vaimo ei anna

"onnellinen"isi

avioliitto on onnellinen kaikin puolin..paitsi... seksi ei suju. Kertokaa kokemuksistanne muutkin isät. Lapsia meillä on pari, alle 5v.
Vaimo ei anna ollenkaan.
Olen aivan neuvoton, mitä teen?

200

31657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Miksi et puhu hänelle asiasta?
      Miksi et kysy missä mättää?
      En usko että täältä saat suurta apua asiaan...sinun pitää selvittää asia vaimosi kanssa!! Herätellä henkiin uudestaan...

      • Anonyymi

        Avioliittoon kuuluu luonnollisesti seksi miehen ja naisen välillä ja siihen luonnollisesti kuuluu jälkeläiset. Seksi tarjoaa emotionaalista, henkistä ja fyysistä tyydytystä avioparille. Kyllä se on velvollisuus vaimollesi.


    • Toinen mies

      Pienten lasten vanhemmilla on usein sellaista, ettei seksiin jää juuri aikaa. Vähäisestä ajasta voi kuitenkin saada paljon irti, jos on kärsivällinen. Lapset on syytä saada omaan huoneeseen nukkumaan ajoissa. Ei kannata edes ehdottaa seksiä, vaam yrittää vain miettiä mitä vaimo haluasi. Mikäli huomioi vaimon tarpeet, esimerkiksi auttamalla siivoamisessa, laittamalla ruokaa ja kuuntelemalla vaimoa, voi saada vaimon lopulta itse tarttumaan toimeen. Jos vaimo ei halua, johtuu se varmasti siitä, että tärkeysjärjestyksessä ennen seksiä olevat perustarpeet eivät ole tyydytettyjä. Todennäköisesti vaimo kärsii tällä hetkellä enemmän, sillä hänellä on sellaisia puutteita, ettei hän vielä jaksa edes ajatella seksiä. Tiedän mistä puhun ja olen tyydytetty.

      • Äitee ja Vaimo

        Samaa mieltä, ehdottomasti!! Äidin perusvaisto on tyydyttää ensin lapsen tarpeet, hoitaa kotityöt loppuun ja sitten on aikaa ylimääräiselle...


      • Vaimo
        Äitee ja Vaimo kirjoitti:

        Samaa mieltä, ehdottomasti!! Äidin perusvaisto on tyydyttää ensin lapsen tarpeet, hoitaa kotityöt loppuun ja sitten on aikaa ylimääräiselle...

        ...kalskahtaa korvaan pahasti tuo "ylimääräinen". Kyllä minusta seksi on ihan niitä ykkösasioita elämässä, ei se ole mitään ylimääräistä lapsenhoidon ja kotitöitten jälkeen. Elämähän on paljon hauskempaa kun seksiasiat on kunnossa ja on vakituinen saanti (2-3 kertaa viikossa) :)


      • ...
        Äitee ja Vaimo kirjoitti:

        Samaa mieltä, ehdottomasti!! Äidin perusvaisto on tyydyttää ensin lapsen tarpeet, hoitaa kotityöt loppuun ja sitten on aikaa ylimääräiselle...

        Ei ainakaan minun vaimollani ole kotityöt ennen sexiä.

        Miksi väität ja yleistät tommosta. Lapsien tarpeet on etusijalla melkein aina, mutta kotitöitä vaimoni ei tee, kun joskus.


      • Erittäin Turhautunut

        Kaikkea on yritetty, olen naimisissa oleva 24 v mies ja siivoan huushollin itse, teen ruokaa, pesen pyykit, kaikki fyysiset asiat on käyn läpi mielelläni moneen otteeseen- ei siis seksiin liittyen(hieronnat jne), nainen lopetti antamasta noin vuosi sitten, ehkä yritän liikaa, en vinkkaa että voisi mennä punkan puolelle, kun siitä ei ole ollut apua. Iän mukana tulleet hormonit vetää pään kireälle kokoajan. Siis voiko olla totta että olen tossun alla ja pahasti ja kaikki johtuu siitä.


      • avuksi
        Erittäin Turhautunut kirjoitti:

        Kaikkea on yritetty, olen naimisissa oleva 24 v mies ja siivoan huushollin itse, teen ruokaa, pesen pyykit, kaikki fyysiset asiat on käyn läpi mielelläni moneen otteeseen- ei siis seksiin liittyen(hieronnat jne), nainen lopetti antamasta noin vuosi sitten, ehkä yritän liikaa, en vinkkaa että voisi mennä punkan puolelle, kun siitä ei ole ollut apua. Iän mukana tulleet hormonit vetää pään kireälle kokoajan. Siis voiko olla totta että olen tossun alla ja pahasti ja kaikki johtuu siitä.

        Riippuu paljolti minkä ikäisiä lapsi tai lapset ovat ja imettääkö vaimo vielä. Naisella synnytyksen jälkeiset hormonit imetyshormoneineen pitävät halut poissa. Tämäkin on yksilöllistä, mutta itseä ei haluttanut eikä sytyttänyt sitten yhtään niin kauan kun imetin. Sitten imetyksen jälkeisten ekojen menkkojen alettua olin kuin sähköiskun saanut eli yhdessä sekunnissa halut tulivat voimakkaampina kuin koskaan aikaisemmin.
        Nyt on vain vaikea järjestää yhteisiä sekstailuhetkiä, kun lapset ovat äidissä vielä niin kiinni ja "häiriösi". Sitä on vain pakko herättää mies aamuyöstä, koska silloin sitä itse pääse vasta sänkyyn. Lapsen päiväuniaikaan olemme molemmat töissä ja sitä paitsi toinen lapsi olisi kuitenkin siinä vieressä hereillä..


      • äitix
        ... kirjoitti:

        Ei ainakaan minun vaimollani ole kotityöt ennen sexiä.

        Miksi väität ja yleistät tommosta. Lapsien tarpeet on etusijalla melkein aina, mutta kotitöitä vaimoni ei tee, kun joskus.

        Seksi tulee todellakin yleensä naisilla vasta sitten kun muut perustarpeet on tyydytetty. Siinä on hyvinkin paljon yksilöllisiä eroja. Toisella seksi tulee heti lastenhoidon jälkeen, toisella pitää olla kotikin ensin hoidettu, toisen täytyy saada olla ensin levännyt (pienet lapset valvottavat) ja mikä kolmansille saattaa olla tärkeää, se että saa ensin myös hetken huoahtaa ja saada omaa aikaa tehdä mitä huvittaa. Siis ilman että joku on koko ajan jotakin vaatimassa.

        Viimeisenä tärkeä kysymys, tyydytätkö varmasti naisesi? Jos et, sekin saattaa alkaa syödä seksihaluja.

        Tässä miettimisen aiheita.


      • mk
        Erittäin Turhautunut kirjoitti:

        Kaikkea on yritetty, olen naimisissa oleva 24 v mies ja siivoan huushollin itse, teen ruokaa, pesen pyykit, kaikki fyysiset asiat on käyn läpi mielelläni moneen otteeseen- ei siis seksiin liittyen(hieronnat jne), nainen lopetti antamasta noin vuosi sitten, ehkä yritän liikaa, en vinkkaa että voisi mennä punkan puolelle, kun siitä ei ole ollut apua. Iän mukana tulleet hormonit vetää pään kireälle kokoajan. Siis voiko olla totta että olen tossun alla ja pahasti ja kaikki johtuu siitä.

        Vaihda vaimoa niin se auttaa asiaan. Kerrot vaimollesi ihna asiallisesti että jos tämä seksi ala sujumaan niin menet hakemaan sitä muualta jos kotona ei saa tai sitten pitää erota kun ei sovita yhteen. Ole mies ja näytätä naiselle että seksillä ei pihdata.


      • mk
        Erittäin Turhautunut kirjoitti:

        Kaikkea on yritetty, olen naimisissa oleva 24 v mies ja siivoan huushollin itse, teen ruokaa, pesen pyykit, kaikki fyysiset asiat on käyn läpi mielelläni moneen otteeseen- ei siis seksiin liittyen(hieronnat jne), nainen lopetti antamasta noin vuosi sitten, ehkä yritän liikaa, en vinkkaa että voisi mennä punkan puolelle, kun siitä ei ole ollut apua. Iän mukana tulleet hormonit vetää pään kireälle kokoajan. Siis voiko olla totta että olen tossun alla ja pahasti ja kaikki johtuu siitä.

        Vaihda naista ja normaalsiti mies hakee sekisä muualta jos oma muija ei kuukauteen halua seksiä ja niin edelleen.


      • mk
        Äitee ja Vaimo kirjoitti:

        Samaa mieltä, ehdottomasti!! Äidin perusvaisto on tyydyttää ensin lapsen tarpeet, hoitaa kotityöt loppuun ja sitten on aikaa ylimääräiselle...

        Eik un ensin sekis ja sitten ne muut asiat. Se seksi ei ole mitään ylimääräistä ja muistakaa että se mies oli ennen niitä lapsia ja asiat tärkeys järjestykseen koska kunnon parisuhdetta ei ole sitä perhettäkään ja sitten valitetaan kun on köyhä yksinhuoltaja.


      • ladylady
        äitix kirjoitti:

        Seksi tulee todellakin yleensä naisilla vasta sitten kun muut perustarpeet on tyydytetty. Siinä on hyvinkin paljon yksilöllisiä eroja. Toisella seksi tulee heti lastenhoidon jälkeen, toisella pitää olla kotikin ensin hoidettu, toisen täytyy saada olla ensin levännyt (pienet lapset valvottavat) ja mikä kolmansille saattaa olla tärkeää, se että saa ensin myös hetken huoahtaa ja saada omaa aikaa tehdä mitä huvittaa. Siis ilman että joku on koko ajan jotakin vaatimassa.

        Viimeisenä tärkeä kysymys, tyydytätkö varmasti naisesi? Jos et, sekin saattaa alkaa syödä seksihaluja.

        Tässä miettimisen aiheita.

        täysin väärässä. itsellä seksi tulee ykkösenä.


      • äiti&vaimo
        Vaimo kirjoitti:

        ...kalskahtaa korvaan pahasti tuo "ylimääräinen". Kyllä minusta seksi on ihan niitä ykkösasioita elämässä, ei se ole mitään ylimääräistä lapsenhoidon ja kotitöitten jälkeen. Elämähän on paljon hauskempaa kun seksiasiat on kunnossa ja on vakituinen saanti (2-3 kertaa viikossa) :)

        seksi on tärkeä parisuhteeseen sisältyvä asia, mutta itse en ainakaan kovin kummoiseseti siitä nauttisi jos koti olisi levällään, joten kyllä se meillä ainakin menee järjestyksessä: 1. lapset 2. kotityöt ja 3. muut asiat....


      • mk
        äiti&vaimo kirjoitti:

        seksi on tärkeä parisuhteeseen sisältyvä asia, mutta itse en ainakaan kovin kummoiseseti siitä nauttisi jos koti olisi levällään, joten kyllä se meillä ainakin menee järjestyksessä: 1. lapset 2. kotityöt ja 3. muut asiat....

        Muuta jäejestystä eli seksi , lapset sitten muut ja kotihommia tehdään jos hyvittaa koska itse en halua tehd äsellaisia hommia mikä ei huvita sillä hetkellä. Tykkään laitella ja korjailla kaiken laista mutta oman aikatailun mukaan ja jos esim. autoon tulee vika niin niitäkin on joskus korjattu yö 2-3 kolmeen kun aamuksi pitää saada kuntoon niin silloin se ei ole kivaa koska se tehdään pakosta.


      • mk
        Äitee ja Vaimo kirjoitti:

        Samaa mieltä, ehdottomasti!! Äidin perusvaisto on tyydyttää ensin lapsen tarpeet, hoitaa kotityöt loppuun ja sitten on aikaa ylimääräiselle...

        Normaalisti mies haluaa seksiä 2-4 ketaa viikossa mutta jos sitä ei ole kuin kerran kuussa niin silta perisuhteelta katoaa pohja että silleen. Kaikki aina väitävät ettei se seksi ole niin tärkeää parisuhteessa mutta jos sitä ei ole niin ei ole muöskään parisuhdetta että silleen. Jos muut syyt laitetaan pois niin 90% avioeroista johtuu seksin vähyydestä ta i kumpikaan puolisoista ei koe sitä tyydyttäväksi ja jos jku muuta väitää niin puhuu holkäsen pöläystä.


      • mama fron hell
        ladylady kirjoitti:

        täysin väärässä. itsellä seksi tulee ykkösenä.

        Toiset on kuin kanit..jatkuvasti kihnutaan..:) ja lapset kuuntelee jo pienestä pitäen vanhempiensa seksiähinöitä..:( Joillakin omat perustarpeet menee minä-valtaisesti lasten etujen edelle.Näitä vanhempia on ja tulee olemaan.Lukekaa mitä opettajat sanovat iltalehdessä nykyvanhemmista..hyi mitä luettavaa..:(


      • Tuittupäätön
        mk kirjoitti:

        Normaalisti mies haluaa seksiä 2-4 ketaa viikossa mutta jos sitä ei ole kuin kerran kuussa niin silta perisuhteelta katoaa pohja että silleen. Kaikki aina väitävät ettei se seksi ole niin tärkeää parisuhteessa mutta jos sitä ei ole niin ei ole muöskään parisuhdetta että silleen. Jos muut syyt laitetaan pois niin 90% avioeroista johtuu seksin vähyydestä ta i kumpikaan puolisoista ei koe sitä tyydyttäväksi ja jos jku muuta väitää niin puhuu holkäsen pöläystä.

        Normaalisti nainen haluaa seksiä 6-12 kertaa viikossa, mutta jos sitä ei ole kuin 2 kertaa viikossa, niin silta perisuhteelta katoaa pohja että silleen. Kaikki aina väitävät ettei se seksi ole niin tärkeää parisuhteessa, mutta jos sitä ei ole niin ei ole muöskään parisuhdetta että silleen. Jos muut syyt laitetaan pois niin 90% avioeroista johtuu seksin vähyydestä tai kumpikaan puolisoista ei koe sitä tyydyttäväksi ja jos joku muuta väittää niin puhuu holkäsen pöläystä


      • Tuittupäätön
        mk kirjoitti:

        Vaihda naista ja normaalsiti mies hakee sekisä muualta jos oma muija ei kuukauteen halua seksiä ja niin edelleen.

        Vaihtaisin miestä, koska normaalsiti nainen hakee seksiä muualta, jos oma mies ei viikkoon halua seksiä ja niin edelleen.


      • Anonyymi
        Tuittupäätön kirjoitti:

        Normaalisti nainen haluaa seksiä 6-12 kertaa viikossa, mutta jos sitä ei ole kuin 2 kertaa viikossa, niin silta perisuhteelta katoaa pohja että silleen. Kaikki aina väitävät ettei se seksi ole niin tärkeää parisuhteessa, mutta jos sitä ei ole niin ei ole muöskään parisuhdetta että silleen. Jos muut syyt laitetaan pois niin 90% avioeroista johtuu seksin vähyydestä tai kumpikaan puolisoista ei koe sitä tyydyttäväksi ja jos joku muuta väittää niin puhuu holkäsen pöläystä

        Mistä satukirjasta on nyt kyse?


      • Anonyymi
        Vaimo kirjoitti:

        ...kalskahtaa korvaan pahasti tuo "ylimääräinen". Kyllä minusta seksi on ihan niitä ykkösasioita elämässä, ei se ole mitään ylimääräistä lapsenhoidon ja kotitöitten jälkeen. Elämähän on paljon hauskempaa kun seksiasiat on kunnossa ja on vakituinen saanti (2-3 kertaa viikossa) :)

        Minulla taas kalskahtaa tuo kotitöissä auttaminen. Auttaa? Onko ne muka vaimon hommat, joissa muut vain auttaa?


      • Anonyymi
        äitix kirjoitti:

        Seksi tulee todellakin yleensä naisilla vasta sitten kun muut perustarpeet on tyydytetty. Siinä on hyvinkin paljon yksilöllisiä eroja. Toisella seksi tulee heti lastenhoidon jälkeen, toisella pitää olla kotikin ensin hoidettu, toisen täytyy saada olla ensin levännyt (pienet lapset valvottavat) ja mikä kolmansille saattaa olla tärkeää, se että saa ensin myös hetken huoahtaa ja saada omaa aikaa tehdä mitä huvittaa. Siis ilman että joku on koko ajan jotakin vaatimassa.

        Viimeisenä tärkeä kysymys, tyydytätkö varmasti naisesi? Jos et, sekin saattaa alkaa syödä seksihaluja.

        Tässä miettimisen aiheita.

        Itselläni suurin syy haluttomuuteen on juurikin tämä, en tule ollenkaan tyydytetyksi niin ei huvita se spermasotku.


      • Anonyymi
        Vaimo kirjoitti:

        ...kalskahtaa korvaan pahasti tuo "ylimääräinen". Kyllä minusta seksi on ihan niitä ykkösasioita elämässä, ei se ole mitään ylimääräistä lapsenhoidon ja kotitöitten jälkeen. Elämähän on paljon hauskempaa kun seksiasiat on kunnossa ja on vakituinen saanti (2-3 kertaa viikossa) :)

        Saanti ????
        Ei ole ihme jos ei suju , kun puhutaan saamisesta


      • Anonyymi
        mk kirjoitti:

        Vaihda naista ja normaalsiti mies hakee sekisä muualta jos oma muija ei kuukauteen halua seksiä ja niin edelleen.

        Siinähä se tuli sanottua , se syy miksi seksi ei toimi, että ollaan valmiita sen asian tähden vaihtamaan naista
        Ei ihme että naisen halut vähenee noin epäkypsien miesten kanssa .


      • Anonyymi
        Tuittupäätön kirjoitti:

        Normaalisti nainen haluaa seksiä 6-12 kertaa viikossa, mutta jos sitä ei ole kuin 2 kertaa viikossa, niin silta perisuhteelta katoaa pohja että silleen. Kaikki aina väitävät ettei se seksi ole niin tärkeää parisuhteessa, mutta jos sitä ei ole niin ei ole muöskään parisuhdetta että silleen. Jos muut syyt laitetaan pois niin 90% avioeroista johtuu seksin vähyydestä tai kumpikaan puolisoista ei koe sitä tyydyttäväksi ja jos joku muuta väittää niin puhuu holkäsen pöläystä

        Mistäs sana normaali on peräisin ? Jokainen ihminen on erinlainen mitä tulee seksiin.
        Epäkypsien miesten avioliitot hajoaa seksin puutteeseen kun eivät osaa käsitellä naistaan oikealla tavalla,
        Ja mitä tulee naisten seksi haluihin niin se riippuu ainoastaan miehestä jos hän osaa hoitaa hommansa hyvin ja seksi on yhteinen haluaminen. Ei siis vaan miehen .
        Joten normaali nainen ei alistu patjaksi vaan siksi jos mies haluaa, sillä myös hänen tulee haluta , ja jos mies on niin osaamaton niin kyllä siinä halut hiipuu.
        Joten yhteispeli on tässäkin asiassa tärkeää, ja siinä ei ole minkäänlaisia normeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas kalskahtaa tuo kotitöissä auttaminen. Auttaa? Onko ne muka vaimon hommat, joissa muut vain auttaa?

        Ihan niin, ei vaimo ole mikään ” työnantaja” jota pitää auttaa, vaan mies tekee kotitöitä omassa kodissaan siinä kun nainenkin. Kun kumpikin on työssä päivät niin totta kai on kotityöt yhteisiä .
        Mistä eräillä miehillä on käsitys että he muka ” auttavat ” kotitöissä ja ovat ” lapsenvahteja ” omille lapsilleen , sellaista miestä kunnon nainen karttaa kun ruttoa.


      • Anonyymi
        mk kirjoitti:

        Normaalisti mies haluaa seksiä 2-4 ketaa viikossa mutta jos sitä ei ole kuin kerran kuussa niin silta perisuhteelta katoaa pohja että silleen. Kaikki aina väitävät ettei se seksi ole niin tärkeää parisuhteessa mutta jos sitä ei ole niin ei ole muöskään parisuhdetta että silleen. Jos muut syyt laitetaan pois niin 90% avioeroista johtuu seksin vähyydestä ta i kumpikaan puolisoista ei koe sitä tyydyttäväksi ja jos jku muuta väitää niin puhuu holkäsen pöläystä.

        Seksissä on oltava tunne mukana sillä se usein jää tekemättä kun toinen haluaa vaan tyydyttää omat tarpeensa ainoastaan .
        Seksi on kahden ihmisen asia siis molempien pitää olla silläpäällä, ei se ole oikein jos vaan yksi tyydyttää itsensä ja toiselle jää vaan tyhjä olo .niin että kun seksistä tulee asia mikä vaan tehdään ilman mitään hellyyttä ennen sitä, niin on aika vaihtaa miestä


      • Anonyymi
        Tuittupäätön kirjoitti:

        Normaalisti nainen haluaa seksiä 6-12 kertaa viikossa, mutta jos sitä ei ole kuin 2 kertaa viikossa, niin silta perisuhteelta katoaa pohja että silleen. Kaikki aina väitävät ettei se seksi ole niin tärkeää parisuhteessa, mutta jos sitä ei ole niin ei ole muöskään parisuhdetta että silleen. Jos muut syyt laitetaan pois niin 90% avioeroista johtuu seksin vähyydestä tai kumpikaan puolisoista ei koe sitä tyydyttäväksi ja jos joku muuta väittää niin puhuu holkäsen pöläystä

        Kukas sen normin on päättänyt ,harva nainen ajattelee pimpsalla mutta sitä enemmän sydämellä


      • Anonyymi

        Bull shit.


      • Anonyymi
        ladylady kirjoitti:

        täysin väärässä. itsellä seksi tulee ykkösenä.

        Olet varmaan se kuuluisa isokokoinen nainen joka antaa remppamiehille kuin remppamiehelle. Seksi ensimmäisenä ja seksi viimeisenä, kuusi kakaraa synnyttänyt kaikki huostaanotettuja, mutta muna maistuu edelleen ja nimenomaan paljaana.
        Kuin Vilja- Erikan äitikin, samanlainen, , muna tekee hyvää, mutta aviopuolisonsa lapsen hoidon laiminlöi ja lopulta tappoi ja ei kun uutta vauvaa painamaan, orkkuja sai varmasti useitakin ja paneskelu teki hyvää, mutta ihmisenä oli täysi paska. Miehille kyllä tavara kelpasi vaikka nainen olikin mitä nyt sitten olikaan, seksikäs, haluttava, ihana sosiopaatti joka antoi seksiä aina kun miehen teki mieli. Muna suussa syntynyt.


      • Anonyymi
        Vaimo kirjoitti:

        ...kalskahtaa korvaan pahasti tuo "ylimääräinen". Kyllä minusta seksi on ihan niitä ykkösasioita elämässä, ei se ole mitään ylimääräistä lapsenhoidon ja kotitöitten jälkeen. Elämähän on paljon hauskempaa kun seksiasiat on kunnossa ja on vakituinen saanti (2-3 kertaa viikossa) :)

        Siinähän se syy piileekin ” vakituinen saanti” jos vaan on miehelle se joka täyttää hänen saanti tarpeet niin kyllä siinä kylmenee kuka vaan.

        Monella naisella on synnytysten jälkeen hormooni häiriöitä enne kun kroppa löytää sen tavallisen hormoonitasapainon.
        Joten toisilla se ottaa enemmän aikaa, ja kun on kaksi pientä lasta niin sekin on uusi haaste elämässä .
        Ole hänen lähellä ja hyvälle ilman mitään vaaatimuksia seksistä , ainoastaan annat turvallisuuden tunteen läheisyydellä , niin asiat voi muuttua aika äkkiä suotuisaksi. Sillä seksi ei ole mikään rutiini homma kuten itse näytät luulevan , se on kahden ihmisen yhteinen halu olla lähellä toisen lähellä.
        Moni avioero johtuu juuri siitä kun nainen tuntee itsensä jotenkin pakotetuksi yhdyntään vaikka itse ei sitä juuri silloin halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan se kuuluisa isokokoinen nainen joka antaa remppamiehille kuin remppamiehelle. Seksi ensimmäisenä ja seksi viimeisenä, kuusi kakaraa synnyttänyt kaikki huostaanotettuja, mutta muna maistuu edelleen ja nimenomaan paljaana.
        Kuin Vilja- Erikan äitikin, samanlainen, , muna tekee hyvää, mutta aviopuolisonsa lapsen hoidon laiminlöi ja lopulta tappoi ja ei kun uutta vauvaa painamaan, orkkuja sai varmasti useitakin ja paneskelu teki hyvää, mutta ihmisenä oli täysi paska. Miehille kyllä tavara kelpasi vaikka nainen olikin mitä nyt sitten olikaan, seksikäs, haluttava, ihana sosiopaatti joka antoi seksiä aina kun miehen teki mieli. Muna suussa syntynyt.

        Kommentin tarkoitus oli varmaan osoittaa ettei se seksin määrä kerro koko totuutta naisestakaan. Voi olla että seksielämän puolesta kaikki on miehen mielestä hienosti, kun sekin tarpeet tulee tyydytettyä, mutta toisessa vaakakupissa on sitten se, minkälainen nainen on ihmisenä ja äitinä tai puolisona.
        Seksikumppanuus ei voi olla ainoa merkittävä kriteeri kuten tuossa Vilja - Erikan tapauksessa ja monissa muissa vastaavissa. Kuten se se eräs nainen joka tappoi jokaisen vastasyntuneen vauvansa. .. Seksiä siis oli ja paljon todennäköisesti, kertoiko se mitään muuta kuin sen, että miehet , puoliso oli tyydytetty seksin suhteen..
        Valitettavasti monet miehet ajattelevat no..munillaan.
        Ja tuo tapaus isokokoisesta, rehevästä ja anteliaasta, seksin suhteen estottomasta ja vapaasta naisesta on tosi. Kertoi että käyttää ehkäisyä, pokasi täysin entuudestaan vieraan remppamiehen ja tuli raskaaksi. Lapsi lastenkotiin suoraan synnäriltä. Kaikki mut olivat jo siellä lastenkodisa huostaanotettuina. Täysin kyvytön huolehtimaan ja ottamaan vastuuta mistään. Mutta ilmeisesti seksi oli se tärkein asia elämässä.
        Joten käyttäkää miehet ehkäisyä jos panovietti vie, naisista en menisi niin takuuseen, osa valehtelee, osalla on pakkomielle saada seksiä koko ajan, tärkein kriteeri elämässä on hyvät panot, seurauksista ei niin sitten välitetä.


      • Anonyymi
        Vaimo kirjoitti:

        ...kalskahtaa korvaan pahasti tuo "ylimääräinen". Kyllä minusta seksi on ihan niitä ykkösasioita elämässä, ei se ole mitään ylimääräistä lapsenhoidon ja kotitöitten jälkeen. Elämähän on paljon hauskempaa kun seksiasiat on kunnossa ja on vakituinen saanti (2-3 kertaa viikossa) :)

        Ykkösasiaksi ivat tietenkin lapset eikä mikään muu.
        Niin että menitkö naimisiin vaan siksi että ” saat” kolme kertaa viikossa, niin on aika hatarat ajatukset yhdessäolosta .
        Ihan kun ” saaminen ” olisi syy avioliittoon.
        Jos on tuollaiset periaatteen niin ei ihme jos nainen alkaa välttelemään , sillä jos niillä perusteilla elää niin köyhää on.
        Oletko katSellut itseäsi mikä olet oikeastaan , miten teet vaimosi arkipäivän helpommaksi ja osoitat hellyyttä etkä vonkaa seksiä ainoana päämääränä. Kun suhde on hyvällä pohjalla niin muutkin asiat hoituu.


      • Anonyymi
        mk kirjoitti:

        Normaalisti mies haluaa seksiä 2-4 ketaa viikossa mutta jos sitä ei ole kuin kerran kuussa niin silta perisuhteelta katoaa pohja että silleen. Kaikki aina väitävät ettei se seksi ole niin tärkeää parisuhteessa mutta jos sitä ei ole niin ei ole muöskään parisuhdetta että silleen. Jos muut syyt laitetaan pois niin 90% avioeroista johtuu seksin vähyydestä ta i kumpikaan puolisoista ei koe sitä tyydyttäväksi ja jos jku muuta väitää niin puhuu holkäsen pöläystä.

        Normien laittaa kukin itse, se mikä on sinulle normaalia ei ehkä ole sitä jollekkin toiselle.
        Joten seksi on osana parisuhteessa jokaisella, mutta sitten on miehiä jotka asettavat sen kaiken muun edelle ajatellen ainoastaan omia halujaan, riippuu myös paljon miehestä jos vaimo alkaa välttelee. , kuka itseään kunnioittava nainen alkaisi seksiin jos se on vaan se ainoa asia miehen elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas kalskahtaa tuo kotitöissä auttaminen. Auttaa? Onko ne muka vaimon hommat, joissa muut vain auttaa?

        Näinhän se aina kuulostaa että ” auttavat kotitöissä” ja vielä kamalampaa kun kuulee että joidenkin naisten pitää pyytää lasten isää ”lapsenvahdiksi ” omille lapsilleen .
        Niin että tasarvo ei näytä olevan vieläkään itsestäänselvyys parisuhteissa, nainen käy töissä siinä kun mieskin ja sitten töitten jälkeen tekee kotityöt ilman palkkaa tietysti samalla kun mies rentoutuu ” rasittavan työpäivän jälkeen” niin ei ihme jos halut hiipuu taivaan tuuliin .


      • Anonyymi
        mk kirjoitti:

        Normaalisti mies haluaa seksiä 2-4 ketaa viikossa mutta jos sitä ei ole kuin kerran kuussa niin silta perisuhteelta katoaa pohja että silleen. Kaikki aina väitävät ettei se seksi ole niin tärkeää parisuhteessa mutta jos sitä ei ole niin ei ole muöskään parisuhdetta että silleen. Jos muut syyt laitetaan pois niin 90% avioeroista johtuu seksin vähyydestä ta i kumpikaan puolisoista ei koe sitä tyydyttäväksi ja jos jku muuta väitää niin puhuu holkäsen pöläystä.

        ” normaalisti ”?
        Ota ja lähde jo suhteesta , sillä sinun kirjoituksesi paljastaa miten pinnallisesti ajattelet.
        Niin että olet omaa itseäsi täynnä, etkä huomaa naisen asemaa suhteessa, ehkä et olekaan se mies joka herättää mielenkiinnon naisessa, siksi kylmyys hänen puoleltaan.
        Silloin kun naista kätetään vaan patjana niin kylmenee ” normaali” nainen ihan varmasti. Joten et ole edes kypsä parisuhteeseen . Etsi joku nymfomaani sellainen täyttää tarpeesi ihan varmasti, mutta muista että sillä ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas kalskahtaa tuo kotitöissä auttaminen. Auttaa? Onko ne muka vaimon hommat, joissa muut vain auttaa?

        Ihan niin miten se voi olla auttamista kun tekee omassa kodissa tarvittavat työt. Siis mies tekee vaan oman osuutensa , eikä vaimo ole mikään pomo jota autetaan, siinäkin hyvin väärä käsitys näillä luomakunnan kruunuilla.


      • Anonyymi

        Riippuvan se miehestäkin hieman jos vaimo kylmenee, kysy vaimoltasi josko teet jotain mikä on hänen mielestään väärin.
        Sitten on joskus niinkin että naiset voivat saada synnytyksissä vaurioita esim inkontinenssia niin virtsa kun paksusuolenkin kanssa. Moni ei niistä kerto edes parhaalle ystävälleen vaan on hiljaa, ei mene liioin lääkäriin niistä, tälläisiäkin tapauksia on ollut.
        Sitten jos osaa olla hellä toistakohtaan ilman vaatimusta seksiin voi olla myöskin tie siihen että häntä alkaa seksi kiinnnistamaan.
        Syitä on monenlaisia nainen ei ole ainoastaan antaja , sekin on hyvä pitää mielessä


      • Anonyymi
        Erittäin Turhautunut kirjoitti:

        Kaikkea on yritetty, olen naimisissa oleva 24 v mies ja siivoan huushollin itse, teen ruokaa, pesen pyykit, kaikki fyysiset asiat on käyn läpi mielelläni moneen otteeseen- ei siis seksiin liittyen(hieronnat jne), nainen lopetti antamasta noin vuosi sitten, ehkä yritän liikaa, en vinkkaa että voisi mennä punkan puolelle, kun siitä ei ole ollut apua. Iän mukana tulleet hormonit vetää pään kireälle kokoajan. Siis voiko olla totta että olen tossun alla ja pahasti ja kaikki johtuu siitä.

        Sinun pitää saada syy hänen käyttäytymiseensä , joten kysy.
        Ei kai vaan ole niin että on joku toinen joka kiinnostaa , kun yhtä äkkiä lopettaa yhteiselämän


      • Anonyymi
        mk kirjoitti:

        Vaihda vaimoa niin se auttaa asiaan. Kerrot vaimollesi ihna asiallisesti että jos tämä seksi ala sujumaan niin menet hakemaan sitä muualta jos kotona ei saa tai sitten pitää erota kun ei sovita yhteen. Ole mies ja näytätä naiselle että seksillä ei pihdata.

        Hahhaa ei se ihan nyt niinkään ole että aletaan kiristämään. Sillä jos hän sanoo niin, luulen että vaimo sanoo että saakin lähteä, ei seksihalut sillä tavalla lisäänny.
        Puhua pitää aina näistäkin asioista , ja yrittää ymmärtää toinen toistaan .


      • Anonyymi
        mk kirjoitti:

        Vaihda naista ja normaalsiti mies hakee sekisä muualta jos oma muija ei kuukauteen halua seksiä ja niin edelleen.

        Ja silloin voi nainenkin hakea muualta , jos sattuis syttymään johonkin toiseen.
        Ei seksin antamisella nykyaikana kiristetään enää, silloin saakin mennä jos on niin alhaisella tasolla että asian vuoksi menee muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas kalskahtaa tuo kotitöissä auttaminen. Auttaa? Onko ne muka vaimon hommat, joissa muut vain auttaa?

        Ensinnäkin sana auttaa on väärin silloin kun tekee oman kotinsa töitä. Ei vaimo ole mikään pomo kotona ainoastaan tasavertainen partneri, siis auttamis sana on lapsellista.
        Ei vaimokaan sano miehelle että nytpä autan sinua ja teen kaikkia ruokaa tässä.
        Taitaa olla vanhoilliset käsitykset vielä monella miehellä kun on muka naisten ja miesten töitä, se joka osaa paremmin jonkun homman tekee sen ilman että auttaa mitenkään ketään muuta kun itseään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanti ????
        Ei ole ihme jos ei suju , kun puhutaan saamisesta

        Ihan totta ihan kun lapset lauantai karkkipussia silloin ei varmaan ole tunteita vaimoonsa jos vaan höpöttää että kun ei saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sana normaali on peräisin ? Jokainen ihminen on erinlainen mitä tulee seksiin.
        Epäkypsien miesten avioliitot hajoaa seksin puutteeseen kun eivät osaa käsitellä naistaan oikealla tavalla,
        Ja mitä tulee naisten seksi haluihin niin se riippuu ainoastaan miehestä jos hän osaa hoitaa hommansa hyvin ja seksi on yhteinen haluaminen. Ei siis vaan miehen .
        Joten normaali nainen ei alistu patjaksi vaan siksi jos mies haluaa, sillä myös hänen tulee haluta , ja jos mies on niin osaamaton niin kyllä siinä halut hiipuu.
        Joten yhteispeli on tässäkin asiassa tärkeää, ja siinä ei ole minkäänlaisia normeja

        Näin on, muistan nuorempana kun moni nainen kertoi että he eivät tunne yhtään mitään yhdynnässä miehen kanssa kun aina sama malli joka kerta kun ollaan yhdessä. Ärsyttää jo siinä vaiheessa kun iltaa vietetään kun mies jo tekee valmisteluja asiaa varten, se kun istuisi viereen ja ottaisi ympäriltä kiinni , läheisyys on tärkeä ennenkö mikään muu toimii


    • kikuli-kALLE

      meila on joulu taallä kotiafrikkassisa. meila on banaanimaa. sielta saa huvia perunaa. perunassaha o tarkeaa talkkia ja (aivo)pesusiena. mula o iso sormi. sila o huva rapsutella jos kutitaa. harrastan vesisuomista. kotona meila on tötterökone, jolla tulee huvia jätskitotteroita. pidatko jaatelösta. sano sille sun vaimolles että pillua perkele tai mää leikkaan muna irti ja syötän sen sulle

    • maria

      Tuo kolahti, joo. Olen itse vaimo ja äiti myös ja kieltämättä "annan" harvoin nykyään. Voisin selitellä ummet, lammet: Kiire töissä (totta! Teen 3-vuorotyötä, se väsyttää), lapsi 3v vaatii paljon, mieli tekee usein, mutta mies on silloin itse töissä. So, turvaudumme molemmat omiin apuihin, olemme puhuneetkin siitä. Silti rakastan miestäni tosi paljon, hän on komea ja seksikäskin yhä mielestäni. Jokin vaan aina "mättää". Tarvitsisimme lomaa ihan kahdestaan. Oltiinkin maaliskuussa 2vkoa etelässä ja silloin kyllä harrastettiin seksiä päivittäin. Se oli ihanaa. Mutta taas tämä arki.. loman jälkeen olemme rakastelleet ehkä 3 kertaa. Se on harvoin, todella. Hänelle se on "ei koskaan". Mutta mitä aiot tehdä, jos vaimo ei vieläkään anna? Kuukaudet, vuodet vierivät, mitä teet? Otat eron? Menet vieraisiin? Vai hakkaat vain hanskaasi? Mietin asiaa nimittäin omalta kannaltani. Toisinaan pelkään, että mieheni menee vieraisiin. Vaikka toisaalta sanoo hänkin, että nykyään ei vaan ehdi. Kunhan tuo lapsi kasvaa, muuttaa omaan huoneeseen, talo valmistuu, jolloin hän on iltaisin joskus kotona. Ja ehkä minäkin joskus "totun" tähän 3-vuorotyöhön tai vaihdan työpaikkaa.. Uskoisin, että meillä on vielä toivoa, jos on rakkautta. Ja minun puolestani sitä ainakin on. Eli kysyppä samaa itseltäsi ja sitten vaimoltasi. Rakastaako hän sinua? Seksi kuuluu rakkauteen, halu olla lähellä, niin lähellä toista. Onnea sinulle ja teille rakkautenne ja asitillisuutenne etsintään.

    • äitykkä

      Oletkos ajatellut, että vaimollasi saattaa olla kiikarissa toinen mies. Oletko tarpeeksi hyvä sängyssä? Annatko vaimollesi tarpeeksi aikaa?

    • saana

      Olin itse samanlainen pihtarivaimo.En vaan enää halunnut kyseistä miestä,lapseni isää,enää.Halu ei koskaan palannut vaikka yritettiin kaikkea,parisuhdeleiristä lähtien.Otettiin kahdenkeskistä aikaa,käytiin etelässä ym. ym.Ero siitä lopulta tuli.Nyt olen uudestaan naimisissa,lapsi 1,5v. ja seksi on aivan mahtavaa.Jo synnäriltä tullessa olisi haluja ollut.Joten,älkää tuhlatko vuosikausia vanhan lämmittelyyn.Kun ei niin ei.

      • vaimo jo 17 vuotta

        En voinut olla osallistumatta tähän keskusteluun, vaikka harvoin kirjoittelen tänne mitään. Ystävä hyvä, älä lannistu. Anna huomiota vaimollesi muuten, kunnioita hänen tarpeitaan. Naisilla on erilaiset ne tarpeet kuin miehillä, varmasti kaikki sen tietää. Minäkin olen eräällälailla "pihtarivaimo", mutta syyhän on luonnollinen se, ettei aina voi haluta. Varsinkin jos muut asiat on vähänkään retuperällä, jos mieltä painaa jokin tms. Toivon mieheltäni arjenkeskellä muuten huomiota, joskus halausta (ja minä pyydän sitä), suukkoa, kosketusta, hymyä, juttelua. Seksihalut kyllä syntyy ajallaan. Mieheni on oppinut odottamaan. Hän aina sanoo, että SITTEN KUN SINÄ HALUAT. Minä haluan, ehkä noin kerran viikossa, ehkä harvemminkin. Joskus haluan vain "kiehnätä". Enkä sitä orgasmia saa läheskään aina (eikä se minua ainakaan harmita yhtään), vaikka tosi ihanaa onkin. Miestäni se tuntuu harmittavan hirveenä, mutta minä aina yritän selittää, ettei se todellakaan haittaa. Olen minä oikeesti saanut monenmontakertaa, näyttelemään ei ole tarvinnut ryhtyä. Haluan olla rehellinen.

        Älä usko nuita jotka sanoo, ettei yhden kanssa voi koko elämää olla, minä uskon ikuiseen rakkauteen ja sitä on meillä piisannut jo pitkästi toistakymmentä vuotta. Johan avioliittolupauksessa sanomme, että tahdon. Ja se ei ole tunteista kiinni. Tunteet tulevat ja menevät. Tsemppiä sinulle, ole huomaavainen puoliso, se palkitaan!!!


      • Kokemusta on

        Joo minäkin uskoin näitä lepertelyitä siitä, että homma kyllä paranee kunhan vain ottaa toisen huomioon. Vuosien varrella yritystä on ollut, jos jonkun näköistä. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän vaimo kokee asiat painostukseksi. Tämän vuoden puolella on jo ollut täysin hiljaista.

        Ei muuten, mutta usko vain, että parisuhteessa tunteet ja seksi kulkevat käsi kädessä. Vaimosi ei rakasta sinua enää. Rakenna itsellesi uusi elämä kun vielä voit.

        Toinen vaihtoehto on uskoa näitä kyllä se vielä siitä, kunhan sinä vain -puheita ja huomata tällaisena lähes viisikymppisenä, että on ollut täysi pelle. Uskonut naivina parempaan huomiseen ja antamansa rakkauden vastarakkautta kasvattavaan voimaan.

        Älä sinä usko satuihin.


      • jepjeejejeje
        vaimo jo 17 vuotta kirjoitti:

        En voinut olla osallistumatta tähän keskusteluun, vaikka harvoin kirjoittelen tänne mitään. Ystävä hyvä, älä lannistu. Anna huomiota vaimollesi muuten, kunnioita hänen tarpeitaan. Naisilla on erilaiset ne tarpeet kuin miehillä, varmasti kaikki sen tietää. Minäkin olen eräällälailla "pihtarivaimo", mutta syyhän on luonnollinen se, ettei aina voi haluta. Varsinkin jos muut asiat on vähänkään retuperällä, jos mieltä painaa jokin tms. Toivon mieheltäni arjenkeskellä muuten huomiota, joskus halausta (ja minä pyydän sitä), suukkoa, kosketusta, hymyä, juttelua. Seksihalut kyllä syntyy ajallaan. Mieheni on oppinut odottamaan. Hän aina sanoo, että SITTEN KUN SINÄ HALUAT. Minä haluan, ehkä noin kerran viikossa, ehkä harvemminkin. Joskus haluan vain "kiehnätä". Enkä sitä orgasmia saa läheskään aina (eikä se minua ainakaan harmita yhtään), vaikka tosi ihanaa onkin. Miestäni se tuntuu harmittavan hirveenä, mutta minä aina yritän selittää, ettei se todellakaan haittaa. Olen minä oikeesti saanut monenmontakertaa, näyttelemään ei ole tarvinnut ryhtyä. Haluan olla rehellinen.

        Älä usko nuita jotka sanoo, ettei yhden kanssa voi koko elämää olla, minä uskon ikuiseen rakkauteen ja sitä on meillä piisannut jo pitkästi toistakymmentä vuotta. Johan avioliittolupauksessa sanomme, että tahdon. Ja se ei ole tunteista kiinni. Tunteet tulevat ja menevät. Tsemppiä sinulle, ole huomaavainen puoliso, se palkitaan!!!

        ei ole kaikilla mitenkään erilaiset tarpeet kuin miehillä. Itse halun ainakin seksiä joka päivä :D onneksi mies antaa.


      • jjv

        Juurikin näin..minulla oli just samalla tavalla. Alettiin seurustella exän kanssa 14 vuotiaana ja oltiin 23v yhessä..kolme lasta..yritystä oli olla yhessä mutta mulla ainakin teki jo pahaa olla yhessä..aloin saaha jo rytmihäiriöitä..hyi..8v omassa päässä kypsensin ajatusta erosta ennen kuin sain aikaiseksi. Nyt minulla on ollut uusi mies 1.5v ja oo mama !! Ei ole seksistä puutetta. Joka päivä...eka kuukauvet 7 tuntia..mutta joka päivä vieläkin, joskus jopa kahesti..nyt meille syntyy kohta vauvat ja olen raskausaikana ollut vielä halukkaampi..ja aion olla lasten synnyttyäkin..elämä on ihanaa..


      • Anonyymi
        Kokemusta on kirjoitti:

        Joo minäkin uskoin näitä lepertelyitä siitä, että homma kyllä paranee kunhan vain ottaa toisen huomioon. Vuosien varrella yritystä on ollut, jos jonkun näköistä. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän vaimo kokee asiat painostukseksi. Tämän vuoden puolella on jo ollut täysin hiljaista.

        Ei muuten, mutta usko vain, että parisuhteessa tunteet ja seksi kulkevat käsi kädessä. Vaimosi ei rakasta sinua enää. Rakenna itsellesi uusi elämä kun vielä voit.

        Toinen vaihtoehto on uskoa näitä kyllä se vielä siitä, kunhan sinä vain -puheita ja huomata tällaisena lähes viisikymppisenä, että on ollut täysi pelle. Uskonut naivina parempaan huomiseen ja antamansa rakkauden vastarakkautta kasvattavaan voimaan.

        Älä sinä usko satuihin.

        Tietysti vaimo koki painostukseksi, koska et sinä häntä ottanut huomioon siksi, että rakastit ja välitit, vaan siksi, että toivoit saavasi sillä keinolla pillua. Luuletko, ettei tämä paistanut läpi? 🤦‍♀️ Menee ehkä läpi uuden tuttavuuden kanssa, jos nainen on tarpeeksi humalassa ja mies erityisen taitava pitämään päämääränsä piilossa. Jeesus näitä häntäheikkejä.
        Onneksi kaikki miehet eivät ole sellaisia. 🙏
        Keksittäisiinpä lääke näille pillunkipeille inisijöille tai tajuaisivatpa he alusta alkaen, että parisuhde ei ole heitä varten - ei ainakaan lasten hankkiminen - ja jos parisuhdetta haluavat, suostuisivat ainoastaan avoimeen suhteeseen.


      • Anonyymi
        Kokemusta on kirjoitti:

        Joo minäkin uskoin näitä lepertelyitä siitä, että homma kyllä paranee kunhan vain ottaa toisen huomioon. Vuosien varrella yritystä on ollut, jos jonkun näköistä. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän vaimo kokee asiat painostukseksi. Tämän vuoden puolella on jo ollut täysin hiljaista.

        Ei muuten, mutta usko vain, että parisuhteessa tunteet ja seksi kulkevat käsi kädessä. Vaimosi ei rakasta sinua enää. Rakenna itsellesi uusi elämä kun vielä voit.

        Toinen vaihtoehto on uskoa näitä kyllä se vielä siitä, kunhan sinä vain -puheita ja huomata tällaisena lähes viisikymppisenä, että on ollut täysi pelle. Uskonut naivina parempaan huomiseen ja antamansa rakkauden vastarakkautta kasvattavaan voimaan.

        Älä sinä usko satuihin.

        Satuja ne ovat. On tullut annettua huomiota, omaa aikaa, ja kodin hommista suurimman osan teen, mutta kaikilla naisilla ei vaan ole haluja, juurikaan. Ja harvoin milloin hommat menee petipuuhiksi, ei jää kumppani huomiotta, ja tulee tyydytetyksi, ettei kannata oikeesti mitään turhia neuvoja jaella. Oikeesti haluttomuus, on pikkusen vakavempi ja monisyisempi, juttu kun miehen vika. Onneks oma kulta myös tässä suhteessa järkevämpi, kun ihan on ummet ja lammet keskusteltu asian tiimoilta, ja sanoo kun ei tiedä itsekkään miksi ei ole haluja juuri ollenkaan, ja haluiais haluta, mut ei vaan mee niin asiat..


    • Mies

      Herää kysymys: miksi aina näin päin, että vaimo ei anna ja mies ei saa?
      Onko parisuhde ja seksi "antamista" ja "saamista"?
      Oletko koskaan sen sijaan, että kysyisit: annatko, kysynyt, että haluatko?

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Oikea kysymys on "Haluatko seksiä?" ei "Annatko seksiä?".


    • Riitta

      Rakastuin kolme vuotta sitten todella perusteellisesti. Sitä ennen olin vuosia yksin ja tunsin mieletöntä tyydyttymättömän naisen seksihalua, ts. yhden illan juttuja ja lyhyitä seurustelusuhteita oli riittämiin.

      Pari vuotta nykyisen mieheni kanssa meni seksin suhteen hyvin. Olin kovin halukas. Sitten muutimme yhteen ja aloitin e-pillerit. Nyt on kulunut vuosi enkä halua seksiä enää ollenkaan.

      Tämä asia vihloo minua suunnattomasti. Rakastelen mieheni kanssa, koska rakastan häntä ja hänen onnellisuutensa on minulle tärkeää. Silti on hirveää, kun en halua ja ajan mittaan haluttomuus muuttuu yhä vaikeammaksi asiaksi.

      Hirveintä tässä asiassa on se itseinho ja itseviha, mikä valtaa "kunnon kiltin tytön" mielen, kun hän tuntee seksin tarvetta vailla mahdollisuutta tyydyttää sitä ja lopulta onnellisesti rantauduttaan hyvään parisuhteeseen ja seksiä olisi tarjolla ja sitä suorastaan pitäisi harjoittaa, niin halut katoavat.

      Minun tekee todella mieli kysyä, että miksi maailma on näin epäoikeudenmukainen? Miten ihanaa olisi, jos voisin rakastella mieheni kanssa tuntien intohimoa. Vaikka mitä yritän, niin parhaillaan tunnen suunnilleen pientä kiihkoa.

      En usko, että tässä on kyse keskustelusta tai vastaavasta. Hormonitoiminta on jotenkin muuttunut. Olen 33-v. Lapsia ei ole.

      • oikeassa

        Todellakin hormoonitoimintasi on muuttunut ja siitä saat "kiittää" e-pillereitä. Jotkut naiset reagoivat niihin kuvaamallasi tavalla. Kannattaisi käydä gynekologin kanssa juttelemassa merkin vaihdosta. Tai ellei sekään auta, jostain muusta ehkäisystä. Tietenkin lapsen hankkiminen voisi myös jo tulla kysymykseen, jos olet ajatellut miehesi olevan "Se Oikea" ja lapsia on suunnitelmissa.


      • eiksjuu2

        Entä jos jättäsit pillerit ja käyttäsitte jotain muuta kuin hormonaalista ehkäisyä?


    • june

      Älä ainakaan odota esim telkkaa katsellen, että kun tuo emäntä tuosta saa nuo kotityöt tehtyä ja lapsen nukkumaan, niin sitten.. Kun olen uupunut, ei todella kiinnosta seksi! Ja se jankkaaminen ei ainakaan auta..

    • ..

      ..pillereitä.

      Jos syö käske lopettaa. Meillä ainakin pillerit vei halut. Ei ihan kokonaan, mutta sexi väheni tuntuvasti.

      Nykyään sextaillaan aina, kun kahdelta alle 3-vuotiaalta päästään.

    • vanha pappa

      Ongemaa eiole ratkaistu missäänmaailmankolkassa joten jos vaimo ei oikeesti halua seksiä (katsothan peiliin ja ajattelet myös käyttäytymistäsi eli sanojasi joilla viestität omaa kieltäsi vaimollesi) Niin ja ethänvaan unohda sitä että olet mies etkämikään nynnerö joka tansii niinkun akkahaluaa sano kaikki niinkuin oikeesti on oikein (eiköhän lapsetkin osaa sanoa kumpi on oikeessa) nykyisin nuoret ovat fiksuja ja osaavat ottaa huomioon jopa vanhempiakin. heh muistin pisteen heh .
      TÄÄLLÄ EI VOI KUKAAN SINUA AUTTAA (Sillä emmetiedä totuutta parisuhteestai)

      TV Uuusssperheenisä kohta 50v

      • tarvii

        naista pitää osata käsitellä. meillä kuulemma lapsen syöttö ja puuhailu lapsen kanssa saa vaimon lämpeämään eniten kuten myös muut kotitaloustyöt. 1 ja 2v lapset


    • ne tekee

      mistä niille maksetaan. Vierasta on mukava panna.

    • Vieraisiin

      Sama tilanne, vaimo ei anna kuin 1-2 kertaa kuukaudessa. Sama homma on jatkunut jo monta vuotta. Nyt riittää, menen vieraisiin ja jatkuvasti. Paskanpuhuminen kotitöistä, siivoamisesta ja lapsien hoitamisesta saa riittää, teen niitä kaikkea. Tulotkin on vielä kohdillaan.
      Fakta on vain se, että naiset ei parisuhteessa halua omaa miestään. Mutta ketäpä ne pettäjät naivat, naimisissa olevia naisia. Mietippä sitä!

      • Anonyymi

        Näin se taitaa olla.


      • Anonyymi

        Siis sinä olet olevinani joku luomakunnan kruunu jotenkin. Ota osaa kotona oleviin tehtäviin ettei hänen tarvitse niitä yksin tehdä , niin voi olla että asia muuttuu. Kyllä se on usein niin että mies joka ei osaa käsitellä naistaan oikealla lailla menettää kiinnostuksen naisen silmissä. Yhteispeli kaikessa on tärkeää .


    • tietää miten

      ...kävi.
      Mutta ehkä nämä uudemmat viestit hyödyttävät muita samassa tilanteessa olevia.

      Sinänsä eriävät näkemykset viestiketjun kirjoituksissa sisältävät kaikki mielestäni osatotuuden.
      Joitakin suhteita ei voi pelastaa, jännite on kuollut eikä osapuolet ole valmiita näkemään vaivaa sen henkiin herättämiseen. Ehkä seksuaalista jännitettä ei koskaan ollutkaan, alkuhuumassa katsottiin muita asioita kuin seksuaalista yhteensopivuutta.

      Joskus seksihalujen katoaminen johtuu todellakin väsymyksestä, tuolloin neuvot osallistua kotitöihin ja lastenhoitoon toimivat hyvin. Nainen saa levätä ja levänneenä taas jaksaa...

      E-pillerit vie tunnetusti haluja, kyllä. Samoin muutkin hormonaalisia muutoksia aiheuttavat tilat (imetys, raskaus) voi sen tehdä.

      Joskus haluttomuus on sitä ettei saatu seksi tyydytä. Miksi haluta sellaista joka ei tunnu oikeastaan miltään, tai ärsyttää. Tässä miehen pitäisi kuulla ja huomioida naisen tarpeita mutta myös tietenkin naisen pitäisi näitä tarpeita tuoda esiin. Jos nainen on antanut ymmärtää, että muutaman minuutin tehojyystö on ok, voipi olla vaikea miehen sisäistää että oikeasti tarvittaisiin jotain muuta.

      Olen parisuhteessa oleva nainen. Olen ollut aiemmin (lopulta) seksittömässäkin suhteessa ja varmasti olin jonkun mielestä v...mainen pihtariakka. Ex-avomies yritti olla ymmärtäväinen ja antaa kaikenlaista läheisyyttä, mutta jokin puuttui. Oli varmaan puuttunut jo alusta saakka. Teknisesti mies oli taitamaton enkä "kehdannut" neuvoa, tuntui että tuollaiset asiat "pitäisi tajuta luonnostaan". Juu, en ollut tässä kovin reilu tai ymmärtäväinen. En saanut koskaan orgasmia (millään tavoin) vaikka yhdessä oltiin pitkään.
      Lopulta suostuin seksiin vain miehen pitämiseksi tyytyväisenä ja inhosin itseäni. Seksi ällötti ja lopulta koko mies ällötti. Ero tuli muistakin syistä, mutta tämä oli yksi syy.

      Nykyisessä suhteessa tilanne eteni aluksi entiseen malliin, ujostelin tuoda esiin toiveitani ja vedin pornoelokuvista opittua naisroolia. Esitin tyytyväistä kun mies laukesi, oli oma olotila mikä hyvänsä. Nykyinen mieheni kuitenkin näki shown läpi, hän halusi minunkin olevan tyydytetty ja seksin aikana todella välittyi se tunne etten ollut vain "käytössä" tai että hän kokisi jotenkin ikävänä velvollisuutena tyydyttää minut. (näitäkin on matkalle mahtunut, ensin saadaan ihana olo itselle, sitten kärsivä ilme naamalle kun pitäisi viedä homma loppuun - olen tämän suhteen tosi yliherkkä). Ja en todella tarkoita että miehen pitäisi jotenkin nähdä aina paljon vaivaa minun vuoksi! Kyllä minäkin olen valmis kaikenlaisiin temppuihin & jos silloin tällöin saa sellaista seksiä että varpaankynnetkin tuntuu lentävän irti huippuhetkellä, kyllä sitä taas kestää monta arkisempaa (ja orgasmitonta) sessiota. Näin on nykyisessä suhteessa ja se on ok.

      Niin että tässä oman haluttomuuteni taustaa, jos se jotakuta hyödyttää. Ainakin itse olen oivaltanut että olemalla itse aktiivinen ja todella "läsnä" seksissä saa parempaa seksiä ja se pitää halujakin yllä. Ja toisaalta...tarvitaan vastakappale joka sallii ja kannustaa siihen.

    • kotihommia on

      et kerjää, se tuntuu ruinaamiselta ja jos siihen on tultu että seksikin on joku velvoite niin ei anna periaatteestakaan!!!!

      auta häntä omasta tahdostasi, tietysti takaajatuksena on saada jotain mutta älä odota että hän pyytää apuasi kotitöissä tai missä tahansa.

      mieti nalkuttaako hän sinulle jostain? aina? tee sille jotain. tee ne asiat ainakin joista saat aina kuulla.

      onko lasten hoito ja kotityöt jaettu tasan? tee joskus joku hänen homma auttaaksesi. jos koti pitää aina olla tip top ja lapsetkin vaatetettu huolella ja huoneet siistit niin viehän se aikaa ja joka päivä sama kaava vie haluja kun elämästä tulee suorittamista ja tylsää oravanpyörää..puutu siihen.irtiotto arjesta.

      ehkäsy/ odotus/imetys/eka 1v. lapsen syntymästä vie haluja HORMOONIT

      rakkauden puute.ilman tunnetta ei ole haluja.

      huono seksi. todella moni mies ei keskity naiseen!!!! ajatellaan että no jos vähän kokeilen sormella ja suutelen ja sitten voinkin jo alkaa hommiin koska mä en jaksa enää odottaa, sen sijaan että naista kohdeltaisiin samoin kun monia miehiä pornoleffoissa...kauanko oikein nautiskeltuna suihinotto kestää melkein joka leffassa??oisko sinusta kivaa sellainen kiihoittaminen?mieti miten saat naisen haluamaan sinua samoin kun naisten syttyminenhän kestää monta kertaa kauemmin kun sinun. sitä kun saa kunnolla, kiirreettömänä ja olo ei ole vaivaantunut just siks että sinä et kestä enää ja häntä tarvitsee nyt tässä hoidella enemmän....niin varmasti hän haluaa uudelleenkin.

      käyttäydy itse niin että hän huomaa sinut. pukeudu, tuoksu hyvälle, ole kohtelias ja huomaavainen ja vie vaikka lapset yllärinä hoitoon mummolaan ja naisesi ravintolaan. sopivasti viiniä/olutta ja kotiin ajoissa niin varmasti saat. voihan aikeista kertoa suoraankin. älä tee mitään hölmöä josta hän voisin valittaa jo matkalla, kuten parkkeeraaminen, autolla ajaminen, kiire... :) naiset hermostuu liian nopeasti jos hermo oon tiukalla ja hermohan on tiukalla kun ei saa!!

      yllätä joskus vaikka kukkakimpulla kun tulet töistä.

      jos olet "rupsahtanut" niin ala huolehtimaan itsestäsi. laihduta vähän ja hän huomaa sinun muuttuneen haluttavammaksi. miksi naiset mielellään katsoo draama elokuvia/sarjoja ja mennen tullen hunkseja ym..koska ne on seksikkäitä!!! gere ja costner, franzen ja prosnan tai vaikka salkkari tähdet, joidenkin mielestä ne on ihanan näkösiä ja miksiköhän??ne ei ole hieltä haisevia, rasvanäppejä jotka röyhtäilee ja piereksii sohvalla ja sitten nauraa itselleen...tai toimihenkilöitä jotka tulee töiden, kännyköiden ja mappien kanssa kotiin ja natisee kuivasti jotain rankasta työpäivästä...ne on seksikkäitä ja haluttavia miehiä.kaikki on kiinni asenteesta.muutu.

      jos et sitten näilläkään konsteilla saa edes kerran kuussa niin keskustele hänen kanssa suoraan mistä on kysymys!? älä hermostu!!!!!!!!!!

      rakkaus kun loppuu niin loppuu halutkin.

      elin itse parisuhteessa jossa oli huonoa seksiä. joskus oli pakko antaa kun itsekin halusi vähän mutta joka kerta päättyi pahaan oloon kun ei saanut. odotti jotain herkkää ja kuumaa seksiä ja se olikin pettymys saada tavallista rytkytystä aina.puhe ei auttanut.. lakkasin antamasta koska se oli aivan sama ilman tai huonoa...
      molemmat ajauduttiin vieraisiin ja aika kauan sitä salaa toisltamme jatkettiin kunnes erottiin kun ei enää rakastettu. riideltiin vain. lapsiakin oli.

      nyt olen suhteessa jossa seksiä on koska haluan häntä.hän on oman elämänsä sankari, haluttava ihan tavllinen duunari mutta viikonloppuisin siisti ja asiallinen..välillä vähän renttukin.seksi on toisinaan tavallista mutta sitä on tarpeeksi. hänelle voin myös kertoa jos haluaisin jotain ja hän yrittää toteuttaa sen. parisuhde on lapsia myöden tavallista mutta hänen kanssa olen kesksutelen jos mikä tahansa mättää.hän korjaa virheitään ja minä omiani. näin pidetään pöytä puhtaana ja rakkaus voimissaan ja seksi luistaa vaikka välillä ihan pikanakin.

      • NaistenUnelma

        Joo jos entisissä suhteissa on aina tullut ja nykyisessä suhteessa ei vaimoa enään haluta onko vika vaimossa vai itsessä. Kyllä moni nainen haluisi näin komean miehen kaatavan sänkyyn ja panevan kunnolla mutta varattu mies ei voi näin tehdä, tiedän tunteen kun panettaa ja et voi kun salaa vetää käteen vaimolta salaa katsoen pornoa tietokoneelta tai dvd:ltä hakien vähän samaa tunnelmaa. Ongelmana on kuitenkin ettei se tunnu samalta ja suhteesta puuttuu jokin oleelline osa parittelu. Parisuhteessa parittelu ei ole välttämätöntä mutta toiset harrastaa sitä enemmän toiset ei välttämättä lainkaan. jos kemiat pelaa voidaan panna joka paikassa ja hakea haastetta itse olen niitä mutta vaimo ei ole. ehkä olemme erilaisia ihmisiä ettei homma suju ja siksi tulee riitoja ja muutenkaan parisuhde ei toimi odotetulla tavalla.


      • eiksjuu2

        Niin tutunkuuloista..


    • upottaja

      surkee paneen. kyllä vaimos mulle antaa liikaaki.

    • hy

      Suomalainen miehen aina syö ulkona kun ne lähtevät työmatkaan...!!
      Intia,kiina,thaimaa...kaikki he kokeilevat työ jälkeen...!!Hauskaa ja
      täynnä energia...!!!
      Vaimo aina tyhmä usko että mies on luotettava....

    • Kokemusta on

      Ota ero. Mie olen saanut velvollisuus pi...a 17 vuotta.

    • kokemusta on

      Pihtarivaimo täälläkin... Itse pihtasin siksi, että mies ei enää kiinnostanut. Mies kävi töissä, söi, makasi sohvalla, nukkui ja kinusi seksiä. Itse kävin töissä, laitoin ruokaa, siivosin, pesin pyykkiä, silitin omat ja miehenkin vaatteet. Mies lihoi silmissä, ei pitänyt itsestään huolta millään lailla. Minä lenkkeilin, kävin salilla, meikkasin ja huolehdin itsestäni.

      Mies kuvotti minua ja pelkkä ajatus seksistä tuon sian kanssa oksetti. Ero tuli puolen vuoden sisään.

      Huolehdi siis, että osallistut kotitöihin ja lasten hoitoon ilman erityistä pyyntöä. Pidä itsestäsi huolta. Huomioi vaimoasi, hellittele ja kehu häntä. Tee kuitenkin myös "miehekkäitä" asioita kotona, kanna raskaat kauppakassit, korjaa koneita tms. Näytä naisellesi, että sinä olet uros ja hän naaras... On oikeasti kiihottavaa katsoa kun miehet puuhailee "miesten" juttuja, se korostaa naisenkin naiseutta kun ei tarvitse olla suhteessa se "äijä" ;)

      Ehkä vaimosi ei pidä itseään enää seksikkäänä? Ehkä hän pitää itseään vain äitinä, ei enää vaimona ja seksuaalisena naisena? Haluja on vaikea herätellä jos ajattelee olevansa vain lasten äiti, silloin omat halut ovat viimeisenä mielessä. Keskustele hänen kanssaan. Mutta älä painosta äläkä varsinkaan ruikuta ja kerjää seksiä. Puhukaa asioista asiallisesti ja avoimesti. Kun kerran suhde muuten toimii ja rakkautta riittää, uskon kaiken järjestyvän. Kyllä se siitä!

      • seppo4574573

        Kyllä kannattaa heittää tommoset akat pellolle. Ota nuorempi muija ittelles. Naiset lopettaa antamisen kun ne tulee liian vanhoiksi.


      • Seppo ei tajuu
        seppo4574573 kirjoitti:

        Kyllä kannattaa heittää tommoset akat pellolle. Ota nuorempi muija ittelles. Naiset lopettaa antamisen kun ne tulee liian vanhoiksi.

        Ei pidä paikkaansa. Hyvän miehen kanssa naiselle käy kyllä aivan päinvastoin. Vauhti paranee iän myötä ja mies voi vain olla ja nauttia hyvästä kyydista. :D


      • Anonyymi

        Akka vaihtoon vaan. Sipsin mässyttäjät ja naiset jotka ei pidä huolta terveydestään alkavat ennen pitkää pihtaamaan. Monessa kommentissa myös puhutaan että kotityöt tms pitää jakaa. Yleensä pihtari haluaa näyttää kaapin paikan ja jos se ei miehelle käy alkaa pihtaaminen. Ei kannata siis elää puutteessa vaan kannattaa etsiä nuorempi nainen kenellä on halut kohdallaan. Elämä on lyhyt ja Yht äkkiä ei ota enää eteen.. Et älä tuhlaa hyvää aikaa tossun alla. Mieluummin tussun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akka vaihtoon vaan. Sipsin mässyttäjät ja naiset jotka ei pidä huolta terveydestään alkavat ennen pitkää pihtaamaan. Monessa kommentissa myös puhutaan että kotityöt tms pitää jakaa. Yleensä pihtari haluaa näyttää kaapin paikan ja jos se ei miehelle käy alkaa pihtaaminen. Ei kannata siis elää puutteessa vaan kannattaa etsiä nuorempi nainen kenellä on halut kohdallaan. Elämä on lyhyt ja Yht äkkiä ei ota enää eteen.. Et älä tuhlaa hyvää aikaa tossun alla. Mieluummin tussun.

        Niin onkohan tämä joku vallankäyttöjuttu. Aina kun käyn (harvoin) ulkona kaverien kanssa, vaimo alkaa pihdata.


      • Anonyymi
        seppo4574573 kirjoitti:

        Kyllä kannattaa heittää tommoset akat pellolle. Ota nuorempi muija ittelles. Naiset lopettaa antamisen kun ne tulee liian vanhoiksi.

        Naiset lopettaa antamisen kun mies ei kiinnosta, siis ei näe hänessä mitään seksikästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akka vaihtoon vaan. Sipsin mässyttäjät ja naiset jotka ei pidä huolta terveydestään alkavat ennen pitkää pihtaamaan. Monessa kommentissa myös puhutaan että kotityöt tms pitää jakaa. Yleensä pihtari haluaa näyttää kaapin paikan ja jos se ei miehelle käy alkaa pihtaaminen. Ei kannata siis elää puutteessa vaan kannattaa etsiä nuorempi nainen kenellä on halut kohdallaan. Elämä on lyhyt ja Yht äkkiä ei ota enää eteen.. Et älä tuhlaa hyvää aikaa tossun alla. Mieluummin tussun.

        Tossun alla ?
        Siinähän se näkyi millaiset käsitykset teikäläisellä on avioliitosta. Siis tossun alla olemista mielestäsi jos ottaisit osaa oman kotisi töihin ihan vaan puolisona, mutta niin kauan kunnon asenne ” tossun alla” niin lähde hyvä mies että vaimosi voi löytää oikean miehen joka arvostaa yhteiselämää. Sinä voit löytää niitä yhden illan juttuja joten se tulee olemaan elämäsi, et tuolla asenteella tule löytämään kunnollista naista elämääsi


    • tuleva vaimoko...?

      Mä ainakin teen lapset sellaisen miehen kanssa jonka kanssa tahdon harrastaa seksiä vielä lasten teon jälkeenkin.. Mulle seksi on melko iso osa parisuhdetta.. Sen pitää toimia muuten ei suhteesta tule mitään.. Tietenkin jos mies tosiaan lasten hankinnan jälkeen rupee vaan vetelehtimään, ei auta lasten tai kotitöiden kanssa niin se siitä seksistä sitten ja suhteesta.. Itse haaveilen suhteesta jossa on intohimoa esim. jos vaikka oisin miehen kanssa tekemässä kotitöitä. Mies vaikka imuroisi ja mä tiskaisin niin sitten kesken kotitöiden mies tulisi mun taakse ja ottaisi mut takaa päin.. tai että tehtäisiin se vaan extempore keittiön pöydällä.. =D

      • Ja lapsi..

        katselisi vieressä pikkuauto kädessä?


      • niinasd
        Ja lapsi.. kirjoitti:

        katselisi vieressä pikkuauto kädessä?

        mitä tarkoitat? kyllä naisellekin kuuluu hyvä seksielämä.


      • Anonyymi

        Auta ?
        Eikös kotityöt ole yhteisiä avioliitossa, ei kai ne kotityöt voi olla sinun vastuullasi ja mies ei auta vaan tekee oman osansa kodissaan missä asuu.


    • seksologi-sanna54

      Ei kannata hankkia niitä lapsia. Seksielämä loppuu siihen.

      • ...

        Samaa mieltä. Suurin syy seksin loppumiseen näyttää olevan ne lapset. Onneksi niitä ei ole,eikä tule.Koskaan ei ole tarvinnut kinuta seksiä puolisolta,sitä saa päivittäin :)


    • MyOwnOpinion...

      on se kummaku monet täälä valittaa että mies on sitä mies on tätä ei niin seksikäs ynnä muuta. ota uus ittelle mieheks joka on seksikäs katotaas mitä sanot 5v päästä täälä samalla palstalla siitä miehestä jonka otit... mies ei oo enää seksikäs mies ei enää oo nii kiinnostava ynnä muuta ynnä muuta.

      herrajumala kyllähä se nyt on 100% varma asia että jokaine ihmine tavallaan "kyllästyy" omaan vaimoonsa/aviomieheensä että ei ole niin seksuaalisesti kiinnostava vuosien päästä mitä se oli sillon kun sen tapas :D tai 2v sen jäläkee ku on tavannu on palio kiinnostavampi ku 5 vuojen jäläkeen.

      on se ku kaikki aattelee tota seksiä nii palio. itte en seksiä nii palioo jaksa jahkailla ku tekee asioita muita ja kappas eipäs ole kauaakaa ku muija ite tuli päälle ku kiimanen kissa (erittäin tyytyväinen asiaan) ku sattu vaa ilta napsahtaan just kohilleen lapset hoidossa käytiin muualla, kämppä siisti jne... asiat kunnossa ja molemmat oltiin laitettu menolookkipäälle et kai tota itte ainaki vielä omalle muijalle kelepaa.

      Ainiin ja 3V LAPSI NUKKUU SAMASSA HUONEESSA? meillä on 2 lasta toine alle 2v ja nukkuu eri huoneessa. hyvin tota on kuultu jos itkee tai tullee ongelmia.

      ja miks mies/vaimo pitäs jättää jos seksi ei toimi? eli seksi on sitä rakkautta? O_o minkä kiven alla työ ootta eläny? rakkaus on vaalittava asia mitä molempien pittää vaalia ja minkä ettee molemmat tekkee töitä tai ei tule mittää. jos seksisä on ongelmia on luultavasti joku muu asia mikä vaivaa jompaa kumpaa tai molemmat tekkee jottai väärin ei muutaku puhutta toisillenne suut puhtaaksi molemmat vaikka otatte pienen riidan aikaseksi ja ärjytte vähän. kyllä ilima puhistuu ku asiat on sovittu ja keskusteltu.

      • samaakokeillut

        Kuinka kauan kesti, että tulokset strategiastasi näkyivät? Ja monesti viikossa innostui hommiin?

        Itsellä ei riitä itsekuri olla kinuamatta, jos ei vaimoa tajua tullaa kiimaseksi...


    • happywife

      Kyllä miehenkin kuuluu antaa. Jos vain vaimo antaa, ei siitä mitään tule.

    • MIES VAA

      On kahdenlaisia naisia pihtareita ja aktiivisia kokemusta on. Mitkään temput eikä hyvät työt auta, ainoastaan auttaa kun vaihtaa naista sellaiseen joka antaa aina kitisemättä niikun mie tein. nyt naidaan aina vaikka jo kymmenen vuotta yhes.

    • mk

      Teepä niin että maksat vain sen tarpeellisen ja kaikki muut rahat omaan käyttöön ja kun vaimosi syytä kysyy niin ei huvita kun sinuakaan sei seksi huvita ja niine edelleen. Etsi itsellesi vakipano niin homma helpottaa ja niin edelleen.

      • niine edellee

        Ja vaimo ottaa eron ja vie lapset ja niine edelleen.

        Sinä lämmittelet saarioisten maksalaatikkoa pikkuyksiössä ja niine edelleen


    • Nainen ei ole kone

      Mietihän mies sitä omaa toimintaasi, miten kohtelet puolisoasi, kuunteletko häntä.

      Miten vietät päiväsi, mitä kerrot puolisollesi.
      Mitä harrastat, pitääkö vaimosi menositasi, oletko koskaan edes jutellut asioista, vai oletatko että sinä mies saat tehdä ihan mitä lystää ja toinen saa tyytä kaikkeen mitä teet.
      Nainen ei pihtaa koskaan, pankaa se ääliöt kaaliinne, eikä nainen ole kuin kone, että se on aina valmiina seksiin.
      Nainen tarvitsee tunteet mukaan, ja ne eivät kiireen keskellä herää, joten tarvitaan jakaa myös sitä kiirettä, jotta ne tunteet löytyvät.

      • mk

        EI SIIHENA Mitään tunnetta vaadita vaan asenne että puolisoiden on tyydytettävä toisen seksuaaliset tarpeet ja siihen rittää 2-5 kertaa viikossa seksiä jossain muodossa. Ihan sama asia että vaimo on kotona hoitamassa yhteistä lasta niin mies ei anna vaimolle rahaa kun ei huvita että silleen. Kun mies elättää perheen niin vaimo kuittaa asian seksillä niin helppoa se on.


      • pixies
        mk kirjoitti:

        EI SIIHENA Mitään tunnetta vaadita vaan asenne että puolisoiden on tyydytettävä toisen seksuaaliset tarpeet ja siihen rittää 2-5 kertaa viikossa seksiä jossain muodossa. Ihan sama asia että vaimo on kotona hoitamassa yhteistä lasta niin mies ei anna vaimolle rahaa kun ei huvita että silleen. Kun mies elättää perheen niin vaimo kuittaa asian seksillä niin helppoa se on.

        Tuota, että mies maksaa naiselle seksistä, kutsutaan myös prostituutioksi.


      • Seksinarkomaani
        mk kirjoitti:

        EI SIIHENA Mitään tunnetta vaadita vaan asenne että puolisoiden on tyydytettävä toisen seksuaaliset tarpeet ja siihen rittää 2-5 kertaa viikossa seksiä jossain muodossa. Ihan sama asia että vaimo on kotona hoitamassa yhteistä lasta niin mies ei anna vaimolle rahaa kun ei huvita että silleen. Kun mies elättää perheen niin vaimo kuittaa asian seksillä niin helppoa se on.

        Meillä oli juuri näin! Vaimo ei halunnut seksiä, eikä liioin muutenkaan tyydyttää minua. Milloin oli syynä mitäkin, mutta useimmiten kuulemma ei vain jaksa kun on niin paljon kaikkia juttuja.

        Minä sitten perheen työssäkäyvänä puolitin vaimon tilille menevän kuukausittaisen rahan. Kun vaimo kysyi että miksi, niin sanoin että "en jaksanut laittaa enempää, kun on niin paljon näitä kaikkia juttuja itselläni ostettavana". Mitä ihmeen juttuja, kysyi vaimo ihmeissään. - Pillua ajattelin lähteä ostamaan, koska kotoa ei saa. Vai onko sulla muita ehdotuksia?

        Tästä tietenkin alkuun kova riita, mutta sopuun ja yhteisymmärrykseen päästiin. Vaimon EI TARVI harrastaa seksiä, mutta minä harrastan sitä jokatapauksessa ihan varmasti. Ja omalla rahallani teen mitä haluan, vaikka ostaisin seksiä.


      • mk
        pixies kirjoitti:

        Tuota, että mies maksaa naiselle seksistä, kutsutaan myös prostituutioksi.

        Ettekö tiedä että avioliitto on prostituution inhimillisin muoto eli kun toinen puolisoista menee varakkaan henkilön kanssa naimisiin ja on ihan tyhjätasku niin sitten aikaanan kun ero tulee niin köyhenpi kullä rahastaa erossa niin paljon kun pystyy jos ei ole avioehtoa tehtynä.


      • oop1
        mk kirjoitti:

        EI SIIHENA Mitään tunnetta vaadita vaan asenne että puolisoiden on tyydytettävä toisen seksuaaliset tarpeet ja siihen rittää 2-5 kertaa viikossa seksiä jossain muodossa. Ihan sama asia että vaimo on kotona hoitamassa yhteistä lasta niin mies ei anna vaimolle rahaa kun ei huvita että silleen. Kun mies elättää perheen niin vaimo kuittaa asian seksillä niin helppoa se on.

        meillä ainakin minä elätän..ei mies..että silleen


      • korjaus
        pixies kirjoitti:

        Tuota, että mies maksaa naiselle seksistä, kutsutaan myös prostituutioksi.

        Tuota, että mies maksaa naiselle seksistä, kutsutaan myös prostituutioksi.

        Se on kyllä avioliitto. Tosin rahalle saa niukasti vastinetta..


      • Korjauksen korjaus
        korjaus kirjoitti:

        Tuota, että mies maksaa naiselle seksistä, kutsutaan myös prostituutioksi.

        Se on kyllä avioliitto. Tosin rahalle saa niukasti vastinetta..

        Mitens silloin, kun nainen on avioliitossa se varakkaampi osapuoli. Maksaako hän silloin gigoloaviomiehelleen seksistä?


      • Anonyymi

        Nainen pitää siitä kun et harrasta mitään vaan olen naisesi palvelija ja hän saa päättää, mitä kukakin lapsi harrastaa, minne mennään lomalle, mitä syödään jne. Jos haluat olla eri mieltä et enään anna naiselle sitä henkistä puolta ja nainen ei enään halua. Et se siitä tasa arvosta. Ja jos nainen on varakkaampi ni olet miehenä vielä enemmän heikommassa asemassa ja elät seksi diktatuurin alla. Että painakaa tämä ääliöt kaaleihinne.


      • Anonyymi
        Seksinarkomaani kirjoitti:

        Meillä oli juuri näin! Vaimo ei halunnut seksiä, eikä liioin muutenkaan tyydyttää minua. Milloin oli syynä mitäkin, mutta useimmiten kuulemma ei vain jaksa kun on niin paljon kaikkia juttuja.

        Minä sitten perheen työssäkäyvänä puolitin vaimon tilille menevän kuukausittaisen rahan. Kun vaimo kysyi että miksi, niin sanoin että "en jaksanut laittaa enempää, kun on niin paljon näitä kaikkia juttuja itselläni ostettavana". Mitä ihmeen juttuja, kysyi vaimo ihmeissään. - Pillua ajattelin lähteä ostamaan, koska kotoa ei saa. Vai onko sulla muita ehdotuksia?

        Tästä tietenkin alkuun kova riita, mutta sopuun ja yhteisymmärrykseen päästiin. Vaimon EI TARVI harrastaa seksiä, mutta minä harrastan sitä jokatapauksessa ihan varmasti. Ja omalla rahallani teen mitä haluan, vaikka ostaisin seksiä.

        Toivottavasti vaimosi huomaa mikä olet ihmisenä ja jättää sinut, lapsellinen epäkypsä ihminen jolla ei ole rakkaudesta mitää tietoa, säälin vaimoasi , miten tuollaisen miehen kanssa oikeastaan voisi edes ajatella seksiä .
        Hyi helkkari


    • Mies72

      Vaimoni haluaa seksiä aina sen jälkeen kun olen leikkinyt lasten kanssa, hoitanut vauvaa että pääsee jumppaan ja muuta sellaista joten ehkä kannattaa kokeilla sitä? Kuulemma tosi seksikästä kun näkee että on hyvä isä. En tajua itse tätä mutta en tajua aina muutenkaan naisia. Naimisissa 10 v. lapset 6 ja 2 v.

      • Anonyymi

        Niin että notkein. Saa palkinnon seksin muodossa kun on hoitanut omia lapsiaan . Käsitys seksistä on eräillä hyvin ihmeellinen .
        Miksi yleensä menee yhteen jonkun kanssa kun seksistisinä tukee kauppatavaraa , ja ei ymmärretä että kemiat pitää hoitua , jos ei hoidu niin se on tunteista kiinni ei siis mistään antamisesta jonka mies usein tulkkaa väärin


    • Meklarimyyjä

      Jos nainen ei halua seksiä, se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että häntä se asia ei sillä hetkellä kiinnosta. Jos mies haluaa naisen kiinnostuvan seksistä, on miehen vastuulla järjestää asiat niin, että nainen siitä kiinnostuu. Yksinkertaista.

      Aivan samoin, kuin jos joku haluaa kenen tahansa (miehen tai naisen) kiinnostuvan jostain sellaisesta asiasta (mistä tahansa asiasta) mikä ei häntä alunperin olisi voinut vähempää kiinnostaa.

      Tässä tapauksessa on kyse seksin idean myymisestä. Olet seksin kauppaaja ja sinun tulee saada asiakkaasi halukkaaksi sijoittamaan myymääsi tuotteeseen. Toisinsanoen myyt sille naisellesi idean siitä, mitä kaikkia hyviä asioita seksiin sijoittamisesta voi hänelle seurata. Jos kauppaa ei synny, et ole osannnut vetää oikeista naruista tai edellinen kauppa on mennyt niin pahasti pieleen että olet menettänyt asiakkaasi luottamuksen (ja hän ei halua enää sijoittaa pettymyksen pelossa uudestaan).

      Muista, että kaupanteossa on kyse aina tietynlaisesta vaihtokaupasta. Sinä annat x-määrän jotain, jota vastaan saat x-määrän jotain. Jos vastapuoli ei antamistaan resursseista huolimatta saa tarvitsemaansa asiaa x, ei hän kovin pitkään omia resurssejaan sinulle ilmaiseksi tyrkytä.

      Mies72 kirjoitti täyttä asiaa. Hän on onnistunut tyydyttämään asiakkaansa tarpeet. Ja palkkiokseen saa juuri sitä valuuttaa mitä haluaa.

      Ja ei tarvitse kaikkien naisten nyt repiä verkkareitaan siellä ja vastailla, että "minä en ole mikään kauppatavara". Joo joo, mutta löytyykö parempia näkökulmia?

      Minulla tämä ainakin toimii ja olen sitäpaitsi itsekin nainen.

      • kuvottavaa...

        Siinä on jo aikamoinen perhehelvetti irti, jos oma vaimo suostuu seksiin vain vastapalveluksesta. Eli maksaa seksillä lastenhoidosta, isänäolemisesta tai mistä hyvänsä. Kyllä seksi on kahden ihmisen kauppa, jota molempien on yksinkertaisesti pakko haluta vain seksin itsensä takia.

        Jos minusta tulee ikinä noin vanha, että seksi muuttuu parisuhteessa vaihtotavaraksi ja kauppatuotteeksi, niin ostan sitä sitten rehellisesti rahalla. Pelkästään nuorilta hoikilta parikymppisiltä tytöiltä, enkä ikinä osta kahta kertaa samaa makua... pitäähän sitä vaihtelua sitten olla.


      • Anonyymi

        Ei ole tarvinnut koskaan vakipanolle myydä ajatusta seksin harrastamisesta. Vaimolle kylläkin. Ei kannata tuhlata pihtaajiin aikaansa.


      • Anonyymi

        Katto ettei ole käyttänyt samaa tyyliä muidenkin kanssa, katos
        kun seksi menee kauppaauhteeksi asiakas saatta käyttää muitakin kauppoja kun huomaa että se on rahallisesti kannattavaa. Ei seksi ole kauppatavaraa vaan kahden ihmisen kiinnostus toisiinsa. Häpeäisin jos minun pitäisi tehdä vaihtokauppoja saadakseni seksiä .
        Hyvässä suhteessa ei kaupantekoa tarvita , ainoastaan syvä rakkaus toista kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvinnut koskaan vakipanolle myydä ajatusta seksin harrastamisesta. Vaimolle kylläkin. Ei kannata tuhlata pihtaajiin aikaansa.

        Pihtaaja???
        Saattaa olla että sinun näkemyksesi asiasta on sillä tasolla ettei herätä tunteita toisessa.
        Joten kypsy miehenä näkemään ettei kukaan mitenkään ”pihtaa” vaan sinä et näe asiassa aitä että tunnepuoli on tärkeä tekijä näissä asioissa . Ehkä juuri kypsymättömyytesi tekee sen ettei vaimo syty mitenkään.


    • yhden lapsen isä

      hemmottele vaimoo, ja puhut vähä kivoja. kaikella mahollisella tavalla koita saada vaimo paremmalle tuulelle pitkän päivän päätteeks tai tee ruokaa/ ole apuna ruuan laitossa. nuo voisi toimia.

    • SkibidibiBouwow

      Itselläni oli sama ongelma kunnes aloin täyttämään tarpeeni muualla, nyt paneskelen muutamaa vakio suutturaa ja jopa yhtä vaimon kaveria. Listalla on myös yksi vaimon serkku joka käy sillointällöin "yökylässä".
      Siskoja en ole vielä päässyt panemaan mutta eiköhän nekin tässä ajan kanssa saa korkattua.
      Suosittelen unohtamaan koko pihtaamisen, ite saan vaimolta noin kuukauden kahden välein enkä enään edes ajattele asiaa, kyllä "ulkopuoliset" hoitaa nuo tarpeet mihin vaimosta ei ole.

      • Omin käsin?

        Missäs se sun vaimosi asioi seksin hankinnassa? Oletko kysäissyt?


    • arki

      Meillä menee niin, että töitten jälkeen tekis mieli molemmilla, mutta muksu on hereillä. Sitten, kun muksu nukahtaa on vaimo niin väsynyt, ettei huvita. Jos vaimoa ei huvita, niin en myöskään minä ole oikeutettu seksiin. Itse voisin hoidella hänet vähän väsyneempänä, vaikken itse saisi tyydytystä. Aamuisin on kiirettä tai muksu on tullut yöllä meidän väliin. Näin sitä voi mennä kuukausikin ilman seksiä. Tämä taas aiheuttaa, että ollaan molemmat kireitä ym. (huomaan vaimosta et on puutteessa vaikka hän ei sitä itse ummärrä). Ainoa vaihtoehto olisi palkata hoitaja ja lähtee hotellille muutamaks päiväks, mutta eihän tuollaiseen varaa kuin ehkä kerran vuodessa. Sitten, kun muksu lähtee kotoa, niin ei sitä 50v välttämättä enää vehkeet pelaakkaan, kun ovat käyttämättä olleet pitkään. Tätä tämä elämä sitten on.

      • mek

        Kun lapsi on alle 4-5 v niin ei kun lasten video pyörimön tv niin saa 15-30 minuuttia aikaa harrataa seksiä niin hyvä tulee kun lapsi tv kattelee. Kun itsellä lapsi on pieni niin kyllä me naiseni kanssa kerittiin ihan normaalisti seksiä harratamaan 2-5 kertaa viikossa mutta vaatii mielikuvitusta ja viikonloppuna lapsen päiväuniaiakana on hyvä aika seksin haratamiseen. Hoida sinä lasta töiden jälkeen parituntia ja vaimosi pääsee huilaamaan ja ottaa pikku torkut niin illalla sitten jaksaa.


      • Anonyymi

        Aika monessa huushollissa ei kuule seksiä harrasteta jos on lapsi kotona. Se on pervoa touhua vaikka olisikin toisessa huoneessa. Lapsi voi kato herätä ja kuulla ähkintää..


    • HyväSexiParempiMieli

      Aloittajalle, hommaa nuori ja tulinen rakastaja :)

    • ergsegrsegseg
    • neljän lapsen isä

      Kun teettte lapsia niin yhteisen jan saa unohtaa.
      kakkaa pissaa itkua oksennusta

      Romantiikka jää ja lkaa parisuhteessa ystävyys

      • vieraisiin

        Nainen ei anna täälläkään. Ei tästä aina voi syyllistää miestä ettei ota naista huomioon. Itse en esim juo kuin pari kertaa vuodessa, siivoan, teen ruokaa, annan läheisyyttä muulloinkin kuin haluan sexiä. Tämän vuoden puolella sitäkin on ollut kerran. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja sexi kyllä luisti ennen yhteistä lasta erinomaisesti. aikaisemmasta liitosta puolisollani oli 3 lasta. Yhteisen lapsen saamisen jälkeen naiseni on muuttunut täysin. Nalkuttaa ja valittaa olemattomista asioista ja jos niitäkään ei ole niin keksitään jostain lisää.moittii joka asiasta. tässä vaiheessa luulisi että tuntee toisen täysin mutta vasta nytten kerrotaan asioita mistä ei muka ole tykännyt koskaan ja siltikin sitä hän on tehnyt oma aloiteisesti ja mielellään. Esim puolisoni ehotti että voisi hoidella minut käsin ja minä ehdotin että voisi ottaa suihin johon hän sanoi että ei ole koskaan tykännyt siittä. Kuitenkin ennen hän itse tuli ehdottamaan sitä.asioita olosi niin paljon että en rupea niitä tässä enempää luetteleen. Oisi pitänyt uskoa kokeneita kavereita jotka sanoivat että nainen näyttää todellisen luonteensa sitten vasta kun on menty naimisiin tai saatu yhteinen lapsi. tämä ottaa tosissaan päähän että itse saa tehdä kaikkensa suhteen puolesta mutta toinen vaan on negatiivinen joka asiasta koko ajan. Jos ei olisi yhteistä lasta niin eroisin välittömästi. Nyt olen päättänyt että käyn vieraissa aina kun voin ja muutenkin rupean elämään vain itseäni ja lastani ajatellen. Jatkan tätä niin kauan että lapseni on tarpeeksi vanha ja eroan. Jos oma nainen ei anna kun kerran vuodessa niin pakkohan tässä on ruveta kehittelemään jotain muuta.


    • Vaimo,26v

      Entä jos se onkin mies joka ei anna? Muuten kelpo mies,rakastaa ja on muuten virheetön,mutta pihtaa. En jaksa enää vietellä tai panostaa,katon mielummin pornoa ja runkkaan. Ja ei,en ole ruma tai lihava. En aio pettää,koska olen uskollinen.

    • En ruinaa enää

      Jospa avaajan vaimo on niinkuin minä: haluaisin pari kertaa päivässä, mies paljon harvemmin. Tästä seuraa se, että olen oppinut olemaan ilman ja mitä kauemmin aikaa kuluu huomaan, että hyvinhän sitä pärjää ilmankin....

    • Kasvakaa aikuisiksi

      Täsä viime aikoina olen kuullut aika monen naisen sanovan, että puuttuu leheisyys, kun alkaa puuttumaan, silloin ei sekikään suju.

      Nainen tarvitsee mihen, joka keskustelee kaikenlaisista asioista, joka pyytää mukaansa mahdollismman usein vaimonsa. Miehen joka ei ole kiinni kavereissan eikä vanhemmisssaan vaan hänelle aivan ykkösenä elämässä on oma perhe, puoliso lapset ja yhdessä suunnitellaan asioita ja kumpikin joustaa tarvittaessa.
      Raha-asiat pitää hoitaa niin, että toinen ei yksin yritä selvitä niiden kanssa, osataan myös säästää.

      Kun perhe merkitsee niin paljon, että jokainen muu asia on vasta sen jälkeen varmasti vaimokin sen näkee ja seksikin alkaa sujua.

      Mutta ei varmasti ihan ykskaks tuosta lähde käyntiin jollkain pienellä myönnytyksellä, tarvitaan aikaa ja nayttöjä, että se perhe todella merkitsee.
      Ei enää kaverisaunailtoja, ei biletystä eikä mitään menoja ilman yhteistä päätöstä.

      Silloin kun ollaan tuossa tilassa, jotta seksi ei maistu, on jo niin samantekevää missä olet, että voit alkaa odotella pian salasuhdetta toisella, jonka avulla laitta eron vireille. Äläkä ihmettele, vaan mieti missä luurasit sen ajan minkä olit poissa kotoasi ja menetit perheesi.

      • Anonyymi

        Jos et riitä pelkkänä ihmisenä toiselle ja saa seksiä niin vaihda naista. Tää kommentti on yksinkertaistettuna. Jos et tee rahaa, ole ainoastaan naisesi palvelija, sinulla on kavereita joiden kanssa haluat sosialisoida, et saa viettää vanhempiesi kanssa aikaa et ole seksin arvoinen. Naisen kanssa ei kannata muuttaa yhteen. Ystävänä kandee vaan olla ja paneskella


    • A1..

      Mies, tässä sinulle TOP 10 vinkit minkä avulla irtoaa:

      1 kehut ulkonäköä.. kunnolla! "hyvä perse" ei aina riitä, asenne mukaan
      2 aloitat jo aamusta leikittelyn "tänään tapahtuu jotai erilaista
      3 keität kahvit, laitat päälle maitovaahdot ja hierot vaikka varpaita
      4 ehdotat jotain, mistä naisesi on haaveillut jo pitkään "tänään voitais ostaa sulle jotain ihanaa.."
      5 hoidat sen lapsenvahdin ja siivojan paikalle ihan itse, etkä ota vastaan pullikoimisia
      6 varaat hotellihuoneen ja viet naisesi syömään johonkin missä HÄN tykkää käydä
      7 juotat naisellesi kallista samppanjaa ja syötät laadukasta suklaata
      8 ehdotat yhteistä suihkua tai saunaa ja toteuta kohta yksi!
      9 ole kiinnostunut keskustelemaan ja kuuntele naisesi juttuja, vaikka se veisi koko illan
      10 tehkää jotain kivaa yhdessä, mitä naisesi tykkää tehdä vaikka muioden ystäviensä kanssa.. peru joku oma meno naisesi vuoksi, toimii aina!

      ÄLÄ IKINÄ YRITÄ KIIREHTIÄ! viilunkipeli haisee pitkälle, ja sillä varmistat itsellesi pitkän kuivan kauden

      t. nainen jolta mies saa aina

      • kymppi takana

        Täälläkin nainen jolta mies saa aina ja ilman mitään temppuja, satun vaan rakastamaan seksiä, paljon ja monessa muodossa :)


    • ranttori

      On se vaan herrat niin että niitä akkojen älyttömiä juttuja on parempi kuunnella ihan tosissaan ja ja olla aina samaa mieltä niin lättyä saa kohtuullisen hyvin. Sama koskee niiden vähintään kyseenalaisten tarpeiden täyttämistä. Ne ny vaan on siinä mielessä "huoria" kaikki...yksinkertaista ja universaalia.

      • keep searching

        Kaikki pillut tuntuu samalta, usko pois. Miehen elämä yhtä etsimistä.. täydellinen pillu.. seon tuolla jossain, itse en sitä ole löytänyt
        mutta etsintä jatkuuu ja tuskin koskaan loppuu..


    • Pettynyt nro 501

      Joo meillä sitä on jatkunut jo 15 v mutta nykyisin olen jo antanut periksi mikään puhe ei auta , mikään uhkailua ei auta kuin hetkeksi....unohtaa jo parissa päivässä ja jotenkin se ei muutenkaan tunnu hyvälle kun tuntu että olen painostanut seksiin.
      Lapset jo isoja mutta aina rouva keksii syitä että täytys odottaa että joku valmistuu jostain koulusta.... en jaksa kohta ja alkaa toi ikäkin sulkemaan pois uudet seksiä tihkuvat suhteet ja kun olen aiemmin ollut aina innokas seksiin ja uusin asioiden kokeiluun mutta kyllä ne asiat alkaa olla aika totaalisesti tapettu.

      • Anonyymi

        Jos olet noin tyytymätön elämääsi niin ota ero ,vain pieni ajatus, ei kai sinussa itsessäsi ole vikaa jos hän ei halua sinua Usein nimittäin on niin.
        Joskus on niinkin ikävästi että nainen oksentaa vaan ajatuksestakin että pitäisi olla seksiä miehen kanssa johon kiinnostus on kadonnut.


    • ............

      Oli niin pitkä palsta etten nyt kaikkia jaksanut lukea, joten tämäkin varmaan on jo kirjoitettu.

      Miehen kanssa ollaan 7 vuotta oltu yhdessä ja aina ennen seksi luisti hienosti kuin mikä (monta kertaa viikossa ja jopa päivittäin). Söin tuolloin e-pillereinä yhdistelmiä. Kun migreenini takia lääkäri ei enää suostunut kyseisiä pillereitä määräämään, jouduin vaihtaan minipillereihin.
      No siitä se sit alko kuule. Halut hävis kuukauden pillereiden syönnin jälkeen, mutta silti harrastimme seksiä.

      Mulla meni pillereiden marraskuussa -11 hermo ja heivasin paskat roskiin ja sanoin että noita en enää syä, vaikka mikä olis.

      Halut palasi normaaliksi ja saatiin alulle sitten lapsikin helmikuussa -12.
      Raskausaikana harrastettiin seksiä normaalisti ihan laskettuun aikaan asti.
      Synnytyksestä nyt 2 kk eikä olla vielä kokeiltu kun lääkäri ei antanut lupaa, sillä menin sitten pahasti repeämään.
      Olen tietenkin tyydyttänyt mieheni muulla tavoin ;)
      Näin tässä taas mietin ehkäisy asiaa ja samoihin minipillereihin en palaa, joten täytyy varmaan vaihtaa gyneä ja kusettaa, ettei ole mm. migreeniä, jotta saan vanhat pillerini takaisin ja nauttia seksistä mieheni kanssa täysin rinnoin.

      Tässä mun tarina. Eli naisten hormonaalisilla ehkäisymenetelmillä on seksi elämään tuhoisia vaikutuksia.

    • runksman

      Runkkaa öisin niin että sänky tärisee! siitä voi sitten keskustelu aueta : )

      • mies 75

        En ole saanu vongattuani jo kohta yli viikon ja tuntuu että on toinen aivan hajatuksissaan..tai sitten aika kultaa muistot.


    • Vinkkejä Naiselta ;)

      Älä ole ennalta arvaaja. Yllätä naisesi uudestaan henkiin. Tehkää jotain kivaa yhdessä ja lapset menee silloin hoitoon.. Piknik vaikka lattialla, yksi ruusu ja suklaata, osta itsellesi penisrengas ja vinkkaa vaimollesi että täältä tulee paksua pötköä, lirkuttele kaikkea tuhmaa *viestien parissa, jos olet töissä*, läpsäytä perseelle *kehu naisesi persettä*, yllätä naisesi takaapäin jos hän tekee ruokaa liedellä, suutele kaulaa ja hellästi revit hiuksia, hiero tissejä ja kehu *sun tissit on kasvanu*, Pyydä naistasi ulos kavereitten kanssa. Vaikkapa baariin ja tanssimaan ym.. Rentouttaa naisesi ja nainen ei pidä sinua ennalta arvattavana..
      Kerro sitten mitä naisesi on näihin sanonut ;)

      • niih2

        "Kerro sitten mitä naisesi on näihin sanonut"

        Aavistaa että kyseessä on seksin vonkaus ja vetää naaman norsuvitulle. Mitäs sitten?


    • xfcgvhbnm

      En jaksa lukea koko ketjua mutta pitkään jatkuneissa suhteissa on ja saattaa olla aikoja jolloin avioelämän intiimein kohta saattaa olla vähäistä, varsinkin kun on pieniä lapsia.
      Toisaalta taas nainen on kyllä halukas kunhan mies osaa hoitaa hommat oikein.
      Minulla on ollut kolme pitkäaikasta suhdetta. Ensimmäinen oli Wau mutta nuoruus ja lapsettomuus varmaan vaikutti. Seuraava oli aviomies ja perhe-elämä. Seksi oli ok mutta välillä tylsää. Erottiin parinkymmenen vuoden jälkeen. Löysin joitain vuosia sen jälkeen sattumalta sexuaalisesti elämäni sielunkumppanin kenen kanssa olisin rakastellut vaikka aamusta iltaan mutta arkielämä tökki.
      No jokainen tekee omia valintoja jotka ei vaikuta vaan itseensä vaan myös muihin varsinkin jos on lapsia mukana.

    • monta kertaa vrk

      Kokeilepa samaa kuin nykyinen miesystäväni. Koti siivottuna, ruoka laitettuna ja istu nyt kultarakas vaan syömään. Sitten vielä tiskaat ja tarjoudut hieromaan jalat tai hartiat niin johan on ihme, jos ei irtoa. Ai niin sinun henk koht hygieniasi saattaa myös kaivata siistimistä ennen kuin sinä alalt himottamaan.

      • Anonyymi

        Juuri se henkilökohtainen hygienia on tärkeä, vahvalta hieltä haiseva mies ei vedä puoleensa . Ja monet miehet ei edes haista omaa inhottavaa hajuaan , jotkut laittavat deoa pesemättömiin kainaloihin ja silloin on haju kaikista inhottavinta , joten siinä ei hormonit hyrrää


    • Miten kieltää

      Mistä päättelet että ei anna?
      Mitä vaadit ja odotat?

      Minulla on sellainen käsitys, että kun luot turvallisuuden ja läheisyyden vaimollesi, arvostat hjäntä muutoinkin, varmasti sekeiin herää.
      Mutta tärkeintä on nyt, että kerrot, kuinka vaimo sen kieltää?

    • aisankannattajille

      Mä oon niin monta teidän varattua akkaa hoidellu että ne tietää että parempaa ja taidokkaampaa saa kuin teiltä "koti isukeilta" niin siinä jäätte kakkoseksi ja ilman sitä lauantaina saunan jälkeen...
      Ei ne mitään typeriä kynttilä illallisia tartte vaikkakin osaan senkin tempun.
      Älkääkä luututko niitä lattioita että saatte sitten piirakkaa,
      älkää olko nössöjä niin kuin suomalainen mies yleensä on.
      Annan niille muuta. Nuoremille isällisyyttä ja vanhemmille poikamaisuutta.
      Osaan homman muutenkin niin nämä teidän varatut akat kyllä soitteelee perääni...

      Oman akkani pikkarit lentää nopeesti jalasta kun tietää mitä saa vaikka takana on jo 12v....

      • Anonyymi

        Kato siinä mies toiveajattelee oikein kunnolla. Ei ne lattiat kodissa ole ainoastaan vaimon vastuulla vaan molempien.
        Eikä kukaan sun perään soittele , kunhan leikit kassanoovaa ajatuksissasi.


    • mikspihtaa

      Ämmä ei anna kuin kerran 1-3kk vaikka kaikki keinot ja mm ehkäisyvälineet jo luokiteltu tähän, olen sitä mieltä että on aseksuaalinen, en siksi pidä itseäni enää uskollisena jos tilaisuus on, jos hänellä myös jotain niin ei paljon väliä. itse pidän näissä tapauksissa kyllä kumit jne varmasti mukana. Ei tarkoituksellisesti hae mitään enkä kyttää kuppiloissa, jos jotain tulee eteen ja tilanne kummallekin selvä niin menen kyllä. Jos ei kotona anna, niin haetaan se joka tapauksessa muualta, turha siitä on toista rangaista. Seksi on luonnollista, jos toinen pihtaa, niin toinen on ilman, jos toinen saa niin miks toinen ei saisi ja miksi silloin toinen kärsisi?

      • Anonyymi

        Ei rakastava aviomies hae muualta mitään, sillä hän osaa hoitaa asiansa kotona niin että vaimokin häntä haluaa. Paina päähäs että sinussa itsessäsi on vika jos vaimoa ei kiinnosta


    • ex itsestäänselvyys

      Itsestään selvyys on kaiken pahan alku ja juuri... puolin tai toisin petäppä kerran ja jää kiinni... jo rupee toosaa tai kalua irtoomaan nimimerkillä. 12 vuotta takana enemmän ja vähemmän onnellista suhdetta.

    • Purkka

      Itse olen pohtinut monta kertaa huorissa käymistä. Sen verran ikävältä tuntuu ruinaamalla ruinata että saisi sitä mikä mielestäni kuuluu parisuhteeseen. Vaimo vain ilmoitti yhtäkkiä lapsen jälkeen että on jotenkin aseksuaalinen. minkäs sille voit nykymaailmassa kun nimenomaan naisilla on OIKEUS päättää mitä tekevät ja miten kohtelevat kumppaneitaan. Jos mies lopettaa hellyydenosoitukset, on hän narsisti sovinistisika paska joka ei kunnioita kumppaniaan. Jos nainen sen tekee, hän on rohkea oman arvonsa tunteva individualisti.
      Mutta kestäköön sitten individualisti sen että käyn mielummin huorissa kuin heittäydyn koiraksi.
      Ennen oli asiat hyvin kun oli kipinää. Jos ei kelpaa niin miksi ei voi vain sanoa että haluaa erota?

      • omasta kokemuksesta

        Purkka,

        kuinka kauan synnytyksestä on?

        Imettääkö vaimo vielä?

        Syökö e-pillereitä / on joku toinen hormonaalinen ehkäisy? Yleensä neuvolassa suorastaan tyrkytetään hormonaalista ehkäisyä ja juuri tietynlaista, ettei imetys häiriintyisi ja jottei äiti vaan tulisi uudelleen raskaaksi liian äkkiä. Se ehkäisy on yleensä pillerit tai hormonikierukka.

        (jos kuparikierukka sopii, suosittelen sitä lämpimästi. Ei vaikuta hormoneihin).

        Jotain muuta lääkitystä? Esim. sertralin/zoloft yms. psyykelääke?

        Jos ennen on seksi maistunut ja "oli kipinää", ei vaimosi ole mikään aseksuaali. Hormonit tekevät ihan kaameata jälkeä seksihaluille ja sitä ei voi mies ymmärtää, kun sellaisia heittelyitä ei ole. Lapsen jälkeen voi kestää vuodenkin, että hormonitoiminta palautuu.

        Naisella on useasti vaikeuksia ymmärtää hormonien vaikutusta omaan käytökseen. Se on nähtävissä jo kuukautisista, kun ei ole mitään hajua oman skitsoilun syistä, vaikka syy on aina sama ja toistuu 28 päivän välein. Silloin nainen voi vilpittömästi uskoa, että elämä on pilalla ja kaikki mennyttä. Samalla tavoin ei sitä "aseksuaaliksi" niin vain pölähdetä kolmekymppisenä, jos ennen on seksi maistunut. Silloin on kyse jostain muusta.


    • Sufflenazi

      No hanki seksiä muualta, tuo ei tule ikinä muuttumaan. Kokemusta on, pillua saa kotona 1-3 kertaa vuodessa. Työmatkoilla joka viikko.

      • elokuru

        Raision lastensuojelusta antaa...aina kiimassa:)


    • onnistunut

      Sama juttu meillä. Niinpä ajattelin ja kusyin mistä kiikastaa. Kerroin rauhallisesti tilanyeen olevan kestämätön itselleni ja kerroin haluavani eskaiä ja jos kotona ei saa etsitään muualta, niin etsin ja nyt monilla on nuorempi kaunis nainen kierrossa. Käymme rakastelemassa ja molemmat ovat tyytyväisiä. Vaimonikin tietää ja olen kehottanut häntäkin etsimään jonkun . En todellakaan halua enää vaimoan. Vaikka onkin tehnyt lähestymis yrityksi. Erosta emme ole vielä puhuneet mitta iyse jaluaisin erota,

      • Anonyymi

        Toivottavasti vaimosi haluaa eroon sinusta , muka olevinani miesten mies ihme kun ei enää ole kiinnostunut


    • nihilistinisti

      Nainen kyllä antaisi ja haluaisi vaikka joka päivä mutta minua ei enää kiinnosta lapsen tulon jälkeen. Sitä ennen oli kyllä seksiä 3-7kertaa viikossa. Seksi kyllä kiinnostaa muiden naisten kanssa ja runkkailen myös. Isänä oleminen ottaa niin koville että ei riitä enää kiinnostusta omaan vaimoon. Menköön vieraisiin tai lähteköön lätkimään aivan sama mulle mutta täältä ei enää irtoo..

    • Ei ole toisaalta ihme etta monet miehet turvautuu rakastajattariin, jos portit on kotona kiinni. Naiset ei tahdo ymmartaa kuinka tarkeaa miehelle on seksi.

      • Anonyymi

        Ja sitten nämä miehet puhuvat alentavasti näistä ns heidän pano naisistaan Kunhan naiset tajuaisivat arvonsa eikä altistuisi suhteisiin joissa miehellä on. Ainostaan tyydytyksen tarve itselleen


      • Anonyymi

        Vaikka ymmärtää niin miten teet kun tunteet on loppunu , se ei liioin ole oikein että yrittää olla mukana asiassa mikä ei jostain syystä enää kiinnosta edes se on teeskentelyä silloin.
        Pitäisi ottaa selvää yhdessä miksi asiat on muuttuneet , se kun sepustella miehen seksin tärkeydestä . Sillä kuka sitä nyt tekee jotain ilman omaa tahtoa asiassa mikä normaalisti tehdään yhteisestä halusta


    • levitathan

      Moni ketjussa esitetty näkemys tuntuu läheiseltä. Takana kohta 20v saman persoonallisuushäiriöisen kanssa, eikä tunnu kymmenet yhteisterapiat auttavan, vaan mykkäkoulu ja yksipuoliset vaatimukset sekä negaaminen jatkuvat. 1,5 vuotta meni normaalisti, sitten onkin kuraa lentänyt, kuitenkin aluksi niin vähän että lapsia alkoi putkahtelemaan ja tarkoitus elämässä voitti vaikeudet.

      Kylmää on meno enkä enää jaksa edes ajatella järjestäväni mitään ekstraa, kun noissa niin arvostetuissa oma-aloitteisissa pikkuasioissakin (siivous, lasten kanssa toimiminen, ruoanlaitto, kukkakimput yms.) arvostelu on vaimon ainoa viestintämuoto. Masennuslääkkeisiin ei koske, vaan äijän syytä kaikki. On sentään myöntänyt että itsetuntonsa on huono ja tuntee lähinnä katkeruutta jo varhaislapsuudesta saakka. Läsnä olen aivan liikaakin, mutta omasta mielestäni hän tarvitsee sitä. Oma aika ajaa hänellä vaan syvemmälle itsesääliin ja vihamielisyyteen. Päivittäisiin halauksiin vastaa joskus jopa ilman kylmää "mitäs ajattelit tehdä meidän parisuhteelle"-kommenttia, itse ei ole lainkaan aloitteellinen. Jos jotain asiaa on niin esmes "tiskiallas ei ole tarpeeksi kiiltävä".

      Niin, en ole vongannut enää lainkaan puoleen vuoteen, vuoden verran sitä ennen ehkä kerran viikossa yritin jotenkin lähestyä, hitaasti tai nopeasti, esityöllä ja ilman. Toisinaan jopa ilman toiveita enemmästä olen vain ollut likellä ja kuunnellut ja kysellyt. Kun joskus järjestyi intiimiä aikaa, hoitelin molemmat, ei vaikuttanut vaimoa oma-aloitteellisuus tässäkään kiinnostavan. Petoksen tielle en ole kuitenkaan jaksanut lähteä. Ei varmaan väsynyt naama ketään kiinnostaisikaan.

      Ei kai herkkiä ja vaikutuksille alttiita naisia yleisemminkin parisuhteissa määrittele ontuva käsitys tasa-arvosta, hormoneja sekoittavat ympäristömyrkyt, viestintätekniikan väärinkäyttö, malliteollisuus tms.?

      • Anonyymi

        Petoksen tiellä on kumppanisi kun ei anna sulle


    • pane

      perseeseen kunnes suostuu..

    • Kyllästynyttähänpaskaan

      No johan on ämmiä liikkeellä..."lapset ensin, ei huvita jos joku vaivaa, huomioi naisen perustarpeet ensin"...lässyn lässyn. Vitut. Tilanne on se, että nykymiehissä on liikaa nössöjä jotka on antanut tilanteen luisua tämmöiseksi feministipropagandaksi. Naiset taas niin tyhmiä että luulee homman toimivan näin. Miesten ja naisten perusominaisuudet on ollu kautta aikain samat ja niin kauan kuin asioihin on suhtautuminen tuolla tavoin, niin erojen määrä ei ainakaan laske. Jos ukolle ei tarpeeksi makkarissa tapahdu, niin miten helvetissä luulee naiset että sitä äijää kiinnostaa siellä huushollissa mikään muukaan? Miehillä on se yksi kytkin mistä saadaan kone käyntiin ja naiset taas luettelee listan asioita joita pitäisi tapahtua että ukolleen antaisivat, että kumpikohan onnistuu helpommin, 1 vai 10 asiaa? Ja lapset ensin? Tottakai lapset pitää huolehtia, mutta hoitakaa ne ukkonne ensin, niin huomaatte, että sitä äijää rupeaa monikin asia kotona kiinnostamaan. Lapsetkin hoituu helpommalla kun mies on hommassa mukana. Ei ne suomalaiset miehet turhaan niitä vaimoja ulkomailta haeskele...monessa kulttuurissa asioiden marssijärjestys vaan on toinen ja siksi toimiva.

      • Anonyymi

        Aamen!!


      • Anonyymi

        Osuva kirjoitus, todella osuva, ja oikea, ihan naulan kantaan. Meilläkään ei makkarihommat vaimoa kiinnostanut, niin avioero tuli ja yhteishuoltajuus että vuoroasuminen lasten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuva kirjoitus, todella osuva, ja oikea, ihan naulan kantaan. Meilläkään ei makkarihommat vaimoa kiinnostanut, niin avioero tuli ja yhteishuoltajuus että vuoroasuminen lasten kanssa.

        Osuva kirjoitus, todella osuva, ja oikea, ihan naulan kantaan. Meilläkään ei makkarihommat miestä kiinnostanut, niin avioero tuli ja yhteishuoltajuus ,että vuoroasuminen lasten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuva kirjoitus, todella osuva, ja oikea, ihan naulan kantaan. Meilläkään ei makkarihommat miestä kiinnostanut, niin avioero tuli ja yhteishuoltajuus ,että vuoroasuminen lasten kanssa.

        Osuva kirjoitus, todella osuva, ja oikea, ihan naulan kantaan. Meilläkään ei makkarihommat kumpaakaan kiinnostanut, niin avioero tuli ja yhteishuoltajuus ,että vuoroasuminen lasten kanssa.nyt kumallakin uudet kumppanit ja sexi sujuu molemmilla uusien kumppanien kanssa.


      • Anonyymi

        Siinä taas yksi mies joka ei varmana kelpaa kellekään naiselle tuolla ajatus tavalla.


      • Anonyymi

        Hahhaa ukon hoito ei kuulu parisuhteeseen vaan seksiä harrastetaan silloin kun kumpaakin haluttaa , siis ukko ei ole mikään hoidettava , vaikka kun oikein ajattelee niin jotain vikaa niissä on kun majailee sohvalla ja nainen tekee kaikki työt kotona , hoitolaitokseen laittaisin sellaisen ukon, enkä varmasti harrastaisi seksiä sellaisen kanssa .


      • Anonyymi

        Aina kun näkee suomalaisen miehen taapertavan n pikkuisen ulkomaalaisen naisen kanssa niin naurattaa. Kun ne luulee että nämä naiset olisivat muka rakastuneita heihin, ihan oikein ottakaa vaan ulkomaalainen nainen , suomalainen nainen tuntee arvonsa eikä alistu tekemään kauppaa jonkun toisen ehdoilla mitä tulee seksiin .olkaa vaan onnellisia niitten ulkomaalaisten kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaa ukon hoito ei kuulu parisuhteeseen vaan seksiä harrastetaan silloin kun kumpaakin haluttaa , siis ukko ei ole mikään hoidettava , vaikka kun oikein ajattelee niin jotain vikaa niissä on kun majailee sohvalla ja nainen tekee kaikki työt kotona , hoitolaitokseen laittaisin sellaisen ukon, enkä varmasti harrastaisi seksiä sellaisen kanssa .

