Hei kaikki taidekuvaajat!
Täällä olisi 22 v neitokainnen, joka haluaisi malliksi kauniisiin kesäisiin taidekuviin Suomen luonnossa.
Tarvittaessa voisin olla myös alasti mallina kuvissa, jos se on kuvien kannalta välttämätöntä.
Kerro kuvaussuunnitelmistasi ja ideoistasi sekä
milloinka haluaisit kuvata tänä kesänä.
Asun Helsingissä.
Vastailehan pian.
ALASTI malliksi kesäisiin taidekuviin
8
2156
Vastaukset
- Roger
Kuulostaa mielenkiintoiselta tarjoukselta.
Lähetän tarkempaa tietoa sinulle emailina.
Roger - Taiteilija (M)
Olen malleja käyttävä kuvataiteilija, mutta en valokuvaaja vaan maalari. Asun helsingissä ja maalaan pääasiassa kotonani. Jos haluat tutustua tämänhetkisiin linjauksiini niin käy osoitteessa http://koti.welho.com/shalttu2/ huomaat varmasti että teen tällä hetkellä tutkimusta enkelien elämästä. Voit laittaa mailia tai soittaa sivuilla kerrottuun osotteeseen tai puh. nroon..
Iloista kesää jokatapauksessa =)) - itsekin Hgistä ja malli (mies
Hitsi kun vaikuttaa niin tutulta tekstiltä.
Joku vuosi sitten oli deitti.netissä aika monesti
juuri tämän tapainen ilmoitus. Joko 18-20-vuotias
tyttö haki mallia tai sitten tarjoutui itse malliksi.
Eikä siitä kuitenkaan mitään sitten syntynyt
vaikka piti alkuun vastata pikaisesti.
Eli tällainen huomio vaan... Mutta kertokaa, jos
tässä ei ole samanlainen tapaus! Eli ilmoittaja
on todella uskaltautunut ja päässyt tulemaan
mallin töihin!
Myös tässä voisi mainita että jos joku etsii
mallia, niin älä noin vaan lähetä tuntemattomaan
osoitteeseen alastonkuvaasi...
Esimerkiksi oli tällaisia ilmoituksia montakin
aikoinaan...
ALASTI MALLIKSI
Ikä: 20
Kaupunki: Helsinki
Lääni: Uudenmaan lääni
Lisätty: Keskiviikko 23. Syyskuuta 1998 klo 10.56:02
ALASTONMALLIKSI PIIRUSTUKSEEN JA VALOKUVIIN
Löytyisikö sporttia ja sympaattista 18-25 v miestä alastonmalliksi
piirustuksiin ja mahdollisesti valokuviin?
Urheilulliset harrastukset ja olemus olisivat eduksi.
Suhtautumisesi alastomuuteen on luontevaa ja luonnollista. Pidät
vartalosi esittelystä ilman vaatteita sillä alaston ihminen on kaunis
ja sopusointuinen. Ehkä pieni jännityskin kuuluu asiaan.
Kokemus mallin työstä etu muttei välttämätöntä. Pelkkä kokeilunhalukin
ja innostus asiaan riittää.
Kerro vähän itsestäsi, ikä, pituus ja paino sekä mitenkä sinulla on
aikaa mallin työhön. Kerro kotisivusi osoite, jos sieltä löytyy kuva.
Olen 20 v taideopiskelijatyttö, joka tarvitsee harjoitustöihinsä
mallia. Pieni rahallinen korvaus mahdollinen.
Vastaa nyt pikaisesti. - eye
Gloria, jos viitsisit kirjoittaa mulle tähän:
[email protected]
niin voitais puhua niistä ideoista sun muusta meilitse. Täällä en viitsi selostaa yksityiskohtia. Olen vastavalmistunut kuvataiteilija, asun Treella mutta voin tulla kuvaamaan Hkiinkin, ei mitään ongelma. Ota yhteyttä jos kiinnostaa. - TAIDEKUVAAJA.Jani
Etsin sinua taidemalliksi!
Etsin sinua ! Tahdotko taiteelisia kuvia sinusta.
Tarjoan persoonallista ja yksilöllistä valokuvausta sinun omien visioiden
ja toiveet huomioon ottaen. Taidekuvani on hyvin sensuelli eli aistillisia
kuvia Etsin sinua taidemalliksi! Tahdotko taiteelisia kuvia. Siis
tarkoitan mikä olisi sinulle paras kuva, täydellisen valokuvan
metsästäminen sinusta. Kokeillaan erilaisia ideoita ja ideoiden kehittely
yhdessä sinun kanssa erilaisiin kuvauksiin tfp/tfcd-periaatteella
ensisijaisesti kauniisiin budoir-(aistillinen kuvia, alastomuus on useammin
epäsuoraa kuin selkeä.) Mutta myös ihan kaikenlaisia muitakin
mielenkiintoisia kuvausideoita ota. Tarjoan persoonallista ja yksilöllistä
valokuvausta sinun omien visioiden ja toiveet huomioon ottaen.Tule
kuvattavaksi omana itsenäsi ja ikuista itsesi! Annan kuvaus tilanteessa
apua ja ohjausta vinkkejä sinulle!
Opastan sinua henkilökuvauksissa kädestä pitäen. Sinun ei tarvitse olla
valmis malli ? ja silti voidaan otattaa mallitasoisen kuvan sinusta.
Mallinohjaus on vähintäänkin yhtä tärkeää kuin itse kuvaus sessio!
Alkujuttelulla ja esimerkkikuvien selailulla löydetään varmasti
oikeanlainen kuvaustapa.
Jokainen kuvaustilanne on uniikki tapahtuma, joka vaatii vähän etukäteissuunnittelua ja valmistautumista. Ota siis rohkeasti ajoissa yhteyttä ja mietitään yhdessä, millainen kuvaus sopii parhaiten juuri sinulle ja missä.
Toimin pääasiassa Kymenlaaksossa-, Etelä-Karjalassa-, -Lahti-, Helsingin-, ja Mikkelin alueella, mutta tarvittaessa kuvaukset onnistuvat maanlaajuisesti.
Puh:041 752 4691 Jani
[email protected]
[email protected] ( Saisinko sinusta myös kaverin )
Taidekuvani on hyvin sensuelli eli aistillisia kuvia- hehhehehe
Taitaa Jani olla aika epätoivoinen, kas kun et kysynyt vihille samantein :)
- Muistelen lämmöllä ;
Minä olen nainen 24v ja osallistuin näihin maalauksiin erään taiteilijan tiloissa v 2010. Maalaus aloitettiin aina klo 12.30, eli silloin kun aurinko paistoi suoraan kesällä ikkunasta levitettylle sängylle jossa oli hieman olkia yms rekvisiittaa. Olin aina alasti sängyllä ja olin siinä kerralla n 50min jonka jälkeen sain vaihtaa hieman asentoa. Makasin sängyllä selälläni ja jalat olivat koukussa aika leveässä haara-asennossa, eli minulta näkyi siis kaikki intiimit kohdat, taiteilija istui aivan vieressäni ja maalasi hitaasti ja varmasti, välillä hän jopa siirteli jalkojani luvallani oikeaan valoon ja huomasin kyllä että taiteilija nautti hetkestä :) Minua ei se alastomuus haitannut ja myönnän kyllä että oli tilanteita jolloin olisin voinut jopa antautua rakasteltavaksikin, sillä välillä kävin sisäistä taisteluani kiihottumisesta ja jopa eritteiden valumisesta alapäästäni :) Kokemus oli antoisa ja sitä en suosittele jos ei maalattava ole 100% avoin kaikelle. Sanotaanko että olin maalauksen päätyttyä aina hyvin kiihottuneessa mielentilassa ja poskeni olivat punertavat :) Kotiin päästyäni sai aina silloinen poikakaverini nauttia minun tilastani pitkään ja hartaasti ;)
- Metsien niittokone
Olen huomattavan ylipainoinen keski-ikäinen mies. Taidekuviin voin tulla, jos kauniisti pyydetään, ja ladotaan runsaasti rahaa tiskiin.
Kalsareitani en ota pois ihan helposti. Ensin pitää varmistua, että "taiteilijassa"ei ole homppelin vikaa...tai että kyseessä ei ole puumanarttu.
Läheltäkin saa kuvata, tai maalata, suosittelen kuitenkin ottamaan pyykkipojan mukaan. Jos lavasteisiin jää hiukan "runtua", en ole korvausvelvollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666051- 1315373
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513282Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1071678Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311097
- 671041
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109904Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879