Hermostutteko koskan suosikkiartistinne mahd.toilailuihin, vai oletteko vaan välittämättä ?
Eli jos idolinne toilailisi jotain ja siitä olisi iso juttu lehdessän niin mitä ajattelisitte ?
A)Ette uskoisi koko juttua.
B)Häpeäisitte idolinne puolesta.
C)Soittaisitte, kirjottaisitte lehden toimitukselle ja mollaisitte jutun kirjoittaneen toimittajan pataluhaksi.
D)Vähättelisit koko juttua , tyyliin : " Kaikkihan sitä joskus mokaa..."
E)Antaisit tapahtuneesta noottia suosikillesi.
F) Asettuisit puolustamaan suosikkiasi sanoen ,ettei hän tehnyt mitään väärää ja olisit itse tehnyt samallalailla.
G) Harmittelisit asiaa mielessäsi, ja yrittäisit unohtaa koko jutun.
H) Suuttuisit ja hylkäisit idolisi.
Hyväksyttekö idolinne toilailut ?
13
645
Vastaukset
- minulle...
Minulle ei kuulu muiden ihmisten tekemiset. Ei ole minun päänsärkyni, ei edes se mitä idolini tekee. Paitsi ettei mulla kyllä ole idoleitakaan. Ajattelen itse.
- muistutus
Monilla on idoleita...silti ajattelevat itse.
Haaveille ja unelmille, mielikuville on annettava tilaa...muuten ei olisi kai musiikkiakaan, saatikka sitten noita ihailtuja artisteja.
Miksi edes kirjoitat tanssi ja musiikki osastolle jos olet niin "realisti"?:))
- hälläpyörä
Voi, kun se on mulle ihan yks hailee, mitä hän tekee vapaa-aikanaan, kunhan ei tapa ketään...ja sen veraan hänkin pitää maineestaan ja kunniastaan kiinni ettei moiseen varmaan syyllistyisi. Itsekin töpeksin usein ja varsinkin "ottaneena", joten en ole mikään tuomitsemaan muita...Eikä ihanan idolini lauluääni ole toilailuista kärsinyt, päinvastoin - parantunut vanhetessaan...eikä tulis mieleenkään heittää hyvästejä hänelle...ihminen hänkin on...virheemme tässä itse kullakin...
- samalla kannalla
Riippuu toilailusta ja juorun totuudenmukaisuudesta.Joskus jopa toivoo jonkun totuudenmukaisen juorun tulevan esille..tulisi se period.asialle.
Persoonallisuudellakin on vaikutuksensa jos puhutaan idoleista ja ihastuksista.
- Hyväksyjä
Hyväksyn.
- lakanapyykki
Niin kauan annan mennä kaikki ilkeämieliset juorut ja panettelut toisesta korvasta siään ja toisesta ulos, kun ei tuo yllättäen mitään "salarakasta" julkisuuteen. Tänä rahanahneena aikakautena kun ihmiset haluavat tuoda esille laskelmoivuutensa ja ilkeytensä ajattelematta seurauksia.. toivon lempiartistini liittoon siis kaikkea hyvää ja onpa tuo kestänyt tähänkin asti niin monet koettelemukset, joten lienee aika vankalla pohjalla...
- Paalupekko
johon asti kestää ,mutta jokainen voi itse päättää,missä raja menee
- Amppari
Mun suosikki toilailee aina välillä(niinkuin kai kaikki), mutta en ihan kaikkien juttujen usko olevan totta ( En ainakaan Seiskassa olevien).
Välillä harmitta sen toilailut ,niin että sitä miettii ,että kyllä joillakin Janne Tulkin, Reijo Taipaleen tai esim. Anne Mattilan faneilla on helppoa, kun heidän suosikkinsa harvemmin toilailee.
Mutta kyllä ne kaikki toilailut antaa anteeksi, kun tietää miten kiva se on faneilleen ja miten loistava laulaja muutenkin.- jaa niin
Kaasujalkaansa se kyllä sais hillitä ettei vaan satu mitään.
- Amppari
jaa niin kirjoitti:
Kaasujalkaansa se kyllä sais hillitä ettei vaan satu mitään.
Siis toi edellinen lisäys oli kans mun kirjoittama.
No en mä nyt yöuniani menetä sen takia ,jos mun suosikki joskus jotain töpeksii. Itsekkin tulee töpeksittyä tämäntästä, joten ei kai sitä täydellisyyttä silloin muiltakaan voi vaatia ja odottaa.
- juuri
Rikoksia/huumeita en toleeraisi suosikiltani..normaalit toilailut menettelee.
- kolikolikoli
Makuni häneen kärsisi kyllä kolauksen, jos hän ilmoittaisi seksuaalisen suuntaumuksensa muuttuneen homoiluksi/ lesbouluksi...kun en muutenkaan vakaumukseni puolesta hyväky niitä, niin se koskee kyllä suosikkiartistejanikin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070