neljäs kerta Madeiralle

17.10.2005

matkanjärjestäjä. Tjärebork,lennetään My Travel kalustolla. Jos joku on menossa kyseisellä lennolla ensimäistä kertaa Madeiralle,ja haluaisi jotain tietoa Madeirasta,niinpä kirjoittele,vastaan kykyjeni mukaan.

11

3585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • funchalissa

      paljon superja hypermarketteja

      ja onko miten kaukana keskustasta

      mitä ketjuja onko Lidl? E. Leclerc? Carrefour? Modelo?


      millainen paikka on Feira Nova?

    • exotical

      Osaisitko kertoa millaisia liikuntapaikkoja ja -mahdollisuuksia on Funchalissa?

      • liikunnasta

        kyllähän madeiralla liikkumis mahdollisuuksia löytyy,esim. levada retket,niitä on ohjattuna tai omatoimisesti tehtynä,golffia voi harrastaa myös,uimista merivesi altailla (lido),tai pelkkää patikointia funsallin kaduilla,katseltavaa riittää.


    • Kukka

      Me ollaan lähdössä 19.11.2005 Aurinkomatkojen matkalle. Meitä on kaksi perhettä ja hotellimme on Pestana Miramar. Koskaan emme ole Madeiralla olleet vaan matkamme on aina suuntautunut Kanarialle. Ajateltiin käydä nyt monen innoittamana katsomassa Madeiran luontoa. Lapsia lähtee mukaan 13v poika ja 6v tyttö. Kaikki tieto on tietysti tervetullutta ja mukava kuulla toisten jo siellä käyneiden matkakertomuksia.

      • 17.10.2005

        Kanarian saaret ja Madeira,olen käynyt kanarialla seitsämän kertaa ja Madeiralla kolmekertaa,keskisissä vertailussa,Madeira vetää pitemmän korren,niin maisemien kuin luonnon kauneuden puolesta. Olette tehneet hyvän matka valinnan,ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä olette matkan jälkeen samaa mieltä kanssani. Muuten meidän hotelli on Monumental Lido.Hyvää matkaa teille.


      • lisäys
        17.10.2005 kirjoitti:

        Kanarian saaret ja Madeira,olen käynyt kanarialla seitsämän kertaa ja Madeiralla kolmekertaa,keskisissä vertailussa,Madeira vetää pitemmän korren,niin maisemien kuin luonnon kauneuden puolesta. Olette tehneet hyvän matka valinnan,ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä olette matkan jälkeen samaa mieltä kanssani. Muuten meidän hotelli on Monumental Lido.Hyvää matkaa teille.

        Unohdin mainita,meillä on Tjäreborgin matka ja kaksi viikkoa.


      • viki

        Hotellivalintanne on todella oivallinen.Pieni ja rauhallinen talo hyvällä sijainnilla. Tutustukaa viereisen hotellin Pestana Villagen hienoon puistoon ja etsikää Miramarin kirjasto (baaria vastapäätä). Madeirasta on yli 200 viestiketjua tällä keskustelupalstalla. Ne löytyvät Portugali sivulta kirjoittamalla hakukenttään "Madeira".
        Hyvää matkaa!


      • Paikassa
        lisäys kirjoitti:

        Unohdin mainita,meillä on Tjäreborgin matka ja kaksi viikkoa.

        Ollaan sitten! Ja samaan aikaan.

        Matkoja on perheen (minä, vaimo ja kaksi poikaa) kanssa tehty monessa (Kanariat, Egypti,Israel, Tunisia, Marokko, keskieur.) kanssa.
        Nyt eka kertaa Madeira ja ko. hot.
        Kiva lukea, että tyytyväisiä on oltu.
        Me olemme lokak. viim. viikon.
        Mitenkähän kelit, eli paistaako aurinko altaalle, rantojahan ei oikeastaa ole?


      • 17.10.2005
        Paikassa kirjoitti:

        Ollaan sitten! Ja samaan aikaan.

        Matkoja on perheen (minä, vaimo ja kaksi poikaa) kanssa tehty monessa (Kanariat, Egypti,Israel, Tunisia, Marokko, keskieur.) kanssa.
        Nyt eka kertaa Madeira ja ko. hot.
        Kiva lukea, että tyytyväisiä on oltu.
        Me olemme lokak. viim. viikon.
        Mitenkähän kelit, eli paistaako aurinko altaalle, rantojahan ei oikeastaa ole?

        Kerrotko vielä,mikä hotelli teillä on.Millä matkatoimiston matkalla olette.Muuten onkohan nimimerkit mennyt sekaisin,minä olen keskustelun aloittaja,eli 17.10.2005. Olemme 57 vuotiaita molemmat,vaimoni ja minä,olemme nuorekkaita,ja paljon maailmaa kiertäneitä,olisi kiva tavata teitä Madeiralla, ja vaihtaa kuulumisia. Hotellimme on ,Monumental Lido.


      • Hotelli
        17.10.2005 kirjoitti:

        Kerrotko vielä,mikä hotelli teillä on.Millä matkatoimiston matkalla olette.Muuten onkohan nimimerkit mennyt sekaisin,minä olen keskustelun aloittaja,eli 17.10.2005. Olemme 57 vuotiaita molemmat,vaimoni ja minä,olemme nuorekkaita,ja paljon maailmaa kiertäneitä,olisi kiva tavata teitä Madeiralla, ja vaihtaa kuulumisia. Hotellimme on ,Monumental Lido.

        Niinkuin kerroin. Ja sama matkanjärjestäjä.

        Siis, miten ne kelit?

        Tiedätkö autonvuokraus, saako paikanpäällä tingittyä hintaa, vai onko välittäjän kautta netissä varattu halvin?


      • 17. 10.2005
        Hotelli kirjoitti:

        Niinkuin kerroin. Ja sama matkanjärjestäjä.

        Siis, miten ne kelit?

        Tiedätkö autonvuokraus, saako paikanpäällä tingittyä hintaa, vai onko välittäjän kautta netissä varattu halvin?

        Älkää hyvät ystävät vaihtako nimimerkkiä kesken keskustelun,ei tiedä kenelle vastaa.Sen verran raotan tietojani,vastaa Suomalaista kesää,ilman itikoita (joita inhoan).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1478
    Aihe