OMA PALSTA BODOMILLE!

PALAUTETTA S24:LLE

Lähetelkää palautetta Suomi24:lle, että saataisiin Bodomille oma palsta. Ei tämä jauhaminen siihen käräjäoikeuden tuomioon lopu. Tällä palstalla hukkuvat kaikki muut aiheet tämän lässytyksen joukkoon.

13

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirunviina rulettaa

      kannatat itse, koliseeko viina ja naiset vaiko herr ääsmään tai ddr-kioski?

      • olen

        Varma, että nils on syytön,,


      • sait sen
        olen kirjoitti:

        Varma, että nils on syytön,,

        varmuuden että on syytön? Millätavoin löysit sen totuuden? Itse en uskalla ottaa varmaa kantaa kumpaankaan suuntaan, ja olisi kiva kun näyttö tulisi varmana suuntaan tai toiseen.


      • Vapahtaja
        sait sen kirjoitti:

        varmuuden että on syytön? Millätavoin löysit sen totuuden? Itse en uskalla ottaa varmaa kantaa kumpaankaan suuntaan, ja olisi kiva kun näyttö tulisi varmana suuntaan tai toiseen.

        Tosiaan se näyttö tai ei näyttöä mikä on julkisuudessa, niin itse lautamiehenä/tuomarina antaisin seuraavan päätöksen SYYTÖN ja se ei tulisi syytetyn edeun mukaan, mutta se ei olisi kumminkaan kaukana siitä. Minkäänlaista tuomiota ei ko. näytöillä voisi missään tapauksessa antaa.


      • Liberator
        Vapahtaja kirjoitti:

        Tosiaan se näyttö tai ei näyttöä mikä on julkisuudessa, niin itse lautamiehenä/tuomarina antaisin seuraavan päätöksen SYYTÖN ja se ei tulisi syytetyn edeun mukaan, mutta se ei olisi kumminkaan kaukana siitä. Minkäänlaista tuomiota ei ko. näytöillä voisi missään tapauksessa antaa.

        Miten tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?


      • varmasti myös
        Vapahtaja kirjoitti:

        Tosiaan se näyttö tai ei näyttöä mikä on julkisuudessa, niin itse lautamiehenä/tuomarina antaisin seuraavan päätöksen SYYTÖN ja se ei tulisi syytetyn edeun mukaan, mutta se ei olisi kumminkaan kaukana siitä. Minkäänlaista tuomiota ei ko. näytöillä voisi missään tapauksessa antaa.

        toimisin, jos tiedossa olisi vain nämä julkisuudessa esillä olleet asiat, niin varmasti sanoisin syytön, vaikka en täysin varma siitä olisikaan.

        Mielestäni näillä tiedoilla ei voi tehdä mitään johtopäätökiä syyttömyyden tai syyllisyyden puolesta. Siis ihan oikean totuuden puolesta, ei vain oikeudellisen, koska mielestäni vaikka oikudessa todetaan syyttömäksi, niin voiko kuitenkaan olla varma että se juuri on totuus? Tai jos todetaan syylliseksi ilman mitään tunnustusta tai suurta näyttöä, niin silloinkin jää epäilys että onkohan oikeasti syyllinen?


      • Vapahtaja
        Liberator kirjoitti:

        Miten tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?

        Puheet ja ei puheita, muistilla ja muistamattomuudella ja ajan muokkaamalla muistilla.
        Ehkä Nils ei ottanut kovinkaan vakavasti juttua alkuun, monet lausunnot ovat kielipuolelta ei mielipuolelta.


      • Liberator
        varmasti myös kirjoitti:

        toimisin, jos tiedossa olisi vain nämä julkisuudessa esillä olleet asiat, niin varmasti sanoisin syytön, vaikka en täysin varma siitä olisikaan.

        Mielestäni näillä tiedoilla ei voi tehdä mitään johtopäätökiä syyttömyyden tai syyllisyyden puolesta. Siis ihan oikean totuuden puolesta, ei vain oikeudellisen, koska mielestäni vaikka oikudessa todetaan syyttömäksi, niin voiko kuitenkaan olla varma että se juuri on totuus? Tai jos todetaan syylliseksi ilman mitään tunnustusta tai suurta näyttöä, niin silloinkin jää epäilys että onkohan oikeasti syyllinen?

        Miten siis tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?


      • omien
        Liberator kirjoitti:

        Miten siis tulkitset syytetyn puheet 45v. aikana?

        puheiden ja kertomuksen perusteella päättyisin siihen, että on syyllinen. Mutta kun se varsinainen täydellisen totuuden tuoma fakta puuttuu, niin pakko olisi äänestää syyttömäksi, ainakin näiden tietojen perusteella mitä on julkisuudessa. Voihan olla että lautamiehet löytävät tarvittavat faktat suuntaan tai toiseen siitä materiaalista mikä heillä on käytössään.


    • meinaatko

      että ikioma pikku puutarhapalsta vai kävisikö joku kaupungin vuokrapalsta. Kuokkimaan joka tapauksessa on hyvä harjoitella

    • Citrusta huiviin

      murhamysteeri on luonnollisesti esillä!

      Draama on täydellinen koska syytetty puhuu ihan mitä sylki suuhun tuo ja Jorma populisoi ja Ääsmänni pesee käsiään ja poliisi koheltaa ja sosiaalitantat paapoo.

      • palstahan

        on aivan oikea foorumi Bodom mysteerille,sillä jos täällä käsiteltäisi vain selvinneitä tapauksia kukapa niistä niin olisi kiinnostunut.Murhamysteerit, niin kirjallisuudessa kuin oikeassa elämässäkin,ovat aina kiehtoneet ihmisten mieliä.On syntynyt keskustelua ja väittelyä.


    • tapauksesta on tullut jo aikamoinen farssi!Ensin väitetään,että dna-testit todistavat NG:n olevan syyllinen. Sitten oikeudessa selviääkin,että veriroiskeista ei voi selvittää syyllistä lisäksi nämä kaappitodistajat astuvat ulos komeroistaan ja väittävät nähneensä nilsin tekevän sitä ja tätä..eihän tässä enää tiedä ketä uskoa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe