Ongelmana on että mitä minun tulisi tehdä 2.0 ruisku koneelle joka ei mennyt päästöistä läpi. (saa liikaa bensaa) onko siis vaikea urakka tiedossa?
PULMA!
3
1054
Vastaukset
- volvitsi
Käytitkö huoltoasemalla sitä säädättämässä?
Jos ei normaali säädöt riitä, niin todennäköisesti ongelma on ilmamassamittarissa.
Paikallinen Wetteri paljasti kerran korjaamopäällikön suulla, että toisinaan se ilmamassamittarin herkkyys menee löysäksi ja silloin anturi antaa liikaa bensaa ilmamäärään nähden.
Se zydeemi on aika kallis vaihdettava, joten hän kertoi mittaria "huijatun" siten, että mittarin läppään tehdään reikä, joten se tavallaan päästää ilmaa läpi enemmän, mitä anturi tunnistaa.
Siten bensamäärä on alhaisempi ilmamäärään verrattuna.
Tarkemmin en osaa auttaa.- _Seppä_
Siis puhut nyt massamittarista ja määrämittarista sekaisin. massamittari mittaa ilmamassaa eikä siinä ole mekaanista läppää kuten määrämittarissa.
- Jerekar
_Seppä_ kirjoitti:
Siis puhut nyt massamittarista ja määrämittarista sekaisin. massamittari mittaa ilmamassaa eikä siinä ole mekaanista läppää kuten määrämittarissa.
Katoppa alfamerin virittäjän käsikirja, imupuoli tjms. siel neuvotaan laittamaan 15-20% alkoholia bensan sekaan, jolloin se käy puhtaampana, tää vaa kuluttaa sit kumi osia, eikä voitele bensan veroisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693