Hei Cherrykirsikka=).

Kukkaneito

Hei Cherrykirsikka.

Ajattelin kysyä näetkö mitään elämääni tai minua koskevaa? Näetkö ehkä joitakin tulevaisuuden tapahtumia tämän vuoden puolella?

Joko parisuhteen, opiskelun, työn tai ihan minkä vaan suhteen?

Kiitos todella paljon etukäteen ja aurinkoisia syyspäiviä.

3

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei vaan! Näinköhän oikein, että elät tällä hetkellä parisuhteessa, melko onnellisessa ja tasapainoisessakin? Mitään suurempia skismoja en nähnyt, hieman tullee riitaa rahankäyttöön ja henkilökohtaisiin menoihin liittyvistä asioista, mutta selvitätte erimielisyydet ja jatkatte eteenpäin. Suhteenne pysyy kun vain päätätte ja haluatte niin.

      En nähnyt sinua vakituisessa työssä vaan olet päätoiminen opiskelija, onkohan näin? Opintosi sujuvat melko hyvin kun vain maltat vilkaista niitä kirjoja välillä ;) Jonkinlainen sivutyö sinulla lienee jossa käyt välillä tuuraamassa, ja homma jatkunee edelleen, mutta jossain vaiheessa syksyä joudut olemaan pois työstäsi sairauden (flunssaa ilmeisesti) takia, ei siis kuitenkaan mitään vakavaa.

      En tiedä olivatko nämä asioita joista halusit kuulla tai katselinko edes Sinun elämääsi (jostain syystä tuli vähän epävarma olo..) mutta kerrothan jos ei kuulostanut lainkaan Sinulta :) Aurinkoa myös Sinun syksyysi!

      • Kukkaneito

        Hei taas Cherrykirsikka=).

        Tulkinnastasi sen verran, että elän todellakin tällä hetkellä, omasta mielestäni, tasapainoisessa ja onnellisessa parisuhteessa ja olen päätoiminen opiskelija, kuten näitkin.

        Sivutoimista työtä minulla tosin ei ole, mutta opiskelukiireiden mentyä ajattelin sellaista kyllä hakea, en vain oikein tiedä mistä. Parisuhteen rahankäyttöä koskevat riidat tuntuvat myös hieman kaukaa haetuilta, koska asumme erikseen, mutta ehkä ne liittyvät miesystäväni tulevaan työtilanteeseen? Töiden jatkuminen on vähän epävarmaa.

        Eli ainakin osittain näit ihan oikein elämäntilanteeni. Saattaa olla, että itse olin vähän epämääräinen noissa kysymyksissäni ja siksi otteen saaminen tilanteesta oli kenties hankalanpaa=). Lähinnä olin kiinnostunut onko mitään yllättävää tulossa ja mitä työ- ja koulurintamilla tapahtuu.

        Eli tässä tyhjentävä selvennys tilanteestani. Kiitos vielä kerran kun olet täällä meitä varten=).


      • Kukkaneito kirjoitti:

        Hei taas Cherrykirsikka=).

        Tulkinnastasi sen verran, että elän todellakin tällä hetkellä, omasta mielestäni, tasapainoisessa ja onnellisessa parisuhteessa ja olen päätoiminen opiskelija, kuten näitkin.

        Sivutoimista työtä minulla tosin ei ole, mutta opiskelukiireiden mentyä ajattelin sellaista kyllä hakea, en vain oikein tiedä mistä. Parisuhteen rahankäyttöä koskevat riidat tuntuvat myös hieman kaukaa haetuilta, koska asumme erikseen, mutta ehkä ne liittyvät miesystäväni tulevaan työtilanteeseen? Töiden jatkuminen on vähän epävarmaa.

        Eli ainakin osittain näit ihan oikein elämäntilanteeni. Saattaa olla, että itse olin vähän epämääräinen noissa kysymyksissäni ja siksi otteen saaminen tilanteesta oli kenties hankalanpaa=). Lähinnä olin kiinnostunut onko mitään yllättävää tulossa ja mitä työ- ja koulurintamilla tapahtuu.

        Eli tässä tyhjentävä selvennys tilanteestani. Kiitos vielä kerran kun olet täällä meitä varten=).

        Oli tosiaan jostain syystä hieman hankala saada otetta elämääsi, hyvä kuitenkin ettei aivan metsään mennyt.. :)

        Kyllä Sinulle ilmeisesti se sivutyö on siis tulossa, koskapa sellaisen niin selkeästi näin - se oli kaupan alalla, asiakaspalvelutehtävissä. Kouluasioista ei noussut esiin mitään 'yllättävää', ihan näkyi tasaista puurtamista - keskittymistäsi opintoihin häirinnee aika ajoin erilaiset riennot opiskelu- ja muitten kaverien kanssa, eli ennen tenttejä malta pysyä nenä kiinni kirjassa kuitenkin :)

        Parisuhteestasi vielä sen verran, että tarkkaan ottaen sana joka minulle nousi teitä ajatellessa oli 'henkilökohtaiset menot' - tuli vaan mieleeni, että voihan se tarkoittaa myös ajankäyttöön liittyviä erimielisyyksiä - olisiko miesystäväsi jossain vaiheessa sitä mieltä, että juokset liikaa ulkona kavereittesi kanssa?? Oli miten oli, tämä ei siis suhdettanne missään nimessä kaada, näin sen kyllä jatkuvan hamaan tulevaisuuteen :).

        Eli tässä minultakin tarkennuksia - aurinkoa loppuviikkoosi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe