sellainen seikka, jos oma suosikkiyhtye tai artisti alkaisi soittamaan ja laulamaan tai painottamaan jonkun muun artistin/yhtyeen tunnettua kappaletta liikaa omassa ohjemistossaan, vaikka parempia ja paremmin sopivia omanlaisia kappaleita olisi tarpeeksi tarjolla? Ihmettelen asiaa jonka olen huomannut.
Vaivaako
11
516
Vastaukset
- mää vaan
ajattelee et oma suosikki laulaja yhtye haluaa satsata vaan omaan tuotantoon niin kyllä mä pidän siit et ne esitää PÄÄASIALLISESTI sitä niiden omaa tuotantoa jota ne on ite tehnyt ...
- vaivaa
ei, pätkääkään
Ei muakaan vaivaa yhtään se. Se on vaan hyvää vaihtelua kuulijoille ja artistilel itselleenkin ,ettei aina tarvi vaan pelkästään niitä omia hittejään vuosikymmenestä toiseen vääntää.
- vaivaa
esim. agentsien kohdalla noi elvis biisit. noita on liikaa..ihan omia olisi kiva kuulla agentseilta..resursseja ja taitoahan on porukalla.
- jukkis
Montako agentsien OMAA biisiä tulee mieleen?
- Agentsit
jukkis kirjoitti:
Montako agentsien OMAA biisiä tulee mieleen?
ainoastaan Elvis biisien kautta. Onko omia..ei tietoa. Siksi juuri vaivaakin:)
- make
Agentsit kirjoitti:
ainoastaan Elvis biisien kautta. Onko omia..ei tietoa. Siksi juuri vaivaakin:)
Covereitahan ne on soittanut sieltä alkuajoista lähtien. Esalta kysyttiin joskus miksei omia biisejä? Esa vastas:"Kierrätys vähentää syntyvän paskan määrää".
- naurattaa
make kirjoitti:
Covereitahan ne on soittanut sieltä alkuajoista lähtien. Esalta kysyttiin joskus miksei omia biisejä? Esa vastas:"Kierrätys vähentää syntyvän paskan määrää".
aika hauska vastaus:))..kaipailisin pikkuisen persoonallisuutta noilta porukoilta. Ei aavistustakaan miten omien biisien tuotto vaikuttaisi sitten taloudellisesti yhtyeille..olisiko kannattavampaa vai kalliimpaa tuottaa omaa..en ole asiantuntija..syy saattaisi olla noissa puitteissakin.
- QueenOfTheDawn
vaikka souvarit soittavat muidenkin kappaleita. tanssilavoilla se nyt kuuluu oikeastaan kuvioihin että soitetaan vähäsen muidenkin tuotantoa.
- olla
kuitenkin ihan mielenkiintoista kuulla jokin ihan yhtyeen omakin kappale..souvareilla taitaa olla ainakin yksi "souvarin humppa"jossa sanoittaja on Lasse Hoikka.Kuvaa aika hyvin souvareita kyseinen kappale. Jos se ennenkin on onnistunut..miksei nytkin:) Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi. Yhtyeen persoonallisuutta voisi tuoda esille omilla kappaleilla, vaikka mukana olisikin vaan vaikka yksi oma. Musiikki tosin kaikenkaikkiaan on kivaa souvareilta. muutenkin
- taikinapytty
Eipä vaivaa laisinkaan, monipuolisuus on rikautta..ja kiva kuulla eri lauluista erilaisia tulkintoja...ja aika ykspuoliselta ja omahyväiseltä kuulostaisi, jos lempparini laulaisi VAIN omia biisejään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
- 1221829
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?991828Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101574Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211032Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987