onko muita opamoxin käyttäjiä?vinkkejä.

Millaiset teillä on annostukset?Mulla 1-3 tbl.15mg per päivä,mutta nyt olen ottanut joskus 4 tabletti päivässä,koska olo on ihan hirveä!!Sydän hakkaa,kroppa vapisee,hikoiluttaa,sekoamisen tunne sekä hyperventilointia,tuntuu etten saa happea,ja vaikea normalisoida hengitystä kun ajattelee miten pitäisi hengittää:(
Yöt on pahimpia,herätä yksin ja kärsiä...tuntuu että kuolee.
On paljon stressiä nyt muutenkin elämässä,kaikki menee huonosti,sekin kai pahentaa.Olen sairastanut jo 8vuotta eikä parane!Lääkärit ei osaa auttaa,psykologit ei tunnu tehoavan jne.Miten omaa ajattelutapaa voisi muuttaa?kaikkihan on kiinni siitä.minä ainakin vasten tahtoani liteson kohtausta aina ja sitten se tulee,en osaa ajtella enää muita asioita.pelkään vain koska uusi kohtaus tulee ja kierre on siinä.
miten ihmeessä voisi työntää taka-alalle nuo ajatukset?olen koukussa opamoxiin,ja teho on vähentynyt puoleen,ennen riitti 1tbl oireisiin,nyt kaksi.Unta ei saa ellei ota lääkettä,sitten huono omatunto itsellä kun ottaa lääkkeitää...huh huh!raskasta elämää,masentavaa!!! auttakaa jos vinkkejä,tai samanlaisia oireita!:)
1722
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Sen voi sanoa, että opamoxia käytät liian paljon. Tilaa aika psykiatrille. Sopiva mielialalääke ja nukahtamislääke voisi helpottaa tilannetta. Mulla seronil, yöksi zopinox tarv. opamox 15 mg

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Nimetön kirjoitti:

Millaiset teillä on annostukset?Mulla 1-3 tbl.15mg per päivä,mutta nyt olen ottanut joskus 4 tabletti päivässä,koska olo on ihan hirveä!!Sydän hakkaa,kroppa vapisee,hikoiluttaa,sekoamisen tunne sekä hyperventilointia,tuntuu etten saa happea,ja vaikea normalisoida hengitystä kun ajattelee miten pitäisi hengittää:(
Yöt on pahimpia,herätä yksin ja kärsiä...tuntuu että kuolee.
On paljon stressiä nyt muutenkin elämässä,kaikki menee huonosti,sekin kai pahentaa.Olen sairastanut jo 8vuotta eikä parane!Lääkärit ei osaa auttaa,psykologit ei tunnu tehoavan jne.Miten omaa ajattelutapaa voisi muuttaa?kaikkihan on kiinni siitä.minä ainakin vasten tahtoani liteson kohtausta aina ja sitten se tulee,en osaa ajtella enää muita asioita.pelkään vain koska uusi kohtaus tulee ja kierre on siinä.
miten ihmeessä voisi työntää taka-alalle nuo ajatukset?olen koukussa opamoxiin,ja teho on vähentynyt puoleen,ennen riitti 1tbl oireisiin,nyt kaksi.Unta ei saa ellei ota lääkettä,sitten huono omatunto itsellä kun ottaa lääkkeitää...huh huh!raskasta elämää,masentavaa!!! auttakaa jos vinkkejä,tai samanlaisia oireita!:)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu