Mistä halvin kypärä?

Pilkkikelkkailijalle

Haluaisin ostaa todella edullisen parin kypäriä. Käytän niitä kaksi tai kolme kertaa vuodessa, kun ajelen ikivanhalla Lynx GL 250 Syncrollani pilkille.

Lakisääteisestihän sellainen pitää olla. Ei tarvi olla kovin häävi, kun ei sillä kelkalla pysty ajamaan kuin 40-50 km/h. Sellainen vain ihan avomalli tai mikä tahansa, kunhan on hyväksytty malli. Suojalasejakin on nurkat täynnä, joten niitä ei tarvi.

Voisin tietenkin ostaa käytettyjäkin, jos jollakin olisi miesten ja naisten potat käyttämättä ja edullisesti.

Jos jollakin olisi ohjekirja Lynx GL250 Syncroon, sen tai siitä kopion ostaisin kans mielelläni.

11

9072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jani

ainakin nuo max merkkiset on halpoja...ite maksoin 39€ lahdenpörssistä..ja on e hyväksytty malli...

• itse en osta

mistä olet mutta onko lähellä Robin Hood, Makasiini, varastomyyntiä jne, siellä on 20-30 euroa kypäriä, melko hyviäkin vielä

• fxx

Itse ostin saiturinpörssistä "samanlaiseen mökkikäyttöön"avomallisen potan visiirillä,se on E-hyväksytty, maksoi 39 eur, ja sillä hinnalla näkyymuutkin halpismarketit sellaisia myyvän.
      istuvuus päähän ei ole mailmanparas, mutta huonompiakin kalliimpia olen kokeillut.

• pöllipekka

Minulla on naisille sopiva agv kypärä ja miehille hjc kypärä molemmat moottoripyöräilyyn hyväksyttyjä. hinta 40 euroa kappale. vähän käytetty.

• jaa mää vai

eli sen mukaan kypärä, kun uutinen vasta olisikin jos halvin ja paras tai edes hyvä ois samassa paketissa.

Kerrankos sitä satuttaa ittensä hiljaisessakin vauhdissa saatikka sitten jos vauhtia on 50 kilsaa tunnissa.

• korkkipää

Enpä tiedä. Kaveri ajaa viittäkymppiä jäällä...ainakin itselleni kelpaisi halvin ehjä kypärä ja laittaisin rahat kelluntapukuun tai johonkin lämpimään haalariin? pilkkimies ei kai yleensä kolaroi, se hukkuu tai eksyy?

Kypärä on tärkeä, mutta ei se niinkään ole että "kaikki rahat markkinoiden kalleimpaan kypärään ja olen turvassa". Itse käytän kohtuullisen hyvää laatukypärää prätkällä, mutta jossain vaiheessa muihin suojiin sijoitttu lisäeuro tuo prätkällekin enemmän turvaa kuin kypärään laitettu lisäeuro. Tai miten olisi viidensadan edestä koulutusta, harjoittelua, uudet renkaat?

• Siiraider

Kyllä se on kuule tuohon aloittajan käyttöön IHAN SAMA minkähintaisen kypärän ostaa. Nämä "kuinka paljon kaalias arvostat" jutut voi jättää muihin yhteyksiin, jokin järkin sentään...

Niin ja itsellä ei ole mikään halpiskypärä, joten siitä ei ole kyse, vaan siitä, mikä on kysyjän tapaus.

Monissa ale-taloissa ja tavallisissa tavarataloissakin on näitä halpiskypäröitä. Esim. Tokmannilla Syko-kypärät 45-49 € umpimallit ja avokypärä taisi olla 39 €, samoin jossain Citymarketissa on ollut 39 € vaikka itse en ole nähnyt.

• Jussi

Käviskö muoviämpäri.......1€

• jani

lidlistä saa kypäriä 39 euroon

• moto-666

Saat tarpeeksi hyvän kypärän suht. halvalla 100-150. kuvittele lentäväsi 50km/h vauhdista puuhun, kiveen tai kantoon naama edellä, mitä luulet minkä näköistä jälkeä tekee?? umpikypärä huurustuu talvella, eli osta vaikka krossi kypärä kiinteällä leukasuojalla. Miksi tinkiä mukavuudesta ja turvallisuudesta?

• shamuli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5999
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5483
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3094
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2474
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2347
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    Aihe