Olavi Virrasta ja siellä eräs kuva ,missä on Tapani Kansa nuorena Tuon kirjan on kirjoittanut Jyrki Hämäläinen.
Justiinax ,Tehtävä sinulle Etsippä kirja
6
435
Vastaukset
Mä olen ajatellut pyytää joululahjaksi tuon kirjan Virrasta.
Millanen kuva siinä Tapsasta on ?
Mä olen jostain nähnyt sellasen kuvan, jossa Olavi virta istuu sängynlaidalla ( on aika huonossa kunnossa jo) ja Tapsa sitoo sen kengännauhoja.- Sammakkomies
Hyvä Tapsa!
- Saapas
Minä olen tuon kyseisen kirjan myös nähnyt, en van muista missä. Mun yhdellä tutulla oli tuosta T.Kansan kuvasta otettu suurennos seinällään aikoinaan. Miehekkään näköinen mies oli kuvassa!
- Aino
se sellainen kuva missä tapani kansa pitää Olaa sylissään?
Ei se ollut se. Piti jus kirjoittaa tänne,että eilen kirjakaupassa selasin sitä kirjaa ja siinä oli just se kuva Tapsasta ja Olasta, jossa Tapsa sitoo sängynreunalla istuvan Olan kengännauhoja.
Onhan se sillee ihan jees kuva, mutta surullista on se ,että Olavi Virta niin aikaisin meni niin huonoon kuntoon.Näytti tuossa kuvassakin paljon ikäistään vanhemmalta, kun sillä oli jo kävelykeppikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943692
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453084Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.912661Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572390- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172327- 1232266
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212244Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212193- 642070