12.8 syntyneitä?

leijona 83

Kuinka moni täälä on 12.8 syntyneitä`?
Omasta kokemuksesta voin sanoa että parhaiten leijona tulee toimeen toisen leijonan tai sit oinaksen kans. Nämä kaksi ovat ainoat ketkä ovat saaneet minun sydämen lyömään ylimääräistä :)

9

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijona81

      Mie oon kans nähny valon ekaa kertaa kyseisenä päivänä! Ja toi leijona leijona toimi aika hyvin aikanaan,nyt on eri kuviot ja horoskooppimerkit vaihtelee (valitettavan harvoin tosin... =p )

    • minä vaan

      Pikkuveljeni on syntynyt 12.8.88.

      • 12.8

        minäkii oon syntyny 12.8.88
        hyvin on toiminut myös kaksosen kanssa..


    • -leijonatyttö-

      Minä! ja tunnen kolme muuta saman syntymäpäivän ja -vuoden omaavaa -> 12.08.1985

      • jellona

        olen syntynyt 12.8.joskus kauan sitten ja mun ystävät on edustaneet melkeenpä kaikkia horoskooppimerkkejä.MUN MIES ON NEiTSYT!!! jonka ei akuunkaan pitäisi tulla juttuun leijonan kanssa.Oltu naimisissa yli 20v.Parhaat ystäväni ovat olleet kaksosia, vaakoja, oinaita,yksi vesimies ja kalat.Ainoa jonka kanssa on mennyt sukset ristiin oli skorpiooni....että silleen


      • Vesimies84

        mun serkku (mies) on syntynyt taasen 3.4.1985.

        ihan mun bestis.

        oltiin best friends kakaroina, ja ollaan edelleen,


    • Leijonapoika123

      Olen syntynyt 12.8. vuonna 2003 :)

    • Vesimies84

      No niin...

      mun bestis (nainen) on syntynyt justiinsa
      12.8., täytti nyt 12.8.2018 täydet 30v.
      fiksu, hauska, ihana ja kaunis nainen onkin.

      1988 oli hyvä vuosi vielä, Suomen valtiontalous
      oli kondiksessa ja radiossa soi Kirkan Surun
      pyyhit silmistäni, Miljoonasateen Marraskuu
      Eppu Normaalin Vihreän joen rannalla ja Noitalinna
      Huraan! Pikkuveli ja Mauno Koivisto oli tasavallan
      presidenttinä.

      • Anonyymi

        88 Oli lohikäärmeen vuosi ja silloin lisäännytään Kiinassakin eniten, koska se on onnekkain vuosi syntyä. Lohikäärmeet pitää maailmasta huolta ja yrittää tuoda lisää harmoniaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe