Onko Kokokemusta

Valkeakoskella

Hei 1 Onko kenelläkään kokemusta seurasta, Valkeakoskella harjoitellaan Krav magaa ja jiujitsua ja opettajana on Israelilainen opettaja, ei kuulu suomen km-liitoon.

Tietääkö kukaan toiminnasta ja minkä tasoista on?

17

2057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Judoka2

      Kova kaveri se on magaa lajin alkulähteiltä ja heppu osaa homman, judoseura samuraissa treenataan.

      Suomen Km-liitolle olisi iso askel jos tämä opettaja saataisiin mukaan toimintaan.

      Budoka-lehteen voisi tehdä jutun hommasta, aito Israelin maga on ykkösjuttu.

      • skeptikko

        Hurja juttu verrattuna mihin??? Judoon, painiin, sormikoukkuun,kyykkään???

        Oletko käynyt yhdenkään muun krav maga seuran harjoituksissa? Tunnetko ketään Suomalaista liiton ohjaajaa vai vastailetko vaan mutu tuntumalta? Eli kerro vertailupohjastasi. Ottaa päähän nää meidän ope parasope jutut.

        Minä en tiedä millaista meno Valkeakoskella on, joten voistiko nyt edes vähän valottaa, mitä siellä reeneissä tehdään ja mikä tekee siitä niin hurjaa?


      • kamppailu-Man
        skeptikko kirjoitti:

        Hurja juttu verrattuna mihin??? Judoon, painiin, sormikoukkuun,kyykkään???

        Oletko käynyt yhdenkään muun krav maga seuran harjoituksissa? Tunnetko ketään Suomalaista liiton ohjaajaa vai vastailetko vaan mutu tuntumalta? Eli kerro vertailupohjastasi. Ottaa päähän nää meidän ope parasope jutut.

        Minä en tiedä millaista meno Valkeakoskella on, joten voistiko nyt edes vähän valottaa, mitä siellä reeneissä tehdään ja mikä tekee siitä niin hurjaa?

        Minä olen käynyt IkmF:n leireillä suorittanut IKMF:n tasokokeita ja olen käynyt Euroopan km-liiton leireillä harjoitellut kavereiden kanssa, mielestäni Valkeakosken mestari on omaa luokkaansa, kun vertaa Yanilovin ja samuelin tekniikka,niin niissä on selvä ero, samuelin tekniikka toimii!

        Harjoitukset ovat fyysisiä, otellaan, punneretaan, tekniikoita hajoitellaan kaikilla aseilla,tehdään veitsijuttuja, lukkoja, sidontoja, yhdistetään jiujitsua sekaan ,opetellaan hermopisteitä.

        Tulkaa tutustumaan.


      • jokutaasen
        kamppailu-Man kirjoitti:

        Minä olen käynyt IkmF:n leireillä suorittanut IKMF:n tasokokeita ja olen käynyt Euroopan km-liiton leireillä harjoitellut kavereiden kanssa, mielestäni Valkeakosken mestari on omaa luokkaansa, kun vertaa Yanilovin ja samuelin tekniikka,niin niissä on selvä ero, samuelin tekniikka toimii!

        Harjoitukset ovat fyysisiä, otellaan, punneretaan, tekniikoita hajoitellaan kaikilla aseilla,tehdään veitsijuttuja, lukkoja, sidontoja, yhdistetään jiujitsua sekaan ,opetellaan hermopisteitä.

        Tulkaa tutustumaan.

        Siis oletko harjoitellut jossain ikmf-liiton seurassa? Ilmeisesti olet, kun kerran tasojakin olet suorittanut. Siispä missä seurassa? Leirit ovat leirejä; työ tehdään seuroissa.

        Eiköhän noita kaikkia mainitsemisia juttuja tehdä joka km seurassa.

        Liikeellä on niin monenlaista yksittäistä gurua, joten olen pakostakin epäileväinen.


      • vanger

        samuel hallinnoi blogia homeless chronicles nimellä samson ja supporterit ympäri pään aviorikos blogspot blogia. Sairaita kirjoituksia.


    • VKA

      Soitin ja utelin kyseisetä numerosta aikonaan mistä on kyse.
      Ystävällinen naisihminen kertoi, että laji EI ole krav magaa eikä sillä ole mitään tekemistä krav magan kanssa.
      Laji on Samuel Kohenin itse kehittämä taistelutaito joka yhdistelee mm. judoa ja jujutsua ja muita lajeja yhteen.
      Ei kuitenkaan krav magaa.

      Tämä "ongelma" tulee siitä, että heprean kielessä krav maga tarkoittaa kontaktitaistelu. Se ei siis ole lajin nimi. Se on vähän sama kuin suomalainen sana kamppailulaji. Jos menet ISraeliin ja sanot harjoittelevasi Krav Magaa niin paikallinen todennäköisesti kysyy: "Mitä lajia? Judoa? Karatea?"
      Krav Maga Amanuut tarkoittaa muistaakseni käännettynä "kontaktitaistelun taide."
      Eli se on oma lajinsa jolla ei ole tekemistä tämän Suomessa yleisemmin krav magana tunnetun lajin kanssa.

      Jos muuten kerta asustelet Valkeakoskella kehoitan ehdottomastit tutustumaan Valkeakosken Heraclesin Krav Maga toimintaan. Väitän, että kyseinen sali on varmasti yksi Suomen "parhaista" paikoista oppia Krav Magaa.

    • Kulkuri

      Suomen km-toiminta on erittäin korkealla tasolla ja tämä pätee molempiin leireihin.

      Olen treenaillut sekä km-liiton, että Combat Academyn porukan kanssa ja taso on molemmissa korkea, en usko, että tuo krav.jiujitsu tuo mitään uutta ja tasoltaan ei vastaa edellämainittuja.

      Oma päälajini on thainyrkkeily, mutta Krav mgaan olen tutustunut mielenkiinnosta ja tulevaisuudessa se tulee olemaan päälajini, kun ottelemisen palo häviää!

      Harmillista on että magassa on kaksi eri leiriä, molemmissa on niin hyvätasoista magaa ,että turhaan menee, mutta liittoasiat ovat sellaisia.

      Combatin A. Kankaalle annan suuren kunnian magan alkuun pistämisestä Suomessa, Ari nimittäin teki paljon työtä asian eteen, vaikka Jyrki saario lajin Ruotsista toikin.

      • Kulkuri kans

        No höh!


      • Kulkuri

        En todellakaan ole Ari!

        Havaintoja olen tehnyt vuosien varrella, niistä kirjoitin.


    • henrywanderlust

      On kokemusta, kehotan välttämään. Käy ensin hänen niin sanotuissa sapattikokouksissa kuuntelemassa uskonnollista höpötystä ja päätä sen perusteella, menisitkö hänen oppilaakseen. Suosittelen lukemaan myös hänen blogejaan. Mieti jo nyt, haluatko tulla päähenkilöksi hänen blogeihinsa.

    • siistiä

      Mä olen käynyt noissa harkoissa. Samuel on hyvä tyyppi ja opettaja ja vastustaja. Olen opetellut noi tekniikat mitä hän opetti mulle ja osaan ne nyt ihan hyvin mielestäni. Kokeilin täyskontaktia Samulin kaa niillä opeilla mitä hän mulle opetti ja hyvin sekin meni. Pikku tunnustelujen jälkeen tempaisin kerran oikein huolella leuan tuntumaan niin et oli painoa sen lyönnin takana ja kas Samulihan otti täyden luvun, olis herännyt varmaan vasta huomenna ellei oltas aktiivisemmin herätelty. Eli hyvin alkaa tekniikka olla kunnossa, viä kun sais noi potkut yhtä sujuvaks, en tiä uskaltaako Samuli enään tulla kokeileen sitä tekniikkaa kun olen eka paneutunut siihen.

      • shoshana

        Paljonko maksoit opetuksesta? Saitko maksuista kuitin?


    • pappissoturi

      Pidät häntä hyvänä tyyppinä. Miksi et ole ollut mukana oikeudenkäynneissä? Koska on hyvä tyyppi osallistutko supportaajana hänen aviorikos blogspotin kirjoittamiseen? Oletko kirjoittanut hänen homeless chronicles blogiin?

    • uusintaan

      Eihän Samuel voinut kieltäytyä täyskontaktista koska hän sitä opettaa kenenkä muun kanssa olis paremmin voinut kokeilla. Olishan se ristiriitaista jos muka opettaa eikä sit uskallakaan kokeilla kuinka opit ovat perille menneet ja hänenhän pitäs osata paremmin, - eikö ? Kyllä mä vieläkin voisin matsin ottaa hänen kanssaan sen verran vakuuttavasti toi eka matsi meni. Ortsitaan ny kun hän eka kerää itsensä. Mitä hän salin ulkopuolella tekee ei kuulu mulle enkä tiedäkään.

    • hyvätyyppikö

      Salilta hankitaan opetuslapsia ja opetuslapsia tuodaan salille. Mitä pidät hyvä tyyppisi sellon soittamisesta? Hyvä tyyppi tuo sellon salille. Mitä ajattelet treenimaksuista joista ei saa kuittia? Eikä hänen nimi ole kohen, se on keksitty nimi.

    • saamuel

      Syksyn kurssit jo niin täynnä että on täytynyt varata uutta tilaa liikuntahallista.
      Nyt taas mahtuu eli tervetuloa.

      • aleksiiina

        Trolli, et nähnyt häntä kesällä, muutent tietäisit ei ole syyskuuhen mennessä kunnossa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe