Molly Malone´s Hesassa

ihmetyttää

Mikä siinä paikassa oikein viehättää? Minä taisin sinne mieheni menettää. Sinne sen pitää päästä joka viikonloppu, eikä muut paikat kelpaa. Viimeksi noin 5kk sitten taisi miekkonen käydä jossain toisessa baarissa/diskossa yms klo 24 jälkeen. Ja Mollyssa pitää aina luuhata neljään saakka. Missä on se juju?

31

9104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gary_

Sen kun tietäisikin ? Itse en tykkää kyseisestä paikasta, eihän siellä kukaan edes osaa Suomen sanaakaan.

• noin...

Onko miehesi ulkkis? Molly's on tunnettu paikkana, jonne nuoret suomitytöt tulevat tarjoamaan itseään ulkomaan äijille. Omistajat samaa luokkaa, moni ei tätä tiedä mutta sen kakkoskerroksen baaritiskin takana on ns. panokämppä, eli ei muuta kuin huone ja patja. Meno on parhaimmillaan aika rujoa siinä baarissa.

• ylkkis

Sinähän ne panokämpät tiedät. :)

• noin...
        ylkkis kirjoitti:

Sinähän ne panokämpät tiedät. :)

No helvetin hyvin tiedänkin, kun olen ollut siellä jatkoilla...

• hiahoa
        noin... kirjoitti:

No helvetin hyvin tiedänkin, kun olen ollut siellä jatkoilla...

No et todellakaan ole ollut. :)

• Jjooo...
        hiahoa kirjoitti:

No et todellakaan ole ollut. :)

Kyllä todellakin olen ollut. Sinne pääsee baarin takaa, mut se "oikea" sisäänkäynti on viereistä rapusta. Sisustuksena yksiössä on tuoli ja lattiapatja. Tsekkaa jos et usko, mee Mollyyn tarjolle. :)

• Haaa
        Jjooo... kirjoitti:

Kyllä todellakin olen ollut. Sinne pääsee baarin takaa, mut se "oikea" sisäänkäynti on viereistä rapusta. Sisustuksena yksiössä on tuoli ja lattiapatja. Tsekkaa jos et usko, mee Mollyyn tarjolle. :)

Usein mä siellä käyn, mutta en vielä niin sekaisin ole mennyt paikan tarjoilusta, että rupeasin kuvittelemaan tuollaisia. That's the fact! :)

• Paribongari

Vietin kerran kyseisen paikan naistenvessan jonossa pitkän tovin. Lopulta ovi aukeni ja tyytyväisennäköiset mies ja nainen tulivat sieltä ulos. Hätä keinot keksii.
        Tämä havainto ei ole ainutkertainen, näitä on joskus sattunut muuallakin. Idea on vapaasti käytettävissänne.

• vaan...
        Haaa kirjoitti:

Usein mä siellä käyn, mutta en vielä niin sekaisin ole mennyt paikan tarjoilusta, että rupeasin kuvittelemaan tuollaisia. That's the fact! :)

Koita nyt vaan uskoa, ettei kyseessä ole mielikuvitus. Vai tuleeko sulle jonkinlaisena yllätyksenä, että irkkupojilla saattais olla vientiä stadissa?!?

• Gazpol
        vaan... kirjoitti:

Koita nyt vaan uskoa, ettei kyseessä ole mielikuvitus. Vai tuleeko sulle jonkinlaisena yllätyksenä, että irkkupojilla saattais olla vientiä stadissa?!?

En usko, vaan tiedän. Etkö ymmärrä näiden kahden asian eroa vai etkö vain halua ymmärtää. :/
        Mulle yhdentekevää kellä on vientiä, mutta sadut satuina.

