Yövuorossa

finneagles

Unelmani näytti tulleen toteen kun huomasin työvuorolistassa, että minulla on yhteinen yövuoro Marjan kanssa jota olin jo kotvasen ihaillut.
Marja oli sellainen omalla tavallaan pirun seksikäs nainen, tosi muodokas varsinkin takapuolestaan ja olin sen toki hänelle sanonutkin etten ole moista perää aikoihin nähnyt. Lisäksi hän oli pohjoisen tyttöjä joten kohtalaisen rempseä ja sanavalmis nainen.
Vihdoinkin koitti se yö ja ilmassa oli aikalailla jännitystä, ainakin minun puoleltani.
Alkuilta sujui työtehtävien parissa, mutta sitten koitti se vaihe yöstä kun on aikaa jutella jos juttua piisaa ja meillähän sitä riitti. Jossain vaiheessa juttu ajautui seksiin ja erityisesti suuseksiin ja Marja sanoi, ettei kykene ottamaan suihin siitä syystä että jo pelkkä hammasharjan sinne vienti aiheuttaa lähes oksennuksen.
Ja lisäksi hän siinä aamuyön tunteina kertoi, ettei ole koskaan kokeillut sen kummemmin suuseksiä kuin takaapäin naintiakaan... Siihen sanoin ikäänkuin vitsinä, että voisimme tässä samalla poistaa molemmat puutteet. En kuvitellutkaan, että olisin saanut sellaisen vastauksen jonka sain... Marja sanoi, että kokeillaan pois mutta hän haluaa sen suuosuuden tehdä aivan omalla tavallaan ja etten saa häntä mitenkään ohjailla. Lupasin näin tehdä ja samalla riisuin housuni ja olin alaruumis paljaana ja arvatenkin kulli seisoi jo lähes täydessä komeudessa... Marja aloitti suukottelemalla terskan päätä ja vetäisi muutaman kerran esinahkaa terskan päällä ja jatkoi terskan ja varsinkin sen alapinnan suukottelua ja siirtyis iitä suukottelemaan ja imeskelemään kullin vartta joka tuntui aivan taivaalliselta varsinkin kun hän aloitti pallien hyväilyn... sitten hän otti ikäänkuin kokeeksi terskan pään suuhunsa ja koitti imeskellä sitä ja se sujui hänestä niin hyvin että otti kullia pikkusen syvemmälle suuhunsa... koko kullia hän ei suuhunsa yrittänytkään vaan tässä vaiheessa hän sanoi, että siirtyisimme seuraavaan vaiheeseen eli takaapäin naimiseen... silloin näin näyn josta olin jo kauan uneksinut, tämä muodokas nainen riisui housunsa ja asettui eteeni nelinkontin ja pyllisti tuon ihanan perseen eteeni tarjoten tosi upean näkymän: perse pystyssä pillu turvonneena ja litimärkänä ja persesilmä ikäänkuin vilkutteli siinä pillun yläpuolella... en voinut muutakuin ottaa ja nuolla tuota ihanaa pillua ja siitä Marja sai ensimmäisen orgasiminsa ja tässä vaiheessa hän jo rukoili kullia sisäänsä... maltoin sentään keskeyttää tuon ihanan pillun nuoleskelun ja ohjasin kullini tuolle ihanalle, litisevälle aukolle ja painoin kullin kerralla syvälle pillun uumeniin... aloitin rytmikkään panon ja Marja pyysi nussimaan kovasti ja painamaan kovasti! Siinä naidessani hieroin peukalolla anusta ja sitä hiukan pillussa kostutettuani upotin sen kokonaan tuohon tiukkaann suoleen... tästä Marja innostui niin, että toisen orgasmin saatuaan pyysi minua työntämään kullini anukseensa... Maltoin keskeyttää tuon ihanan tiukan pillun nussimisen ja vedin kullini ulos ja asetin sen anukselle ja aloin hiljaa työntymään suoleen... Marja ulisi ja pyysi työntämään heti ja kerralla, mutta en malttanut vaan pikkuhiljaa olis kokonaan suolessa ja aloitin tuon tiukan anuksen nussimisen... Marja sai ketjussa pikku orgasmeja ja kun hän tarttui palleihini tuntui, etten voi enää pidätellä vaan mällini lähti purkautumaan tuohon tiukkaan suoleen ja Marja yllytti ruiskauttamaan syvälle perseeseen! Painoin vielä muutaman kerran perseeseen ja vedin kullin pois tuosta ihanasta suolesta ja työnsin sen takaisin tuohon ihanaan pilluun ja nussin vielä muutamia vetoja...
Marja nousi altani ja kiitokseksi objektina olosta imeskeli kullini puhtaaksi ja sanoi haluavansa vielä lisäkokemusta aiheesta...

4

11919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaksi

      Pientä epäjohdonmukaisuutta... eikö "suoli" ja "anus" ole synonyymejä?! Miten voi ensin upottaa suoleen ja sen jälkeen työntyä anukseen? Typerä tärinä...

    • kriitikko-78

      voi kun sulla on sitten niin ihanaa vaan...

      ihana pillu (5 mainintaa, ihana suoli...)

      anuksen / suolen tiukkuudestakin piti vähintään 2 kertaa mainita.


      Muuten melkein hyvä tarina, mutta toi "ihana" -juttu oli jo niin nami-nami -osastoa, että hyi olkoon...

      • rider250

        niin, että nämä arvostelijat eivät muuta tee kuin arvostelevat? näitä lukiessa siltä tuntuu...


      • kuukkeli
        rider250 kirjoitti:

        niin, että nämä arvostelijat eivät muuta tee kuin arvostelevat? näitä lukiessa siltä tuntuu...

        tosiaan olevan, mutta ei kannata kiinnittää huomiota... karavaani kulkee ja koirat haukkuu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe