Hei!
Voisitko kertoa mitä syksy tuo tullessaan minulle? Onko rakkausrintamalle tulossa mitään vai jatkanko yksinoloani?
Cherry
1
171
Vastaukset
Näkisin asian niin, että syksyn vietät vielä yksin - vaikka ethän sinä mitenkään totaalisen yksin ole :) - mutta talven tullen sattuu joku lievä onnettomuus, ilmeisesti liukastuminen, jonka tiimoilta joudut lähtemään terveyskeskukseen. Siellä viereesi istahtaa - tai sinä hänen, en ole varma - ristiverinen, ei kovin pitkä mies, joka on kova juttelemaan. Hän ryhtyy siis juttuun kanssasi - ja siitä se molemminpuolinen tykästyminen sitten lähtee.. :)
Eli tällaista olisi tulossa rakkausrintamalla, mikäli minun näkemäni paikkansa pitää.. Kauniita syyspäiviä toivottelen :)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381