Kokemuksia muovikasveista?Onkos aidon näköisiä ja ootteko laittaneet akvaan oikeita kasveja sekä muovikasveja sekaisin?Minulla meinaan tuliliskoja ja ne syö oikeat kasvit niin varmaan pakko laittaa muovikasveja kun nyt akva aika autio ilman kasveja.On vaan kiviä ym. joita voi piilopaikkana käyttää
Muovikasvit
7
612
Vastaukset
- patu
mutta eihän liskojen normaali elin alueella villinäkään ole juurikaan kasvillisuutta??
- Tintti
Oikeassa olet,mutta näyttävät haluavan jotain suojaa akvaarioon.Minulla oli vähän aikaa kasveja ja silloin liskot olivat paljon tyytyväisempiä.Piiloituvat kasveihin ja uiskentelivat niiden lyhtien päällä ym. joten enköhän kasveja hanki
- Jokke
Oletko kokeillut anubiasta? Se on aika vahvalehtinen kasvi, joka saattaisi selvitä tularien käsittelystä.
Voit myös tehdä puolikkaasta kookospähkinän kuoresta pieniä "mökkejä" piilopaikoiksi. Halkaiset vain pähkinän, kaiverrat tyhjäksi ja peset, ja leikkaat siihen oviaukon :)- minä
on oikeita kasveja, lajia en muista ja pinnalla kelluu ja hyvin kasvaa kultaköynnös, ei ole maistelleet niitä. Tularithan syö lihaa (surviasia, kastematoja, kärpäsiä, yms.), juurakko on siellä piilona hyvä, laitettu että pääsee allekin ja päälle lötkötteleen ja levähteleen. Oletko kokeillut laittaa "ruokakuppia", löytyy ruoka helpommin ja ei pidä kasveja repiä etsiessä, meillä oppi yhdessä yössä "kupille".
- Tintti
minä kirjoitti:
on oikeita kasveja, lajia en muista ja pinnalla kelluu ja hyvin kasvaa kultaköynnös, ei ole maistelleet niitä. Tularithan syö lihaa (surviasia, kastematoja, kärpäsiä, yms.), juurakko on siellä piilona hyvä, laitettu että pääsee allekin ja päälle lötkötteleen ja levähteleen. Oletko kokeillut laittaa "ruokakuppia", löytyy ruoka helpommin ja ei pidä kasveja repiä etsiessä, meillä oppi yhdessä yössä "kupille".
Ruokakuppi kuulostaa hyvältä idealta.Laitoiko minkä laisen ja väsäsitkö kupin kiinni pohjaan vai miten?
- Tintti
Kookoksesta olen tehny yhden luolan.
Pitää kokeilla anubiasta - minä
Tintti kirjoitti:
Ruokakuppi kuulostaa hyvältä idealta.Laitoiko minkä laisen ja väsäsitkö kupin kiinni pohjaan vai miten?
Eli valkoinen simpukan kuori on kuppina, se on aika syvä eikä ole terävä reunainen ja vähän olen upottanut pohjaan. Toimii hyvin eikä ole niin sotkua ruokkimenen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162246- 1291812
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631206Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K841134Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k711043Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.43993Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75955HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio22918Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56912