Olisiko vinkkejä, kun koira ei uskalla kävellä kerrostalon rappusia??
Vinkkejä
6
435
Vastaukset
...ei myöskään olisi suostunut kipuamaan. Pentukoiralla luulisi auttavan jos joku vaikka juoksee raput edellä ylös niin innostuu tulemaan perässä.
- mtt
hei meidän toinenkoira teki sitä myös.aloimme makupaloilla..ei tulosta sitten laitoimme liukkaalle lattialle maton ja varovasti àuttaen`ylös alas..sitten se jo alkoi sujua.onne yrityksiin.onko koiranne minkä ikäinen
- r.iikka
vanha kunnon makupaloilla houkuttelu voisi toimia.. makkaranpalanen tms. vaikka joka kolmannelle rapulle (tämä toimii jos koira on herkkusuu)
- Joodå
Ja jos koira taas on innostunut esim. palloleikeistä, niin voi heittää palloa jollekin kaverille ylöspäin/alaspäin, mihinkä suuntaan sitä ollaan menossa, niin koira ehkä innostuu lähtemään perään ja unohtaa rappukammonsa.
- mindetys
Joodå kirjoitti:
Ja jos koira taas on innostunut esim. palloleikeistä, niin voi heittää palloa jollekin kaverille ylöspäin/alaspäin, mihinkä suuntaan sitä ollaan menossa, niin koira ehkä innostuu lähtemään perään ja unohtaa rappukammonsa.
tuota juoksemista rapussa. Mun koira ei tykkää myöskään rappusista. Kerran se yrittä päästä ne mahdollisimman nopeasti ylös ettei tarvi pelätä niin pelkkää liukasteluahan se oli, ja saattoi sattua kun aika ikävissä asennoissa kävi välillä kun tassut luisti:)
se makupala ois ehkä parempi vaihtoehto? - aloittaja--
mindetys kirjoitti:
tuota juoksemista rapussa. Mun koira ei tykkää myöskään rappusista. Kerran se yrittä päästä ne mahdollisimman nopeasti ylös ettei tarvi pelätä niin pelkkää liukasteluahan se oli, ja saattoi sattua kun aika ikävissä asennoissa kävi välillä kun tassut luisti:)
se makupala ois ehkä parempi vaihtoehto?kiitos vastanneille.
Koira on todella perso makupaloille, mutta edes makupalat ei saa sitä menemään rappusia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799