painoindeksinne?

kekkoliini

Eli mikä on painoindeksinne, ja mitä pidätte liian matalana/korkeana indeksinä?

87

11707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rebelline

      ..normaali eli välillä 20-25. Liian matala on arvo, joka alittaa 20. Liian korkeana arvona pidän arvoa, joka ylittää reilusti tuon ihanne-25:n. Lievä pulleus sitä paitsi on paljon terveellisempää kuin sairaalloinen laihuus!

      • ninny

        mulla on vissiinkin jotain 19. Ja se on liikaa.


      • a.nsku
        ninny kirjoitti:

        mulla on vissiinkin jotain 19. Ja se on liikaa.

        .. Koetappa miltä tuntuu ruveta nostamaan sitä 15:sta 19:sta...


      • saara

        ei alle 20 ole alipainoa. painoindeksini on noin 19 ja olen normaali painoinen, se riippuu tietty miltä näyttää.. oon ite aika pyöree ku ajattelee indeksii.. ihmeellistä mutta totta


      • jennyyyy11
        ninny kirjoitti:

        mulla on vissiinkin jotain 19. Ja se on liikaa.

        mulla myös 19 ja minusta se on liikaa :( haluisin paino indeksin 16-17


      • Läskii

        Mä haluisin 13 mul on 14,5


    • -sopiva-

      pidän itse omaa indeksiäni sopivana,en päällepäin näytä miltään muulta kuin normaalipainoiselta. Minulle yli 18 olisi liikaa.. Muille pidän 19-25 sopivana

      • a.nsku

        .. todella muidenkin mielestä normaalipainoiselta, vai vain itsesi mielestä?


    • tyttö 15v.

      20,1

      • a.nsku

        Koeta pitää tuo linja vielä kun pituutta alkaa tulla enemmälti lisää!


    • kuurankukka

      16 tai vähän alle -tosin ei mulla anoreksiaa ole, vaan bulimia. Alimmillaan ollut 15.

      • just one girl

        Tällä hetkellä 16 ja alimmillaan jotain 12


      • tiedän
        just one girl kirjoitti:

        Tällä hetkellä 16 ja alimmillaan jotain 12

        15.8 Kun alle 15 menis.. Tai ehkä vielä enemmän


      • liianlaiha

        Painoindeksi ennen 14.0 nykyään 15.4. Vielä 8 kiloa lisää ni hypin onnesta..


    • läski

      vihaan sanoa tätä:
      painoindeksi 18.

      • tyttö21

        ..painoindeksi on 20,3..just sopiva:)


      • mää
        tyttö21 kirjoitti:

        ..painoindeksi on 20,3..just sopiva:)

        ihanaa, että terveitäkin löytyy!


    • a.nsku

      .. kehuskeli sillä pienellä painoindeksillään.. Hieman epäilyttävää touhua. Itse pidän ainenkin mielummin painoindeksini omana tietonani vaikkei se iso olekkaan.
      Siinä ei todellakaan ole mitään kehumisen aihetta!!! Kuinkahan moni teistäkään on tuolla menolla vuoden päästä edes hengissä.. ei kovin moni!
      Te joiden painoindeksi oli aivan normaalia, hienoa tervettä luokkaa, olkaa ylpeitä.
      Siis te muut, häpeäisitte.. Minä ainakin häpeän teidän puolestanne!

      • ...hh

        painoindeksini on 17,7. muutama kilo tullut iänkin myötä lisää :)
        Ikää on tällä hetkellä 21vuotta.


    • türkishpepper

      Pahimmillaan 14, nyt 18,3. Liian matala on alle 17. Mun mielestä se vaihtelee suurestikkiin. Tällä painoindeksillä olen mielestäni jo hieman normaalia pulleampi. Länsimaissahan pisin elin-ikä tutkimuksien mukaan saavutetaan indeksin ollessa 27...

    • Diver

      22-23, muistaakseni. En jaksa nyt vaivautua laskemaan ;).

      Riippuu kovasti ihmisestä - tiedän sellaisia, jotka ovat terveitä ja hyvinvoivia painoindeksissä 18 sekä sellaisia, joiden ei ikuna pitäisi päästää painoindeksiään alle 24-25, etteivät ala näyttää luurangoilta. Itse yritän pysyä välillä 20-25 ainakin näillä näkymin - parhaiten olen voinut juuri jossain 21-23 paikkeilla...

      :)

    • tokiobeibe

      mun painoindeksi on joku 16,5-17. no.. itte oon vähä liianki kriittinen,mutta musta sopiva painoindeksi onjoku alipainonen..eli alle 18,5.

      • -86

        kävin ihan huvikseen netis tsekkaa mun painoideksin sellasel automaattisella laskurilla. eka vastaus nauratti, toka hämmensi, kolmas jo pelotti... kaikki olivat alle 16. mä en koskaa ole pohtinu mun syömistä enkä painoa, sattumalta eksyi lukemaan teidän juttui ja ihan huvikseen aattelin tsekata oman painoindeksini.... ole yllättynyt mutta jostain minulle tuntemattomasta syystä myös tyytyväinen... piilo-anoreksiaa? en tiedä...


      • susuuuuuuu

        Mulla taas on 17,9 ja oon kyl ihan normaalipainoinen.


    • katjuska

      Mä painan nykysin 56kg ja oon 156,5cm.Mulla
      on iteläni anoreksia ja oon sairastanu sitä
      jo jotain 10 vuota.Alimillaan mä painoin
      35kg ja painoindeksi oli 14,4.Olin vähän yli
      vuoden sairaalassa letkuissa ja tipassa,enkä
      oo vielä parantunut vaikka haluaisin.en vain
      pystty syömään ruokaa missä on liikaa rasvaa
      eli yli 1,5g.Nyt ollut yli vuoden kotona ja
      haluaisin taas hoitoon,mutta en tippaan enkä
      letkuruokintaan.En tiedä mitä teen..=(

      • näyttääks se läskilt jos on 14 ja deksi 21,5?


      • nalle_97
        the-sorsa kirjoitti:

        näyttääks se läskilt jos on 14 ja deksi 21,5?

        12.9


    • enpystyenpysty

      14 on mun bmi. ja en oikeestaan osaa/halua sanoo mitä pidän korkeana :|

    • nhgnhgnhg

      15.1
      En tiiä onko sopiva.. omasta mielestä näytän pyöreeltä :P

    • Hennic

      Pahimmillaan bmi oli vain nipin napin yli 10, osastolla ensimmäisenä aamuna mitattuna. Nyt oon normaalipainoinen ja ihan onnellinen siitä, vaikka aina oon vihannut vartaloani, niin tän kevään ja kesän fiilis on ollut ihan huippu!

      • lashififf

        BMI 15.6
        liian korkea BMI on jotai 17-18 riippuu paljonko lihasta


    • 888676333

      muistaakseni 19 :( normi ja hyvä mulle ois 17 :)

    • lilac pompom

      19,2 jos oikein painoni arvioin. pitkiin aikoihin en ole vaa'alla käynyt, laskin edellisen lukeman mukaan, mikä on saattanut nousta/laskea. on ollut muutaman numeron alempi ja välillä vielä kaipaan sitä aikaa, olin hoikka ja suht timmissä kunnossa, mutta vähän vaikea muistaa siitä ajasta mitään, kun jatkuvasti heikotti eikä pää pelannut...

      18,5-19,5 on se, mikä pysyy mulla helpoiten, ja sen pyrin nyt pitämään vaikka laihtuminen houkuttaisikin. jokaiselle on oma biologinen painonsa, ja jokaiselle on eri bmi, mikä parhaiten sopii. ehkä sitä pitää sitten vähän koetella itseään, ennen kuin löytää tasapainon - ja siihen pitäisi pyrkiä, ei sairauteen.

      • lilac pompom

        ei ehkä liity, mutta vasta nyt tajusin, että olen normaalipainoinen. alipainoa mulla ei ole ollut viime syksyn jälkeen kuin hetkellisesti, mutta olen pitänyt tätä painoa ylipainona. oispa tää tosiaan pysyvä askel parantumiseen:)

        a.nsku: oot ihan oikeessa, typerää kehuskella painoindeksillään. meinasin jättää avaamatta koko keskustelun, ettei oma alkaisi vituttaa, mutta kun luin näitä, päätin sitten laskea omani. omasta puolesta ei alkanut harmittaa, vaan niiden ketkä pyrkii pienempiin lukuihin, ja niiden, ketkä haluaisi parantua, mutta sairaus roikkuu tiukasti lahkeessa.

        kaikille teille, jotka ootte päästämässä irti tästä pakkomielteestä: oon niin ilonen puolestanne:)


    • Suckre

      Minulla se on 18.3, pitäisi olla alle 17.6 niin mahtuisi vanhat farkut jalkaan. Päästin itseni lihoamaan puolvahingossa kun aloitin salitreenin ja lopetin samalla tupakan polton vuosi sitten.
      Korkeimmillaa painoa ollut 58kg ja nyt vaaka näyttää 54kg.
      Aloitin samaanaikaan myös seurustelun kehonrakentajan kanssa :))

      Olen tavallaan ymmärtänyt ettei tarvitse olla laiha näyttääkseen hyvältä ja kauniilta, MUTTA en voi olla onnellinen näissä hyllyreidissä ym. Siksi haluankin olla realistinen ja toivoa että vielä joskus olen edes hieman sirompi ja kauniimpi.
      Pituutta minulla on 172cm ja tavoitteena 50kg. Tavoite olisi mahdollista saavuttaa 10vk aikana ja aikaisemminkin, mutta prkl kun ei ole itsekuria..taisin syödä senkin.

      • raquela

        Tiedän tunteen, tosin en ole koskaan omannut BMI 18 tai enempää. Enimmilläni olen painanut 52 kg. Tällä hetkellä olen 50 kg ja tyytyväinen. BMI:ni on siis nyt 16,7. Itselleni sopii maksimissaan joku 17 ja risat. Laihempi en halua olla.

        Tämä on hyvä, koska olen terve ja voin syödä huoletta 1600-1900 kcal/pvä.


      • 13weeeeee
        raquela kirjoitti:

        Tiedän tunteen, tosin en ole koskaan omannut BMI 18 tai enempää. Enimmilläni olen painanut 52 kg. Tällä hetkellä olen 50 kg ja tyytyväinen. BMI:ni on siis nyt 16,7. Itselleni sopii maksimissaan joku 17 ja risat. Laihempi en halua olla.

        Tämä on hyvä, koska olen terve ja voin syödä huoletta 1600-1900 kcal/pvä.

        20.2 alaspäi menos (:


    • nikuuu

      16.8 :p ja oon jätkä.

    • kaikkimelkohyviä

      BMI 15.5. Mielestäni ihanne olisi jotain 17.5-20.5, riippuu ihmisestä, toisille sopii korkeempikin. :) Alle 16.5 ja yli 25 on molemmat huonoja.

    • filled mint candy

      17,6 tän aamun vaakalukeman mukaan :)

      17 ois kiva, mut ehkä en sen laihempi tahdo olla.

    • liian laiha

      mulla oli vissiin 17.8. pituutta siis 164cm ja painoa nyt n.48kg.
      oon saanut nostettua painoa jo 2kg, ja odotan 50kg rajaa.

      liian korkea on se missä paino alkaa haitata terveyttä.

      • -pöuofuyk

        14.98
        jaajaa, kai se vois matalampikin olla, mutta toisaalta luut törröttää rumasti ja pelkään terveyteni menevän kohta. Eli totta helvetissä ihmiset, ÄLKÄÄ tehkö tätä itsellenne! Sopiva painoindeksi riippuu varmaan vähän ihmisen ruumiinrakenteesta mutta joku 17-19 olis varmaan optimi mulle.


