Hei! onko muuten migreenipotilailla erityiskorvattavuutta lääkkeiden suhteen niinkuin esim. reumapotilailla? Muutama vuosi sitten kun kyselin niin silloin ei ainakaan ollut mutta miten on tänään? Onhan nuo lääkkeet niin kamalan kalliita että olis kyllä syytä saada niihin erityiskorvattavuus!
erityiskorvattavuus
6
2169
Vastaukset
- erikoiskorvausta
Ei ole erikoiskorvausta ja tuskin tuleekaan. Vuotuinen omavastuukatto kyllä koskee migreenipotilaitakin; 605€.
- vakuutus
Minulla on ollut jo n.viisi vuotta Fenniaan sairausturvavakuutus,joka on tosi halpa ja on kyllä maksanut itsensä takaisin tuplaten!Pari vuotta sitten tajusin kysyä korvataanko migreenilääkkeet ja kyllä korvataan!Virallinen lääkärin todistus ja apteekkikuitit lääkkeistä ja korvaus tilille!Omavastuu menee vain kerran ja sen jälkeen kaikki kulut koskien migreeniä maksetaan sentilleen.
- Tiina
vakuutus kirjoitti:
Minulla on ollut jo n.viisi vuotta Fenniaan sairausturvavakuutus,joka on tosi halpa ja on kyllä maksanut itsensä takaisin tuplaten!Pari vuotta sitten tajusin kysyä korvataanko migreenilääkkeet ja kyllä korvataan!Virallinen lääkärin todistus ja apteekkikuitit lääkkeistä ja korvaus tilille!Omavastuu menee vain kerran ja sen jälkeen kaikki kulut koskien migreeniä maksetaan sentilleen.
Kerroitko vakuutuksen ottaessasi, että sulla on migreeni, vai alkoiko migreeni sen jälkeen, kun olit ottanut vakuutuksen? Yleensä vakuutuksia ottaessa kysellään sairaudet ja niihin jo olemassa oleviin sairauksiin ei sitten saa korvauksia. Tai ainakin olen luullut niin!
- vakuutus
Tiina kirjoitti:
Kerroitko vakuutuksen ottaessasi, että sulla on migreeni, vai alkoiko migreeni sen jälkeen, kun olit ottanut vakuutuksen? Yleensä vakuutuksia ottaessa kysellään sairaudet ja niihin jo olemassa oleviin sairauksiin ei sitten saa korvauksia. Tai ainakin olen luullut niin!
Totta,vakuutus ei korvaa jo olemassa olevia sairauksia.Minulla ei onneksi ollut vielä migreeniä,kun vakuutuksen otin. Useissa vakuutuksissa on myös jonkinlainen "karenssiaika" esim.kolme kuukautta.
- Entinen migreenipotilas
vakuutus kirjoitti:
Kiitos tiedosta! Sun ei sen jälkeen tarvitse enää miettiä, mistä vaiva johtuu tai tulee - miten sen nyt ottaa tai haluaa ajatella...
http://www.stakes.fi/users/lauriv/t7.htm
Mut noilla lääkkeillä voi saada (hankkia) itsellesi suolitaudin tai jonkun muun vastaavan. Sanoin vaan että VOI...
Mun migreeni pysyy poissa pelkästään kivikautisella ruokavaliolla, eikä yhtään lääkekuluja ole ollut viiteen vuoteen - sen jälkeen, kun tuon asian käsitin. Mutta linkin takana olevaa juttua en tiennyt vielä silloin:-(
- miriam
Onneksi kuitenkin hinnat näyttävät olevan laskussa. Ainakin Imigran-merkkinen triptaani oli keväästä halventunut huomattavasti, kun äskettäin kävin ostamassa lisää. Jo ennen apteekkiin menoa katselin netistä lääkkeiden hintavertailua, enkä ollut uskoa silmiäni. Mutta jotain positiivista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441