        Vai onko se siksikin tullut yhtenä osana ” hoito tehtäviin” jos hoitoa tarttee niin mennään lääkäriin, sillä sana hoito ei kuulu seksiin millään lailla , lapsellinen sana aikuiselta mieheltä kun vaimon pitäis ” hoitaa” jotenkin.
        Kyllä naisillakin on tarpeet mutta jos niitä tarpeita ei oteta koskaan huomioon muuna kun että hänen pitäisi olla ” antajana” vaikka ehkä ei tunne haluavansa juuri silloin kun tämä luomakunnankruunu tarttee ” hoitoa”:
        Ihmeellisiä käsityksiä asioista, ja ihana tunne ettei omassa suhteessa ole tälläisiä ongelmia ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina kun näkee suomalaisen miehen taapertavan n pikkuisen ulkomaalaisen naisen kanssa niin naurattaa. Kun ne luulee että nämä naiset olisivat muka rakastuneita heihin, ihan oikein ottakaa vaan ulkomaalainen nainen , suomalainen nainen tuntee arvonsa eikä alistu tekemään kauppaa jonkun toisen ehdoilla mitä tulee seksiin .olkaa vaan onnellisia niitten ulkomaalaisten kanssa

        Ihan niin on


    • Anonyymi

      Samassa veneessä ollaan vaimoa ei seksi kiinnosta ollenkaan ainakaan minun kanssani käyköhän vieraissa en tiedä olen miettinyt itse jo eroa

      • Anonyymi

        Samassa veneessä ollaan puolisoa ei seksi kiinnosta ollenkaan ainakaan minun kanssani käyköhän vieraissa en tiedä olen miettinyt itse jo eroa ja myös puolisoni on sitä miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa veneessä ollaan puolisoa ei seksi kiinnosta ollenkaan ainakaan minun kanssani käyköhän vieraissa en tiedä olen miettinyt itse jo eroa ja myös puolisoni on sitä miettinyt.

        Ei se kiinnosta kaikkia miehiäkään. 2 vuotta nyt jatkunut. Seksiä tänä vuonna 5 kertaa, kun olen tehnyt aloitteen. Eipä huvita enää edes tehdä ja vonkua väkisin huomiota. Itsetunto täysin nollissa. Usein itken piilossa, kun ahdistaa ja tuntuu siltä etten enää kelpaa. En edes muista milloin olisin tuntenut olevani mitään mieheni silmissä . Keskustelu ei auta. Ei kuulema ole ketään toista, ei ihastuksia ym. Hankala tietysti uskoa, kun mikään ei muutu. Yler sä kääntyy siihen, että olen vainoharhainen ja häntä loukkaa kun en luota. Loputon kierre..


      • Anonyymi

        Tarkastele itseäsi että miksi ei halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kiinnosta kaikkia miehiäkään. 2 vuotta nyt jatkunut. Seksiä tänä vuonna 5 kertaa, kun olen tehnyt aloitteen. Eipä huvita enää edes tehdä ja vonkua väkisin huomiota. Itsetunto täysin nollissa. Usein itken piilossa, kun ahdistaa ja tuntuu siltä etten enää kelpaa. En edes muista milloin olisin tuntenut olevani mitään mieheni silmissä . Keskustelu ei auta. Ei kuulema ole ketään toista, ei ihastuksia ym. Hankala tietysti uskoa, kun mikään ei muutu. Yler sä kääntyy siihen, että olen vainoharhainen ja häntä loukkaa kun en luota. Loputon kierre..

        Sillä voi olla potennsi ongelmia eikä uskalla niitä tunnustaa , monelle on käynyt niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kiinnosta kaikkia miehiäkään. 2 vuotta nyt jatkunut. Seksiä tänä vuonna 5 kertaa, kun olen tehnyt aloitteen. Eipä huvita enää edes tehdä ja vonkua väkisin huomiota. Itsetunto täysin nollissa. Usein itken piilossa, kun ahdistaa ja tuntuu siltä etten enää kelpaa. En edes muista milloin olisin tuntenut olevani mitään mieheni silmissä . Keskustelu ei auta. Ei kuulema ole ketään toista, ei ihastuksia ym. Hankala tietysti uskoa, kun mikään ei muutu. Yler sä kääntyy siihen, että olen vainoharhainen ja häntä loukkaa kun en luota. Loputon kierre..

        Hänellä voi olla erektio häiriöitä , ja häpeää eikä puhu niistä , monella miehellä tulee sellaisia kausia vaikka ovat nuoriakin, kosk ne jutut luullaan olevan vaan vanhemmilla miehillä .
        Nuorempi saattaa mennä lukkoon jotenkin näistä asioista


    • Anonyymi

      Aivottomana vaihdoin nimen. Sika en ole. En vielä.

    • Anonyymi

      Kunnes kuolema meidät erottaa. Ihanne olisi elää yhdessä satoi tai paistoi.

    • Anonyymi

      Yli 20v yhdessä, ja vaimo on laittanut "aitan oven pönkään". Seurusteluaikana sille kävi kaikki, ja pikkuhiljaa vuosi vuodelta, ei oikein mikään. Yli vuosi viimeisestä seksikerrasta. Ja uskoakseni en ole aivan huono rakastelija, kun vaimo huutaa käsittelyssäni kuin marjaiskarhu. Vaihdevuodet sitä ainakin vaivaa, että johtuisko siitä? Erotakaan se ei halua, kun siitä seuraisi kaikkia hankaluuksia mm. tulot putoaisi ja tupa menis myyntiin. Ja yksi lapsi vielä asuu kotona. Ei oikein enää kulissiavioliitto kiinnostaisi.

      • Anonyymi

        No, mitä sitten kitiset, jatkat vaan samaan malliin tappiin saakka.
        Eron voi hakea yksinkin, ei siihen keltäkään lupaa tarvita.


    • Anonyymi

      Ei jaksa enää. Liisa

    • Anonyymi

      pariutumine iha onnen kauppaa, tietysi paljo edellä se joka ehtii "lypsää" kumppanin tavat ja toottumukset eri keinoin ja appeen ja anoppiinkin ehtii tutustua. ja jos tavoitteenna on olla loppuikä nin harvat on ne joilla menee tosi hyvin 30v päästäkin

    • Anonyymi

      Tämä selibaatti vaimolla, ei anna vaikka mitä tekisi tai pyytäisi. Ottaa lujille.

    • Anonyymi

      määäääääkin törmäsin samaan

    • Anonyymi

      Eiköhän toi ole vain itsetuntokysymys? Tuherosta tulee väljä, valkovuotoa, lihoo, yms.
      Mikään miehen orjaleiri siivoustyön parissa ole ratkaisu.
      Wagnerin sanoin kyntömiehelle on pelloltoja kynnettäväksi niin jaksaa kotona hoivailla lapsia.

      • Anonyymi

        Eiköhän toi ole vain itsetuntokysymys? mulkusta tulee veltto, eturauhanen vaivaa, lihoo, yms.
        Mikään naisen orjaleiri siivoustyön parissa ole ratkaisu.Naisten sanoin kyntömiehelle on pelloltoja kynnettäväksi niin jaksaa kotona hoivailla lapsia ja sitä impotenttia ukkoa.


    • Anonyymi

      Vaimo ei anna???????
      Onko se seksi sinulle jotain antamista vaimon puolelta , silloin olet ihan pihalla, jos ei vaimoa kiinnosta seksi sinun kanssasi niin voi olla että juuri tuo sana ” antaminen” voi olla syy siihen. Eiköhän seksi ole molemminpuolista halua toisiinsa , ja et ilmeisesti ole hoitanut suhdetta oikealla tavalla .
      Sillä jos osaat ajatella että vika voi olla sinun asenteessasi seksiin , että sinä niinkuin olet se ottaja ja et huomaa ettei normaali nainen voi sellaista seksiä sietää. Sillä on kysymys myöskin hänen halustaan , jos osaat pelata korttisi oikein ,
      Niin että siinä pitää olla kiinnostus molemminpuolisesti eikä vaan sinun halustasi

    • Anonyymi

      Tuo sanoma, vaimo ei anna, on kamalain mitä voi kuulla.
      Kun sanot sen noin, tulee omaan mieleeni ensimmäisenä, että tulet liian voimakkaasti tuon asian kanssa, ei anna. Se ei ole noin, vaan sinun täytyy sen eteen osallistua kotinne kaikkiin tehtäviin, lasten hoitoon,kodin hoitoon, siisteyteyteen, ruuan laittoon ja olla mukana täydellisesti perheen arjessa.
      ei minunkaan mieheni auta juuri missään, ei huolehdi edes omasta siisteydesään, menee ja tulee jatkuvasti, sillä on täysin levoton sielu, en tiedä missä luuraa kun on muualla. Ole siinä sitten haluamassa, kun hoidat kaiken.
      Hän lisäksi kuvittelee, että naisen voi raiskata noin vain.
      Hän ei kokee että rakkautta on vain hänen peniksensä. Arvaa arvoisa aloittaja, alkaako tuollainen suorastaan yököttää.
      Olisi aika teidän miesten ymmärtää, että naisen seksihalut aika usein itse kuoletatte omilla tavoillanne ja sanomalla, vaimo ei anne. Mitään törkeämpää ei voisi kuulla.

    • Anonyymi

      Pitkä keskustelu ja monenkirjavaa. Näyttää olevan monella miehellä puute, sitä sietää ajatella, mistä moinen.
      Mikä saa tuntumaan puutteelta, miten se ilmenee omana halunasi. Rakastatko puolisoasi, vai vain tuota seksiä.
      Seksikin voi addiktio, samalla tavalla kuin huumeet ja viina ym.
      Silloin varmasti puolisolta kuolee halu kokonaan, häntä ei siinä huomioida vain tuo seksi.
      Tässä sanoisin, että ennekuin edes ajattelette vaihtavanne puolisoa, on syytä hoitaa itseään. Seksuaaliterapia voisi olla paikallaan käydä keskustelemassa asiantuntijan kanssa.

      Erossa useimmiten käy niin että lapsesi jäävät vaille isää ja uudella kumppanillakin useimmiten on jälkikasvu mukaan, tämä asia on tärkeä huomioida. Lapsistasi sinulle jää vastuu, se ei poistu ja toivottavasti ymmärrät että se on elinikäinen asia omat lapset, tulevat lapsenlapset. Lapsesi tarvitsevat sinua monessa, tämä yhteiskunta ei kohtele heitä hyvin, joutuvat erojen myötä usein kipeisiin tilanteisiin.

      Ei tule olemaan uusikaan suhde ensihuuman jälkeen yhtään erilainen. Syytä on mietiskellä omalla kohdallaan, onko moneskin kerta kun suhde epäonnistuu ensihuuman jälkeen. Ehkä silloin pitääkin alkaa etsiä syytä itsestään. Onko seksuaalisuus todella huume.

      Käsittele asiaa järjen kanssa ei tunteen kanssa. Koeta hallita intohimosi, etsi jotain mielekästä tekemistä, jossa seksi unohtuu, jotta se ei ole jatkuvasti päässäsi.

      • Anonyymi

        Niimpä. Jos käy katstamassa vaikka Paikkakunnat ja valitsee sieltä Helsinki, hupmaa miten häiriintyneitä jotkut ihmiset ovat.
        Mielestäni poliisin pitäisi tutkia tätäkin Suomi 24: jää ja selvittää ketkä tai kuka noita häiriintyneitä viestejä lähettää. Tulee mieleen vain tämä lehdenjakajan surma, eli joku todella naisia vihaava mies liikuskelee Helsingin kaduilla öiseen aikaan ja purkaa seksuaalista turhautumistaan ja vihaansa tuntemattomiin.
        Kannattaa muuten naisten, yksin liikkuvien naisten todella varoa Hesassa öiseen aikaan kulkemista, nyt myös Uuden Vuoden aattona koska sama häiriintynyt tyyppi varmaan jo odottaa ja kyttää seuraavaa uhria. Kun on väkivallan ja henkirikoksen makuun päässyt, se vain jatkuu.
        Voi olla että Suomessa on pääkaupunkiseudulla jo sarjamurhaajaksi luokiteltava mieshenkilö vapaasti kulkemassa tuolla jossain. Seksi ja seksuaalisuus voi hetättää todella raivoisia tunteita jaajatuksia, jos on sen suhteen ongelmia muutoinkin. Siinä ei maksulliset auta, päinvastoin, he ovat myös vaarassa.


    • Anonyymi

      Samanlaista oli meilläkin. Lopulta otin eron ja olen nyt Viikonloppuisä. Toinen vaihtoehto on avoin suhde tai huorissakäynti.

    • Anonyymi

      JUU, EI ENÄÄ TULE ASTUA. VAIMO ON JO TEHNYT KAKSI JA KATSONUT RIITTÄVÄN. LIIKA ON LIIKAA.
      SILLOIN VAIN ASTUTAAN KUN ON TARVETTA.
      EI SIITETÄ LIIKAA, EIKÄ JOUTAVAA, KOSKA SIINÄ VAAN MENEE KAHDEN AIKA HUKKAAN.

    • Anonyymi

      Raiskaa se huora.

    • Anonyymi

      Jaa ettei anna, jos et ole niin kovasti ” ottamassa” vain tyydyttääksesi omat halut, koska voi olla niin että seksi sinun kanssasi ei ANNA hänelle yhtään mitään. Ailloin kyllä halut haihtuu.

    • Anonyymi

      Kyllä ämmät on ihan täyttä paskaa. Annat niille häät ja avioliitot. Sitten ihmettelet hetken päästä kun olet ihan hyvännäkönen jantteri että k***een saa vetää koko ajan vaikka tuot lahjoja, potkit pojan kanssa palloa, täytät ja tyhjennät tiskikonetta, käyt töissä ja elätät koko perhettä ja eukko saa opiskella ja kuukausitolulla on kuivaa kautta. Kuka hullu menee naimisiin muun kuin sen takia että sitten pitäis varmuudella saada ainakin jollakin kierrolla rakastella naista johon on ihastunut?

    • Anonyymi

      Olen ollut vaimoni kanssa 11 vuotta naimisissa. Lapsia löytyy 4. Molemmat käyvät normaalisti päivätöissä. Koko perheemme urheilee usein. Vaimoni raskaan työn takia olen itse huolehtinut lasten hoidosta/ruuan laitosta sekä kodin puhtaana pitämisestä. Seksiä on ollut useasti ja hyvää myös, mutta viimmeisen vuoden aikana vaimoni halut ovat hävinneet täysin. Ehkä 1-3krt ollut seksiä puolen vuoden aikana. Olen kysynyt häneltä asiasta ja hän on vain sanonut "on vain haluton kausi", vaikka hän masturboi 3-6krt viikossa. Olen myös ainut joka antaa läheisyyttä ja osoitan rakkautta. Sellaista en ole saanut myöskään enää. Rakastan vaimoani todella paljon ja palavasti, mutta en ole saanut vastakaikua pitkään aikaan. Parisuhdeterepeutille hän ei ole myöskään suostunut menemään ja aina kun olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi hän sanoo:"Jos en minä enää kelpaa niin laita sitten eropaperit menemään" Tämä satuttaa minua niin paljon, koska rakastan häntä koko sydämmestäni. En halua erota, mutta yksinäisyys satuttaa paljon. En saa enää nukutuksikaan, enkä uskalla ottaa asiaa puheeksi. Kaipaan läheisyyttä, intohimoa, rakkautta. Terveisin, epätoivoinen romantikko.

      • Anonyymi

        Ehkä nainen toteuttaa jo fantasioitaan jossain muualla.


    • Anonyymi

      Vieläköhän ap on puutteessa 22 vuoden jälkeen... :O

      • Anonyymi

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Jos terveet kädet niin ei siihen naista tarvita.
      Ei se yhtyminen ole oikeasti maailman upein asia vaikka näin siitä annetaan ymmärtää, se on luonnon julma vietti vain lisääntyä.
      Ihmisten ÄO on omituisen alhaista tässä asiassa vaikka 2024 vuosiluku?

    • Itse 33v mies ja asuttu avopuolison kanssa 10v yhdessä pari vuotta ollut melko hiljasta seksin saralla , seksin harrastamseen saattaa mennä 3-4kk väliä seuraavan kertaan ja olen yrittänyt kysellä asiasta mutta aina vaan sama virsi ei haluta.
      Olen auttanut kotihommissa ja ehdottanut lomaa ja matkoja mikään ei tunnu auttavan.
      Läheisyyskään ei häntä oikein enää innosta.
      Itselle tärkeää seksi, mikä neuvoksi? Pettäminen?

      • Anonyymi

        Ero, teidän suhde on tullut tiensä päähän, muijasi ei enää halua sinua.


    • Anonyymi

      Onneksi vaimoni on aasialaistaustaisena vielä 5-kymppisenäkin "toimiva tapaus". Hän on kertonut saavansa unissaankin orgasmeja ja joskus herää niihin. Välillä hän haluaa ottaa minut keskellä yötä mitä en pistä pahakseni. :) Ollaan vaan sitten seuraavana päivänä töissämme vähän väsyneempiä, mutta päiväunet auttavat, jos lapset antavat olla sen hetken rauhassa. :)

      Itselläni tahti on hiipunut sen verran, että joka toinen päivä tai yö olisi hyvä tahti, mutta ehkäpä peli pysyy kunnossa, kun välillä on useamminkin.

      Mutta todella ikävä ajatella, että toisilla menee viikkojakin ilman! 😯En osaa sanoa mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä.... Tietysti tuokin herättää minulla paljon kysymyksiä, että asiaa pitää kysyä täällä Suomi24:ssä eikä sitä ilmeisesti voi käydä puolison kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe