Joku tätä palstaa lukenut oli piirtänyt sairaan hyvän kartan Amanista. Olen sitä muutamaan otteeseen mainostanutkin, mutta nyt nuo keskustelun säikeet ovat hävinneet ja koneen päivityksen myötä myös selaimen kirjanmerkit.
Auttakaa... Jos joku muistaa mistä tuo löytyi ja kuka kartan oli tehnyt, niin kertokaa ihmeessä.
Amanin kartta hukassa
6
849
Vastaukset
- Nimloth
niin kyseisen kartan oli laatinut nimimerkki Ers.
- DrBan
Olikse ihan aikuisten oikeesti Ersin laatima. nostan hattua, jos oli sillä se oli hiano!
Itsellänihän se tietenkin on tallessa ihan kovalevyllä asti :D - jawetus
DrBan kirjoitti:
Olikse ihan aikuisten oikeesti Ersin laatima. nostan hattua, jos oli sillä se oli hiano!
Itsellänihän se tietenkin on tallessa ihan kovalevyllä asti :DLaittaisitko mulle sähköpostin liitteenä, please. [email protected] on se mailiosoite, jota enemmän luen.
Jawetus takkaa ja pokkaa... - tohtori B
jawetus kirjoitti:
Laittaisitko mulle sähköpostin liitteenä, please. [email protected] on se mailiosoite, jota enemmän luen.
Jawetus takkaa ja pokkaa...Tulee kartta kyllä. Kestää vain tovin. Ei ole nettiä tällä hetkellä. Malta mielesi.
- DrBan
Täältäpä löytyy tämä Amanin kartta, josta nyt ilmeisesti oli kyse.
http://img62.imageshack.us/my.php?image=aman16nw.gif- jawetus
Juuri tuota tarkoitin!
Banille ja muillekin Tolkieniin hieman tieteellisemmin suhtautuville tiedoksi, että oleskelen nykyään enemmän Konnun palstoilla http://kontu.merri.net/
Sieltä tuntuu löytyvän ainakin minun mieleistäni asiantuntevaa jutustelua ja kaiken huippuna on tämä KontuWiki, jonka kehittely on leppoisaa hommaa, kun työpäivä alkaa tökkiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142069Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061399Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51192Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311017En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016- 47991
Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56984Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973