Mulla olisi tuollainen lähes 100%:sti täydellinen BMW 700 LS -67 projekti myytävänä.Kyseessä on siis se takaveto boxeri bemu, joita ei enää paljoa ole.paperit löytyy. jättäkää oikeasti autosta kiinnostuneet yhteistietonne, niin otan yhteyttä
BMW 700 LS -67 myynnissä
9
1505
Vastaukset
- ifa-mies
Missä vaiheessa on kasaus ja väri päällä jo?
- ei oo vielä
Autoa ei ole ruvettu laittamaan vaan on ihan "koskematon" eli ei purettu tai kunnostettu tai maalailtu ym.
- ifa-mies
Soittele 0500 894444
- jap75
jos sulla on kuvia niin voisitko laittaa tulemaan
ja hinta [email protected] - Bmw
Terve. olisiko mahdollista että laittaisit kuvat autosta ja yhteystiedot! olisin kiinnostunut! ja onko alkuperäinen suomiauto! [email protected]
- bemaristi
vieläkö on? Soita nollaneli0767nollaneli09
- Nimetön
Ei ole enää, jokkisautoksi meni jo vuosia sitten, kun ei kenellekään muuten kelvannut.
- miga86
Nimetön kirjoitti:
Ei ole enää, jokkisautoksi meni jo vuosia sitten, kun ei kenellekään muuten kelvannut.
Se on varmaan sama joka on jokkiskäytön jälkeen ollut muutaman vuoden vanhempien kesämökin lähellä yhden maatalon ladon vieressä. Ihan hyvä peli se kuulemma on vielä kone vaan savuttaa pahasti ja kolisee niin jäi pois. Myyvät kyllä peltoautoksi jos joku haluu ostaa
- 442
miga86 kirjoitti:
Se on varmaan sama joka on jokkiskäytön jälkeen ollut muutaman vuoden vanhempien kesämökin lähellä yhden maatalon ladon vieressä. Ihan hyvä peli se kuulemma on vielä kone vaan savuttaa pahasti ja kolisee niin jäi pois. Myyvät kyllä peltoautoksi jos joku haluu ostaa
Näkyy noita pyörivän jokkis kisoissa vielä ainakin kaksi kappaletta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720