Hei! Lähdetään 15.10 Singaporeen ja suunnitteilla olisi muutaman päivän reissu Tiomanille. Millaiset kelit ovat olleet lokakuussa? Monsuunikauden pitäisi alkaa marraskuussa mutta vaikuttaako tuo monsuuni jo lokakuun keleihin? Onko kokemuksia missä kunnossa ovat tiet Singaporesta Mersingiin? Kaikki kokemukset Tiomanista ovat tervetulleita :)
Malesia Tioman
Papu
1
548
Vastaukset
- Jonez
Itse tein saman matkan Singaporesta Tiomanille 2004 Maaliskuussa, joten Lokakuun keleistä en osaa sanoa. Tie Singaporesta Mersingiin on hyvä. Pääosin isoa valtatietä ja loppupää pienempää asfalttitietä. Mersingin satamassa ei ole juurikaan mitään, joten käteistä kannattaa nostaa jo matkan varrelta. Laivalla on todella kylmä, kun ilmastointi on päällä, joten kannattaa kevyttä pitkähihaista ottaa matkalle. Itse saari on upea ja olisin viihtynyt kauemminkin kuin 3 päivää (2 yötä) jonka siellä vietin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073