Kuinka moni täälä on 12.8 syntyneitä`?
Omasta kokemuksesta voin sanoa että parhaiten leijona tulee toimeen toisen leijonan tai sit oinaksen kans. Nämä kaksi ovat ainoat ketkä ovat saaneet minun sydämen lyömään ylimääräistä :)
12.8 syntyneitä?
9
1587
Vastaukset
- leijona81
Mie oon kans nähny valon ekaa kertaa kyseisenä päivänä! Ja toi leijona leijona toimi aika hyvin aikanaan,nyt on eri kuviot ja horoskooppimerkit vaihtelee (valitettavan harvoin tosin... =p )
- minä vaan
Pikkuveljeni on syntynyt 12.8.88.
- 12.8
minäkii oon syntyny 12.8.88
hyvin on toiminut myös kaksosen kanssa..
- -leijonatyttö-
Minä! ja tunnen kolme muuta saman syntymäpäivän ja -vuoden omaavaa -> 12.08.1985
- jellona
olen syntynyt 12.8.joskus kauan sitten ja mun ystävät on edustaneet melkeenpä kaikkia horoskooppimerkkejä.MUN MIES ON NEiTSYT!!! jonka ei akuunkaan pitäisi tulla juttuun leijonan kanssa.Oltu naimisissa yli 20v.Parhaat ystäväni ovat olleet kaksosia, vaakoja, oinaita,yksi vesimies ja kalat.Ainoa jonka kanssa on mennyt sukset ristiin oli skorpiooni....että silleen
- Vesimies84
mun serkku (mies) on syntynyt taasen 3.4.1985.
ihan mun bestis.
oltiin best friends kakaroina, ja ollaan edelleen,
- Leijonapoika123
Olen syntynyt 12.8. vuonna 2003 :)
- Vesimies84
No niin...
mun bestis (nainen) on syntynyt justiinsa
12.8., täytti nyt 12.8.2018 täydet 30v.
fiksu, hauska, ihana ja kaunis nainen onkin.
1988 oli hyvä vuosi vielä, Suomen valtiontalous
oli kondiksessa ja radiossa soi Kirkan Surun
pyyhit silmistäni, Miljoonasateen Marraskuu
Eppu Normaalin Vihreän joen rannalla ja Noitalinna
Huraan! Pikkuveli ja Mauno Koivisto oli tasavallan
presidenttinä.- Anonyymi
88 Oli lohikäärmeen vuosi ja silloin lisäännytään Kiinassakin eniten, koska se on onnekkain vuosi syntyä. Lohikäärmeet pitää maailmasta huolta ja yrittää tuoda lisää harmoniaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962