vedin pippeliä käteen kovaa tahtia ja sain spermani lentämään olkapääni yli pitkälle lattiaan....olen kuullut että 1m on pisin sperma lento onko totta?
1metrin sperma lento
9
1249
Vastaukset
- tr
Monesti minulla on lentänyt sperma vaimoni pään yli, kun olen vetänyt peniksen pois pimperosta ennen siemensyöksyä. Siis yli metrin.
- madkö?
Minulla ainakin saattaa lentää paljon pidemmälle, jos tarpeeksi kauan jaksa leikkiä
- Lensi ainakin joskus
Kyllä minulla nuorna miesnä ja vielä yli 30:näkin lensi seisoviltaan 2-3 metriä jalkoteristä mitattuna. Ja hyvältä tuntui.
- Hannu
Helposti lentää parikin metriä kun oikein kauan on ollut puutteessa. Kun vielä runkkaat itsesi laukeamispisteeseen ja sitten lopetat, ja toista tämän useita kertoja, niin johan lentää. Vautsi...se on aika makeeta. Kaikesta sitä ihminen nauttiikin...
;-) - Anonyymi00005
Mittasin hiukan yli, 2,metriä nuorena kun oli kovat paineet, e tää vieläkin metriin jos on tarpeeksi kiihokeita 🍆💦💦
- Anonyymi00006
On kun on tarpeeksi kiihoittunut ja hankkinut painetta kullini 🍆💦💦
LoL tällekin! xD ..riippuu tietty tsiljoonasta asiasta…esim. miehen pituudesta, mulkun asennosta, jne. jne.
..metri ei kyl ole kovinkaan paljoa.. ..en ole moista mittaillut mut varmuudella yli puoltoista metriä…- Anonyymi00007
Nuorena kyllä lensi. Vanhempana ei niinkään. Naisen kanssa se olisi vieläkin ihanaa, jos nainen haluaa nähdä. M58
- Anonyymi00008
On lentänyt nuorena ainakin pari metriä, muttei ole tullut kokeiltua aikoihin tuota urheilulajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1924107Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392647Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1032136Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli861922Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2071807Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n301128- 721065
- 72811
Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon148786Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen28781