Imupartamonnin lisääntyinen?

Johanna

Elikkä, kyselisin hieman partamonnin lisääntymisestä.

Miten vanhana partamonnit alkavat lisääntyä?
Millainen sisustus on parhain monnin lisääntymistä ajatellen?
Lisääntyvätkö sisarukset toistensa kanssa?

3

373

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaari-o

Todella helppo saada lisääntymään ja saavatkin sitten satoja poikasia etkä pääse niistä millään eroon. Kauppiailla ylitarjontaa koska harrastajat eivät tajua kuinka paljon kerralla partikset voivat saada poikasia pienen ajan kuluessa.

Mun partikset poiki n. vuoden ikäisinä enkä tiedä olivatko sisaruksia vai serkuksia, niille kait aivan sama???

Sisustuksella ei ole mitään väliä, sikiävät vaikka suodattimen koloon jos niikseen tulee ja muuta paikkaa ei ole tarjolla.

Tämä on varoitus!

• minä

Meillä lisääntyi viimevuosituhannella, vanhassa alataassa jopa puottelemalla mätinsä pitkin altaan pohjaa, oli pakko loppujen lopuksi luopua kaikista altaineen päivineen. Nyt sattui vahinkoja, kaksi "naarasta", niin niitä poikasia olen alkanut jo järjestelmällisesti päästään autuaammille vesille. Vieläkö joku esim vaari-o kertoisi varman rysän millä ne saa kiinni, pulloa yritin, mutta kävivät vain syömässä ja lähtivät meneen. Itse ajattelin viritellä verkkosysteemin tuohon juurakon ympärille, kun viihtyvät siinä, mutta mites nää muut kalat.

• Vaari-o
        minä kirjoitti:

Meillä lisääntyi viimevuosituhannella, vanhassa alataassa jopa puottelemalla mätinsä pitkin altaan pohjaa, oli pakko loppujen lopuksi luopua kaikista altaineen päivineen. Nyt sattui vahinkoja, kaksi "naarasta", niin niitä poikasia olen alkanut jo järjestelmällisesti päästään autuaammille vesille. Vieläkö joku esim vaari-o kertoisi varman rysän millä ne saa kiinni, pulloa yritin, mutta kävivät vain syömässä ja lähtivät meneen. Itse ajattelin viritellä verkkosysteemin tuohon juurakon ympärille, kun viihtyvät siinä, mutta mites nää muut kalat.

kamu mukaan ja parilla haavilla kiinni ottamaan ... ei kai siinä muuta keinoa ole?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1434
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      128
      656
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      34
      572
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      36
      550
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      202
      542
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      530
    Aihe