Vinkiksi miehille nuolemiseen

Sharon

Tahtoisin osoittaa tämän kaikille miehille siinä toivossa, että valistus menisi perille (ja jossain vaiheessa elämääni pääsisin jopa ehkä säkällä nauttimaan sen hedelmistä.;)

Olen saanut hyvää, huonoa ja erinomaista suuhoitoa. Muutaman tärkeän asian huomioimalla moni mies voisi halutessaan yltää siihen erinomaiseen. Tämä on siis vain subjektiivinen mielenilmaisuni, enkä todellakaan voi puhua kaikkien naisten puolesta, mutta pyrin antamaan muutaman mahdollisimman yleispätevän vinkin:

1. Nuollessasi naista, älä pidä kiirettä. Kiusaa mahdollisimman paljon ja etene kohti määränpäätäsi pitkin rintoja, vatsaa, sisäreisiä. Anna naisen kiemurrella kiihkosta ja odotuksesta. Näytä, että HALUAT todella tehdä sen ja nautit siitä itsekin. Kehu naista ihanaksi (jos ja kun on aihetta;)...

2. Aloita hellästi. Koskettele kielen kärjellä klittaa (ota ehdottomasti selvää sen sijainnista, jos et tiedä!!!) hellästi. Hyväile käsillä, mutta älä välittömästi työnnä sormia sisään.

3. Tämä on tärkeä ja yllättävän monella suuri puute: Käytä tarpeeksi voimaa. Klitoris on herkkä mutta ei niin herkkä, että pelkkä hively saisi sekoamaan. Paina kieltä voimakkaasti klittaa ja koko vakoa vasten ja kiihdytä tahtia vähitellen.

4. Levitä vakoa tai anna naisen itse levittää. Lisää huomattavasti tuntumaa varsinkin, jos pimppi on hyvin märkä ja turvonnut.

5. Työnnä sormet vähitellen sisään, mutta seuraa naisen reaktioita tai ohjeita, sillä toisinaan sitä tahtoo (siis ainakin minä tahdon) nauttia vain pelkästä kielestä. Härnää sormin G-pistettä (ota niin ikään selville, jos et tiedä) samalla kun nuolet klitorista. *taivaallista*

6. Muuttele ärsykettä. Siirry välillä takaisin sisäreisille, nuole toisinaan koko kielellä ja toisinaan vain kärjellä, työnnä kieltä sisään, tee pitkiä ja hitaita nuolaisuja ja välillä nopeita, ota koko klitoris suuhusi imeskeltäväksi ja muuttele sormitekniikkaa jne.... (Voit myös koittaa siirtyä halutessasi pepun alueelle, mutta seuraa reaktioita, sillä tässä mielipiteet jakautuvat aika kahtia.) Kun nainen alkaa saamaan, nuole koko kielellä ÄLÄKÄ LOPETA kesken, ellei nainen pyydä.

Tämän oli tarkoitus olla yleispätevä ohjeistus, mutta vinkeistä taisikin tulla väkisinkin omien mieltymyksieni mukaisia...:) Kommentoikaa siis naiset, jos teillä on täysin vastakkaisia toiveita. No, ainakin minä olisin aivan taivaissa, jos saisin tällaista käsittelyä...

83

58848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justnäin

Just niin se on. Miehet haluaa aina antaa suuseksiä mutta sit menee ihan vire kun se tapahtuu väärin. Just että aletaan nuolemaan nopeesti ja niin älyttömän hellävaroen ettei sitä tuskin edes tunne koko kieltä, ja sit samantien sormet sisään. Ihan väärin. Pitää käyttää just sitä voimaa ja painaa kielellä kiihdyttäen tahtia.

• mies...

Täytyykin printata toi sun ohje ja ottaa mukaan kun seuraavan kerran nuolen.

• Sharon

...ja tule sitten kertomaan, toimiko.;)

(Siitä en tosin mene takuuseen, mitä reaktioita lunttilappu naisen vatsan päällä saa aikaiseksi:D)

• Insinööri

Saiskohan tuon tatuoitua naisen sisäreiteen, olisi manuaali aina mukana.

• Seksisairas

No tuosta lopettamisesta vielä niin se pitää myös osata tulkita , että onko se aito lopettamispyyntö ja tarvitseeko oikeasti lopettaa vai pelkääkö nainen mennä vain syvemmälle kiihottumis-orgasmi tilanteessa jota ei ole ehkä ennen kokenut. Eli aivan yksinkertaisesti saataa olla kyse roolihahmosta jota nainen pelaa näenäisesti kieltäessään.

Naisten ohjeita EI SAA aina noudattaa vaan ne pitää osata rikkoa oikealla kohtaa. Tämä menee kyllä sitten jo taiteenlajiksi ja vaatii kykyä tulkita kehon eleitä ja etenkin mielen liikkeitä. Ole naisen päässä on kaiken avainsana. Sieltä se suurin klitta löytyy.

• Inneda

Kieltämättä, se on taidetta se että koska pitää lopettaa, mutta aina voi opetella tekemään sen parhaalla mahdollisella tavalla. Se on taas asia erikseen kauanko menee että oppii, vai oppiiko edes.

Yleensä kun minua käsketään lopettamaan, jatkan vielä muutama hidasta kiusoittelevaa nuolaisua ja katson reaktiosta aloitanko uudestaan.

• Hyvä ja hyvin kirjoitettu ohje, sinun käyttöösi. Kyllä tuolla ohjeella mies osaa jo sinut tyydyttää:)

• manman

Mä teen just noin ja vaihtelun kanssa. Muija saa
        joka kerta. Ollaan oltu jo yksissä 20 v. Mut samat ohjeet pätee muijille kanssa. Ensin hellästi härnätään ja loppua kohden nopeutta ja voimaa.

• noin menee

...niin ei oo hirveenä mennyt metsään. Sen mitä oon tulkinnut naisten liikkeistä on just toi monipuolisuus joka toimii. Ei siis samaa liukuhihna duunia vaan vaihtelua, eikä kannata ihan kaikkia ässiä heti ekalla kerralla paljastaa.

Toi voima juttu oli kyllä uusi. Täytyy pitää se mielessä seuraavalla kerralla.

Musta se on ihan mahtava fiilis kun nainen tulee suuseksin aikana. Ehkä se keskittyminen vain häneen ja se että hän vielä saa on se juttu.

Kaikille vaan tekniikkaharjoitusta kotiläksyksi - suuseksi on mahtavaa myös itse annettuna. :)

• Kari

Olen aina ajatellut, että klitta on herkkä kuin silmän sarveiskalvo ja ettei siihen pidä käyttää voimaa edes kielellä, vaikkakin vauhtia kyllä.

No sitten tuo G-pisteen etsiminen on kuin helmenkalastusta ensimmäisillä kerroilla ja vieraassa seurassa.

Helpoita on laajentaa ärsytystä isovaginaisilla naisilla heidän ratsastaessaan omilla sormilla laittamalla ne (etusormi tai korkeintaa etusormi ja keskisormi) peniksen juurelle, jolloin neiti tai rouva saa itse päättää, mihin tahtiin hinkkaa.

