Habanero / Piri Piri

hothot

Mistä voisi ostaa/tilata näitä mausteita valmiina?

6

2539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Real J.

Piri piriä olen nähnyt paikallisen Valintatalon (Kaijonharju Oulu) maustehyllyssä, mahdollisesti muistakin löytyy. Merkki oli muistaakseni Santa Maria. Habaneroa en ole nähnyt kuivattuna, mutta monissa isommissa marketeissa myydään tuoretta habaneroa jonka voi itse kuivata. Kenties jossain itämaisessa erikoisliikkeessä voisi olla.

• hothot

kiitoksia tiedosta :)

• Maukeli
        hothot kirjoitti:

kiitoksia tiedosta :)

Habanerosta vaan siemenet pois ja multaan ja valoa paljon...olet omavarainen.Sitäpaitsi chilin kasvatus on mukava harrastus.

• habanero
        Maukeli kirjoitti:

Habanerosta vaan siemenet pois ja multaan ja valoa paljon...olet omavarainen.Sitäpaitsi chilin kasvatus on mukava harrastus.

Kannatta kasvattaa itse, ovat kauniita ja satoisia. Habanero on muuten kotoisin etelä amerikasta joten ei ehkä löydy itämaisista kaupoista. Mulla on runsaasti omia siemeniä jos kiinostaa voin postittaa muutaman. kohta pitää pistää jo siemenet multaan niin pääsee syksyllä herkuttelemaan.

• sudenkulku
        Maukeli kirjoitti:

Moikka

Yritin kasvattaa 5 ostetusta siemenestä habaneroa, nyt on mennyt 2 viikkoa ja mitään ei ole tapahtunut. Multa on hiekkaista ja mukana lekasoraa, mikä mättää?

• sudenkulku
        habanero kirjoitti:

Kannatta kasvattaa itse, ovat kauniita ja satoisia. Habanero on muuten kotoisin etelä amerikasta joten ei ehkä löydy itämaisista kaupoista. Mulla on runsaasti omia siemeniä jos kiinostaa voin postittaa muutaman. kohta pitää pistää jo siemenet multaan niin pääsee syksyllä herkuttelemaan.

Moikka
        Ostin kaupasta siemeniä, 2 viikkoa mennyt ja mitään ei ole tapahtunut. Kuitenkin haluaisin habaneroakin kasvattaa. Kaupasta ostettujen chilien siemenet itivät ja chilit yrittävät jo kukkia. Mutta mikä habaneron kanssa avuksi?
        t. Maarit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe