleen korostuneet. Jotain pirullista karismaa täytyy leijua ympärillä koska vastakkainen sukupuoli on jostain syystä ollut aina hanakka hieromaan tuttavuutta. Koen itse monet luonteenpiirteeni hyvin hankalina normielämän puitteissa. Kun jotain päätän, teen sen, kun jotain haluan, otan sen tavalla tai toisella. Ei itsekkäästi vaan tavoitteellisesti. Olen varmasti tosi hankala tyyppi kun sille päälle satun ja toisissa piireissä minua pelätään. Ehkä aiheesta.

    • Rakkauden enkeli

      Moi.Olen tulihevonen ja leijona vm.66.Kaikki naiset ovat sanoneet saavansa elämänsä parasta seksiä kanssani,sitä olen myös heille antanut.Tunteellinen ja herkkä mutta myös tarvittaessa kova jonka silmille ei hypitä.Ihanteellinen rakastaja.

    • sande1

      Niin, olen syntynyt 6.8.66 olen leijona, tulihevonen ja kolme kutosta,käyttäydyn kun piru,mutta mitään en kadu.

      • Anonyymi

        Olen tulihevonen 66, mutta vaaka. Ihmissuhteissani en ole milloinkaan ollut hurjastelija ja parisuhteita ei ole ollut useita eikä muitakaan suhteita, vaakamerkki tasoittaa hurjaa tulihevosen luonnetta. Minulla ei ole koskaan ollut masennusta tms. Mutta elämäni on ollut erittäin tapahtumarikas sekä hyvässä että pahassa. Jo lapsuudessani olin monissa hautajaisissa, pahimmat tietysti oman isäni. Aikuisuudessani hautajaisia on ollut myös, mutta vähemmän. On ollut yllättäviä käänteitä elämässä muitakin. Mutta on ollut myös valtavasti onnea ja onnellisuutta omasta jälkikasvusta ja onnea on ollut raha-asioissa. Muuten kiinalaisen uskomuksen mukaan tulihevosen elämä rauhoittuu ja paranee vanhetessaan ja sen olen kokenut täydellisesti. Ikääntyminen tulihevosena on ollut parasta. Voin hyvin, liikun, kuntoilen ahkerasti ja mieleni on valoisa. Vauhti on tasaantunut ja kiireet ovat vähentyneet. Joe Biden on myös hevonen ja häneltä kuoli nuorena vaimo.


    • Anonyymi

      Leijona, Tuli hevonen.
      Historia, Fysiikka kiinnustaa,
      Muuten potken jalkaa tanner tömyten.
      T. Mikael

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe