Valo popedoitunut

Koojooooteeeeeeeeeee

Näin tossa ekaa kertaa tän uuden videon. Biisi on parasta HIMiä muutamaan aikaan, mutta solisti oli hieman pöhöttyneen näköinen eli popedoitunut. Olikohan vaan krapula, menkat tai flunssa päällä kuvauksissa? Vai onko oikeasti jo ruvennut popedoitumaan? Muu orkka ei näyttänyt siltä.

14

1318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PgDn

      Onko tuo nyt niin hirveää. Minusta ihan hyvä jos on Ville saanut vähän lisää elopainoa. Jotenkin näytti aiemmin HIMin videoissa hintelältä, siis liiassa määrin. Ja ilman paitaa vielä.

      • lavs

        Kyllä on muutosta tapahtunut mutta onko se niin kauhea asia? Ei tuossamäärin haittaa mitenkään!


      • lavs
        lavs kirjoitti:

        Kyllä on muutosta tapahtunut mutta onko se niin kauhea asia? Ei tuossamäärin haittaa mitenkään!

        Mitä yarkottika popedoinut? :| Villel menkat... ahaa! xD


      • KooojooJooJooteeeeee

      • Jasmiina
        KooojooJooJooteeeeee kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001340&posting=22000000010480611

        Tässä linkkiä "naapuri"palstalta.

        Mun mielestä on lähinnä päästä (kasvoista) popedoitunut.

        Mitä se tarkottaa?


    • anthrax

      Ville Valo oli nuori kaveri tullessaan julkisuuteen. Naaman leveneminen voisi johtua
      ikääntymiseen kuuluvasta miehistymisestä. Toisaalta Ville V. on rocktähti, ja kollegoittensa tavoin jättää lasiin sylkemisen muille. Tämäkin tunnetusti tursottaa ihmistä.

    • -..

      se vaa näyttää ku leikkas hiukset

    • ex-fani

      Röökaa ja douppaa. Ja dokaa.

      Ylimielinen sika, joka viiden vuoden päästä on puliukkona suosion lopahdettua viimeistään 2007.

      Hakee sitten Seiskassa sääliä ja yrittää viritellä jotain come backeja, että sais kaljarahaa. Tuomitaan kokaiinin salakuljetuksesta ja kuolee linnassa keuhkokuumeeseen 2011.

      Arvatkaa paremmin!
      Mutta ällö, mikä ällö.

    • jenny

      Ainaki siinä se on syötävän söpö ja se riittää. Ei se ollenkaan liikaa pöhöttynyt.

      • Mauri Angervo Nurminen

        Joutuu vetään mustaa takkia tiukkaan päälle, niin kuin Uniklubin solisti.

        Ettei kaljamaha näkyisi.


    • lilylazer

      Onhan se ihan kamalaa, että Ville on vähän lihonnut, ei näy enää edes kylkiluut. Ihan itkettää.

      Ei jeesus.

      • on se

        se on kamalaa jos ville on lihonut koska laihat on HOT


      • lilylazer
        on se kirjoitti:

        se on kamalaa jos ville on lihonut koska laihat on HOT

        Et ole tosissasi


      • on se
        lilylazer kirjoitti:

        Et ole tosissasi

        totta kai olen! miksi olisin sen muuten kirjoittainut??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe