Millaisia tavoitteita te muut lähihoitaja opiskelijat olette itsellenne asettaneet kasvun tukemisen ja ohjauksen jakson työssäoppimisessa (päiväkodissa)? Minulla on toinen viikko alkamassa, enkä keksi yhtä tavoitetta! Auttakaa! :)
Työssäoppimisen TAVOITTEET?!?!?
3
8783
Vastaukset
- :-)
koska tuskin olet vielä ammatillisesti valmis lastenhoitajaksi, niin mietihän hetki mitä kaikkea sinun tulisi oppia, jotta voisit kuvitella olevasi työssä päiväkodissa. Osaat varmasti verrata päiväkodin työntekijöitä itseesi - mitä kaikkea sellaista he osaavat lasten kanssa toimiessaan mitä et itse vielä koe hallitsevasi. Varmasti sellaisia asioita löytyy, ja ne voit kirjata tavoitteiksi, jotka haluat saavuttaa. Yksi sellainen on varmasti lapsiryhmän ohjaaminen, eikö vain. Lisää keksit kyllä.
- tota
kannattaa pohtia saat muutenkin paperit. ; ) eiköhän se ole tärkeintä että pidät silmällä ettei niille kultamussukoille satu mitään!
- lhlh
vaikkapa "oppia tunnistamaan tunteet joita xxx(tähän se asia) herättää" ,se on varma nakki ja sitä voit käyttää läpi koko koulutuksen ajan.
Tutki, miltä xx tuntuu verrattuna xx
Mitä aion oppia tällä jaksolla ja mitä olen oppinut tällä jaksolla.
Kuinka opin kirjaamaan viestit oikein,
Kuinka toimin vanhempien kanssa
ja tuo, mitä toi edellinen sanoi, vertaa "vanhoihin" hoitajiin itseäsi
ja aseta oma tavoitteesi sen pohjalta (esim. en aio tehdä tuota noin, vaan näin)
Onnea, tuleva työkaverini!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078