Olenko nettiriippuvainen, kun päivässä tulee oltua netissä 2-4h vuorokaudessa?
Mitä mietä mieltä olette?
Pitäisikö minun huolestua siitä?
Olenko nettiriippuvainen?
9
783
Vastaukset
- pure_venus
Joku toinen tulee katsoneeksi tv:tä sen 2-4 tuntia päivässä
- antikvantti
Jos netin käyttö häiritsee muuta elämääsi, jää kotityöt tekemättä ja ihmissuhteet retuperälle, on kyseessä ongelma.
Nämä keskustelupalstat voivat olla ihmissuhteiden korvikkeita.
- huolehtija
minusta sinun pitäisi pitää rajana vaikka, että arkena olet tietokoneella vain 1-2 h. päivässä, ja viikonloppuna 2-2,5. Neljä tuntia on jo liikaa, ellet välttämättä halua, että aivosi räjähtävät piahkoon.
- Eimitäänjärkee
Mä voin olla netissä joskus vahingossa vaikka 5h. Se on huolestuttavaa! •_•
Katsoin tänään esim. the joulukalenterii. XDD - trollejaaa
Näitä jos lukee päivät pitkät aivosi vuoren varmasti räjähtää. Varo !!
- MillaKissaSöpöilee
Milla on maailman paras kissa.
- Tiucku
Milla vilkuta Mulle!!
- itsekinolen
Olet.
Et ole, ja vaikka olisit, niin ei se haittaa mitään. Jotkut kuntoilee 2-4h ja ne on riippuvaisia siitä, mutta kaikki sanovat että se ei haittaa niin en tiedä miksi nettiriippuvuus haittaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928