      • andika.d
        -pöuofuyk kirjoitti:

        14.98
        jaajaa, kai se vois matalampikin olla, mutta toisaalta luut törröttää rumasti ja pelkään terveyteni menevän kohta. Eli totta helvetissä ihmiset, ÄLKÄÄ tehkö tätä itsellenne! Sopiva painoindeksi riippuu varmaan vähän ihmisen ruumiinrakenteesta mutta joku 17-19 olis varmaan optimi mulle.

        Painoindeksi tällä hetkellä 13,9 :( LIIKAA!!!!! Haluan ettei mene yli 13!!! Alimmillaan oli 11,6. Ikinä en ole letkuissa ollut, sairaalassa kyllä 5 päivää mutta vapaaehtoisesti. Vihaan olla LÄSKI!!!! :( :(


    • indeksii

      on 19.1ja ei haittaa vaikka olisi enempiki.normaali indeksi vaihtelee,ihmisestä riippuen ja on monenlaisia,laidasta laitaan.normaalina pidän kuitenkin18-25...joillekkin tuo 18 on kuitenki liian vähän,toisille tuo 25 ehkä liikaa.se riippuu niin henkilöstä.JA ENNEMMIN kannattaa miettiä omaa oloa ja fyysistä kuntoa ja muotoja kun sitä indeksiä.

      • pokjhgt

        14,9 :)


    • Kysyn vaan^^

      eikö teillä parempaa tekemistä ole kun miettiä miltä näyttää ja mitä painaa!!
      Köyhää!!!!!!!

      • tötteritrosijt

        Voi v...ttu Kysyn vaan^^2.10.2010 00:41 eikö teillä parempaa tekemistä ole kun miettiä miltä näyttää ja mitä painaa!!
        Köyhää!!!!!!!

        Ei :)


    • gjifnjvirn

      painoindeksini on 19.. en oo sillee tyytyväine.mut ei se kauheekaa oo. liian matalana pidän alle 15 ja liian korkeena pidän ehkäpä n.22.

      • exanorektikko

        Mulla on 20,5 ja mitoiltani oon 168/58/c75. Anoreksian aikoihin se oli jtn 15 tai vähemmänkin. Näytin ihan kamalalta, nyt onneksi on vähän muotojakin ja lihaa luiden ympärillä. En kuitenkaan ole mkn läski, vaan näytän hoikalta.


    • hide-

      Olen 168 pitkä. "Pahimmillaan" painoindeksini oli 11,3 kun painoin 32kg ja olin vähällä kuolla. Tällä hetkellä painan 41kg ja bmi 14,5

      • ruusunhippunuppu

        Tällä hetkellä 15.8 Sopiva ois näin aluksi 17, mutta lopullinen tavoite on (NAISENA OLEMISEN KANNALTA) ainakin 18.5-20 :) Painoa on liikaa sitten kun se alkaa vaikuttamaan terveyteen tai muuhun elämään. :)


    • Syömishäiriökö?

      Mulla tällähetkellä painoindeksi 16,9... Ennen oli 18 joka on mulle se normaali lääkärinkin mukaan :) Paino vaan laskenu masennuksen myötä... En ole varma että onko joku syömishäiriökin tautalla... Mittani on 150/38 ja täytän kohta 18.

    • laiha

      Mulla painoindeksi on 15,6 ja haluaisin lihoo!!! Kylkiluut ja lonkkaluut vaan törröttää ja rintoi ei oo yhtään!! (Oon siis 14v. tyttö.)

    • mirkkulilu
    • 5-10kg pois!

      Mun BMI on tällä hetkellä 22,2, mikä on itelleni liikaa!
      Joskun ja jossain lähteissä normaalipainon alaraja on ollut 18,5, nykyään näkee enemmän tota 20. Itelle optimi olis varmaan jossain noiden välissä ja sitä kohti ollaan matkalla! Anoreksiaa ei mulla ole, mutta välillä ajatukset on aika lähellä sitä... =(

    • ihamtnvaan

      Normaalia alhaisempi paino 18,4 tai alle..
      Normaali paino 18,5 - 24,9
      Lievä lihavuus 25,0 - 29,9
      Merkittävä lihavuus 30,0 - 34,9
      Vaikea lihavuus 35,0 - 39,9
      Sairaalloinen lihavuus 40,0 tai yli..
      TÄSSÄ TEILLE!
      kaikista terveellisintä ois pitää se bmi 18.5-24.9!!

    • Oshun

      BMI on 13,7 tällä hetkellä. Pelottavan lähellä 14 joka on aivan liikaa!!
      Alimmillaan mulla oli 11, kolme vuotta sitten, mutta sitä en enää halua koska olin sairaalassa tosi lähellä kuolemaa silloin.

    • painoddd
    • mobionvirusvarokaa

      painoindeksi.mobi

    • Miss Kraft

      Miun painoindeksi on 19,1. Oon laihtunu viime talvesta 15 kg. Eihän siinä alkuun mitään kun olin kovasti lihonu sitä ennen, mutta nyt oon jo joutunu käymään lääkärissä asian takia ja sain lähetteen verikokeisiin je keuhkoröntgeniin. Miulla oli tammikuussa mahatauti jonka aikana paino putos 4 kg ja sen jälkeen se on vaan jatkanu tippumistaan. Miun maha toimii joka aamu ja on tosi löysällä koko ajan. Muilla vastaavia kokemuksia? Oon 165 cm pitkä ja painan 52.

      Miun mielestä hyvä painoindeksi on 17-23. Ymmärrän kyllä tämän laihuuden ihannoinnin, mutta älkää hyvät tytöt laihduttako alle sen 17 kunnei sen muutenkaan pitäis olla alle 20.

    • onko terve?

      Mulla on paino indeksi 16, onko normaali?

      • 15-veeee

        Alipainoinen.


    • onko terve?

      mun mielestä oon vähän pyöreähkö :D

    • pullukka1

      Painoindeksini on 7,5. Oonko läski?

    • dreamerss

      tälä hetkellä 17.1, ennen paranemista 15.4. Ajatukset ja kehonkuva sairaampia kuin koskaan ennen, vaikka paino onkin jo noussut

    • dfrgthy

      oliskohan jtn 22,7 hyiiii oon niin ällöttävän läski :/ Liian iso on yli 22 ja liian pieni on alle 16. Sopiva olisi semmoni 18-19

    • food_kill

      vituttava 25,7 joka saatava laskemaan 20 paikkeille

    • I love my body

      Kävin katsomassa painoindeksini, näytti olevan 23.4, Tiedän, nyt jotkut teistä ajattelee että hyi mikä läski, mutta siitä vaan. Teininä tuskailin painoni kanssa ja vihasin kroppaani, mutta olen oppinut nyttemmin hyväksymään rakastamaan itseäni, juuri tällaisena. En edes omista vaakaa, koska minusta jonkin numeron tavoittelu on typerää, En osaa vihata naisellisia kurvejani ja lihaksikkaita jalkojani - enkä ymmärrä, miksi kenenkään muunkaan pitäisi. Hyväksykää itsenne sellaisina kuin olette, sillä itseluottamus ja -varmuus on kauneinta. Kaikkea hyvää teille, menkää vaikka juttelemaan jollekkin kuraattorille tai terkkarille, jos paino ahdistaa. Onnea parantumiseen, muistakaa, että itseään pitää voida rakastaa ja sitten vasta voi rakastaa muita!

    • pööööö

      15.9

    • 12weeeeee

      mun painoindeksi on jotain 17, hyivttu ku oon läski D: oon 163cm pitkä ja painan siis jotain 46-47 haluisin et mun painoindeksi ois jotain 15-16 ... mut oon alottanu kyl laihdutuksen, siihen oon tyytyväinen..

    • liian kaukana

      BMI 17,4. Se on liikaa. Minulle.

    • underweight

      16.5 ja käyn (vapaaehtoisesti) terkalla alipainoni takia.
      aina oon ollu tällane laiheliini mut nyt ei enää ruokakaan maistu :(

      • Siipeilijä

        Hei, minulla on sama painoindeksi, mutta ruoka maistuu... --'
        Aloitan huomenna, tai oikeastaan jo tänään loppupäivän syömättömyydellä pitkän aikavälin paaston, tavoitteenani on laihduttaa hyvin alhaiseen painoindeksiin. Tiedän, sairasta, mutta ei ole muuta elämää. Toivottavasti pääsen nopeasti tuloksiin ja vanhempani eivät huomaa painoni putoamista kun alan laihtuessani pitämään suurta vaatekerrastoa. :3


    • Joku vaa

      moi, oon tyttö157 ja 43-44kg. Urheilen paljon ja leukojaki menee yli 16 puhtaasti, siis lihaksia löytyy. Rasvaprosentti on tosi alhainen mut nään silti itteni lihavana... oonko lihava...?

      • sellaisena-kuin-olen

        et oo lihava:) katohan netistä anoreksiasta kärsivien kuvia, ylilaihuus ei siis todellakaan oo kaunista vaa terve keho:)! Ja voi sitä ylipainoinenkin kaunis olla. Tärkeintä että on terve ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on! Joillain painoindeksi on luonnostaan alhainen ja joillain se on yli.


    • huohhh..

      moi ! oon 14 vuotias tyttö, 162/56 eli painoindeksi 21. haluaisin laihtua ainakin 5 kg. ruokaa ja herkkujakin pystyn syömään mutta jos syön liikaa ruokaa ja vähänkin herkkuja, kadun. terkka ruvennu "huolestuun" siitä et en syö koulussa. haluaisin vaan olla laiha..

    • vihreäkissä

      hei :) oon 16v 164/47 eli painoideksi yli 17. Vatsa ei oo litteä, vaikka onkin aika pieni bmi. Reidetkin on liian isot. Meidän perheessä en voi kyllä syödä vähemmän, ku ruuat laitetaan aina lautaselle :( heti ku pääsen omaan kämppään nii rupeen kasvissyöjäksi ja aion laihtua siihen 45kg

    • sjk4

      BMI n. 15.7

    • ethaluu-anorektikoks

      Normaali painoindeksi on yli 18. Painoitte mitä painoitte. Itselläni se on 16.4 eli selvästi ali suosituksen ja tiedostan olevani aliravittu koska välttelen syömistä ja joskus lopetan sen kokonaan. Sairastan myös lievää anoreksiaa. Painoindeksihän kertoo siis 18-60v painon suhteessa pituuteen. Jos siis ette ole noiden lukujen sisällä, älkää huoliko! Kasvatte vielä:)

    • kohtakoanoreksia?

      14 vuotias tyttö. 164cm. 44kg. bmi 16.4. ei viel anoreksiaa...

    • Läskiläskiläski

      Mä oon semmonen tosi läski mut mun painoindeksi on 18..... Ja painoa joku ehk 44 kg...... Alhaimmillani indeksi on ollu joku vähän yli 14 mut sit mut pakotettiin osastolle ja tadaa!!

    • Anonyymi

      13,5, (175/42) ihan sopiva. Ehkä ihanne n.16-17,5. On vaihdellut 13-14 välillä. En kyllä anorektikko ole, vaikka suht laiha olenkin. Geeneistä varmaan tuo osittain johtuu.

      • Anonyymi

        eli sulla ei kylkiluut näy,koska olet normaalipainoinen?


      • Anonyymi

        mitä yleensä syöt,kun et ole anorektikko?


      • Anonyymi

        oot kyllä alipainoinen.onko äitisikin alipainoinen?


    • Anonyymi

      bmi 12,3 ja maksimi 12 minimi on 11, koska silloin näyttää jo liian luurangolta

      • Anonyymi

        No ihan varmasti näyttää.En epäile yhtään. Alipainoiset kilpailee keskenään kuka painaa vähiten ja sitten laihdutetaan lisää kun ei johda alipainokilpailua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe