Elämä lapselle konsertti 14.9

Upponalle

10-vuotias tyttäreni lähti ystäviensä ja kahden vanhemman kanssa elämä lapselle konserttiin 14.9 suurin odotuksin ja innostunein mielin. Vanhemmat olivat pari riviä ylempänä tytärtäni ja hänen ystäviänsä.

Tytöt olivat olleet innoissaan laulaneet ja tanssineet artistien kehoittamana. Tyttöjen takana ollut kuulemma n. 40v. nainen ei ollut pitänyt tyttöjen hauskanpidosta vaan kehoittanut tyttöjä istumaan tai hän vetää turpaan. Tytöt olivat menneet hieman sivummalle mistä eivät kuitenkaan olleet nähneet konserttia ja tulleet samalle paikalle jolloin nainen oli käynyt tyttäreni ja hänen ystävänsä kimppuun repimällä hiuksista ja tarttumalla vaatteiden kaula-aukosta kuristaen. Loppukonsertin hän oli silmäillyt tyttöjä ivallisesti ja he eivät uskaltaneet mennä sanomaan järjestysmiehelle ja vanhemmat eivät tietenkään olleet nähneet tapahtumaa.

Odotin innosta hihkuvaa kirkassilmäistä tyttöä, joka onnellisena hyräilee laulun sanoja, mutta hän tulikin apeana itkua pidätellen järkyttyneenä kotiin.

Juttelimme tapahtuneesta ja olen todella surullinen etten ollut hänen kanssaan konsertissa. Ymmärrän kyllä kiukun ja harmistumisen kanssa ihmisillä, jos oma ilo ja nautinto menee hieman pieleen teinityttöjen (melkein) tanssiessa ja pitäessä hauskaa. Voisiko sanoa asiallisesti, tyttäreni olisi varmasti kuunnellut.

Olen ollut lukuisissa konserteissa ja ihmiset ovat musiikin innoittamina tanssineet ja laulaneet... eikö se ole tarkoitus? Voin ystävällisesti huomauttaa jos en itse näe tai kuule melskeen takaa esitystä ja lähes aina se toimii. Tätä en kylläkään ymmärrä! Minkä ihmeen takia täytyy käydä lapsen kimppuun. Lapsien hyväksi käydyssä konsertissa ja selvästi myös heille suunnatussa konsertissa.

En oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Rikosilmoitus? Ehkei kuitenkaan. Tunnen vihaa sitä inhoittavaa naista kohtaan joka satutti lastani.

3

1626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka suuria kusipäitä aikuiset ovat!Eikun kaikki vaan aina nuorten syyksi!näin se homma etenee..toivon mukaan saatte tuon kusipään kiinni..

• tekemään

Kyseessä oli kertomasi mukaan pahoinpitely, joten rikosilmoitus on ilman muuta aiheellinen. Ikävää, ettei tyttäresi kertonut asiasta jo paikan päällä, sillä tuolloin tuo päästään vialla oleva harppu (siis se pahoinpitelijä) olisi todennäköisesti saatu kiinni ja hän olisi saanut tuntea Suomen oikeusjärjestelmän koko voiman (eli syyttämättäjättämispäätöksen tai parkkisakon suuruisen sakon).

• joo

en puolustele lapseen käsiksikäymistä, mutta kyllä ne herrantertutkin osaavat. Itse olen nähnyt. aivan ehdointahdoin kiusataan ja ärsytetään vieraita aikuisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe