Missä REPE?

Kirsi

Missä REPE mahtaa olla? Olisi mukava kuulla mitä Turkkiin kuuluu ja onko sinne nyt turvallista matkustaa?

29

2675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nissas

      minä olen myös kaivannut REPE:n hyviä ja rehellisiä kannanottoja tänne Turkki palstalle.

      • Tahtootietää

        Mistä nimimerkkisi tulee?? Jää ärsyttävästi pyörimään mieleen... Kas kun ei Nisse! :D


      • nissas
        Tahtootietää kirjoitti:

        Mistä nimimerkkisi tulee?? Jää ärsyttävästi pyörimään mieleen... Kas kun ei Nisse! :D

        Olen ottanut Kreikan kulttuurista vaikutteita kun valitsin nimeni ns. Nissaksen kulttuuri, josta luin kirjan keväällä.


    • ?!?!

      Niin missä luuraa repe? Ettei vaan olis turkissa lomalla??????

      • HYVINKIN

        Turkissa Repe on ,syömässä mahottoman hyvää jugurttia ja hieromassa pikkupoikien naamoja rantahietikkoon.
        Sitähän hän kehui tehneensä.


    • TURKISSA!

      Jymypaljastus

    • kikka

      Minä kaipaan ja työkaverini kaipaavat Repeä. Hänen kommenttejansa oli niin kiva lukea ja saada piristystä työpäiväämme. Repe "lutunen" missä piiloittelet?

      • Pysy vaan

        Ei oo ikävä Repeä, pysy vaan poissa.
        Uutta kerrottavaa ei kuiteskaa löydy ja vanhat jutut;pommeista ym... on moneen kertaan olleet täällä.
        Uusia uutisia Turkista vois kertoa ne,jotka ovat siellä lähi-aikoina olleet.


      • repefani
        Pysy vaan kirjoitti:

        Ei oo ikävä Repeä, pysy vaan poissa.
        Uutta kerrottavaa ei kuiteskaa löydy ja vanhat jutut;pommeista ym... on moneen kertaan olleet täällä.
        Uusia uutisia Turkista vois kertoa ne,jotka ovat siellä lähi-aikoina olleet.

        Repen repäisevät jutut Turkin vedenlaadusta, liikenteestä, raiskauksista, jne. kaipaavat jatkoa palstalle. We want REPE!


      • elämä!
        repefani kirjoitti:

        Repen repäisevät jutut Turkin vedenlaadusta, liikenteestä, raiskauksista, jne. kaipaavat jatkoa palstalle. We want REPE!

        jos kerran elämäsi on kiinni yhdestä suunsoittajasta!


      • rebefani2
        elämä! kirjoitti:

        jos kerran elämäsi on kiinni yhdestä suunsoittajasta!

        noi teijän kommentit ja älykäs keskustelu turkista kyllä kuvastaa hyvin minkälaista porukkaa turkissa käy mitään järkevää sanottavaa ei löydy ei muuta ku toisten haukkumista hohoijaa tosi mielenkiintosia kokemuksia teillä näköjään on ollu oikeen innolla odottaa noita juttuja no ei se mitään jokainen omalla tavallaan.


    • Sanna

      Täällä palstoilla ei saa enää oikeata ja puolueetonta tietoa. Haluamme tietää mitä turkissa todella tapahtuu. REPE takaisin!

    • hiljaa!

      Oikein olen oottanut että koska joku alkaa kyselemään, mutta ollaan nyt vaan ihan hiljaa vielä vähän aikaa, pelkään että se tulee takaisin..!!
      (tämä on vielä liian arka aihe :D )
      Harmittaa kyllä Nissasin (meidän oman Turkki-palstan teinin) puolesta, menetti miehen (?) mallinsa...

    • Pykälänikkari

      rajoittaa jonkun sananvapautta. Asiat olivat täyttä totta.
      Tämän palstan seriffillä lienee kytköksiä Turkin matkailubisnekseen? Eihän silloin saa arvostella Alanyaa.

    • sivullinen repefani

      Pidän todella törkeenä nimittelyjä yms. joita turkkitanttojen taholta harrastettiin repeä kohtaan aikanaan. Asiallista keskustelua tällä palstalla ei suvaita ja asioista joista turistien on todella hyvä tietää Turkista. Huomioin myös sen, että repe jos kuka kertoi tietolähteensä linkein tai muuten. Repe on rautaa sanon minä!

      • elämä!

        On hienoa, että jokainen kertoo näillä palstoillaan näkemyksiään, mutta Repen kaltainen käytös on suorastaan rasistista, laitonta ja ennen kaikkea YLIPROVOSOIVAA!!!
        Hän kertoo hieman negatiivisen asian ylinegatiivisesti, peloittelee ihmisiä jne.
        On totta, että TurkissaKIN on mahdollisuus joutua terrorismin kohteeksi, raiskauksen urhiksi, törmätä kelluvaan jätteeseen meressä... ja vaikka tukehtua Efekseen, mutta miksi hän ei samalla tavalla kerro näistä asioista ja mahdollisuuksista esim. Espanja- tai Kreikka-palstalla?!? Hän haluaa jostain syystä vain ja ainoastaan haukkua kaikkea sitä, mikä liittyy Turkkiin tai Turkin-matkailuun.

        Ottakaamme vaarin Repen jutuista, mutta jokainen älyllä varustettu lukija voi itse päättää, kuinka vakavasti hänen kirjoittelunsa ottaakaan.
        Itse en ikinä jättäisi matkustamatta johonkin kohteeseen sen takia, että joku varoittelee ko. maasta jollain keskustelupalstalla, vai ja ainoastaan sen vuoksi, ettei ko. henkilöllä ole parempaakaan tekemistä.

        Hauskaa ja turvallista matkaa - itse kullekin - minne ikinä matkustattekaan!


      • repefani
        elämä! kirjoitti:

        On hienoa, että jokainen kertoo näillä palstoillaan näkemyksiään, mutta Repen kaltainen käytös on suorastaan rasistista, laitonta ja ennen kaikkea YLIPROVOSOIVAA!!!
        Hän kertoo hieman negatiivisen asian ylinegatiivisesti, peloittelee ihmisiä jne.
        On totta, että TurkissaKIN on mahdollisuus joutua terrorismin kohteeksi, raiskauksen urhiksi, törmätä kelluvaan jätteeseen meressä... ja vaikka tukehtua Efekseen, mutta miksi hän ei samalla tavalla kerro näistä asioista ja mahdollisuuksista esim. Espanja- tai Kreikka-palstalla?!? Hän haluaa jostain syystä vain ja ainoastaan haukkua kaikkea sitä, mikä liittyy Turkkiin tai Turkin-matkailuun.

        Ottakaamme vaarin Repen jutuista, mutta jokainen älyllä varustettu lukija voi itse päättää, kuinka vakavasti hänen kirjoittelunsa ottaakaan.
        Itse en ikinä jättäisi matkustamatta johonkin kohteeseen sen takia, että joku varoittelee ko. maasta jollain keskustelupalstalla, vai ja ainoastaan sen vuoksi, ettei ko. henkilöllä ole parempaakaan tekemistä.

        Hauskaa ja turvallista matkaa - itse kullekin - minne ikinä matkustattekaan!

        Repen viestejä pystyy lukemaan jokainen tältä palstalta. Asiallisia ne ovat, toisin kuin turkkitanttojen jutut. Usein myös tantat koittavat valehtelemalla pimittää asioita Turkista ja sitten kun eivät pysty niin he menevät henkilökohtaisuuksiin.


      • kyllästynyt ERÄISIIN..!

        Et kuulosta siltä että haluaisit ASIALLISTA keskustelua, pelkästään tuo typerä (REPEkö sen keksi vai kuka teistä typeryksistä??) "Turkkitantta" nimitys on minusta jotenkin niin lapsellinen ja vieläpä aivan epätosi! En usko että kovin monet ns. tantat täällä kirjoittelevat jonnekin suomi 24:n palstalle, luulen että asialla olemme me viehkeät nuoret ja nuorehkot (alle 60-v ;P ) ihmiset! Joten lopettakaa tuo "Turkkitantta" nimitys, se on vähintään yhtä loukkaava kuin mikään REPEen ikinä kohdistunut haukkuma.


    • ollut erittäin

      hyvällä asialla ja antanut paljon tietoa Turkin matkaajille. Oikeata tietoa ovat saaneet repeltä ne monet jotka ovat valinneet matkakohdettansa.

    • nissas

      Minun mielestäni Repe on LEGENDA!

    • Tuija Turkki

      Kysyn teiltä voisiko olla sittenkin niin, että Repe olisi häipynyt Turkkiin?

      • nissas

        en usko, että repe Turkkiin olisi mennyt!


      • Lissu
        nissas kirjoitti:

        en usko, että repe Turkkiin olisi mennyt!

        Ketä kiinnostaa missä Repe on???
        Ei ketään.
        Joka haluaa lukea Repen juttuja,niitä arvosteluja löytyy monista ketjuista.
        Siitä vaan lukemaan, eihän uutta tietoakaan ole, koska Repehän ei enää ikinä mene Turkkiin.


    • repefani

      kirjoittele vaan tänne sillä juuri sinua kaivataan repe!

    • ryhmy romppainen

      Nyt kaivataan Repeä ja kiireesti tänne palstalle!

    • repe37

      Olen ollut kalastelemassa ja metästämässä pohjosessa.

      • nissas

        Oliko sinulla kalaonnea repe? ja eikö Suomi ole parempi kalapaikka kuin Turkki?


      • hullu

        suomessa on tapahtunut paljon metsästys onnettomuuksia ja kalareissuille kuollut monta en suosittele.


    • REPE2333333

      VEPE VEPE VEPE ASUSTELEE MOSUKIN KANSSA KARHUNMÄESSÄ


      VEPE VEPE VEPE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe