Italia

Buu

Italian jälkipeli ja kommentointi korkealtakin tasolta herättää antipatiaa. Tuomarointi harvoin menee ihan nappiin, pelaamalla olisi kyllä Italiakin voinut ylivoimansa osoittaa. Peleissä on yleensä tultava toimeen niillä tuomareilla jotka kentällä ovat, kuin myös pelaajilla. Vai uskooko joku suomalainenkin todella että kysymyksessä olisi suunniteltu juoni italiaanoja vastaan?

14

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bona

      salaliitto pah! italia esitti kisoissa niin huonoa futista että oli oikein että kotimatka alkoi. en siedä joukkueita jotka eivät pyri maalintekoon vaan selkeästi yrittävät jäädyttää vastustajan peliä. taktiikkaa totta kai, mutta todella tylsää. futikselle erittäin hyvä juttu liiramiesten nöyryytys.
      ja tuomaripelistä valittaminen aivan turhaa. jos ei tuolla miehistöllä saa tulosta aikaan niin kotiin vaan!

    • Toothpick

      Niinpä niin, lyötyä on mukava lyödä ja voittajan puolella on kivaa olla. Kun haukutte Italiaa (joka kyllä pelasi alle kykyjensä) muistakaa, että joukkueelta vietiin kisoissa viisi päivän selvää maalia.

      Italian ongelma arvokisoissa on sen ylivarovainen pelityyli. Melkein voisi sanoa, että Italia on itsensä pahin vihollinen. Azzurrien pelifilosofia lähtee siitä, että oma maali pysyy puhtaana. Tällöinen voittoon riittää se yksikin maali. 1-0 johodon puolustaminen on kuitenkin todella raskasta, niin henkisesti kuin fyysisestikin.

    • P.M

      kuinka monelta muulta joukkueelta on hylätty neljä maalia kolmessa pelissä? minä vaan kysyn.niin korea-pelin jatkoajallakin yksi.paitsio.ja vitut.ja kuinka monen mielestä totti ansaitsi siinä tilanteessa keltasen kortin.ok kyllähän se vähän siinä sukelsi.mutta ei siellä kentällä kukaan muukaan tunnu pystyssä pysyvän.kaikki tuomarit pitäs hirttää munista lamppuun.Tuomaripeli on ollut kokonaisuudessaankin aika perseestä.ja kyseessä on sentään mm-kisat.ja esimerkkejä: italialta neljä hylättyä maalia,syyttä.belgialta brasiliaa vastaan hylätty maali.selkeä käsivirhe jäi huomaamatta usa-meksiko-pelissä.
      ei hyvä.

      • Nicole

        ite oon puolex italialainen ja oon tààllà italiassa lomalla... me itkettiin Italian hàviòtà korealle, mutta syy oli Italialaisten. Ne potki, kamppas ja nàytteli, et kàvi kipeetà. ensimmàisen maalin jàlkeen ne ei yrittàny enàà, vaan puolusti omaa maalia, joten ne vàsy. eli oli iha sama oliko Vieri tai Totti kentàllà. Kaikki pelaajat oli jo ràjàhtàneità eikà jaksanu enàà pelata. Lopulta Totti teki virheen mutta meni valittamaan tuomarille, siità seuras sille viisaalle Totille penkillà istuminen pelin loppuun saakka. tosi viisasta, onnittelut...


      • Pete

        Hyvä P.M! Vimeisenpäälle jämptiä tekstiä. Olen täysin samaa mieltä.


      • Stella #10

        Olen samaa mieltä sun kans, P.M. Heti kisojen alusta huomasin, että kaikki halusi lähettää Italian kotimatkalle. Mmmh... 5 hylättyä maalia, muka paitsioita.
        Silti olen ylpeä siitä, että olen puoliksi italialainen. Forza Italia!


      • Meitsi
        Stella #10 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä sun kans, P.M. Heti kisojen alusta huomasin, että kaikki halusi lähettää Italian kotimatkalle. Mmmh... 5 hylättyä maalia, muka paitsioita.
        Silti olen ylpeä siitä, että olen puoliksi italialainen. Forza Italia!

        ... on ollu kyllä läpi koko kisojen aika surkeita, mutta eritoten Italian peleissä, harmi että näin kävi, mutta jos totta puhutaaan niin kyllä Italian olis pitäny ratkasta se Korea peli niistä paikoista mitä niillä oli, esim. Vierin paikka varsinaisen peliajan lopussa, helvetti jätkä vetää parista metristä yli tyhjästä maalista. Kyllä pakko myöntää että hirveä pettymys oli silti oli ku Italia putos, mutta siis ihan omasta syystä, vaikkakin tuomareillakin oli siis osuutta asiaan.


    • Forza Berlusconi

      Italiako ainoa joka tällaisissa paikoissa valittaa?Minkähänlainen valitus muuan saarivaltiossa saataisiin aikaan jos ratkaisupelissä tehdään maali metri "kuivilta" ja se liputetaan paitsiona?Tuomarilinja on ollut aivan liian kirjavaa ja varsinkin avustavat järkyttävine virheine amatöörimäisiä. Kuten joukkueilla on myös ilmeisesti tuomareilla jonkinlainen kiintiö,näin ollen myös todennäköisesti heikompia tuomareita otetaan ties mistä maailmankolkista mukaan.Ja unohtaa ei sovi myöskään psykologisesti vaikuttavaa jatkuvaa maalien hylkäämisestä johtuvaa seurausta henkiselle puolelle.

      • Meitsi

        Se on ihan totta että on myös vastaavanlainen kiintiö tuomareille eri maanosista, kuin joukkoeillekkin. Eli sieltä tosiaan tulee jotain amatöörituomareita viheltämään mm-kisoja, niin ei siis oo ihmekkään millasia veihellyksiä tulee, on vähän erilaisia matseja ku jossain pikku kylien välisissä torstimatseissa


      • joku
        Meitsi kirjoitti:

        Se on ihan totta että on myös vastaavanlainen kiintiö tuomareille eri maanosista, kuin joukkoeillekkin. Eli sieltä tosiaan tulee jotain amatöörituomareita viheltämään mm-kisoja, niin ei siis oo ihmekkään millasia veihellyksiä tulee, on vähän erilaisia matseja ku jossain pikku kylien välisissä torstimatseissa

        Mikähän maa se taas on, kuin usein pieleenmenneiden lätkämatsien jälkeen päävalmentajaansa myöten arvostelee ottelun erotuomaria huonoksi? Tai euroviisuissa arvostellaan tuomaripeliä ja epäillään sopupisteitä, kun ei itse menestyttykkään toivotulla tavalla, ym. Olisikohan tämän maan nimi ollut Suomi...?


    • italia

      OLISI MAHTAVAA NÄHDÄ JOSKUS ITALIAN VOITTAVAN EM - KULTAA JA 2 - EM - PRONSSIA.JA 6 - MM - KULTAA.MM-KULTAA ITALIA EI OLE VOITTANUT VUODEN 1982 JÄLKEEN.

      • L.R

        Kyllä italiakin vielä voittaa sano minun sanoneen. Ehkäpä jo seuraavissa EM- kisoissa?
        Toivoisin kyllä koko sydänmestäni Italialle menestystä, sillä heillä jos kellä sitä huonoa onnnea ja vastoinkäymisiä on riittänyt kisoissa vaikka millä mitalla.


      • Meitsi
        L.R kirjoitti:

        Kyllä italiakin vielä voittaa sano minun sanoneen. Ehkäpä jo seuraavissa EM- kisoissa?
        Toivoisin kyllä koko sydänmestäni Italialle menestystä, sillä heillä jos kellä sitä huonoa onnnea ja vastoinkäymisiä on riittänyt kisoissa vaikka millä mitalla.

        ...mä sanonut että Italia putos tuomareitten takia. Tuomarit vihels kyllä huonosti, mutta Italia putos sen takia että ne ryssi omat maalipaikkansa, esim. Vieri veti parista metristä yli tyhjän maalin.


      • Mikke1970

        Eihän tuollaiset "akat" mitään ikinä voitakkaan....toista oli Italia 80-luvun alkupuolella!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe