Eli jatkoa seuraa...
Minkä nimistä miestä kaipaat?
lakoste
21949825
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
Vastaukset 219
Vanhimmat
Mikkoapa hyvinkin!
KAIPAAN NAISTA!
Kim on se ketä kaipaan :'(
en kaipaa miestä kaipaan naista. olen lepso...
Kaipaan Lola nimistä miestä.
Karri, olet elämäni rakkaus!
Kaipaan Stefan nimistä miestä!
kaipaan Karia ja Tomia..
......
...... ;)
Jania..
Mikaa, nyt ja aina.
ja niin kaipasi joku muukin ed.kyselyssä joka tuli täyteen..mistäpäin?
Kimmoa kaipaan ja kovasti, ihan ikävä jo...
Kauhea ikävä! Perjantaina vasta kulta tulee luokse!
Hmmm...minun Kimmoni on viikot kotona,mutta viikonloput vietetään suurimmax osax erillään,kun en jaxa katsella aikuista miestä kaatokännissä.Ja nyt sillä on joku viikonloppuvosu..
..joskus nään mutta en häntä ikinä omakseni saa..,siksipä vaan kaipailen!
Ilkkaa
Nainen, johon olisin halunnut tutustua paremmin, muuttaa pois ja se saa mieleni apeaksi...
Kuulolla ollaan...
Kerroppa vähän lisää kaipauksen kohteestaasi tai itsestäsi. Niin katsotaan, jos vaikka sattuis osumaan oikeaan.
t. Nursea kaipaava
asuu vain liian kaukana.. :(
Kiva tietää, kuka minua kaipaa.
karroahan minä kaipaan
Niin eli sinua rakas "Toivoni" *hymy* Joku muukin ilmeisesti(?)
eli omaa ihanaa kultaani, joka on töissä =) Rakastan nyt ja aina =)
....
mikkoa
tässä kovin kaipailen
en enää!!!
en enää!!!
Mikkoa tietenkin :)
oikein muistan..
Mikäs se on muistisi vienyt?
hakusessa olis!
harri kotona. en anna!
..olla naista tällä hetkellä!
Nappaa kiinni. Itse olin lähellä menettää rakkaani, mutta uskomattomalla päättäväisyydellä sain oman jukuripään huomion käännettyä ja nyt odotellaankin jo perheenlisäystä. Kova työ kantoi hedelmää.......
Huokaus.:(
kaipailen minä ainakin...:-)
...
sitä ihanaa heppua...
lähes neljä vuotta sitten. Hän on ja pysyy siellä, sieluni sopukassa. Toivon lämpimästi hyvää elämää hänelle.
huijari,mikä huijari
Tuli mieleen, että n. 4 vuotta sitten tiemme erosi. Olisitko se sinä????? Pieni vinkki, jotain......
kovasti Juhaa. Onnekseni parin tunnin päästä jälleen kotona nähdään. ;)
,,kun ei tietoakaan milloin seuraavaksi nähdään
kaipaan..Omaa kultaani ja kihlattuani..
Mikko perkules :-)
vierelleni nukkumaan ilman kuorsausta...
Akua
Et kai vaan minun Akua kaipaa... Lähti juuri lomalle...
:´(
Samia.
Luulin jo ettei kukaan kaipaa minua :)
Juho-Mattia.
Heikkiä kaipaan, omaa soittajapoikaani, minne olet kadonnut? :,/
Jussia on ikävä, vaikka olemmekin samassa koulussa ja näimme viimeksi puoli tuntia sitten..en vain uskalla kertoa tunteistani etten pilaa ystävyyttämme..
Jokainen yö ja jokainen päivä olet mielessäni.
Kaipaan miestä, jonka nimi on Topi. Tosin tiedän, etten koskaan voi häntä omakseni saada. On muutes meinaan niin uskomattoman seksikäs ja ihana pikkukriminaali. Tekisi mieli ottaa siipien suojaan ja hoivata. Rakastan sua Topi!
Aina ja ikuisesti!
Hei,
Ihan sama millainen olet kunhan vain olet Tapani tai Pasi. Kukaan jonka nimi on Tapani tai Pasi ei voi olla huono
ja sitä kesää ;) Toivottavasti olet onnellinen!
Minäkin kaipaan sitä kesää..
Juuri nyt en ole erityisen onnellinen josko en onnetonkaan
...toivottavasti ainakin tulet onnelliseksi! Olit sitten sama Pauli, jota ajattelen vieläkin tai sitten et....
Timo, nähtäiskö joku päivä?soita mulle kun taas täälläpäin liikut
soitellaan hani.:)
Hannua mä tuun aina kaipaamaan ja muistelemaan...
selvä.
kaipaan ja kovasti
ja kovasti kaipaankin
...
todella paljon
myötä- ja vastoinkäymisissä jo 20v rakastuneena :)
Minäkin Jormaa,mutta en exääni.(sama nimi)
sitäpä sitä.
... koko loppuelämäni...
Hannua
...Hannua...
niin se vain menee..
Ikävöin
Jippii!
antti on? ;)
siis kaipuuni nimi
En nyt tiedä että kaipaanko, mutta on jäänyt tuonne sielun sopukoihin, Kari, joka ajeli kaverinsa kanssa Mustalla Chryslerillä, Pitkin Kiran katuja... Tästä on aikaa ,APUA, 16 vuotta...(meneekö tää aika näin nopeesti...) Parkketti firma , sillä tais sillon olla.. Vaalee, komistus oli tämä Kari. Kavereita oli Janne ja Jani..Tuskin löydän koskaan..Enkä tiedä haluanko edes... Mutta onhan Häntä Kiva muistella Hyvällä !!!
En nyt tiedä että kaipaanko, mutta sanotaan vaikka että jäi tuonne sielun sopukoihin syvästi mieleen...Tämä Kari ajeli noin 16 vuotta sitten Kiran katuja Mustalla Chryslerillä, olisko ollut New Yorker tai Newport... Ei muista enää..Ja auto tais olla Karin kaverin Janin,...tai Jannen... Mies oli vaalea Komistus...Ja oli hommissa muistaakseni jossain parketti firmassa... Tuskin koskaan enää tapaan, mutta onhan se kiva muistella hyvällä mennyttä aikaa...
Jos tunnistit itsesi, niin täällä on yksi neito, jolla on sulle, Kari, paikka aina suuressa sydämessäni !!!
tänäänkin.
...kaipaa,kerro nimesi tai edes etukirjain,katsotaan natsaako?
raip, vaikka ihme olisi jos natsaisi.
iso ikävä:)))
Jussia
Artoapa hyvinkin! PUSU!
Ota yhteyttä : )
Kaipaan häntä kovasti..aina
Otsikko kertoo jo kaiken...
Kaipaan edelleen...
kaipaan koko sydämestäni.
Jätti minut.
Harria..ja hentoa lumisadetta..
Varmaankin ainut villen kaipaaja...
kaipaan ja ikävöin jo Benjamia, jonka aamupäivällä näin... huomista odotellessa tulee aika pitkäksi... jos hänet silloin edes kohtaan...
...kukas nyt meitä kaipaisi.
Benjamin,Tuukka,Nuutti,Pete,Petteri.
Mika....voih
...aina mielessäni ja muistoissani. Aika kanssasi oli tähän astisen elämäni parasta. Kiitos sinulle siitä! Eg lengter etter deg!
Kenestä Kristianista puhut? Alkaako sukunimi J:llä?
Tää kyseinen mies ei löydy tän valtakunnan rajojen sisältä, valitettavasti :(
kaipaamaan.
Mikko on niin ihana. Kaipaan, kovasti.
Ah.
Kaipaus.
*niisk*
Mistäs toi hauska nikki?
Niklasta kaipailen ja olen syvästi ihastunut...
jussi-pekkaa...ihastuttiin ensisilmäyksellä...mutta molemmat tahoillaan varattuja..
olen onneton..sä olisit ollut mun onni...mutta liian vaikeaa kaikki.En voi kuin haaveilla susta...
rakkaudella: "I really want you"...
Mikaelia.
...Samia (016). Ja rauhassa varmaan saan kaivatakki =(.
...kaipaan Petriä!
Petriä
että joku kaipaa,ehdin jo huolestua ;-D
Veit jalat suustani kaimaseni.
Anttia kaipaan!
Anttia kaipaan
Kaipaan sitä mun omaa Jania
...on meinaan nii kiero tyyppi
hähä kenestä mahtaa olla kyse ;D;D;D Tai no mistäpäin ko henkilö on?
villeä
Villeä
Aika monen vuoden takaa?!Ellei vuosikymmenten!
sepiä
Hare, hare George
I miss you, honey.
kaipaan Pekkaa
Onpas teitä nyt paljon liikkeellä. :)
...jos myö kaikki kaivataanki juuri sinua!
Yksikin riittää. ;) Ei kyllä valitettavasti täältä löydy.
Ei olla nähty pitkään aikaan ja ikävä on..
on nimi, jota kaipaan.
.... :(
Luultavasti koko lopun elämääni...
Mattia!!!
