Tervehdys, onko kellään kokemuksia käytetystä visionista? Onko tyyppivikoja ja millainen ajaa/omistaa. Itselläni on vm. 96 s40 olen ajatellut vaihtaa esim. Visioniin koska varustelu on kohdallaan ja muutenkin edustava peli
Vastaukset 5
- Japsi
Kokemusta ei ole omistajatasolta, mutta olin ostele-
massa moista vekotinta viime syksynä kun innostuin
itsekin hienosta ulkomuodosta ja varusteista.
Pettymys tuli kuitenkin vastaan talvisella koeajolla,
liekö kyse renkaista (Nokia Q) vai mistä, mutta auto
oli erittäin huono ajaa, heilui ja huojui eikä antanut
hyvää kuvaa itsestään. Tämä oli sikäli yllättävää että
kesällä peli oli oikein hyvä ajaa.
Lisäksi kone maksaa kilahtaessaan 12500 Euroa (eräs
katselemani yksilö koki tämän kohtalon 140 tkm ajettuna)
, joten lompsan on syytä olla kunnossa... niinkuin
toki aina isolla autolla ajaessa.- Anonyymi00002
älä huolestu ei oo vielä ehtinyt tehdä mitään uutta vuotta kaikille onnitteluista kaikille onnitteluista kaikille onnittelijoille se olisi sitten vielä vähän aikaa sitten on vielä auki klo ei voi tietää.
[email protected] - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
älä huolestu ei oo vielä ehtinyt tehdä mitään uutta vuotta kaikille onnitteluista kaikille onnitteluista kaikille onnittelijoille se olisi sitten vielä vähän aikaa sitten on vielä auki klo ei voi tietää.
[email protected]kyllä kannatan sitä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
[email protected]oikein mukavaa kesän jatkoa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
oikein mukavaa kesän jatkoa.
Sitä samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459