Kolusin juuri kahden kaupan luontaistuotehyllyt läpi, enkä löytänyt ainuttakaan laksatviikikapselipakkausta. En halua mitään litkuja, vaan jotain mikä todellakin räjäyttää kaiken syömäni ulos minusta.
Jos voisitte vinkata tuotteita hintaa.
Kiitoksia!
Tehokkain laksatiivi
9
4267
Vastaukset
- ja osta
Gluber-suolaa..hintaa en muista, tod.edullinen, itse käytän sitä aloittaessani paaston.
- -Elenia-
Kiitos vinkistä! Heti maanantaina apteekkiostoksille sitten :)
- appelsiini
Kokeilepa kahvia ja appelsiinia yhdessä, tehoa voi lisätä vielä suklaalla. Tai syö pussillinen kuivattuja aprikooseja kerralla. Tai iso lähä viinirypäleitä. Kyllä tehoaa
- Kranaatti.
Vanhassa vara parempi. Marssi apteekkiin hakemaan risiiniöljyä. Sitä otat ruokalusikallisen, ja varaudu lähelle WC:tä. 5 minuuttia, ja tapahtuu järisyttävä räjähdys. Toivotaan, että WC-pyttysi kestää.
- tyhjentäjä
Risiiniöljyn vaikutus alkaa n. 3 tuntia "nauttimisen" jälkeen, ei suinkaan 5 min.
On kyllä tehokas tyhjentäjä.
- Minä
muita kuin suolen sisältöä ja sisällön vesipitoisuutta lisääviä laksatiiveja EI KANNATA KÄYTTÄÄ, ellet halua tuhota maha-suolikanavasi peristaltiikkaa LOPULLISESTI. kaikki suolen liikkuvuutta lisäävät laksat ovat pidemmän päälle käytettyinä pahasta, ellet sitten halua kärsiä toimimattomasta gi-kanavasta lopun ikääsi (jos et anoreksiaasi kuole jo aiemmin).
esim laktuloosi ja agiocur/agiolax eivät lisää suoliston liikehdintää, vaan vaikuttavat suolen sisältöä/sisällön nestepitoisuutta lisäämällä, näillä et siis voi tuhota suolistosi normaalia toimintaa. valinta on jokaisen omissa käsissä, mutta kannattaa todella hankkia tietoja valintojensa pohjaksi, ettei ohessa tuhoa terveyttään. kokonaan toinen asia onkin sitten, mikälaisia terveyshaittoja anoreksia/bulimi/anorektinen/buliminen käyttäytyminen sinällään aiheuttaa, mutta ne sinä/"kaltaisesi" tiedättekin varmasti jo, eli tässä tietoiskussa ei siitä sen enempää. - valmuska
on mielestäni kaikista miellyttävin tapa hoitaa ummetusta. Ei tarvitse juoda mitään ällöttävän makuisia litkuja. Kun illalla ottaa 3-4 kapselia, niin aamulla suoli toimii. Apteekista saa, hintaa en kyllä muista.
- kujis
Ai kaikki syöty pitäs saada ulos???????????????
Apteekkiin movicol tai colonsteril on tehokkaita...- TEHOLAXA
varma apu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604576Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352099Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491494Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2591268Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 651028