Härkä ja hänelle sopivat kumppanit

systeri78

Ainakin mtv3 helmi palvelun mukaan. Ensiksi taustatietoa miten kukin merkki on arvioitu sopivan meitin Härkien kanssa.

Viisi helmeä on parasta mahdollista yhteensopivuutta. Pidä kiinni tästä aarteesta, sillä teidät on luotu toisillenne!
Härkä & Härkä
Härkä & Kauris
Härkä & Neitsyt

Neljän helmen suhde hipoo täydellisyyttä. Verkossasi on ehdottomasti pitämisen arvoinen saalis -tästä onnesta kannattaa taistella, vaikka ristiriitoja välillä esiintyykin.
Härkä & Rapu
Härkä & Skorpioni
Härkä & Kalat

Kolmen helmen romanssi on ehdottomasti kokemisen arvoinen seikkailu, josta pienellä vaivalla voi saada aikaan pysyvänkin parisuhteen. Mutta ethän särje sydäntäsi, jos onni yhtäkkiä päättyykin.
Härkä & Leijona
Härkä & Vesimies
Härkä & Vaaka

Kaksi helmeä merkitsee jo aika lailla ristiriitoja ja väärinymmärryksiä. Jos uskot, että rakkauden pitääkin olla verta, hikeä ja kyyneleitä, voit toki aloittaa elämäsi haastavimman ihmissuhteen.

Yhden helmen antaessaan tähdet neuvovat Sinua kääntämään selkäsi ja odottamaan jotain (paljon) parempaa. Valinta on toki omasi - mutta älä sitten itke, ettei kukaan varoittanut!
Härkä & Oinas
Härkä & Kaksonen
Härkä & Jousimies

Että tällasta. Mitäs tästä tuumaatte?
Aika mielenkiintoista. Lisää tietoja saa osotteesta
http://naiset.almamedia.fi/helmi/kuudesaisti/

Itselleni oli yllätys kuinka korkealle neitsyt ja kauris asetetaan härän kanssa sopivaksi. Erojahan tietysti joka merkin sisällä on joten mitään kiveen kirjoitettujahan nää ei oo. Aattelin vaan ajankulukseni ne tänne laittaa kaikkien ihmeteltäväksi.

21

15595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cauris

Miksi ihmeessä ajattelit, että kauris nostetaan noin korkealle härän rinnalla?;) Olen ollut suhteessa kolme vuotta härän kanssa ja se on ollut elämäni parasta aikaa, samoin tämä aika hänelle. Yhteen sovitaan kaikilla elämän osa-alueilla mielestäni loistavasti ja olemme kuitenkin sopivasti erilaisia. Osataan tukea tai potkia elämässä eteenpäin toisiamme juuri sopivassa tasapainossa. Härkä antaa kauriille tämän tarvitsemaa hellyyttä ja turvallisuutta, joka saa kauriin huokumaan seksuaalisuutta ja elämäniloa. Lisäksi härkä on elämässä sopivan jurnu, kun kauris meinaa jäädä murehtimaan maailman menoa, härkä kehoittaa ottamaan iisisti ja katsomaan huomiseen. Härkä taas kaipaa hoivaavan, eroottisen ja luotettavan kumppanin seuraa, sen hän saa kauriista. Lisäksi kauris auttaa toteuttamaan härän unelmia ja tukee tätä kaikissa päätöksissä:)

Ennemminkin ihmettelin miksi neitsyt on nostettu noin korkealle.

Seuraavaa tuli kauriille:

5 helmeä
      kauris & kauris
      kauris & kalat
      kauris & härkä
      kauris & rapu
      kauris & neitsyt

4 helmeä
      kauris & skorpioni

3 helmeä
      kauris & vesimies
      kauris & leijona

2 helmeä
      kauris & oinas

1 helmi

kauris & vaaka
      kauris & jousimies
      kauris & kaksonen

Eli ilmeisesti härkä on vaikeampi merkki;)
      Omiin exiini kuuluu mm. oinas, leijona, kalat, skorpioni.
      miehen exissä löytyy skorpionia, vaakaa ja kaksosta...

• systeri78

Mulla itelläni ei vaan oo ollu kokemuksia kauriista ollenkaan neitsyistä puhumattakaan. En vaan oo tullu ajatelleeksi asiaa tosin aikaisemmin niin horoskooppien kannalta.

Kokemuksia on ravusta, härkä-miehestä ja hiukan vesimiehen mielenlaadusta. Täytyypä tutustua näihin kauriisiin, kun vaikuttavat sopivan niin hyvin meille härille.Mielenkiintoista.

• cauris
        systeri78 kirjoitti:

Mulla itelläni ei vaan oo ollu kokemuksia kauriista ollenkaan neitsyistä puhumattakaan. En vaan oo tullu ajatelleeksi asiaa tosin aikaisemmin niin horoskooppien kannalta.

Kokemuksia on ravusta, härkä-miehestä ja hiukan vesimiehen mielenlaadusta. Täytyypä tutustua näihin kauriisiin, kun vaikuttavat sopivan niin hyvin meille härille.Mielenkiintoista.

Kauris ja härkä ei taida esim. tuolla yöelämässä helposti kohdata, kun härkä on se "syrjään vetäytyjä", siemailee oluttaan kaveriporukassa ja tarkkailee. Kauris vähän samaa sorttia. Tosin jos kaurista rohkaisee katseella, hän lähtee mukaan silmäpeliin ja saattaapa tulla iskemäänkin. Mutta tosiaan vaikeaa on kahden passiivisemman tutustua toisiinsa noissa jutuissa. Baarissa kauriiseen taitaa olla helpompi tutustua, koska alkoholi vapauttaa meitä aikalailla jurnuilusta;)

Kaurismies eroaa jonkin verran naisesta. Hän on karismaattinen, rauhallinen (ehkä vähän ylpeänkin oloinen), kiltti ja haluaa kauniin pinnan alta kivan luontoisen naisen. Kauris on pinnallinen ,mutta konservatiivinen. Minihame ei välttämättä tehoa, tyylikäs ajaton vaatetus, joka imartelee kroppaa, korut ja monet tykkää, että hiukset on kiinni. Kauriit tykkää niskasta!;)Meikkiä varmaankin saa olla, mutta ei liikaa ja hyvä hajuvesi kruunaa kaiken. Hymyile, se on tehokasta...ainakin itsellä on kaurismieheen tehonnut.

Itse kaurisnaisena olen pirteä, puhelias, tempperamenttinen ja huumorintajuinen. Taitaa kaurismies olla loppupeleissä päättäväisempi ja jopa kiihkeämpi naisten suhteen kuin kaurisnainen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

• ;) ;) ;) ;) ;)

:)))))

• kaksonen

Olen kaksos-nainen ja minulla on vuoden kestänyt seurustelusuhde härkä-mieheen... riitelemme paljon mutta suhde on antoisa. Mitä itse olen ihmetellyt on se etten ole kyllästynyt tähän mieheen, niin minulle on käynyt kaikissa edellisissä suhteissa. Tässä suhteessa on sitä kipinää...

• cauris

Kai ymmärrät, että härät vihaavat riitelyä ja epäsopua. Ehkä noin varhaisessa vaiheessa menee vielä, mutta ei välttämättä myöhemmin. Joten ota iisisti riitelyn kanssa;)

• täällä

Sama täällä. Härkämies on vakaa rinnallani, kuten miehen pitää olla. En ole kyllästynyt, ja miehen rauhallisuus mutta iloisuus sopivat tälle kaksoselle!

:)

• Nimetön

Oon seurustellu kaksosmiehen kanssa 2,5 vuotta ja yhdessä asuttu 2 vuotta. Välillä riidellään ja sitten sovitaan. Rakastetaan toisiamme. En käsitä miksei härkä ja kaksonen muka sopis yhteen.

• kaksois
        Nimetön kirjoitti:

Oon seurustellu kaksosmiehen kanssa 2,5 vuotta ja yhdessä asuttu 2 vuotta. Välillä riidellään ja sitten sovitaan. Rakastetaan toisiamme. En käsitä miksei härkä ja kaksonen muka sopis yhteen.

Ihanaa kuulla tuollaisia. Kaksosnainen täällä härkämieheen ihastunut.

Samanlainen huumorintaju, toinen rauhoittaa toista ja toinen reipastaa toista (arvatkaa kumpi kumpaa) :)

Ihanaa on ollut, kerrankin joku jaksaa olla rauhallinen minun kanssani.

• Jousimies.
        cauris kirjoitti:

Kai ymmärrät, että härät vihaavat riitelyä ja epäsopua. Ehkä noin varhaisessa vaiheessa menee vielä, mutta ei välttämättä myöhemmin. Joten ota iisisti riitelyn kanssa;)

Minun härkäni tykkää riidellä koko ajan. Ja rakastaa epäsopua! Totta on mitä sanotaan Jousimiehistä ja Häristä. 24v kokemus.

• AROSUSI-09

Mutta senhän jo kaikki tiesimme:D*Nostaa omaa häntäänsä*

• Hannah

Olen syntynyt 24.5. ja (kaksosen ja härän rajamailla)härkämieheni 23.5. olemme kumpikin nousu leijonia. Mikä ennusteesi ?

• systeri78

en oo kyl mikään expertti näis asioissa vaan ihan kopioinu k.o jutut tuolta mtv3/helmi palstalta.

No yleensä häräthän sopii toiselleen hyvin. Mutta sivuilla voi tehdä astrologisen karttasi ym kivaa aiheeseen liittyvää.Ihan kannattaa kokeilla.
        Onnea suhteeseenne, rakkaus on ihanaa!

Toivoo täältä vielä rakkauttaan etsivä

• mietiskelevä neiti (härkä)
        systeri78 kirjoitti:

en oo kyl mikään expertti näis asioissa vaan ihan kopioinu k.o jutut tuolta mtv3/helmi palstalta.

No yleensä häräthän sopii toiselleen hyvin. Mutta sivuilla voi tehdä astrologisen karttasi ym kivaa aiheeseen liittyvää.Ihan kannattaa kokeilla.
        Onnea suhteeseenne, rakkaus on ihanaa!

Toivoo täältä vielä rakkauttaan etsivä

usein ei härkää ja härkää sijoiteta kuin sanotaan noin kolmen tähden arvoisesti, siinhän ne sarvet vasta kolisee.

ja minulla on vaakamies, ihan täydellinen minulle, juuri sopiva!

ja kauriita olen pitänyt aina liian hitaina/tunnollisina/liikaa töitä tekevinä..
        ja neitsyitä minulla on ollut pari, ovat kyllä vähän turhan saitoja/tarkkoja..

mutta hei, kaikissahan on "jotain vikaa"! ;)

• systeri78
        mietiskelevä neiti (härkä) kirjoitti:

usein ei härkää ja härkää sijoiteta kuin sanotaan noin kolmen tähden arvoisesti, siinhän ne sarvet vasta kolisee.

ja minulla on vaakamies, ihan täydellinen minulle, juuri sopiva!

ja kauriita olen pitänyt aina liian hitaina/tunnollisina/liikaa töitä tekevinä..
        ja neitsyitä minulla on ollut pari, ovat kyllä vähän turhan saitoja/tarkkoja..

mutta hei, kaikissahan on "jotain vikaa"! ;)

Kerrotko minkälaisia vaaka-miehet on? Itselläni on ehkä yksi kiikarissa.
        Onko niissä jotain yleistä juttua ja miten mielestäsi vaaka sopii härälle? Kiitti!

• Hääär

Te olette molemmat kaksosia. Härkä vaihtuu kaksoseksi 21.5. tienoilla. Mutta varmaan teissä härkäkin vielä vaikuttaa.

• selvennystä

sanonpahan vain että sekä sinä että miehesi olette kaksosia, sillä 21.5 vaihtuu horoskooppi härästä kaksoseen..........

• Adelaide

Ja minä raukka olen naimisissa oinaan kanssa...

• härkänainen

Minulla on ollut vain pitkiä seksisuhteita noiden viiden tähden yhtälöillä. Olen kyllä tuntenut suunnatonta vetoa noiden merkkien edustajiin ja toisinkin päin. En sitten tiedä, että jos olisi ollut yritystä ja halua sitoutua sieltä toiselta suunnalta niin mitä sitten. Kalojen kanssa nyt olen ja voi elämä meillä on hyvä olla ja olen onnellinen. Vaikka hirveitä riitoja tulee joskus ja kummatkin sanoo, että nyt riitti. Lopulta lepymme, keskustellaan ja kaikki on paremmin kuin ennen riitaa.

• uskomista

itse olen ollut neitsyen kanssa yhdessä ja naimisissa lähes 30 vuotta. Olisi pitänyt erota jo ajat sitten, mutta kieltämättä siinä mielessä sovitaan yhteen, ollaan niin "yhteensopivia" ettei älytä erota, vaikka hehku ja rakkaus ovat kadonneet ja ristiriidat särkivät loputkin.
      Härän kanssa en menisi ikinä yhteen :) Ei toista samanlaista samaan talouteen, sensijaan minä olen rakastunut vaakamieheen.. jo toinen vakava tapaus siihen merkkiin. Otan mielelläni haasteen ja ne 3 helmeä :)

• oikkuoinas12347

Tällä oinasnaisella on härkämies puolisona. Monilta osin toimii loistavasti, mutta riidat on melko räjähtäviä. Rakkautta ja seksiä riittää, vauhtia ja vaarallisiakin tilanteita. Hää on mun sielunkumppani..kaikesta huolimatta. Rakkaus ei tunnu katoavan mihinkään vuosien saatossa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe