Kertokaahan nyt oikein oma mielipide ihanne naisesta. ulkonäkö ja luonteenpiirteet. Älkääkä sanoko että ei ulkonäöllä niin väliä, vaan kertokaa päästä varpaisiin mikä mielyttäisi silmään ;)
GALLUP MIEHILLE!
14
2532
Vastaukset
- Joy Majesty
minulla oli treffit yhden naisen kanssa..Hän oli tuolloin hyvin väsynyt ja heikkokuntoinen. Näin hänet taas eilen ja hän näytti paremmalta. Voisin sanoa, että hänen omansa haluaisin olla, ja hänen toiveensa täyttää ;)
Eilen hänet nähdessäni hänellä oli laihtunut ruho.Mutta sallisin hänen solakat, taivaaseen kurkottavat ylä-ja alapohkeensa elämääni.Hyvän naisen rinnat ovat tällaisen shovinistin mielestä kuin hyvä perse. Sama visio. Kasvot olivat onnettomat ja turhautuneet mutta todella palkitsevaa katsottavaa.Hänen äänellään kaikki kehut olivat ihania.Hänen hiuksensa sai minut luulemaan niitä hunajasorbetiksi.Katse oli lupaus hyvästä talvesta, joka meillä on edessämme.Huulet saivat minut luottamaan. esim. bb:n Iina on aika lailla mun ihannenaisen oloinen typy (jos se ei ois menny tohon helvetin big brotheriin mikä paljastaa hänen narsistisen wannabe prinsessa luonteensa).Mut muuten niinkun ulkonäöllisesti,käytökseltään ja luonteeltaan hänen kaltainen nainen ilman big-brotheria ois aika ihannetapaus mun mielestä,tosin pari vuotta nuorempana.
- hossi
Jos sanon ihan suoraan oman ihanteeni ni ulkoisesti sais olla hieman pyöreä ja peppua sais olla sillai et se olis kanssa mukavan pyöree. Mulle jollain rintojen koolla ei ole väliä mielummin pienet ku isot. Kasvot saisi olla sellaiset miten nyt sanoisin Hmmm ? Miellyttävät ja ehkä hieman sellaiset vienot. Niistä pitäisi näkyä oma tyytyväisyys kaikkeen ympärillä vallitsevaan. Ymmärsiköhän tätä kukaan ?
Luonne pitäisi olla jämäkkä ja tunteikas myös puhelahjoja pitää olla sekä järkeä ettei mikään thmä sais olla. Tunteita pitää osata näyttää sekä rakkautta. Nauttii rauhallisuudesta mutta osaa myös tuulettaa välillä. Yks mikä on mulle tärkeä että osaa sanoa omat mielipiteet ja kestää myös pienet vastaväitteetkin ! - Wiking
Keskustelutaito olisi eduksi, siis niin että
pystyis keskustelemaan myös miespuolisen kanssa.
Naisen pitää olla myöskin tasa-arvon kannalla,
elikkä myös miehellä oikeus ihmisarvoon, heh.
Mielellään naisella saisi olla myöskin isommat
tissit kuin minulla. Kiva olisi myöskin jos hän
harrastaisi muutakin liikuntaa kuin mitä Fazerin
Sinisen hakeminen lähikaupasta edellyttää.
Niin ja sitten ehdottomasti vain ja ainoastaan
suomalainen nainen kelpaa!!!- Wiking
Ei sitten mikään sotanorsu kuiteskaan.
- älynväläys
Mihin jätit sun Valkyyriat ?
- Wiking
älynväläys kirjoitti:
Mihin jätit sun Valkyyriat ?
Öööö...onko se Valkyria joku hevonen vai?
- Teemu79
Tässä ihan vain suuntaa antaen: Pituutta 160-165cm, painoa siinä 60kg:n huitteilla. Hiuksiltaan joko brune tai blondi, punapää ei itseeni kovin iske. Kasvot ehkä hieman lapsenomaiset ja mahdollisesti pisamaiset. Rinnat siinä B-C kuppia, ei mikään feidaamisperuste kuitenkaan. Takapuoli saa olla hieman muodokas.
Luonteeltaan pirteä ja rauhallinen sekä sosiaalinen. Mikään kiukuttelevaa äksyilijä ei kiinnosta.
Sitten, mitä ehdottomasti täytyy osata: Unelmanaisen täytyy ehdottomasti olla sellainen, joka huolehtii kämpän siisteydestä sekä osaa laittaa ruokaa. Kämpän siistinä pitäminen ei suinkaan kuulu olla vain naisen työtä. Vaan tarkoitan tällä sitä, että nainen patistaa siivoushommiin miehenkin aina silloin kun katsoo sen tarpeelliseksi. Tuon siisteysintoilun ei kuitenkaan pidä riistäytyä käsistä.- ihiiih
löysin itseni kuvauksesta, paitsi 10kg kevyempänä
- Teemu79
ihiiih kirjoitti:
löysin itseni kuvauksesta, paitsi 10kg kevyempänä
Sulle löytyy varmasti ottajia!
- Elina
Oot tytsykkä aika ääliö, kun tuollasta kyselet!
- Teppo,.
Mitä ääliömäistä tosso on. Eikö mikään kuvaus osunut omalle kohdalles?
- hossi
Miten niin ääliö ku tollaisia kyselee ? Jokaisella meistä on se oma ihanne mitä hakee ja miksi toiselta sitä ei kysyis et mitä he haluavat toisesta ?
Yksinkertainen ja selventävä kysymys !
Jokaisen oma vika on taas se että pystyvätkö he vastaamaan tähän kysymykseen rehellisesti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972