Mistä voisi ostaa/tilata näitä mausteita valmiina?
Habanero / Piri Piri
6
2538
Vastaukset
- The Real J.
Piri piriä olen nähnyt paikallisen Valintatalon (Kaijonharju Oulu) maustehyllyssä, mahdollisesti muistakin löytyy. Merkki oli muistaakseni Santa Maria. Habaneroa en ole nähnyt kuivattuna, mutta monissa isommissa marketeissa myydään tuoretta habaneroa jonka voi itse kuivata. Kenties jossain itämaisessa erikoisliikkeessä voisi olla.
- hothot
kiitoksia tiedosta :)
- Maukeli
hothot kirjoitti:
kiitoksia tiedosta :)
Habanerosta vaan siemenet pois ja multaan ja valoa paljon...olet omavarainen.Sitäpaitsi chilin kasvatus on mukava harrastus.
- habanero
Maukeli kirjoitti:
Habanerosta vaan siemenet pois ja multaan ja valoa paljon...olet omavarainen.Sitäpaitsi chilin kasvatus on mukava harrastus.
Kannatta kasvattaa itse, ovat kauniita ja satoisia. Habanero on muuten kotoisin etelä amerikasta joten ei ehkä löydy itämaisista kaupoista. Mulla on runsaasti omia siemeniä jos kiinostaa voin postittaa muutaman. kohta pitää pistää jo siemenet multaan niin pääsee syksyllä herkuttelemaan.
- sudenkulku
Maukeli kirjoitti:
Moikka
Yritin kasvattaa 5 ostetusta siemenestä habaneroa, nyt on mennyt 2 viikkoa ja mitään ei ole tapahtunut. Multa on hiekkaista ja mukana lekasoraa, mikä mättää? - sudenkulku
habanero kirjoitti:
Kannatta kasvattaa itse, ovat kauniita ja satoisia. Habanero on muuten kotoisin etelä amerikasta joten ei ehkä löydy itämaisista kaupoista. Mulla on runsaasti omia siemeniä jos kiinostaa voin postittaa muutaman. kohta pitää pistää jo siemenet multaan niin pääsee syksyllä herkuttelemaan.
Moikka
Ostin kaupasta siemeniä, 2 viikkoa mennyt ja mitään ei ole tapahtunut. Kuitenkin haluaisin habaneroakin kasvattaa. Kaupasta ostettujen chilien siemenet itivät ja chilit yrittävät jo kukkia. Mutta mikä habaneron kanssa avuksi?
t. Maarit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779