• Poison

No tuota en tiennytkään. *nauraa* Olen käynyt siellä pari kertaa, livemusiikin ja hyvänmakuisen tosin kalliin lonkeron takia. Joka kerta on joku ulkomaalainen mies koittanut iskeä ja siinä nätisti olen sitten yrittänyt selvittää "I'm not interested". No, selvisipä tämäkin asia, mutta tuosta panokämpästä en olisi kylläkään aivan varma. ;)

• noin...
        Gazpol kirjoitti:

En usko, vaan tiedän. Etkö ymmärrä näiden kahden asian eroa vai etkö vain halua ymmärtää. :/
        Mulle yhdentekevää kellä on vientiä, mutta sadut satuina.

Aika jännää, minä kun nimittäin ihan oikeasti tiedän, että siellä on se panokämppä. Tsori.

• niin...
        noin... kirjoitti:

Aika jännää, minä kun nimittäin ihan oikeasti tiedän, että siellä on se panokämppä. Tsori.

Lopeta jo se typerä inttäminen. Siellä EI ole mitään panokämppää. Sori itsellesi.

• juma
        niin... kirjoitti:

Lopeta jo se typerä inttäminen. Siellä EI ole mitään panokämppää. Sori itsellesi.

Älä itse intä. Mitenkähän tämän nyt oikein sanoisi että menisi perille... Baarin toisella irkkuomistajalla on vuokrakämppä Mollyn viereisessä rapussa. Sinne on oma sisäänkäynti myös kakkoskerroksen baaritiskin takaa. Ja kyllä, siellä on pantu ja lujaa. Miten tämä voi olla sinulle niin vaikea asia uskoa? Käy kysymässä itse jatkoille pääsystä niin näet miten homma toimii.

• jumahuma
        juma kirjoitti:

Älä itse intä. Mitenkähän tämän nyt oikein sanoisi että menisi perille... Baarin toisella irkkuomistajalla on vuokrakämppä Mollyn viereisessä rapussa. Sinne on oma sisäänkäynti myös kakkoskerroksen baaritiskin takaa. Ja kyllä, siellä on pantu ja lujaa. Miten tämä voi olla sinulle niin vaikea asia uskoa? Käy kysymässä itse jatkoille pääsystä niin näet miten homma toimii.

Pane nyt se kuvitelmasalkkusi kiinni ja mene nukkumaan, ellei ole uudempia satuja kerrottavana.

• :-D
        jumahuma kirjoitti:

Pane nyt se kuvitelmasalkkusi kiinni ja mene nukkumaan, ellei ole uudempia satuja kerrottavana.

En kyllä nyt minäkään ymmärrä, mitä tuossa nyt on ihmeellistä että sitä ei voi uskoa...

• asdaa
        :-D kirjoitti:

En kyllä nyt minäkään ymmärrä, mitä tuossa nyt on ihmeellistä että sitä ei voi uskoa...

No jos et ymmärrä, niin parempi jättää tähän. :)

• :-D
        asdaa kirjoitti:

No jos et ymmärrä, niin parempi jättää tähän. :)

No joo, mut kun mäkin olen kuullut tosta Mollyn kämpästä, paitsi että se on sen tyypin varakämppä jossa se nukkuu joskus kun ei jaksa mennä himaan asti... Eiköhän siellä pantukin ole...

• mestariX

No joo, mut kun mäkin olen kuullut tosta Mollyn kämpästä, paitsi että se on sen tyypin varakämppä jossa se nukkuu joskus kun ei jaksa mennä himaan asti... Eiköhän siellä pantukin ole...

Ketä kiinnostaa teidän panokämppäjuttune anyway??

• kanta-asiakkaat...

...haluaisivat, että kotona oleva muija ei millään voisi uskoa kämpän olemassaoloon......

• huonehulluus
        kanta-asiakkaat... kirjoitti:

...haluaisivat, että kotona oleva muija ei millään voisi uskoa kämpän olemassaoloon......

Ei sellaista kämppää ole olemassakaan.

• kuule
        huonehulluus kirjoitti:

Ei sellaista kämppää ole olemassakaan.

Kyllä se on, ja siellä on hoonattu useampaakin suomityttöä. Mut paras oli aikoinaan se, kun siellä oli takana vielä niitä loosheja, ja kerran näkyi kun jonkun ulkkisbändin äijä veti bisseä pöydässä ja pöydän alla joku suomiblondi nappas poskeen. :-D Kuulostaa ettei vois uskoa, mutta tosi on.

• Luucika
        kuule kirjoitti:

Kyllä se on, ja siellä on hoonattu useampaakin suomityttöä. Mut paras oli aikoinaan se, kun siellä oli takana vielä niitä loosheja, ja kerran näkyi kun jonkun ulkkisbändin äijä veti bisseä pöydässä ja pöydän alla joku suomiblondi nappas poskeen. :-D Kuulostaa ettei vois uskoa, mutta tosi on.

Siinä paikassa on tullut kyllä useampaan otteeseen kaikkea vähemmän älykästä tehtyä, mut ei viel ole kenenkään kikkeli suussa ollut onneksi;)
        Se emäntä on varmasti ollut tosi tyytyväinen itseensä seuraavana aamuna, ei käy kateeksi...ja maine kasvaa:)

Mut kyllä ne tuntuvat soittajapojatkin tietävän että jos sieltä suomiblondia haluaa, niin sellaisia mukaan kyllä lähtee! Itsekin joskus istunut lavan lähimmissä pöydossä ja aika usein sitten bändit ottavat lähellä istuvat spiikkiensä kohteiksi, omistavat kappaleita tai muuten yrittävät saada porukkaa innostumaan.

• niiiiiimpä
        juma kirjoitti:

että millä toisella irkkuomistajalla on huone? Sua on hieman taidettu vedättää, koska Molly Malone´s on kuitenkin suomalaisomistuksessa...

• Vastasitko jo?

Onko miehesi siis ulkomaalainen? Se voisi selittää jonkun verran.

• ei ihmetytä..

onhan se. ulkomaalainen siis

• OK.
        ei ihmetytä.. kirjoitti:

onhan se. ulkomaalainen siis

No äläpä sitten ihmettele, miksi Molly kiinnostaa. ;)

• ----

Minua siinä viehättää se että siellä on aina jotain tuttuja. Meillä on oma n. 10 hengen porukka joka siellä käy (juu, ja ihan suomalaisia ollaan kaikki) ja aina on hauskaa. Siinä sivussa ollaan tutustuttu henkilökuntaan, omistajiin ja muutamaan bändiin todella hyvin.
      Toki siellä on ulkomaalaisia mutta esim talvella se porukka on kyllä enemmän suomi-voittoista;)
      Muutama vakkari tummaihoinen siellä aina yrittää iskeä.

Niin ja toinen viehätys on tosiaan tuo livemusiikki. Valitettavasti Helsigissä ei montaa paikkaa ole jossa sitä pääsee kuuntelemaan baariympäristössä.

• joo

live-musiikkiapa hyvinkin. keskinkertaisten bändien keskinkertaisia sovituksia kaikkein tunneituimmista biiseistä. ja hyvin kolahtaa! ei musiikillisesti tarjoa mitään, mutta hyvin jaksaa pikkutopissa pöydän päällä pimut persettä keikuttaa

• ........

No entäs se bändikämppä siellä kasi kerroksessa...puhutaan vaan panopaikasta...
      No, ei saa yleistää, on siellä niitä hyvin käyttäytyviäkin bändejä mutta aika orgiaa siellä välillä on meno.

• Joo...

Niin, siis se kämppä on ylimmässä kerroksessa, ei baarin takana ja siellä asuu ne bändit ketkä siellä soittaa. Onhan siellä varmaan joskus bylsittykin, mutta mitä siitä.
        Niin ja Molly Malones on kyllä ihan suomalaisessa omistuksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3739
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      107
      1114
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      865
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe