Olenko nettiriippuvainen, kun päivässä tulee oltua netissä 2-4h vuorokaudessa?
Mitä mietä mieltä olette?
Pitäisikö minun huolestua siitä?
Olenko nettiriippuvainen?
9
870
Vastaukset 9
- pure_venus
Joku toinen tulee katsoneeksi tv:tä sen 2-4 tuntia päivässä
- antikvantti
Jos netin käyttö häiritsee muuta elämääsi, jää kotityöt tekemättä ja ihmissuhteet retuperälle, on kyseessä ongelma.
Nämä keskustelupalstat voivat olla ihmissuhteiden korvikkeita.
- huolehtija
minusta sinun pitäisi pitää rajana vaikka, että arkena olet tietokoneella vain 1-2 h. päivässä, ja viikonloppuna 2-2,5. Neljä tuntia on jo liikaa, ellet välttämättä halua, että aivosi räjähtävät piahkoon.
- Eimitäänjärkee
Mä voin olla netissä joskus vahingossa vaikka 5h. Se on huolestuttavaa! •_•
Katsoin tänään esim. the joulukalenterii. XDD - trollejaaa
Näitä jos lukee päivät pitkät aivosi vuoren varmasti räjähtää. Varo !!
- MillaKissaSöpöilee
Milla on maailman paras kissa.
- Tiucku
Milla vilkuta Mulle!!
- itsekinolen
Olet.
Et ole, ja vaikka olisit, niin ei se haittaa mitään. Jotkut kuntoilee 2-4h ja ne on riippuvaisia siitä, mutta kaikki sanovat että se ei haittaa niin en tiedä miksi nettiriippuvuus haittaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15838Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480