http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=10863546
"...it was demonstrated that Cannabidiol, THC and other cannabinoids are potent antioxidants."
Kannabinoidit ovat vahvoja antioksidantteja ja muutenkin neuroprotektiivisiä.
Tätä tietoa ei saisi kai tuoda julki... Aivan sama!
Kannabis on antioksidantti!
11
1418
Vastaukset
- hieman tietämätön janppa
Mikä on antioksidantti tai siis mitä niillä tekee?
- Lisensiaatti
http://fi.wikipedia.org/wiki/Antioksidantti
C-vitamiini, monet muut vitamiinit ja hivenaineet sun muut on antioksidantteja. Pitävät flunssan poissa lyhyesti sanottuna!! =) - Puistokemisti.
Lisensiaatti kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Antioksidantti
C-vitamiini, monet muut vitamiinit ja hivenaineet sun muut on antioksidantteja. Pitävät flunssan poissa lyhyesti sanottuna!! =)Mitä sitä kannabista pössytellä alvariinsa pelko perseessä, että kytät haistaa? Minä otan pullon kossua aina kun finanssit sallii, ja ei ole flunssaa ollut. Eli tuohonkin tutkimukseen nojautuen kossukin on antioksidantti. Näin sitä voi terveyttään hoitaa ja vieläpä aivan laillisesti urheilua, taidetta ja sivistystä tukien. Pössyttelijöiden rahat menevät kriminaalien taskuun.
- Larvasto
Eli siis antioksidantit nimensä mukaan sitovat happiradikaaleja yhdisteitä. Happiradikaalit ovat sellaisia kemiallisia yhdisteitä joiden molekyylissä on herkästi reagoiva - hapettava - kytkös.
Happi on elimistössä toivottua ainoastaan energiantuotannossa; muualla aktiivinen happi aiheuttaa kudosvaurioita. Erityisen haitallisia nuo vauriot ovat aivoissa joissa hermoradat voivat hapettua.
Se mitä hengitämme siis "ruostuttaa" meitä, antioksidantit tekevät ruosteenestokäsittelyn. - Höpön pöpön
Puistokemisti. kirjoitti:
Mitä sitä kannabista pössytellä alvariinsa pelko perseessä, että kytät haistaa? Minä otan pullon kossua aina kun finanssit sallii, ja ei ole flunssaa ollut. Eli tuohonkin tutkimukseen nojautuen kossukin on antioksidantti. Näin sitä voi terveyttään hoitaa ja vieläpä aivan laillisesti urheilua, taidetta ja sivistystä tukien. Pössyttelijöiden rahat menevät kriminaalien taskuun.
Pössyttelijöiden rahat eivät todellakaan mene kriminaalien taskuun, koska pössyttelijät kasvattavat itse tai hankkivat yleensä itsekasvatettua (jos sitä vain on saatavilla). Sen sijaan kossupullosta ja muistakin alkon tuotteista rahat menevät valtion kautta mitä mielettömimmän rikollisuuden tukemiseen: moottoriteiden rakennukseen, militarismiin jne. Ei sinne taiteeseen ja sivistykseen sinunkaan juopottelusta paljoa heru, ikävä kyllä. Tee sinäkin alkoholisi itse ja anna mieluummin suoraan ylimääräiset rahasi taiteelle ja sivistykselle, jos niin haluat.
Mutta mitä tulee itse asiaan eli tuohon terveyden edistämiseen, niin tottapa jokellat. Jo vain alkoholi on lääke, ja onpa niinkin, että eri alkoholijuomat tepsivät eri asioihin. Kirkkaalla desinfioidaan, tapetaan nielusta ja elimistöstä bakteerit, konjakki tai brandy auttaa kylmettymisen uhatessa, punaviini tunnetusti ehkäisee syöpää ja on muutoinkin kaikin puolin terveydelle eduksi, olut on ravintopitoista mutta laihduttavaa, jne. On kuitenkin muistettava, että lääkevaikutus alkoholeissa tulee yhdellä annoksella - ei kohtuuttomalla päihdekäytöllä. Sama periaate soveltuu todennäköisesti muihinkin päihteisiin: ainetta voidaan käyttää terapeuttisesti tietyssä tilanteessa kohtuumäärin ja harvoin. - Bee
Mitä sitä kannabista pössytellä alvariinsa pelko perseessä, että kytät haistaa? Minä otan pullon kossua aina kun finanssit sallii, ja ei ole flunssaa ollut. Eli tuohonkin tutkimukseen nojautuen kossukin on antioksidantti. Näin sitä voi terveyttään hoitaa ja vieläpä aivan laillisesti urheilua, taidetta ja sivistystä tukien. Pössyttelijöiden rahat menevät kriminaalien taskuun.
"Näin sitä voi terveyttään hoitaa ja vieläpä aivan laillisesti urheilua, taidetta ja sivistystä tukien"
päivän naurut - Puistokemisti.
Täytyy näitä pössyttelijöitä aina välillä käydä vilkaisemassa tuolta naapuriosastolta, kun tuntuvat olevan hämääntyneitä siitä, että mitähän myrkkyä sitä pitäisi kitusiinsa laittaa?
Minulla on selvät pasmat. Riittää kun edes näöltä muistaa, miltä kossuetiketti näyttää, niin osaa Alkon hyllyltä oikean tuotteen ottaa, ja samalla tuen Suomen talouselämää. Näillä pössyttelijöillä on pasmat sekaisin, kun tuntuu olevan runsaudenpula aineista.
- Yötyöläinen_
Kuituhamppu on terveellistä. Esimerkiksi hamppuöljy sisältää Omega-3 ja Omega-6 rasvahappoja sopivassa suhteessa. Niiden lisäksi myös kaikkia tarpeellisia aminohappoja.
Ruokahamppu nousee korkeuksiin
http://www.voima.fi/content/view/full/1360 - torveloko
No kai sen jokainen tajuaa että pössyttely on laitonta koska VALTIO EI SAA SIITÄ VEROTULOJA. Nämä eu jutut lakritsapiipun vaaroista sun muista porttiteorioista on niin syvältä. Jos joku pössyttelee kerran pari kuussa(joku juo saman verran) ei varmasti tule riippuvaiseksi sen enempää kun kaljan kittaaja. Ite en juo tai polttele, mutta kumpi se on luonnollsempi aine? Toiseksi tunnen monta polttelijaa eikä ne ikinä riehu tai haasta riitaa "kännissä". Toisaalta pössyttelystä ei ole omakohtaisia kokemuksia(viinasta on)niin olen väärä ehkä soitteleen suuta, mutta on tuota silti tullut nähtyä. Tupakan polttamisesta pössyttelyyn on yhtä lyhyt matka kuin pössyttelystä koviin aineisiin.
- ............
yhtä luonnollisia. molempia syntyy luonnossa.
- Bee
oikeastaan valtio ei saa pössyttelystä verotuloja koska se on laitonta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077740Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866031Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322077Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221916Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911- 361699
- 441494
- 591486
- 221441