Mulla X18XE B-Vectrassa on toi tyhjäkäyntimoottori vissiinki alkanut reistailemaan. Välillä tyhjäkäynti heittelehtii ja joskus auto sammuukin tyhjäkäynnillä.
Oon kuullu että vois saada vähän lisää ikää voitelemalla sitä osaa. Miten se käy ja millä se kannattas voidella?
tyhjäkäyntimoottori
7
8640
Vastaukset
- Calibran räppänä
sen voit heittää vaikka löpö astiaan päiväks ja kuivaat paineilmalla.
tiedätkö missä se mutikka on? jos tiedät ni ota se töpseli irti siitä kupeesta ni huomaa heti äänestä jos käynti tasottuu. mulla nimittäin sama vika ja ollu töpseli irti jo kuukauden.
eikai se mitään haittaa. muuta kun että palaa ilkeä valo kojetaulussa. tiedätkö mitä uusi sellanen maksaa? pitäs meinaan minuknin ettiä sellanen..- iso-b
Motonetissa sen hinta oli 100 e paikkeilla, opelin alkuperäinen maksaa siinä 160 euroo. Että kyllä kohtuukallis kapistus on kyseessä.
Juu tiedän missä se sijaitsee, mutta minkälainen tyhjäkäynti irroittamisen jälkeen on, eikai se osa siinä turhaan ole..? - vectrassa
iso-b kirjoitti:
Motonetissa sen hinta oli 100 e paikkeilla, opelin alkuperäinen maksaa siinä 160 euroo. Että kyllä kohtuukallis kapistus on kyseessä.
Juu tiedän missä se sijaitsee, mutta minkälainen tyhjäkäynti irroittamisen jälkeen on, eikai se osa siinä turhaan ole..?Omistin aikoinaan a-mallisen vectran jossa oli sama ongelma. tuo tyhjäkäyntimoottorihan on ns.lisäilmaluisti joka säätää tyhjäkäynnillä kaasuläppäkoteloon tulevan ilman määrää. Epäkunnossa ollessaan aiheuttaa tuota tyhjäkäynnin vaeltelua, sammumista yms. sen voi ottaa pois toiminnasta jolloin tyhjäkäynti saattaa hieman nousta mutta vaeltelu loppuu. Ongelma joka tuosta johdon irottamisesta mahdollisesti seuraa on kylmäkäynnistyksissä, eli ei tahdo lähteä ilman kaasua käyntiin. Talvella voi olla ongelmia mutta kannattaa kyllä kokeilla kun tuo liitin on niin helppo laittaa takaisin paikalleen.
- Calibran räppänä
iso-b kirjoitti:
Juu tiedän missä se sijaitsee, mutta minkälainen tyhjäkäynti irroittamisen jälkeen on, eikai se osa siinä turhaan ole..?tyhjäkäynti parani. kuten toi toinen heppu sano, niin kylmänä vähä yskii, mut on toi mun romu ainakin käynnissä pysyny, ja tarttaakin ihan normaalisti. kokeile huvikses! lämpösellä koneella en ole huomannu muuta eroa kun että se heijaaminen on poissa.
- mullakin
..missähän se sijaitsee,mulla toi 1,6 veccu -97,voisin koittaa räpätä?
- se.
kaasuläppäkotelon kupeessa (yleensä) kullanvärinen n.15cm pitkä pyöreä osa johon tulee 2(tai3) alipaineletkua. päässä on johtoliitin jonka voi irrottaa
- hemu
Missäs kohtaa 1.6 farkku astrassa (caravan) sijaitsee tyhjäkäynninmoottori...? ja vastaus sellasella kielellä et meikkukin ymmärtää... =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818