• mia
        Kari kirjoitti:

Olen aina ajatellut, että klitta on herkkä kuin silmän sarveiskalvo ja ettei siihen pidä käyttää voimaa edes kielellä, vaikkakin vauhtia kyllä.

No sitten tuo G-pisteen etsiminen on kuin helmenkalastusta ensimmäisillä kerroilla ja vieraassa seurassa.

Helpoita on laajentaa ärsytystä isovaginaisilla naisilla heidän ratsastaessaan omilla sormilla laittamalla ne (etusormi tai korkeintaa etusormi ja keskisormi) peniksen juurelle, jolloin neiti tai rouva saa itse päättää, mihin tahtiin hinkkaa.

Voimaa saa käyttää, mutta ei pienellä alueella vaan laajemmin, muuten sattuu. Siis jos pyörittelet klittaa sormella voimakkaasti, niin ei yhdellä sormella vaan kahdella.

• aina

siis huomautan nyt myös poikkeavan mielipiteeni. Itse olen saanut miehiltä yleensä liian kova"kouraista" käsittelya kielellä. Kyllähän sen tietysti tuntua pitää, mutta itse kaipaan kyllä nimenomaa hellempää kosketusta!

• sadgdgdfg
        aina kirjoitti:

siis huomautan nyt myös poikkeavan mielipiteeni. Itse olen saanut miehiltä yleensä liian kova"kouraista" käsittelya kielellä. Kyllähän sen tietysti tuntua pitää, mutta itse kaipaan kyllä nimenomaa hellempää kosketusta!

Samaa mieltä edellisen kanssa. Minulle tuo oli monessa mielessä juuri sitä, mitä EN halua.

"3. Tämä on tärkeä ja yllättävän monella suuri puute: Käytä tarpeeksi voimaa. Klitoris on herkkä mutta ei niin herkkä, että pelkkä hively saisi sekoamaan. Paina kieltä voimakkaasti klittaa ja koko vakoa vasten ja kiihdytä tahtia vähitellen. "

Minä pompahdan kauemmas heti, jos tuollaiseen mennään. Tuntuu IHAN liian kovalta. En itse asiassa haluaisi suoraa kosketusta klitorikseen ollenkaan, en edes kevyttä kosketusta. Voimaa voi minun tapauksessani käyttää vain ja ainoastaan laajalle alueelle, eikä syvälle vakoon. Oikeastaan kielellä sellainen kosketus voi olla aika vaikeaa saada aikaiseksi. Samaten kevyehkökin koskettelu kovalla kielenkärjellä on inhottavaa. Kielen pitää olla pehmeä.

Mutta summa summarum, minulle se voimakas, suoraan vakoon ja klitorikseen kohdistuva kosketus on pahinta mahdollista, ja heti jos siihen mennään niin haluan lopettaa koko homman. En itse asiassa ole koskaan oppinut nauttimaankaan suuseksistä, koska kukaan ei ole koskettanut tarpeeksi pehmeästi. En tiedä, laukeisinko tuolla kaipaamallani pehmeällä kosketuksella, mutta ainakin se tuntuisi kivalta eikä epämukavalta.

Siispä mitään kovin yleispäteviä ohjeita ei varmaan edes ole olemassa, kun löytyy niin erilaisia mieltymyksiä.

• Abiturientti

rippikoulussa tai ainakin autokoulussa?

• KUINKA tottelemattomille

lapsille käy ... kyllä kaikki tulen osaa sytyttää

• nuoleminen

Eikö nuoleminen kuitenkin tunnu hyvälle, vaikkei tuota taulukkoasi noudattaisikaan? Nimittäin Mistä Ihmeestä mies voisi tietää, miten milloinkin pitäisi nuolla ja mistä? Klitan paikkakin vaihtelee naisen mukaan, samoin G-piste. Jotkut tykkää, kun häpyhuulia imee, jotkut ei. Tarkoitan, että jos ajattelen itseäni saavana osapuolena, en valittaisi suihinotosta, jos joku nainen vaan jotenkin jollain lailla mua suullaan hyväilisi. Olisin tyytyväinen, mutta niinhän sitä sanotaan, että mies on helppo pitää tyytyväisenä loppujen lopuksi, ei tarvita kuin seksiä, unta ja ruokaa ja vielä vähän seksiä siihen päälle ja ehkä pari bisseä ja kaukosäädin. :)

• mmm

Mä olen kyllä sun kanssa samaa mieltä. Multa ei oo koskaan otettu suihin ja olen seurustellu 7 kuukautta ja itse kyllä ollut antajana useamminkin. Mieheni ei ole koskaan ehdottanut ja itse en vaan kehtaa, koska pelkään hänen reaktiotaan. Nykyään esileikin aikana toivon, että hän edes koskisi siihen kielellään. Kaikki lisä olisi suurta plussaa...

• meillä
        mmm kirjoitti:

Mä olen kyllä sun kanssa samaa mieltä. Multa ei oo koskaan otettu suihin ja olen seurustellu 7 kuukautta ja itse kyllä ollut antajana useamminkin. Mieheni ei ole koskaan ehdottanut ja itse en vaan kehtaa, koska pelkään hänen reaktiotaan. Nykyään esileikin aikana toivon, että hän edes koskisi siihen kielellään. Kaikki lisä olisi suurta plussaa...

Meillä nainen ei anna suuseksiä juuri ollenkaan. Joka alkaa itseä harmittaa. Olemme seurustelleet muutamaa viikkoa vaille vuoden ja olen naiselta saanut suuseksiä tasan kerran. Tai onhan hän sitä kielenpäällään lirkutellut, mutta kunnolla suuhun on ottanut tasan kerran jonka jälkeen on sanonut "tota mä enää suuhuni ota" kuulemma ei maistu järin hyvälle sun muuta. Mutta minä itse ainakin pidän hänen siintä että saan nuolla häntä. Ennen tätä kertaa olimme keskustelleet aiheesta moneenkin kertaan. Hän oli puhunut epävarmuudesta ja ettei osaa, mutta ei kukaan ole seppä syntyessään. Ei minua todellakaan haittaisi vaikka hän vasta opettelisi. Se ainoa kertakin tuntui jo hyvältä ja olin jo fiiliksissä. Hän sen huomasi kyllä ja kommentoinkin että hyvinhän se menee.. Itse annan hänelle suuhoitoa parikertaa viikossa. Melkeimpä jokaisen kerran kun olemme yhdynnässä niin hän saa myös minulta suuseksiä. Hän sanoo pitävänsä siintä ja saankin hänet laukeamaan lähes joka kerta. Mutta alkaa vaan olla kohta ärsyyntynyt kun itse en suuseksiä saa. Olen siintä hänelle vihjaillut monia kertoja, mutta hän ei muuta mieltään. Tosin eihän ketään voi pakottaa mihinkään, mutta..
        Mikä neuvoksi?

• ilman
        meillä kirjoitti:

Meillä nainen ei anna suuseksiä juuri ollenkaan. Joka alkaa itseä harmittaa. Olemme seurustelleet muutamaa viikkoa vaille vuoden ja olen naiselta saanut suuseksiä tasan kerran. Tai onhan hän sitä kielenpäällään lirkutellut, mutta kunnolla suuhun on ottanut tasan kerran jonka jälkeen on sanonut "tota mä enää suuhuni ota" kuulemma ei maistu järin hyvälle sun muuta. Mutta minä itse ainakin pidän hänen siintä että saan nuolla häntä. Ennen tätä kertaa olimme keskustelleet aiheesta moneenkin kertaan. Hän oli puhunut epävarmuudesta ja ettei osaa, mutta ei kukaan ole seppä syntyessään. Ei minua todellakaan haittaisi vaikka hän vasta opettelisi. Se ainoa kertakin tuntui jo hyvältä ja olin jo fiiliksissä. Hän sen huomasi kyllä ja kommentoinkin että hyvinhän se menee.. Itse annan hänelle suuhoitoa parikertaa viikossa. Melkeimpä jokaisen kerran kun olemme yhdynnässä niin hän saa myös minulta suuseksiä. Hän sanoo pitävänsä siintä ja saankin hänet laukeamaan lähes joka kerta. Mutta alkaa vaan olla kohta ärsyyntynyt kun itse en suuseksiä saa. Olen siintä hänelle vihjaillut monia kertoja, mutta hän ei muuta mieltään. Tosin eihän ketään voi pakottaa mihinkään, mutta..
        Mikä neuvoksi?

suuseksiä :( Just get used to it!

• marianna

kyllä sillä vaan on väliä miten nuollaan..ei sen niin harvinaista herkkua nimittäin ole. ja olen kerran sanonut, että kiitos ja voit lopettaa. jätkä nuoli pimppaa kuin mikäkin koira eli isolla kielellä alhaalta ylös...hyhyh.

• oppia ikä kaikki
        marianna kirjoitti:

kyllä sillä vaan on väliä miten nuollaan..ei sen niin harvinaista herkkua nimittäin ole. ja olen kerran sanonut, että kiitos ja voit lopettaa. jätkä nuoli pimppaa kuin mikäkin koira eli isolla kielellä alhaalta ylös...hyhyh.

joo tiedän mitä tarkoitat. hyh! pimppa ihan kuolassa perseeseen asti ja ei tuntunut miltään. noi ohjeet ovat tosi hyvät!

• tillilntallin

Taitaa olla aika harvassa ne jotka eivät saa raivokohtausta, jos niiden peppua käy nuolemaan.

• Timppa.

Pidätkö siitä, että mies antaa kielensä lipsutella myös peräaukolle? Tai siitä että mies sormeilee peräaukkoa?

• Pax

Kyllä meillä ainakin tykätään peräaukon hyväilystä varsinkin kielellä.

• panettais
        Pax kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin tykätään peräaukon hyväilystä varsinkin kielellä.

kerran yks jätkä yhdynnän aikana tunki sormen mun perseesee. se ei kyl ollu millää taval kiihottvaa, hämäännyin ja enemmänkii se latisti tunnelmaa.. ei pitäis tehä tollast radikaalist kysymättä kumppanilt

• meillä
        panettais kirjoitti:

kerran yks jätkä yhdynnän aikana tunki sormen mun perseesee. se ei kyl ollu millää taval kiihottvaa, hämäännyin ja enemmänkii se latisti tunnelmaa.. ei pitäis tehä tollast radikaalist kysymättä kumppanilt

kyllä mä henk.koht. pidän siitä et mies samalla kun "viilaa" pimppaani ni "esivalmistelee" peppuni ja mieluiten laukasee mut kerran ennen kun sitten sujahtaa peppuni täytteeksi.
        Eikä mieheni pahemmi oo valittanu ku "vahingossa" kesken poskihoidon sormeni lipsahti sen peppuun,päin vastoin nyt saan tehdä sitä oiken luvan kans eikä tuu "tunnottomat huulet" kun ei koko päivää tartte imee....

• enna47

Pidänän kyllä:)

• Jack41

Hieno juttu et joku opastaa....
      Mulle tärkee asia Naisen tyydytys ollut aina
      Ja Kiihoittavaa hierontaa ,kutittelua jos nauttii, Kieli hoitoo ja kaikke mitä Nainen toivoo- Fantasio....pitkän kaavan mukaan jos joku hengen hätä oo...toivottavasti ei

• kokenutM

Kyllä nuoleminen on ihanaa ja kiihottavaa katsoa,kun nainen tärisee!

• Nana-

Voima on minun mielestäni se avainsana. Liian monesti ne huokailut ovat tulleet suustani vain "hoh-hoijaan" synonyymeina. Oikeastikin klitassa(ni) tuntuu olevan vähemmän painereseptoreita kuin esim. sormenpäissä: ei tunnu juuri miltään, kun mies vain hieman kielenpäällä "koskettelee" klitanpäätäni (se ei ole tikkari - ehkä tässä asiassa miehet ja naiset ovat hieman erilaisia).

Toisekseen harvoin riittää se yksi sormi - usein ei edes kaksi. Kolmen, neljän kohdalla kuitenkin hieman varovaisuutta.

• omenahyve

Itse pidän hieman erilaisesta hoidosta. Miehelläni on uskomaton taito saada kielessään aikaan aivan pientä värinää, sellaista että sen juuri ja juuri tuntee, mutta huh! Elävä vibraattori. Naisen genitaalien tuntoherkkyys ja paras mahdollinen ärsyke vaihtelevat: välillä klitoriksen varren stimulointi tuottaa parhaan vasteen, välillä klitoriksen kärki, virtsaputken suun seutu tai emättimen aukon ympäristö saattaa olla se juuri oikea paikka. Hyvä kikka on levittää kieli laattana klitoriksen päälle ja pyörittää tasaisen varmasti ja rauhallisesti. Sama juttu kuin peniksen kanssa: kiksit tulevat enemmänkin esinahan liikkeestä kuin silittämisestä. Ja klitoris muistuttaa rakenteeltaan penistä hämmästyttävän paljon. Esinahka siinäkin on.

• newbie

Eli kysytään ja opitaan lisää.

Kuinka herkkä klitoris siis on? Käykö kielellä hyväily(ei siis kärjellä) kipeää? Entä sormella? Riippuuko märkyydestä tai kiihottumisen asteesta?
        Jostain jäänyt semmonen kuva, että klitoris on niin herkkä, että siihen ei saa koskea suoraan, vaan hyväilly tapahtuu klitoriksen "hupun" läpi tai klitoriksen varresta.

Tuosta myytistäkö?(klitoris liian herkkä suoraan kosketteluun) se johtuu, että klitorikseen ei uskalleta kohdistaa tarpeeksi painetta?

• taika
        newbie kirjoitti:

Kuinka herkkä klitoris siis on? Käykö kielellä hyväily(ei siis kärjellä) kipeää? Entä sormella? Riippuuko märkyydestä tai kiihottumisen asteesta?
        Jostain jäänyt semmonen kuva, että klitoris on niin herkkä, että siihen ei saa koskea suoraan, vaan hyväilly tapahtuu klitoriksen "hupun" läpi tai klitoriksen varresta.

Tuosta myytistäkö?(klitoris liian herkkä suoraan kosketteluun) se johtuu, että klitorikseen ei uskalleta kohdistaa tarpeeksi painetta?

Riippuu todellakin kiihottumisen asteesta! Aluksi sitä pitää hyväillä hellästi ja rauhallisesti, ja vähitellen kun nainen kiihottuu enemmän, niin klitoriskin kaipaa enemmän juuri sitä voimaa kosketukseen. Eikä heti ensiksi kannata edes sen klitoriksen kimppuun hyökätä, kuten on neuvottukin.

Jos liikaa hätäilee ja runnoo klitorista, niin se saattaa tehdä kipeetä aika paljonkin. Liukkarin tai vaikka syljen käyttö liukasteena on ihan järkevää.

• omenahyve
        newbie kirjoitti:

Siis klitoris on herkkä, ja aikaisempien miesten kanssa suora klitoriksen kärjen koskettelu tekikin kipeää aina. Nykyisen kanssa ei paitsi aivan harvoin. Joten tämä lienee taidosta kiinni. Sitä en kyllä ymmärrä miten hän sen oikein tekee ;)

Hupun läpi tai varresta, mutta jos on oikein taitava, saa koskea kärkeenkin. Mutta liian hellä kutittelu saattaa todella paradoksaalisesti tehdä kipeää, varsinkin jos paikat ovat vielä kuivat.

Märkyydestä ja kiihottumisen asteesta riippuu siis. Tämä on jotain niin kaaosteoriaa, ettei siitä matikkapäällä selviä. Joka kerta se on erilaista, joskus tarvitaan hellyyttä ja pehmeyttä, toisinaan kaipaa rajumpia otteita. Sormella hvyäily sattuu herkemmin ehkä (puhun omasta puolestani).

Vulvaa voi myös suudella samalla tavalla kuin jos se olisi suu. Pehmeästi tai lujemmin. Sitä voi myös nuolla pehmeästi tai kovasti vähän joka puolelta. Klitorista voi näppäillä kielellä. Sen voi napata suuhun, imeä hellästi ja liikuttaa samalla hiukan semmoisella pyörivällä liikkeellä. Ehkä se suuteluintensiteetti on sellainen hyvä perusvoima mistä voi lähteä.

Voi olla että tuosta herkkyydellä pelottelusta on miehille jäänyt sellainen pelko klitorista kohtaan. Kimppuun vain, varmasti mutta hellästi, ja muistithan ajaa partasi!

• klitta
        newbie kirjoitti:

Mulle on iskenyt melkeen kammo miesten sormi- ja kielipeleistä, kun kukaan tähän astisista poikaystävämiehistäni ei oo oikeen tajunnut, selityksistä huolimatta, että siihen klitorikseen oikeesti sattuu kun sen kimppuun käydään heti suoraan yhteen sormeen ladatuilla hauisvoimilla (tai kivettyneellä terävällä kielellä). 8|

Mä en edes itse koske koskaan suoraan siihen itse klitorikseen. Vaikka kuinka kiimassa olisin. Ja aina vähintään kaks sormea.

• ilii
        newbie kirjoitti:

kielen kärjellä ei saa painaa klittaa paljon (Ainakin minua se sattuu) mutta painetta saa olla ja melko paljonkin jos sen tekee isolla kielellä siis koko kielellä eikä vain kärjellä! :)

• asddsadsfd
        newbie kirjoitti:

Varmaan aika yksilöllistä. Minä en kestä suoraa kosketusta yhtään. Laaja paine on ainut, mikä minulla toimii.

• härsamma
        klitta kirjoitti:

Mulle on iskenyt melkeen kammo miesten sormi- ja kielipeleistä, kun kukaan tähän astisista poikaystävämiehistäni ei oo oikeen tajunnut, selityksistä huolimatta, että siihen klitorikseen oikeesti sattuu kun sen kimppuun käydään heti suoraan yhteen sormeen ladatuilla hauisvoimilla (tai kivettyneellä terävällä kielellä). 8|

Mä en edes itse koske koskaan suoraan siihen itse klitorikseen. Vaikka kuinka kiimassa olisin. Ja aina vähintään kaks sormea.

Ihan sama juttu mulla.

• asdsdfdfg
        ilii kirjoitti:

kielen kärjellä ei saa painaa klittaa paljon (Ainakin minua se sattuu) mutta painetta saa olla ja melko paljonkin jos sen tekee isolla kielellä siis koko kielellä eikä vain kärjellä! :)

Paine vs voima, siinä on ehkä se jutun juuri. Eli ei missään nimessä "kovalla" sormella, kovalla kielenkärjellä suoraa kosketusta, mutta sitten taas aika kovalla voimalla saa painaa, jos on tasaisesti monta sormea käytössä -tai koko kieli. Useimmiten suuseksiä saadessa vain kiemurtelen kauemmas, kun tuntuu niin huonolta (juuri se suora, kova kosketus).

• klitalle nannaa
        klitta kirjoitti:

tekisinkö sulle nanna klitalla?

• tykkään siitä

nuolemiseta ja onneksi mies taitaa tuon lajin kiitettävästi.

• uhriksiko

Miksi mies ei saa lopettaa kesken, mutta vaimo ei tee koskaan suuhommiaan loppuun asti. Heti kun heppi nytkähtää mällin merkiksi, niin siirrytään naimaan. Olisi kiva laittaa lastit joskus poskeen tai vaikka ohi suun jos häpeää ottaa lastit suuhunsa.

Ei tämä silti ole mulla ongelma, mutta vastaa tuohon ohjeen loppuosaan, että tasapuolisuutta myös naisilta. Itse en tarvitse ohjelappua vatsan päälle, sillä tykkään nuolla pillua ja nuolisin myös peräaukon jos vain kuka haluaa.

• suihin kaikki

Sharonille kiitos hyvistä ohjeista. Naiset ottakaa joskus riski ja nielkää lastit ei se niin kauhiaa ole.

• Sharon
        suihin kaikki kirjoitti:

Sharonille kiitos hyvistä ohjeista. Naiset ottakaa joskus riski ja nielkää lastit ei se niin kauhiaa ole.

että itse kyllä nielen ja nautin siitä myös. Eli tasapuolisuus toimii kyllä omalla kohdallani hyvin.;)

• sinkkumies23
        Sharon kirjoitti:

että itse kyllä nielen ja nautin siitä myös. Eli tasapuolisuus toimii kyllä omalla kohdallani hyvin.;)

olen sharon samaa mieltä kanssasi ja kiitos ohjeista, itse en ole päässyt vielä tuntemaan kuinka ihanalta tuntuisi jos nainen ottaisi loppuun asti,eikä haittaisi vaikka tulisi sen jälkeen suutelemaan.. itse nautin todella paljon kun saan nuolla naista ja kiusoitella kielellä juuri niinkuin sanoit.. eikä mikään tunnu paremmalta kun näkee kuinka nainen kiemurtelee ja huokailee nautinnosta, vielä jos naisen saa tulemaan kielen kanssa leikkien niin se on parasta(onnistunut kerran ohjeittesi jälkeen):)

• Muammo

Hyvät oli ohjeet! Varsinkin tuon voiman maininta, ei sitä tarvitse pelätä rikkovansa paikkoja jos vähän on reilummat otteet.

Itsellä ainoa poikkeus noihin ohjeisiin on tuo vaihtelu. Minä en halua että mikään vaihtuu (ellei sitten tahti joka voi koventua) kun alkuleikkien jälkeen mies on päässyt kiinni varsinaiseen kohteeseen.

Haluaisin tässä yhteydessä korostaa imemistä. Jos imu tuntuu miehestä hyvältä niin kyllä naisestakin! Se vaatii paikkojen levittämistä niin että sen klitan saa kunnolla suuhun ja sitten vain teet kuten haluaisit itsellesi tehtävän!

• Saanut nainen

Kerrankin aito ja minuunkin varsin hyvin osuva kuvaus siitä, kuinka homma tulisi hoitaa. Onneksi mieheni on tuon keksinyt jo aika päivää sitten. =)
      Tosin tuon voiman käyttämisen kanssa saa olla aika varovainen. Aluksi täytyy ainakin allekirjoittaneen kohdalla olla tosi hellä, muuten menee paikat tunnottomaksi/sattuu eikä mikään tunnu enää miltään. Mutta sitten kun liidetään kovaa ja korkealla, saa voimaa käyttää aika paljonkin.
      Sitäpaitsi itse ainakin nykyään vaadin kosketusta sekä klitorikselle että g-pisteelle. Tästä saan aivan uskomattomat orgasmit. Ja olen sitä kautta myös "oppinut" tulemaan yhdynnässä pelkän g-pisteen ärsytyksellä. Vai johtuisiko vaan tuosta psyykepuolesta, tiedä häntä.

• Inneda

Jotenkin tuntuu typerältä lukea tätä, kun itse ihan automaattisesti tein juuri ohjeitesi mukaan ensimmäisellä nuoleskelu kerralla.

Tein vain sitä mikä tuntui oikealta.

• ellu.

Todellakin pahin moka mieheltä on se, että hän hyökkää heti suin päin klitan kimppuun. Yhdellä sormella ja ei hupun tai varren kohtaan vaan suoraan herkimpään "nuppukohtaan". Siitä on nautintokaukana, kun sattuu.

Ylipäätään mielestäni pitäisi hyväillä aluksi hyvin aikaa klitoristakin ihan alushousut päällä. Tämäkin tuntuu todella hyvältä ja tällöin ei ole vaarana ns. liian kovakouraista käsittelyä aluksi. Ja tällöin usein yksikin sormi onnistuu.

Mutta tosiaankin paine laajalle alueelle ja parille sormelle. Eikä yhdellä sormella aiheuteta kipua!

• cloud nine

Ja aivan parasta hoitoa saa kun mies on sivulla, siis kyljen puolella... Oon saanut parhaimmat orgasmit näin.

• G-agentti

Posliinipimppiä on vaan miehenä mukavampi imeskellä ja nuolla!

• Niinbänii

Ja sinäkö osaat puhua kaikkien naisien puolesta? Eivät kaikki halua samaa rytmiä kuin sinä, jotkut vaan valitettavasti tykkäävät rajuimmistakin aluista. Jos kerran ottaa päähän niin sano siitä miehelle äläkä vikise. Ja jos ukko vetää herneen nenään niin sit ei ole tosi miehestä lainkaan kyse;)

• siemenlinkooja

Voiskohan ton sun ohjeen yleistää silleen, että tee mistä nainen tykkää, se on ehkä helpompi muistaa siinä paikan päällä.
      Meillä ainakin eukko hermostuu jos lutkuttelen ja kiusailen kovin pitkään. Se kun on aika lyhyt pinnanen. No sen oon kyllä todennu, että mitä pitempi esileikki sitä voimakkaammin voi käsitellä ja sitä rajumpi on se h-hetkikin. semmosta oon ihmetelly kun rakas kumppanini saa kovimmat orkut joko olemalla mun naaman päällä tai että nuolen sitä takuapäin. Silti se aina tyrkyttää tavaraa perinteisesti selällään. Mutta en perkule voi erehtyä orgasmin voimakkuudesta semmonen on ero huudossa.
      Toisaalta onhan se itestäkin kiva välillä semmonen pikanen suihinotto vessassa ja välil tuntien pano joka reikään.

• slurps!

voivoi, kyllä ihmisten pitäisi opetella keskustelemaan sängyssä! itsekin opin sen vaikeamman kautta, kun olin kaksi kuukautta seurustellut ja mies ei ollut antanut suuseksiä kertaakaan.. sitten kerran rohkaistuin ja kysyin, eikö hän tykännyt ottaa suihin naiselta, johon vastasi " aattelin jos sä et tykkää siitä enkä kehdannut kysyä"!!! siis voi tsiisus, että ärsytti kun en ollut aikaisemmin ottanut puheeksi! toisaalta myöhemmin alkoi kaduttaa, kun mies oli alussa niin hyvä ja ihana nuolemaan, mutta sitten laiskistui ja oli kun vanha koira olisi vettä latkinut kupista! yök! mut yhdyn aivan täysin kirjoittajaan, erinomaiset ohjeet sulla! painakaa mieleen pojat ;)

• se loppuhuipennus

Tässä nyt toissapäivänä sain maistaa muijan alapäätä ensimmäistä kertaa ja kyllä se homma sujui yllättävän hyvin. Ensiksi lähdettiin TIETENKIN hellästi liikkeelle ja siitä se eteni halujen mukaan. Muija tykkäs kovasti ja ei kestänyt kuin muutama minuutti niin jo tuli, liian nopeaankin. En ensin uskonut että näin nopeasti olisi tullut ja jos olisin sen ennakoinut niin olisin hiljentänyt. Muija kun yleensä on aika häpeileväinen orkun suhteen ja siltä tulee aina kuin salaa kulman takaa. Kaikki meni erittäin hyvin ja kummatkin, varsinkin minä, olimme tyytyväisiä.
      Se vain jäi vaivaamaan että miten mun olis pitänyt lopettaa orkun jälkeen, kun kädellä jos tyydyttää ja muija saa niin sen jälkeen klittaa ei kärsi koskea kuin hyvin hyvin hellästi, jos ollenkaan.
      Nyt tätäkin pelkäsin ja nuolinkin vain häppäreitä ja koko aluetta, välillä klittaa hyvin hellästi. Muijakin sitä varmasti hiukan arkaili kun varovasti otti päästäni kiinni muttei kuitenkaan työntänyt pois.
      Hyvältä kuulemma tuntui ja sitten jatkoimme normiseksillä.

Kertokaa te NAISET että mitenkä toimitaan orkun tullessa ja siitä eteenpäin, kielen kanssa?

• MatureMadame

En voi tietenkään puhua kuin omasta puolestani, mutta mä en tykkää siitä, jos kosketaan klittaa heti sen jälkeen kun olen tullut.

Mutta älä tällaiseen yksityiskohtaan tarraudu! Teillä oli kivaa, se on pääasia. Vaikutat fiksulta hepulta ja hyvältä rakastajalta, otat naisesi huomioon. Voin lohduttaa myös sillä, että jos suulla koskee orgasmin jälkeen, niin suu on kuitenkin niin pehmeä, ettei sillä oo niin väliä. Sormet on vähän eri juttu, niin kuin kirjoititkin.

Mä yleensä huilin muutaman minuutin orkun jälkeen ja sit lähtee kone taas käyntiin. Olen ehkä maailman kovin suihinottaja, ku mut on tyydytetty kunnolla suulla ;) Vuorohommia.

• keski-ikäinen mies

Moro

Hyvät ohjeet...aion ottaa näistä opikseni. Tykkään suuseksistä sekä antaa että saada, mutten ole kovin taitava siinä ja siksi musta tosi hyvä, että pistit naisnäkökulmaa aiheesta!

• Yleensä viimeistään kymmenen orkun jälkeen nainen joko pyytää pientä taukoa ja sitten vähän lisää. Tai vaatii tulemaan sisään. Hyvä keino saada löysempikin nainen tiukkenemaan.

• orkku-orvokki

Hyvin harva mies osaa nuolla hyvin ja oikein. Useimmat lirputtavat kielen päällä muutaman minuutin ja se on siinä.

10 vuoden aikana mulla on ollut 55 miestä ja hyviä suuseksin antajia niistä on ollut 10% eli todella vähän. Kaksi noista ovat jääneet mieleen erittäin hyvinä.

Hauskaa on, että nettideiteissä ne jotka ovat kehuneet olevansa hyviä...ovat olleen kaikista huonoimpia!

• mies joka on pettyny
        orkku-orvokki kirjoitti:

Hyvin harva mies osaa nuolla hyvin ja oikein. Useimmat lirputtavat kielen päällä muutaman minuutin ja se on siinä.

10 vuoden aikana mulla on ollut 55 miestä ja hyviä suuseksin antajia niistä on ollut 10% eli todella vähän. Kaksi noista ovat jääneet mieleen erittäin hyvinä.

Hauskaa on, että nettideiteissä ne jotka ovat kehuneet olevansa hyviä...ovat olleen kaikista huonoimpia!

Vähän sama homma täälläkin ja suhdeluku on vieläkin huonompi.
        Naisia mulla on ollut vuodessa lähes sata ja HYVÄT suihinottajat mahtuu hyvin kymmeneen sormeen. Suurin osa ei edes suostu ottamaan suihin ja ne jotka ottaa niin se on niin säälittävää imemistä että olen sen omatoimisesti lopettanut. Sanoisinko että suurimmaksi osaksi Suomalaiset ovat niitä jotka eivät taida tätä taitoa. Yleensä otetaan muna suuhun ja samalla runkataan kädellä, suulla ei tehdä lähes mitään....joo ei kiitos.
        Naiset voisivat katsoa netistä videoita miten alantaitajat suihinoton tekevä ja ottaisivat niistä oppia

• orkku-orvokki kirjoitti:

Kun mies kertoo olevansa hyvä, ei se välttämättä tarkoita hyvää kaikkien kanssa. Jos ihminen on joskus saanut tyttöystävän tulemaan nuolemalla, voi hän hyvinkin olla ihan kelvollinen rakastaja, tosin vain tälle yhdelle ihmiselle. Sama tekniikka ei kuitenkaan toimi sellaisenaan kaikille. Jokainen ihminen on vähän erilainen ja esim. klitoriksen herkkyydessä on valtavia eroja. Jotkut ovat niin herkkiä, ettei itse klitorikseen saa edes koskea. Toiset ehkä haluavat, että klitorista hierotaan nenänvarrella ja vähiten herkät saattavat vaatia jopa näykkimistä. Monet valitettavasti aivan oikeasti kuvittelevat oppineensa hommasta kaiken ja toistavat samaa patenttitekniikkaa uudestaan ja uudestaan, olipa kumppani kuka tahansa. Lisää ongelmia tulee, kun nainen ei kehtaa sanoa mitä haluaa. Siispä mies ei voi oppia virheistään. Mikä avuksi? Aika. Ensimmäisellä kerralla otetaan hiiiiiitaasti, jotta saadaan selville, mitä toinen haluaa. Seurataan koko ajan toisen reaktioita jokaiseen kikkaan ja korjataan tekniikkaa vastaavasti. Hellästi ja varovasti on hyvä aloittaa, sillä herkkiä naisia on parempi olla satuttamatta. Vaisu reaktio on mahdollisesti vihje kovemman paineen tarpeesta. Toisaalta, ehkä toinen vaan jännittää uuden kumppanin kanssa tai ehkä hänellä on epämiellyttäviä suuseksikokemuksia. Älykäs rakastaja ottaa selvää, tyhmä tumpuloi. Nainenkin voi vaikuttaa asiaan kertomalla suoraan ja täsmällisesti mistä pitää. Tyhmä mies ei kuuntele, älykäs oppii. Monilla miehillä rajoittavaksi tekijäksi itse asiassa muodostuu niskan kipeytyminen, joka estää käyttämästä riittävästi aikaa. Ratkaisu olisi tietysti niskaystävällinen 69, mutta tähän ei suurin osa naisista suostu, sillä siinähän voisi joutua itse opettelemaan oraalia... Hyvää suuseksiä olen saanut yhteensä KAHDELTA naiselta.

• Mietipä sitä, miksi
        mies joka on pettyny kirjoitti:

Vähän sama homma täälläkin ja suhdeluku on vieläkin huonompi.
        Naisia mulla on ollut vuodessa lähes sata ja HYVÄT suihinottajat mahtuu hyvin kymmeneen sormeen. Suurin osa ei edes suostu ottamaan suihin ja ne jotka ottaa niin se on niin säälittävää imemistä että olen sen omatoimisesti lopettanut. Sanoisinko että suurimmaksi osaksi Suomalaiset ovat niitä jotka eivät taida tätä taitoa. Yleensä otetaan muna suuhun ja samalla runkataan kädellä, suulla ei tehdä lähes mitään....joo ei kiitos.
        Naiset voisivat katsoa netistä videoita miten alantaitajat suihinoton tekevä ja ottaisivat niistä oppia

viitsii kunnon suuhoitoa antaa - siis sellaiselle miehelle, joka yhdenyön juttuja harrastaa, niinkuin sinä tunnut tekevän, jos 100 naista vuodessa pitää paikkansa. (Ettei vaan olisi tullut yksi nolla liikaa:D)
        Ja tuollainen pelimies viitsii asiasta valittaa!

Harjoitus tekee mestarin:) - vakisuhteessa oppii tuntemaan kumppaninsa mieltymykset ja sen mikä tekee hänelle gutaa:)

Sinun pikahoitosi eivät varmasti edes halua tai viitsi antaa kunnon suuhoitoa - kuka nyt pikapanoilla sellaisesta niin kovasti välistäisi:) - kun ne tunteet eivät ole ollenkaan mukana...pääasia on vain se, että pannaan.

• ..................

Hyvät ohjeet. Mun mielestä nää oli tärkeimmät oppitunnit mitä miehet useimmiten ei luonnostaan tee:

1. älä pidä kiirettä

3. Käytä tarpeeksi voimaa.

5. toisinaan sitä tahtoo nauttia vain pelkästä kielestä

6. Kun nainen alkaa saamaan, ÄLÄ LOPETA kesken

Kohta 1 ois mulla että älä pidä kiirettä sitten kun oot siellä alapäässä. Oon nyt tottunut että koko vartalo hyväilyä ei tule ja se on ihan ok kunhan sitten vastaava aika oltais nuolemassa sieltä... ;)

Kohtaan 3 sanoisin että kielellä et voi olla liian voimakas minulle. Sormilla kyllä. Imeminen yleensä sattuu tai tuntuu epämiellyttävältä.

Kohtaan 5 sanoisin et aivan liian usein mies alkaa tunkemaan sormia sisälle liian aikasin, liian kovakouraisesti ja ennen kaikkea liikaa niin että edestakas liike siellä sisustassa ois muka aktin keskipiste. Olis ihan hyvä keskittyä kielileikkeihin vaan tai korkeintaan harvakseltaan kävästä sisällä härnäämässä sormella.

Kohtaan 6: lopussa voit nuolla aika mekaanisesti ja paineella. Jos siinä alat vaihtelemaan ärsykettä niin voi jäädä tulemiset kesken. älä lopeta ellei nainen läppäse päin lärviä!

• Aloittelija1234

Kutoskohtaa ajatellen...
        Olen aloittelija seksin saralla. Mietin vaan, että olenkohan tulkinnut tyttöni reaktion oikein. Jossain vaiheessa suuseksin aikana (minä siis annan hänelle) hänen koko alaruumiinsa on alkanut täristä, reidet varsinkin. Myös hengitys/voihkinta on voimistunut ja tahti kiihtynyt. Tulkitsin tämän niin, että hän sai. Lienenkö oikeassa?

• ertfgyuhjikl
        Aloittelija1234 kirjoitti:

Kutoskohtaa ajatellen...
        Olen aloittelija seksin saralla. Mietin vaan, että olenkohan tulkinnut tyttöni reaktion oikein. Jossain vaiheessa suuseksin aikana (minä siis annan hänelle) hänen koko alaruumiinsa on alkanut täristä, reidet varsinkin. Myös hengitys/voihkinta on voimistunut ja tahti kiihtynyt. Tulkitsin tämän niin, että hän sai. Lienenkö oikeassa?

jonkinlaisia pakkoliikkeitä alakroppaan. Semmosta kouristelun tapaista ja nainen saattaa alkaa puristamaan kovemmin reisiään yhteen. Erän nainen sanoi suoraan ettei nyt saa hetkeen koskea klittaan kun olisin vielä jatkanut ja se sai orkun. Orkku teki klitan jonkin aikaa liian herkäksi kosketukselle. Näin kourallisen naisia nuolleena.

• just noin

Kutoskohtaa ajatellen...

Naiset on erilaisia. Itse en kuulemma tärise yhtä paljon kun jotkut muut. Mutta kuulosti toi kuvaus ainakin siltä että hän tuli (tai oli tulossa).

• 21+0

Kutoskohtaa ajatellen...

Höppänä, ihmisellä on yleensä suu jos sulla on niin harjoittele yksinkertainen lause: saitko?

• Nami nami.

Tämä on toiminut jo yli 20 vuotta ja toimii vieläkin:

Tussua on mukava nuolla ja imeä koko suullaan. Paras bravuurini on työntää märkään pimppaan keskisormi ja sitten imuttaa siitä etu- ja nimettömän välistä klittaa keskarini samalla hieroessa häpyluun takaa ns. G-pistettä. Vaimo tulee kuin ammuttuna, vieläpä kerta toisensa jälkeen.

Joskus on vaan helpompaa käyttää sauvaa sormen tilalla. Samoin on syytä muistaa hengittää välillä. Tärkeintä on tasainen, rauhallinen rytmi ja hellä ote alussa. Sitten voi otetta kiristää kun nainen alkaa kiemustelemaan. Jos aloittaa liian kovaa niin "säätövaraa" ei lopussa olekaan ja homma saattaa keskeytyä paikkojen arkiinnuttua liiaksi.

Tasainen ja varma rytmi, vailla huolta että toinen hätäilee tai lopettaa ennen kuin orkku tulee. Siinä se niksi on. Joskus voi vaatia aikaa jopa 10 minuuttia ennen kuin ilotulitus alkaa...

Kerran oli "sitkas tapaus" kun piti nuolla liki 50 minuuttia, mutta sitten se nainen tulikin ja kunnolla, mutta vain kerran kerrallaan. Ainoa sääntö kunnon imutuksessa on se, että aloittaa sopivan hellästi, määrätietoisesti ja kevyesti, mutta kuitenkin niin, ettei se kutita. Silloin on varaa säätää kun tarvis tulee.

Kirjoitin aikoinaan tännekin:

Tussua imettävä koko suullaan
      No näin! 16.8.2010 14:50

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9265059

• 12+2

Minä inhoan kun ukko hinkkaa koko naamansa tunne alas. Jos sun akkas tykkää, niin älä nyt herranjestas jaa joka palstalle tota sun "vinkkiä", ettei miehet ota vaan oppia sun jutuista.

En haluaisi tavata koskaa nami nami-miestä.

• ?
        12+2 kirjoitti:

Minä inhoan kun ukko hinkkaa koko naamansa tunne alas. Jos sun akkas tykkää, niin älä nyt herranjestas jaa joka palstalle tota sun "vinkkiä", ettei miehet ota vaan oppia sun jutuista.

En haluaisi tavata koskaa nami nami-miestä.

Koko suu ja naama hyvinkin eri asioita.

• andiamus5

Näin teen kuten kirjoitit,kaikki naiset eivät tosin ole samanlaisia.Runsas karvoitus haittaa toimenpidettä,pitää tosiaan sormilla levittää ja etsiä klitoris.Kielellä voi leikitellä,nuolla,imeä,painaa klitorista ja välillä suukotella reisien sisäpintaa.Täytyy sanoa että nautin todella kielileikeistä,mutta siitä on jo liian pitkä aika.Toivottavasti vielä joskus saan antaa "hoidon".

• herkkis tai jotain

Muuten aika nappiin, mutta ite en yhdy tohon 3. kohtaan. Mulla on ainakin niin herkkä klitta että pelkkä hively tuntuu parhaimmalta. Vähänkin painaa lujempaa tai imee kovempaa niin tuntuu vaan kipuna. Mutta samasta syystä en voi käyttää esim. vibraattoreita, kaikissa niin voimakas värinä että sattuu. Kuulemma klitoriksen koosta pystyy suurinpiirtein päätteleen tuntoherkkyyden. Mitä pienempi klitoris, niin sitä herkempi tunto ja sitä hellempiä otteita vaaditaan!

• 60 v ukko

sain samanlaisen optuksen seitsemäntoistavuotiaana olen muistanut sen koko elämäni ajan ja samaa rataa olen kulkenut saman naisen kanssa.

• roger3

Ihan hyvät ohjeet kyllä. Toki sitä on mieltymyksiä joka sorttia ja pitää kokeilla, ei sitä ilman kokeilua välttämättä nainen itsekään tiedä mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Peppujuttuja en menis kokeileen ilman pyyntöä. Voiman ja ärsykkeen muutoksen puuttumisesta saa kyllä varmasti moni nainen kärsiä.

Sit suosittelen kokeilla myös häpyhuulten levittämistä nuolemisen aikana (saa klitoriksen paremmin esiin, tää ehkä niille naisille jotka tykkää voimasta) ja myös reisien levittämisestä käsillä ja kevyttä painamista reisistä.

• Vanhavitunnuolija
        roger3 kirjoitti:

Ihan hyvät ohjeet kyllä. Toki sitä on mieltymyksiä joka sorttia ja pitää kokeilla, ei sitä ilman kokeilua välttämättä nainen itsekään tiedä mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Peppujuttuja en menis kokeileen ilman pyyntöä. Voiman ja ärsykkeen muutoksen puuttumisesta saa kyllä varmasti moni nainen kärsiä.

Sit suosittelen kokeilla myös häpyhuulten levittämistä nuolemisen aikana (saa klitoriksen paremmin esiin, tää ehkä niille naisille jotka tykkää voimasta) ja myös reisien levittämisestä käsillä ja kevyttä painamista reisistä.

Yhdyn ajatuksiisi, olet oikealla asialla. Minusta pitää kysyä aina naiselta, mistä hän tykkää. Jotkut pitävät rajusta hyväilystä, toiset varovasta nuolennasta. Tuo häpyhuulien ja reisien levittäminen on hyvä ohje. Siinä pääsee itse asiaan miellyttämään ja näkymät ovat kiihoittavat. Minulla on vakionuoltavana kaksi naista, kolme- ja nelikymppisiä, vaimon lisäksi. Itse olen vanha ukko, mutta sellainen joka osaa suuseksitaidon ja pystyn myös nussimaan. Nuoremman naisen pillu on tummasänkikarvainen, kaunis, vagina heti avoin kun aloitan. Vetelen alkuun reisien sisäpintaa, sitten leveällä kielellä pitkin häpyhuulia, sitten keskistyn itse vagina-aukkoon ja näykin hellästi tytön klitorista, ja aina hän tulee, joskus liiankin pian, mutta yleensä nuolen varttitunnin verran. Nainen on koko ajan selällään paksu tyyny pyllyn alla. Menen sitten selälleni itse, nainen laittaa kondomin ja alkaa imeä minua, nousee sitten satulaan ja laittaa kuliin läpeensä, on ihanaa, ja nussitaan. Tämä nainen ei tykkää siitä että rassataan sormin emätintä. Siitä taas pitää vanhempi. Häntä nuolen samalla tavalla kuin edellä, mutta autan samalla sormin yleensä yhdellä tai kahdella, ja koukistelen häpyluun alta ainakin oletettua g-pistettä, ja aina takuu varmasti nainen saa orgasmin. Kiltisti hän sitten runkkaa minut, ei anna silloin panna, kun on pillu hellä. Tämä nainen aina kehuu että kyllä sinä osaat! Välillä hän puolestaan ottaa suihin, ja sitten nussitaan. Olemme kaikki kolme erittäin tyytyväisiä. Nämä naiset asuvat kimpassa, ja hoidot tehdään toisten tieten joskus on jopa kaksi naista minulla yhteiskäsittelyssä kaikkien isoksi iloksi, mutta harvemmin. Ihania naisia! Kannattaa elää. Paras harrastukseni on vitunnuolenta, ja kaikki sujuu yhteismerkeissä.

• -------------

Tuon kehotuksen voiman käyttämiseen miehet voivat kyllä ymmärtää NIIIIIN väärin, että haluan vielä kerran tähdentää tätä, vaikka tosi moni muukin on sanonut samaa.

Eli ainakin minun ja todella monen muun kohdalla voimalla tarkoitetaan sellaista laajaa, pehmeää voimaa, ei missään nimessä suoraan klitorikseen kohdistuvaa voimaa, etenkään kielenkärjellä/yhdellä sormella tehtynä. On aivan totta, että sellainen höyhenenkevyt varovainen kutittelu vain.. no, kutittaa. Kuitenkaan klitorikseen en itse haluaisi koskettavan ollenkaan, paitsi välillisesti kun käsittelee pehmeästi ja paineella koko alapäätä. Eli: klitoris tarvitsee kyllä sitä painetta (=voimaa), mutta EI suoraan klitorikseen itseensä, ei kovalla sormella eikä missään nimessä pelkällä kielenkärjellä. Kaikenlainen kielenkärkikikkailu on minulle kaikista vastenmielisintä suuseksissä. Eli minun kohdallani "Koskettele kielen kärjellä klittaa" - ei todellakaan.

Ja jos nainen hyppää taaksepäin tai vääntelehtii kauemmas, niin olet erittäin todennäköisesti liian kovakourainen.

"Levitä vakoa tai anna naisen itse levittää"
      Tästäkään en pidä, se alkaa ahdistaa kun usein siitä seuraa juuri se suora hyökkäys klitorikseen.

• Liliana.

"Kertokaa te NAISET että mitenkä toimitaan orkun tullessa ja siitä eteenpäin, kielen kanssa? "

Sanon vain miten minun kohdalla tulee toimia.
        Orgasmin tullessa pitää jatkaa tismalleen samalla tavalla, kuin juuri ennen orgasmia. Tämä on SE juttu. Jos lopettaa siihen, kun orgasmi on juuri alkamassa, se jää tulematta. Pitää jatkaa samalla tavalla koko ajan, läpi sen orgasmin. Se voi kestää hetken aikaa. Sitten orgasmin jälkimainingeissa voi hidastaa, tehdä hellemmin, hitaammin ja lopulta lopettaa siihen.

• Juuri niin!
        Liliana. kirjoitti:

"Kertokaa te NAISET että mitenkä toimitaan orkun tullessa ja siitä eteenpäin, kielen kanssa? "

Sanon vain miten minun kohdalla tulee toimia.
        Orgasmin tullessa pitää jatkaa tismalleen samalla tavalla, kuin juuri ennen orgasmia. Tämä on SE juttu. Jos lopettaa siihen, kun orgasmi on juuri alkamassa, se jää tulematta. Pitää jatkaa samalla tavalla koko ajan, läpi sen orgasmin. Se voi kestää hetken aikaa. Sitten orgasmin jälkimainingeissa voi hidastaa, tehdä hellemmin, hitaammin ja lopulta lopettaa siihen.

voi että että haluan antaa sellainen sulle. tahdotko?

• nuoleminenonparasta

Just näin.

Kun naisella alkaa orgasmi tulle, mitään ei saa muuttaa...ei rytmiä, ei paikkaa.

Muutaman tälläisen omasta mielestään kiusaajan olen tavannut, jotka lopettaa just kun alkaa tulla. Tekisi mieli vetää nokkiin. Todella tuhautumisen tunne. Älkää miehet tehkö niin.

• kk

Jos hommansa osaa niin toinen tulee voimakkaampana!

• Tussunnuolija

Hyviä ohjeita kaikille kiinnostuneille.

• jusa x

1. check
      2. check
      3. check
      4. check
      5. check
      6. check

\o/

• uy2hkk

Tähän voisi lisätä, että nuolemiseen voisi käyttää KOKO SUUTA!
      Itse naisena haluan, että ensin aletaan hellästi ja loppuakohden rajummat otteet. Liikkeiden ei tarvitse olla nopeita, mutta rajumpia.
      Ehkä tyhmä sana, mutta ihaninta on kun mies ns. lutkuttaa naista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4393
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      58
      3062
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2521
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      116
      2340
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2023
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1977
    7. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      75
      1863
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1733
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe