Mitä tunteita ja ajatuksia heinäkuussa tapaamallani vesimies miehellä on minua kohtaan ja miltä meidän tulevaisuutemme näyttää... Iso kiitos etukäteen!
Cherry, ehtisitkö katsomaan
1
136
Vastaukset
Koen tämän miehen hyvin älyllisenä henkilönä, jolla on taipumus helposti analysoida puhki mielessään heräävät tunteet. Hän tuntee kiinnostusta sinua kohtaan, mutta miettii samalla ees taas kannattaako vai ei, mitä hän tässä voi voittaa/menettää - ei hän pahalla sitä tee, se vain on hänen luontonsa!
Nyt Sinun pitäisi saada hänet jotenkin 'unohtamaan itsensä' (tai siis heittämään järjen hetkeksi syrjään ja tunteet tilalle), jotta tämä epäröimistä aiheuttava lukko aukeaisi. Koita yllättää hänet jollain mukavalla tavalla jolla tutustua toisiinne paremmin, vaikkapa laivaristeilyllä tai ravintolaillalla. Näkisin kyllä, että suhteenne päästyä paremmin vauhtiin hänestä voisi saada uskollisenkin kumppanin - kunhan hän ensin saa tehtyä itselleen selväksi, että se tosiaan on paras vaihtoehto ;)
Aurinkoa teidän molempien syksyyn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381