Paula Koivuniemi on tänään ykkösellä Pääroolissa ohjelmassa klo 21.15 alkaen. Välillä on muuta ohjelmaa ja sit taas jatkuu.
Paula tv:ssä
23
1077
Vastaukset
- Hra Naagel
kauheen vanhan näköinen?
- anna.h
Paula näyttää paljon ikäistään nuoremmalta. Hieno roolisuoritus oli!
anna.h kirjoitti:
Onko tuo niin ihmekkään, kun on kilo pakkelia naamassa ja botoxia yms...
- anna.h
Justiinax kirjoitti:
Botoxeja ole ottanut, en usko. Käy itse keikalla toteamassa.
- paula4ever
anna.h kirjoitti:
Paula on todella kaunis Lady. Olen aina ihaillut Paulan naisellisuutta ja seksikkyyttä. Aina jalassa on kauniit korkokengät sekä sääret usein näkyvillä verhottuna seksikkäisiin sukkahuosuihin.
Lisäksi Paula Koivuniemellä on todella KAUNIIT ja hyvin hoidetut sormenkynnet. Tuossa ohjelmassa taas ihanasti punaiseksi lakattuina!! Niitä on todella ihana katsella niin kuin Paulaa yleensäkin!
Tyylikäs ja seksikäs Lady! - pilttuu
Justiinax kirjoitti:
Hannele Lauriin?
Paula vanhenee arvokkaasti ja jokainen meistä aikanan rypistyy!
- minokka
ei voi kiistää..
- True Humppis
Olen nimennyt Pulakoivuniemen jo vuosia sitten miss Brutaleksi.
Erittäin karkea käytös, huono maku pukeutumisessa ja ikävän käheä ääni. Vetää tumaa väkeä kuin kärpäspaperi. Häoriöt siis sen mukaiset.
Huomattava osa toimeentulosta todennäköisesti hoitunut keltaisen lehdistön kautta (HYMY, 7 päivää, OHO! jne)tehdyistä tiuhaan vaihtuvien suhteiden alkuja ja loppuja koskevista tilityksistä. - ??!
True Humppis kirjoitti:
Olen nimennyt Pulakoivuniemen jo vuosia sitten miss Brutaleksi.
Erittäin karkea käytös, huono maku pukeutumisessa ja ikävän käheä ääni. Vetää tumaa väkeä kuin kärpäspaperi. Häoriöt siis sen mukaiset.
Huomattava osa toimeentulosta todennäköisesti hoitunut keltaisen lehdistön kautta (HYMY, 7 päivää, OHO! jne)tehdyistä tiuhaan vaihtuvien suhteiden alkuja ja loppuja koskevista tilityksistä.Olipas aika paljon kirjoitusvirheitä tekstissäsi, tuma väki??! Paula on Lady ja käyttäytyy erittäin ystävällisesti fanejaan kohtaan, hän on miesten mieleen, flirttailee heidän kanssaan ym. Ymmärrän hyvin. Mutta osaa ottaa huomioon myös naispuoliset kuulijat.
Kyllä monet muut naiset ovat olleet lehtien palstoilla miesjuttujensa takia. Paulasta saa lukea yleensä hyvin asiallisia artikkeleita, hän on hoitanut hyvin julkisuuskuvansa. - True Humppis
??! kirjoitti:
Olipas aika paljon kirjoitusvirheitä tekstissäsi, tuma väki??! Paula on Lady ja käyttäytyy erittäin ystävällisesti fanejaan kohtaan, hän on miesten mieleen, flirttailee heidän kanssaan ym. Ymmärrän hyvin. Mutta osaa ottaa huomioon myös naispuoliset kuulijat.
Kyllä monet muut naiset ovat olleet lehtien palstoilla miesjuttujensa takia. Paulasta saa lukea yleensä hyvin asiallisia artikkeleita, hän on hoitanut hyvin julkisuuskuvansa.Epäoleellista kai, mutta jos nyt kuitenkin:
Kirjoitin kehnoissa olosuhteissa eli en vaivautunut pimentämään tai edes vähentämään kirkkaasti ruutuun paistavan auringon aiheuttamaa häikäisyä.
En siis oikeastaan nähnyt lainkaan, mitä olin kirjoittanut.
Itse asia kuitenkin on, kuten sanoin jo otsikossa, makuasia. En tykkää.
En osaa pitää ladyna karkeasti käyttäytyvää lavaesiintyjää.
Juontonsa lavoilla ja muillakin tanssipaikoilla ovat joskus suoraan sieltä.
Nuo tietyt sävyt joidenkin artistien yleisön rakenteessa kertovat heistä myös jotakin. Mm. Matti & Teppo, Reijo Taipale yms. vetävät tanssipaikoille häiritsevää romaniväestöä. Selvää rikollisuuttakin usein silloin esiintyy. Järjestyshäiriöt ovat ihan sääntö.
Jos katsoo tarkemmin sitä muutakin P K:n fanittajaporukkaa, tulee väistämättä mieleen, etteivät ihan sitä korkeinta eliittiä edusta -edes lavoilla.
Kuitenkin jokainen saa pitää siitä, mistä pitää -ja olla myös pitämättä, jos ei pidä.
En yritä muokata kenenkään mielipidettä. Kerroinpahan vain omani. - ??!
True Humppis kirjoitti:
Epäoleellista kai, mutta jos nyt kuitenkin:
Kirjoitin kehnoissa olosuhteissa eli en vaivautunut pimentämään tai edes vähentämään kirkkaasti ruutuun paistavan auringon aiheuttamaa häikäisyä.
Nuo tietyt sävyt joidenkin artistien yleisön rakenteessa kertovat heistä myös jotakin. Mm. Matti & Teppo, Reijo Taipale yms. vetävät tanssipaikoille häiritsevää romaniväestöä. Selvää rikollisuuttakin usein silloin esiintyy. Järjestyshäiriöt ovat ihan sääntö.
Jos katsoo tarkemmin sitä muutakin P K:n fanittajaporukkaa, tulee väistämättä mieleen, etteivät ihan sitä korkeinta eliittiä edusta -edes lavoilla.
Kuitenkin jokainen saa pitää siitä, mistä pitää -ja olla myös pitämättä, jos ei pidä.
En yritä muokata kenenkään mielipidettä. Kerroinpahan vain omani.Paulaa kuuntelemaan tullutta yleisöä! Montakohan Paulan keikkaa olet muka nähnyt ja missäpäin Suomea!? Kyllä Paulan yleisö on ihan samanlaista kuin muidenkin artistien yleisö.
- ??!
??! kirjoitti:
Paulaa kuuntelemaan tullutta yleisöä! Montakohan Paulan keikkaa olet muka nähnyt ja missäpäin Suomea!? Kyllä Paulan yleisö on ihan samanlaista kuin muidenkin artistien yleisö.
Ja aina on ollut Paulan juonnot asiallisia ja hänellä on upea ääni, sekä tanssijalkaan käyviä biisejä.
- True Humppis
??! kirjoitti:
Ja aina on ollut Paulan juonnot asiallisia ja hänellä on upea ääni, sekä tanssijalkaan käyviä biisejä.
...makuasiat ovat makuasioita.
Olen pyrkinyt aktiivisesti välttämään sellaisten artistien keikoilla käyntiä, joista en pidä.
Käynkin vain ja nimenomaan tanssimassa enkä suinkaan fanittamassa. Siispä sekä musiikin että yleisön tanssillisuus ratkaisevat.
Kielteisiäkään puolia vain ei pysty olemaan havaitsematta.
Joskus vain ei muuta vaihtoehtoa ole. On mentävä sinne, mikä sattuu kohdalle.
Kokemukset Paulan keikoista ovat harvassa, mutta toistuvat samanlaisina ajasta ja paikasta riippuatta. Sorry! - ??!
True Humppis kirjoitti:
...makuasiat ovat makuasioita.
Olen pyrkinyt aktiivisesti välttämään sellaisten artistien keikoilla käyntiä, joista en pidä.
Käynkin vain ja nimenomaan tanssimassa enkä suinkaan fanittamassa. Siispä sekä musiikin että yleisön tanssillisuus ratkaisevat.
Kielteisiäkään puolia vain ei pysty olemaan havaitsematta.
Joskus vain ei muuta vaihtoehtoa ole. On mentävä sinne, mikä sattuu kohdalle.
Kokemukset Paulan keikoista ovat harvassa, mutta toistuvat samanlaisina ajasta ja paikasta riippuatta. Sorry!Eli toisinsanoen, olet käynyt pari kertaa jossain takahikiällä tanssimassa Paulan keikalla. Älä niiden muutaman kerran perusteella viitsi tuolla tavalla yleistää.
- True Humppis
True Humppis kirjoitti:
Epäoleellista kai, mutta jos nyt kuitenkin:
En yritä muokata kenenkään mielipidettä. Kerroinpahan vain omani.Pilkunviilaamiseksi menee. Mutta kysynpähän vain: Onko kaksi paljon?
Sen verran siinä näkyi kirjoitusvirheitä olleen.
Pulakoivuniemi ei ollut kirjoitusvirhe, vaan kannanotto. - True Humppis
??! kirjoitti:
Eli toisinsanoen, olet käynyt pari kertaa jossain takahikiällä tanssimassa Paulan keikalla. Älä niiden muutaman kerran perusteella viitsi tuolla tavalla yleistää.
Se kai tuo takahikiä (pienellä alkukirjaimella) lieneen melko venyvä käsite.
Paikkakuntia on ollut ainakin seuraavat: Lahti, Vantaa, Tuulos, Mäntsälä, Asikkala.
Nuo kaikki paikat lavoja tai tanssiravintoloita.
Kaikkia en muista tietenkään. Kertoja yhteensä kymmenkunta. - Sivustaseurannu
True Humppis kirjoitti:
Pilkunviilaamiseksi menee. Mutta kysynpähän vain: Onko kaksi paljon?
Sen verran siinä näkyi kirjoitusvirheitä olleen.
Pulakoivuniemi ei ollut kirjoitusvirhe, vaan kannanotto.Humppis, sinä se et osaa lopettaa ajoissa vaan jatkat vaan, mielipiteesi on jo huomattu. Tuulos ja Asikkala ovat aikamoisia takahikiöitä. Mut se siitä. Ja Paula on hyvä artisti, vaikka kuinka mollaisit.
- True Humppis
Sivustaseurannu kirjoitti:
Humppis, sinä se et osaa lopettaa ajoissa vaan jatkat vaan, mielipiteesi on jo huomattu. Tuulos ja Asikkala ovat aikamoisia takahikiöitä. Mut se siitä. Ja Paula on hyvä artisti, vaikka kuinka mollaisit.
(Tiedän: Turhaahan tämä on. Ei toimi muuallakaan, mutta...)
Onko tämäkin palsta sellainen, missä saa esittää vain ylistäviä puheenvuoroja?
Mistähän löytyisi foorumi, jolla voisi kertoa oman mielipiteensä asioista ilman, että pitäisi ensin miettiä päänsä puhki saadakseen selville, vastaako se varmasti suuren enemmistön käsitystä samasta asiasta. (Ja varoa myös tarkasti tekemästä lyönti- tai kielioppivirheitä)
Miten voi syntyä keskustelua (keskustelupalstoilla luulin sellaisen olevan tavoitteena), jos oletusarvona on, että kaikki ovat samaa mieltä?
Olisikohan joku fanitus- hehkutus- tai palvontapalsta sittenkin oikeampi nimitys? - Sivustaseurannu
True Humppis kirjoitti:
(Tiedän: Turhaahan tämä on. Ei toimi muuallakaan, mutta...)
Onko tämäkin palsta sellainen, missä saa esittää vain ylistäviä puheenvuoroja?
Mistähän löytyisi foorumi, jolla voisi kertoa oman mielipiteensä asioista ilman, että pitäisi ensin miettiä päänsä puhki saadakseen selville, vastaako se varmasti suuren enemmistön käsitystä samasta asiasta. (Ja varoa myös tarkasti tekemästä lyönti- tai kielioppivirheitä)
Miten voi syntyä keskustelua (keskustelupalstoilla luulin sellaisen olevan tavoitteena), jos oletusarvona on, että kaikki ovat samaa mieltä?
Olisikohan joku fanitus- hehkutus- tai palvontapalsta sittenkin oikeampi nimitys?...sanoa mielipitees, mutta turhaa kai sä jankkaat samaa asiaa moneen kertaan. Ai sä olet muillakin palstoilla saanu "noottia". Enpä ihmettele yhtään...
- True Humppis
Sivustaseurannu kirjoitti:
...sanoa mielipitees, mutta turhaa kai sä jankkaat samaa asiaa moneen kertaan. Ai sä olet muillakin palstoilla saanu "noottia". Enpä ihmettele yhtään...
Kukahan sen on oikeutettu määräämään, milloin keskustelu on käyty loppuun.
Jankkaamisesta ei liene kyse, jos kerran vastaa perusteettomaan väittämään sen oikaistakseen.
(Kerroin, että minulla on kokemuksia ao. artistista enemmän kuin ne pari kertaa takahikiältä)
Pitääkö väärät käsitykset jättää voimaan?
P.S. Ei minulle nootteja mistään jankkaamisesta ole tullut, vaan siitä, että sanon rehellisen mielipiteeni asioista. Se ei läheskään aina vastaa enemmistön mielipidettä.
(Pitäisikö tunnustaa että P... on hyvää, koska miljoonien kärpästen mielestä se sitä on?) True Humppis kirjoitti:
Kukahan sen on oikeutettu määräämään, milloin keskustelu on käyty loppuun.
Jankkaamisesta ei liene kyse, jos kerran vastaa perusteettomaan väittämään sen oikaistakseen.
(Kerroin, että minulla on kokemuksia ao. artistista enemmän kuin ne pari kertaa takahikiältä)
Pitääkö väärät käsitykset jättää voimaan?
P.S. Ei minulle nootteja mistään jankkaamisesta ole tullut, vaan siitä, että sanon rehellisen mielipiteeni asioista. Se ei läheskään aina vastaa enemmistön mielipidettä.
(Pitäisikö tunnustaa että P... on hyvää, koska miljoonien kärpästen mielestä se sitä on?)nyt mä sanoisin ,että olet asian ytimessä "True Humppis". Mä olen sun kanssa samaa mieltä. Paula on just semmonen kun sanoit MINUNKIN mielestäni.
Ei kannata antaa toisten märinöiden vaikuttaa omaan mielipiteeseen. Pidä pintas ! :)- Koivuniemestä
Justiinax kirjoitti:
nyt mä sanoisin ,että olet asian ytimessä "True Humppis". Mä olen sun kanssa samaa mieltä. Paula on just semmonen kun sanoit MINUNKIN mielestäni.
Ei kannata antaa toisten märinöiden vaikuttaa omaan mielipiteeseen. Pidä pintas ! :)En ole koskaan tykännyt Paulan äänestä, tulkinnasta, tavasta esiintyä. En pidä edes hänen sääristään, vaikka joskus lehdestä luinkin että ne ovat omasta mielestään paras puoli hänestä ja siksi käyttää mielellään lyhyitä hameita. Makuasia sekin, toinen tykkää pölkyistä ja toinen ei. Ja seuraavaksi joku sanoo, että sielläkin yksi kateellinen rimppakinttu...
- rappikampa
Kyllä ne tummat silmät, ruskea tukka ja kuuntelen Tomppaa alkaa jo kyllästyttää...Paula vois todella tehdä ohjelmistolleen jotakin...etsiä jotakin lattarityylistä, tai pehmojazzahtavaa...sellasta pois räväkkyydestä tyyliä. Vaikka en olekaan ihalija, niin pukeutuminen keikoilla on ollut ihan ok, mutta siihen se sitten jääkin...ja vaikka jollekin voi olla upea nainen, niin pieni muutos johonkin parempaan suuntaan vois olla paikallaaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221