Missä olet kreivi Dracula, kalpeana...auringonkukka mä oon, tuu kainaloon niin saat sinäkin väriä naamaas.Et ikinä arvaa kuka täällä, :DDDDDDDD, arvaatko?
Pohjanmaan miestä nimeltään Rauno.
Sitä helekutin Markusta...
Niin, sinua kaipaan. Jesse.
Aamulla lähti töihin ja jo on kova ikävä!
on ikävä ja kova!!!!
se on kumminki, jota vissiin kaipaan...
..minä kaipaan Lassea..
kaipaan joka päivä, tunnut niin hyvälle!
VILLE MÄÄ KAIPAAN..
Mä kaipaan koko nuoren sydämeni tarmolla TUOMASTA :`(
erästä Pekka K:ta Vallilasta, koska tää ikävä jättää mut rauhaan : (
kalle
......................
Kiitos Mari !
Jukkaa
Kuka Jukka kyseessä? Tahtoisin olla kaivattu...
Ja kuka on kaipailija?
Ei ainakaan nimimerkkisi "rmk" sano minulle mitään... Kunpa vaan olisitkin sinä...
kaipailen....
Roopea..
AAPO
Juhaa kaipaan
Jukkaa kaipaan niin että sydäntä kääntää...
OOnx vähän tyly mut en kaipaa minkään nimistä miestä hahahhaheheh
...Samia,ja kaipuuksi taitaa jäädäkin...
En kyllä tiedä oletko edes kuskina enään.
Jos oot, niin aja varovasti.
oli vaan niin HOT
mutta jos valita saa, niin ehdottomasti naista.
Topia
kaipaan
Brunoa
kuuntelen juuri niitä biisejä, joita viimeksi yhdessä *huokaus*
Timoa kaipaan vierelleni joka päivä!!!
ikävä on.. :'(
se siitä sitten
ja vanhoja hyviä aikoja... :(
..ne ovat ilmeisen "katoava luonnonvara" mutta minäpäs olen yksi heistä.. :/
Aleksia kaipaan.
eli omaa rakastani, joka on nyt kaupungilla.
Sinua on aina kiva tavata :)
kaipailen
ajatuksissa 24/7
Vieläkin oot mun ajatuksissa melkein joka ilta kun yritän nukahtaa,kuten just nyt..Ehkä tää auttaa ku purkaudun tääl :D Tai sit ei.Toivottavasti oot onnellinen missä ootkin ja mitä teetkin
Jannea kaipaan!
polttiko sormensa
...Petriä, Teemua, vähän yhtä toistakin Jannea, joka otti ja kuoli, itse asiassa yhtä toistakin Pekkaa, Samia vai mikä se sukeltaja oli, sekä sen kaveria, jonka kanssa puuhailtiin kolmestaan, joo se oli kivaa,Royta, Jukkaa, Tomia, ... nyt alkaa vanhalla jo pätkiä muisti. Mutta ihania te olette. Miehet =)
siis Arimoa kaipaan....ja paljon....
...T.Ei amatsoni
Ammar
Harria!
Kai
niin suuresti anttia
Jaakkoa
Miikaa!
!!!!!!!1111 30cm
..
...
Artoa kaipaan edelleen kuin kesäinen niitty sadetta.
Vaikka kyllä Kemal ja Ahmedkin olivat aivan ihania.
onhan ne...
Kari
menehtynyttä veljeäni Juhaa.
Ihanaa Mikaa tietenkin!Jestas että siinä on täydellinen mies..
Kostia, vieläkin. Hassua..
sitä iiihhhanaaa sonnia!!!!!!!!!!!
ketä artoa te kaipailette?? onko kyseessä minunkin menneisyydestäni tuttu "mäkry"???
Sitä minäkin kaipaan,ja paljon.. Kun vain saisin yhteyden häneen..=(
Perttiä kaipaan, näen häntä niin harvoin. Vasta kolmesti olemme tavanneet.
-----
Henriä kaipailen, nyt ja aina... :(
MIKKI!
No kerronpa kuitenki kahen ÄRRÄN verran,, Eli Ramia (ramo,raipe...)Raumalta... =(
Kiva kuulla, että moni kaipaa minua! :)
Kiitosta vaan paljon kaikille! Kyllä tämä lämmittää mieltäni.
Häntäpä häntä!
niimpä.
Keijoa kaipaan, olen kaivannut jo yli 20 vuotta...
Nyyh.
minä kaipaan ilkkaa, kahta ronia, jussia, kahta juhoa ja joonasta. kuka tahansa heistä kelpaisi. :>
ossista saat miehen armaan, sinusta se tykkää varmaan hae omas pois.