ois kiva tietää onko muita 1.8 syntyneitä kun en oo löytänyt vielä yhtäkään ja mielenkinnolla ois kiva löytää samana päivänä syntyneitä ja jutella muutenkin että minkälaisia jellonat yleensäkki on mut vastakkaa jos vaan löytyy
ONKO 1.8 SYNTYNEITÄ
15
1531
Vastaukset
- 01.08
minä oon 1.8 syntynyt.
- miss-kiss
ootko tyttö vai poika
- Alex-leijona
että olen syntynyt 5.8? Muuten minä vuonna olet syntynyt? Tiedätkö miten pääsee rekiseröitymään Aapeliin? Itse olen yrittänyt vaikka millä keinoin mutta en pääse. =(
- 1.8
Minä olen syntynyt 1.8.-80 ja olen aikamoinen
- ja olen
mies
- Mamma-Leo
1.8.03 syntynyt erittäin tarmokas leijona poika =)
- Chacaltaya
mies olen. Moneen kertaan olen itsekin ihmetellyt luonnettani, joka ei ole ihan heti auennut... Mä olen asunut/ollut paljon ulkomailla, mm. eräässä maailman parhaimmassa yo:ssa opiskelemassa, eli kai aika kunnianhimoinen ja määrätietoinen olen, mutta myös henkisesti suuntautunut.
- kizzimirri88
mä oon syntynyt 1.8.1988.. oon aikamoinen jääräpää :D
- kirsikka
Olen jellonanainen. Kaipaan huomiota ja kiitoksia. Olen jäärä tietyissä asioissa. Paljon siedän mutta kun mitta tulee täyteen niin sitten kyllä karjun ja kovaa.
- poikajellona
Oon syntynyt tuolloin ja toimin aika haastavassa ja julkisuuden ammatissa.
- Tyttöjellona 1.8.78
Rakastan huomiota ja esillä oloa, rakastan perheeni huolehtimisesta ja ruoanlaittoa. Kuuntelen ihmisiä ja autan jos pystyn. Rakastan perinteitä, rauhaa ja järjestystä. Rakastan lomailua ja rentoutumista. Rakastan yllätyksiä ja niiden järjestämisestä toisille. Rakastan lahjoja ja askartelua. Vihaan kiirettä ja nirppanokkia. Vihaan ulkopuolisena oloa ja asioiden vähättelyä. Vihaan toisten (varsinkin omien) varpaiden tallomista tietyissä asioissa.
- elokuun eka
ehkä jo pysähtynyt ketju, mutta kans synttärit tuolloin
- fée
1.8.1986
- Minä:=)
MOI,,itse olen syntynyt 1.8 joten kyllä meitä löytyy:)
- Anonyymi
Täällä yksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2916357Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652009- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141225Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181671141Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411001RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962