Peking,naiset....Auttakaa

Tietämätön...

Saako Pekingissä hoteilleista myös maksullisia naisia? Siis jos varaan suomesta käsin huippu hotellin esim 4 tähteä Pekingin keskustasta niin saako sieltäkin maksullisia?Onko ne hotellin sisällä vai ulkona Misät pitäis etsiä?vai onko sillä väliä onko hotelli tasokas vai ei?

4

2009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MatkailijaMies

matkustaa minnekään, jos tuollaisia kyselee. Tarvitset yhden naisen - vaimosi (etsi jos ei ole vielä). Toivottavasti saat häneltä ilmaiseksi.

• Mansikka

Yleensä hotellihuoneen puhelin alkaa soimaan iltayöstä/muulloinkin... ja kun siihen vastaa mies, saa ehdotuksia. Olin Kiinassa häämatkalla ja mieheni ko. tilanteessa vastasi puhelimeen. Puhelimessa oleva neitonen ei millään uskonut, että hän miehelläni oli jo naisseuraa, vaan olisi tahtonut väkisin tulla vieraisille...

Kysy myös hotellin kauneushoitolasta... kiinaksi mei rong dian...

• Matkustava mieshenkilö

Maliandao Tea Street on yksi paikka mistä heitä löytää(tai oikeastaan sitä mistä katu alkaa, ja sen ympäristö) Tämä katu sijaitsee Tianmenin aukiolta länteen (noin 7-12 min taksilla, ei kallista). Hintataso on varmasti vain murto-osan siitä mitä hotelleissa ja tarjonta on osin erinomaista. Heiltä voit myös ostaa normaalia hierontaa jos haluat.

• etsiä..

...voi pikemminkin olla niin, että hotellin baarissa et saa rauhassa iltakaljaasi juoda; mit_ kalliimpi hotelli, sen paremmat metsästysmaat huorilla on.

Prostituoidulla asioiminen on muuten Kiinassa rikos, vaikka kukaan ei sitä valvokaan, eikä se ketään kiinnosta. Hyvä keino se on kuitenkin saada asiakas liriin, jos siihen on tarvetta. En tiedä länsimaalaisiin tätä jippoa käytetyn, mutta tänä vuonna esim. eräs honkongilainen poliitikko järjestettiin Shenzhenisssä 5 kuukauden "uudelleenkoulutukseen" näillä perusteilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe