Elämä lapselle konsertti 14.9

Upponalle

10-vuotias tyttäreni lähti ystäviensä ja kahden vanhemman kanssa elämä lapselle konserttiin 14.9 suurin odotuksin ja innostunein mielin. Vanhemmat olivat pari riviä ylempänä tytärtäni ja hänen ystäviänsä.

Tytöt olivat olleet innoissaan laulaneet ja tanssineet artistien kehoittamana. Tyttöjen takana ollut kuulemma n. 40v. nainen ei ollut pitänyt tyttöjen hauskanpidosta vaan kehoittanut tyttöjä istumaan tai hän vetää turpaan. Tytöt olivat menneet hieman sivummalle mistä eivät kuitenkaan olleet nähneet konserttia ja tulleet samalle paikalle jolloin nainen oli käynyt tyttäreni ja hänen ystävänsä kimppuun repimällä hiuksista ja tarttumalla vaatteiden kaula-aukosta kuristaen. Loppukonsertin hän oli silmäillyt tyttöjä ivallisesti ja he eivät uskaltaneet mennä sanomaan järjestysmiehelle ja vanhemmat eivät tietenkään olleet nähneet tapahtumaa.

Odotin innosta hihkuvaa kirkassilmäistä tyttöä, joka onnellisena hyräilee laulun sanoja, mutta hän tulikin apeana itkua pidätellen järkyttyneenä kotiin.

Juttelimme tapahtuneesta ja olen todella surullinen etten ollut hänen kanssaan konsertissa. Ymmärrän kyllä kiukun ja harmistumisen kanssa ihmisillä, jos oma ilo ja nautinto menee hieman pieleen teinityttöjen (melkein) tanssiessa ja pitäessä hauskaa. Voisiko sanoa asiallisesti, tyttäreni olisi varmasti kuunnellut.

Olen ollut lukuisissa konserteissa ja ihmiset ovat musiikin innoittamina tanssineet ja laulaneet... eikö se ole tarkoitus? Voin ystävällisesti huomauttaa jos en itse näe tai kuule melskeen takaa esitystä ja lähes aina se toimii. Tätä en kylläkään ymmärrä! Minkä ihmeen takia täytyy käydä lapsen kimppuun. Lapsien hyväksi käydyssä konsertissa ja selvästi myös heille suunnatussa konsertissa.

En oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Rikosilmoitus? Ehkei kuitenkaan. Tunnen vihaa sitä inhoittavaa naista kohtaan joka satutti lastani.

3

1607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka suuria kusipäitä aikuiset ovat!Eikun kaikki vaan aina nuorten syyksi!näin se homma etenee..toivon mukaan saatte tuon kusipään kiinni..

• tekemään

Kyseessä oli kertomasi mukaan pahoinpitely, joten rikosilmoitus on ilman muuta aiheellinen. Ikävää, ettei tyttäresi kertonut asiasta jo paikan päällä, sillä tuolloin tuo päästään vialla oleva harppu (siis se pahoinpitelijä) olisi todennäköisesti saatu kiinni ja hän olisi saanut tuntea Suomen oikeusjärjestelmän koko voiman (eli syyttämättäjättämispäätöksen tai parkkisakon suuruisen sakon).

• joo

en puolustele lapseen käsiksikäymistä, mutta kyllä ne herrantertutkin osaavat. Itse olen nähnyt. aivan ehdointahdoin kiusataan ja ärsytetään vieraita aikuisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5509
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      55
      3657
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1976
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1917
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe